Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam

 

Jeśli chodzi o G&P - Silnik M120 High Speed, to ja mogę potwierdzić, że działa nawet az za dobrze (ROF :) ), ale muszę też dodać, że nie było z nim łatwo. Trochę czasu mi zajęło, aż spasowałem go w chyba najbardziej optymalny sposób. U mnie jeśli chodzi o podkładki to chyba wyszło, 0,5 + 0,1 od dołu i 0,1 od góry. Podkładek użyłem z LayLax'a. Co do grzania styków niestety muszę przyznać, że cały czas występuje, choć całość chodzi bardzo kulturalnie i bez żadnych oporów. Być może jest to spowodowane, że wszystko chodzi na LiPol'u 11,1 15C.

 

Co do samego silnika, to jak już pisałem wcześniej jest krótszy od stocka, więc musi wejść głębiej. A jeśli chodzi o samo spasowanie to rozkładasz GB i do jednej połówki przykręcasz koszyk z silnikiem i wszystko masz jak na dłoni, więc nie ma się czego obawiać.

 

Pozdrawiam

Dziki

Link to post
Share on other sites

Straszną lipę musiałeś mieć, albo straszne podkładkowanie. Średnio mają na stokowych bakteriach, koło 15-16 k/s. Tak, że nie jest jakoś szczególnie tragicznie, choć rewelacji tez nie ma ;-).

W porównaniu do AUG`a takiego jednego Kolegi co zmielił zębaty jak się rozkręcił do 30_kilku tam na s. ;-). ten już nawet kulki zaczął mu kupować byle co, bo to i tak bez różnicy jak jak latają, kiedy zamiast 1 leci z 15.

Link to post
Share on other sites

No i panowie jeszcze jedna akcja. Jak kumpel mi GB rozbierał co się okazało? Fabrycznie łożysko trzymało się na "słowo honoru". No i wrzucił mi łożysko ale plastik. Ale teraz naprawdę kultura pracy jest na wysokim poziomie po podkładkowaniu. No i się okazało, że u mnie nie siedzi m120 bo po prostu za łatwo się ja wkłada do GB.

Link to post
Share on other sites

No to z tego wniosek, że oprócz silnika G&P będę musiał jakiś zestaw cylindra jednak kupić wzmocniony...

Dziś na strzelance jak usłyszałem mp5 jednego gościa z ekipy i porównałem rof mojego p90, to mi się nieswojo zrobiło...

Miał tak ze 2 razy więcej.

Edited by lynx79
Link to post
Share on other sites

cylinder type 0 do krotkiej lufy tez nie bardzo ....

Po pierwsze zapomnij o duzej szybkostrzelnosci.

Po drugie- kulki moga miec wiekszy rozrzut bo przy wylocie z lufy kulka jeszcze bedzie dosc mocno poduszka powietrzna wyrzucana - moze to powodowac (ale nie musi) turbulencje i dziwny lot kulki.

 

Co do rofa - przy tuningu na rofa potrzebna jest naprawde dobra znajomosc podkladkowania oraz solidne czesci.

Tlok z wszystkimi metalowymi zebami ... i swiadomosc ze zacinka - moze rownac sie stracie zebatki. Bo w plastikowym tloku - pierwsze pojda zeby plastiki a nie zebatka. Z metalowymi zebami tloka juz nie jest tak rozowo ...

 

Inna sprawa ze do duzego rofa stockowy silnik sie po prostu nie nadaje. No chyba ze podlaczysz lipola 11.1 tak ponad 2000 mAh.

Link to post
Share on other sites

U mnie ostatnio zaczął się delikatnie gibać tłumik, co gorsza powoduje to znaczny rozrzut, bo jak w Galaksiaku opiera się lufa wewnętrzna na tym ustroistwie. Ale wolałem nie kleić żeby mieć do tego spokojny dostęp jak coś. Po prostu dałem po 3 warstwy izoldy na tył dół i przód górę, w tych płaskich miejscach, działa idealnie, nic się nie kołysze, nie widać ingerencji (jak obciąłem wystające części taśmy) i mogę to rozłożyć w każdej chwili.

Link to post
Share on other sites

po miesiącu walki z repliką mam nowy silnik ...wreszcie :wink:

 

replika musiała przejść po wizycie w serwisie mały remoncik a cała filozofia to było wyregulowanie silnika...

 

Skończyło się na niepotrzebnej wymianie zębatki silnikowej, utracie singla (ktoś mi styki porozginał) oraz zabiciu mi batki i jeszcze za to zapłaciłem 100 zeta.. no tak ale kable mi zmienili na niskooporowe :wink: Acha prawdopodobnie sprężyna się zbiła bo ok tygodnia była naciągnięta z powodu braku singla...

 

Tak czy siak podpiąłem właśnie replikę z silnikiem guardera hi speed pod li-po 7.4v i aż boję się jej używać... rof jest po prostu kosmiczny w porównaniu do standardowego silnika... na stokowym li-po miało zauważalnie gorszy rof niż 9.6v z zestawu.... :twisted:

Link to post
Share on other sites

Pytanie mam do was 8)

Mam w moim P90 to http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1718 plus do tego preckę MadBulla i HU Systemy. Co jeszcze musiałbym wymienić żebym mógł wsadzić tam jakąś sprężynę 130m/s?

BTW: Słyszałem, że springi z Guardera są niezłe. Repliki używam tylko w lesie(tak dla ścisłości żeby nie było, że jakiś chory człowiek ze mnie czy coś :mrgreen: )

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...