lynx79 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 też mam ten silnik na biurku i czeka na montaż i zastanawiam się czy brać się za to... Ktoś wcześniej pisał, że ma go i wszystko gra, więc może zaryzykuję. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Witam Jeśli chodzi o G&P - Silnik M120 High Speed, to ja mogę potwierdzić, że działa nawet az za dobrze (ROF :) ), ale muszę też dodać, że nie było z nim łatwo. Trochę czasu mi zajęło, aż spasowałem go w chyba najbardziej optymalny sposób. U mnie jeśli chodzi o podkładki to chyba wyszło, 0,5 + 0,1 od dołu i 0,1 od góry. Podkładek użyłem z LayLax'a. Co do grzania styków niestety muszę przyznać, że cały czas występuje, choć całość chodzi bardzo kulturalnie i bez żadnych oporów. Być może jest to spowodowane, że wszystko chodzi na LiPol'u 11,1 15C. Co do samego silnika, to jak już pisałem wcześniej jest krótszy od stocka, więc musi wejść głębiej. A jeśli chodzi o samo spasowanie to rozkładasz GB i do jednej połówki przykręcasz koszyk z silnikiem i wszystko masz jak na dłoni, więc nie ma się czego obawiać. Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Serwisant siedział. Podkładkował na parę różnych sposobów i nie szło. Stock silnik kręci bez problem a G&P nie daję rady. Zostane przy stocku. Rof jest całkiem spoko. Wrzuce sobie najwyżej 10.8v i będzie po problemie :P. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Nie wiem jak u Ciebie, ale mój silnik był na tyle kiepski, że nie było różnicy jeśli chodzi o ROF nawet na LiPol'u 11.1. Chyba, że jakieś 12-15 k/s Ciebie zadowala to może pozostać. Takie przynajmniej u mnie były osiągi, niestety dla mnie za małe ;) Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Straszną lipę musiałeś mieć, albo straszne podkładkowanie. Średnio mają na stokowych bakteriach, koło 15-16 k/s. Tak, że nie jest jakoś szczególnie tragicznie, choć rewelacji tez nie ma ;-). W porównaniu do AUG`a takiego jednego Kolegi co zmielił zębaty jak się rozkręcił do 30_kilku tam na s. ;-). ten już nawet kulki zaczął mu kupować byle co, bo to i tak bez różnicy jak jak latają, kiedy zamiast 1 leci z 15. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Bebeszki już po poprawnym złożeniu, nasmarowaniu i podkładkowaniu, więc naprawdę musiał mi się trafić marny ten silnik ;) A na stockowej batce to nie wiem czy w ogóle z 10 wyszedłem, ale tego nie sprawdzałem bo nawet mi się nie chciało ;) Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Możliwe. Wiesz one są z założenia słabe te silniki ;-). A czasem się trafi słabszy od słabego a CzengDżenk-Lu to puści, bo jak znajdzie wadliwy to mu michę z ryżem zabiorą za robienie przestojów ;-). Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Teraz mam ładnie wszystko spodkładkowane i z 15 kulek/s będzie. Wiem, że to nie rewelacja ale low-capy używam i może to i lepiej. Liczyłem na ten silnik ale mojemu chińczykowi musieli zabrać miskę ryżu xD. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 No i panowie jeszcze jedna akcja. Jak kumpel mi GB rozbierał co się okazało? Fabrycznie łożysko trzymało się na "słowo honoru". No i wrzucił mi łożysko ale plastik. Ale teraz naprawdę kultura pracy jest na wysokim poziomie po podkładkowaniu. No i się okazało, że u mnie nie siedzi m120 bo po prostu za łatwo się ja wkłada do GB. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Ale tam się springi bardzo łatwo wkłada, tak, że nie patrz na to. Erhilowski ma zmierzone 400, więc spring chiński na bank 120, a mniej się spociłem, niż przy wkładaniu swego czasu 110 do FAL`a. Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Witam, a ja niestety muszę dodać, że jeśli ktoś chce ROF'ować to tłok do wymiany. Dzisiaj miałem pierwsze testy w plenerze i niestety po tłoku ;) więc albo są kiepskie, albo mojemu Chińczykowi coś nie wyszło ;) Pozdrawiam Dziki Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Sądzę, że to tak zwany pech. Bo ten tłok nie wygląda na taki kiepski. Ja tam wolę mieć swego stockowego rofa bo przynajmniej nie będę sie bać o bebechy :). Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) No to z tego wniosek, że oprócz silnika G&P będę musiał jakiś zestaw cylindra jednak kupić wzmocniony... Dziś na strzelance jak usłyszałem mp5 jednego gościa z ekipy i porównałem rof mojego p90, to mi się nieswojo zrobiło... Miał tak ze 2 razy więcej. Edited December 6, 2009 by lynx79 Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 A podkładkowanie było robiona? Panowie tak sobie myślę. Jeśli mam cylinder typu zero to czy mogę wstawić stockową krótką lufę? Bo z tego co pamiętam to nie ma przeciwskazań. Quote Link to post Share on other sites
HellCat Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 W tą stronę chyba nie ma. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Bo jakby było na odwrót cylinder dajmy typu 1 a lufa dłuższa. No to jak będę na chacie to sprawdzę. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 cylinder type 0 do krotkiej lufy tez nie bardzo .... Po pierwsze zapomnij o duzej szybkostrzelnosci. Po drugie- kulki moga miec wiekszy rozrzut bo przy wylocie z lufy kulka jeszcze bedzie dosc mocno poduszka powietrzna wyrzucana - moze to powodowac (ale nie musi) turbulencje i dziwny lot kulki. Co do rofa - przy tuningu na rofa potrzebna jest naprawde dobra znajomosc podkladkowania oraz solidne czesci. Tlok z wszystkimi metalowymi zebami ... i swiadomosc ze zacinka - moze rownac sie stracie zebatki. Bo w plastikowym tloku - pierwsze pojda zeby plastiki a nie zebatka. Z metalowymi zebami tloka juz nie jest tak rozowo ... Inna sprawa ze do duzego rofa stockowy silnik sie po prostu nie nadaje. No chyba ze podlaczysz lipola 11.1 tak ponad 2000 mAh. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Zastosowałem patent Slepego na bujający się tłumik. Teraz leży i się skleja. Jeśli ktoś w sumie nie chce kleić to może nagwintować tamtą część bo gwinty się wyrabiają dać dobre śrubki i też nie będzie się gibać. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 U mnie ostatnio zaczął się delikatnie gibać tłumik, co gorsza powoduje to znaczny rozrzut, bo jak w Galaksiaku opiera się lufa wewnętrzna na tym ustroistwie. Ale wolałem nie kleić żeby mieć do tego spokojny dostęp jak coś. Po prostu dałem po 3 warstwy izoldy na tył dół i przód górę, w tych płaskich miejscach, działa idealnie, nic się nie kołysze, nie widać ingerencji (jak obciąłem wystające części taśmy) i mogę to rozłożyć w każdej chwili. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 po miesiącu walki z repliką mam nowy silnik ...wreszcie :wink: replika musiała przejść po wizycie w serwisie mały remoncik a cała filozofia to było wyregulowanie silnika... Skończyło się na niepotrzebnej wymianie zębatki silnikowej, utracie singla (ktoś mi styki porozginał) oraz zabiciu mi batki i jeszcze za to zapłaciłem 100 zeta.. no tak ale kable mi zmienili na niskooporowe :wink: Acha prawdopodobnie sprężyna się zbiła bo ok tygodnia była naciągnięta z powodu braku singla... Tak czy siak podpiąłem właśnie replikę z silnikiem guardera hi speed pod li-po 7.4v i aż boję się jej używać... rof jest po prostu kosmiczny w porównaniu do standardowego silnika... na stokowym li-po miało zauważalnie gorszy rof niż 9.6v z zestawu.... :twisted: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 W jakim serwisie robiłeś replikę? Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 Nie będę im robił takiej reklamy bo jednak czasem spotykamy się na strzelankach i nie chcę kwasów- więcej im nawet paczki kulek nie dam na przegląd i tyle :wink: ale jak to jest jak replikę robi właściciel bo serwisantów zwolnił :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted December 10, 2009 Report Share Posted December 10, 2009 jak komuś innemu tak "naprawią" replikę to..ty kwasu robić nie chciałeś i nie ostrzegłes mając argumenty po swojej stronie to się nazywa "wanalowłaz" patrząc z każdej strony :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Zaraz... Poznań... jakie tam są sklepy, Specshop - i coś jeszcze? Tomcat99, a Ty jesteś świnia nie kolega ;): wiesz, że jakiś serwis odwala chałturę, ale nie powiesz nam, zebyśmy mogli uniknąć Twojego losu. Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek34232 Posted December 12, 2009 Report Share Posted December 12, 2009 Pytanie mam do was 8) Mam w moim P90 to http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=1718 plus do tego preckę MadBulla i HU Systemy. Co jeszcze musiałbym wymienić żebym mógł wsadzić tam jakąś sprężynę 130m/s? BTW: Słyszałem, że springi z Guardera są niezłe. Repliki używam tylko w lesie(tak dla ścisłości żeby nie było, że jakiś chory człowiek ze mnie czy coś :mrgreen: ) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.