ptaq1234 Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 Szczerze to puki to nie przerodzi sie w wade krytyczną to nie zamierzam tego naprawiać Obawiam się że tego się nie da naprawić :D Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 Witam, ja mam podobny problem, a mianowicie po podkręceniu ROF'u zgubiłem singla ;) praktycznie cały czas mam auto, na sucho, wszystko niby działa poprawnie, czyli jak kręcę zębatkami bez sprężyny oczywiście ;) to przerywacz działa poprawnie, czyli po jednym obiegu odcina zasilanie, ale niestety jak podłączę batkę, to za diabła nie chce przerwać obwodu. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak przywrócić stan pierwotny. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted September 27, 2010 Report Share Posted September 27, 2010 albo Ci się przerywacz ztarł (musisz kupić nowy za jakąś kosmiczną kwotę) albo selektor po spustem się starł. Spróbuj nie wciskać spustu do końca, czyli powoli i ostrożnie wciskasz dopóki nie strzeli. Jeśli nawet po wciśnięciu spustu leciutko strzeli, kupuj nowy przerywacz, a jeśli będzie ok, to majstruj z selektorem ;p Quote Link to post Share on other sites
DZIKI GHOST Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Nawet jeśli będę robił to powoli to i tak przerywacz nie zadziała, ale najdziwniejsze jest to, że jak kręcę zębatkami na sucho to działa poprawnie, czyli wypycha tą zapadkę i układ jest przerwany. Więc sam nie wiem czy jest wytarty czy może coś innego. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 Testowo sprawdź na słabszej barce. Ogolnei przy wskim rofie singla czesto gubisz i tyle. U mnie pomaga co kilka strzelanin podoginanie styków- w p90 są dość specyficzne i do działania singla muszą być w dobrym stanie ;) Co do plucia i zacinek- seryjna dysza jest tragiczna a gumka nie lepsza. Wymiana tych elementów i koniec problemów. Z dysz świetnie pasuje element, ale po długim dopasowywaniu- jest zbyt wąska jak na stokowa głowice cylindra i trzeba ją wyrobić aby pracowała luźno i płynnie :) Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted October 10, 2010 Report Share Posted October 10, 2010 w egzemplarzu który dziś nabyłem jest taki problem że hopka lubi się zerować (luźno chodzi pokrętło od hopki-strasznie luźno)) znalazł ktoś lepszy sposób niż teflon /szkot pod to pokrętło ? Jaki rof uzyskujecie na springu m 90 guaredera przy stockowej baterii (p 90 kupiłem do cqb i taką sprężynę zamierzam wsadzić) Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Testowo sprawdź na słabszej barce. Ogolnei przy wskim rofie singla czesto gubisz i tyle. U mnie pomaga co kilka strzelanin podoginanie styków- w p90 są dość specyficzne i do działania singla muszą być w dobrym stanie ;) Co do plucia i zacinek- seryjna dysza jest tragiczna a gumka nie lepsza. Wymiana tych elementów i koniec problemów. Z dysz świetnie pasuje element, ale po długim dopasowywaniu- jest zbyt wąska jak na stokowa głowice cylindra i trzeba ją wyrobić aby pracowała luźno i płynnie :) albo też jest sporo szajs smaru chińskiego w komorze... Co do singla to też warto sam spust delikatniej traktować, wiadomo, że jak się nerwowo ciśnie, to gdzieś tam może się zewrzeć. Zwłaszcza, że ACM nie jest idealnie spasowany, a sam spust nie chodzi idealnie lekko Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Zdecydowanie nadużywasz określenia "idealnie" w odniesieniu do tej repliki.. :happy: Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 raczej "nie jest idealnie" i "nie chodzi idealnie" :) Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Co myślicie o takim zestawie do mojego pimpka: http://www.asg.com.pl/Prowadnica_sprezyny_rotacyjna_v67_Ultimate,p,4252.php http://www.asg.com.pl/Glowica_tloka_lozyskowana_cicha_Ultimate,p,4299.php http://www.asg.com.pl/Glowica_cylindra_v6_aluminium_Ultimate,p,4295.php I jaka do tego sprężyna żeby było stabilne 350 fps? m110? Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Co myślicie o takim zestawie do mojego pimpka: http://www.asg.com.pl/Prowadnica_sprezyny_rotacyjna_v67_Ultimate,p,4252.php http://www.asg.com.pl/Glowica_tloka_lozyskowana_cicha_Ultimate,p,4299.php http://www.asg.com.pl/Glowica_cylindra_v6_aluminium_Ultimate,p,4295.php I jaka do tego sprężyna żeby było stabilne 350 fps? m110? M100 bierz, M110 da sporo powyżej 350fps. Do tego co wymieniłeś to warto dyszę uszczelnioną jeszcze kupić, jeśli takiej jeszcze nie masz. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 mam taką systemy, razem z tłokiem, też systemy ;P Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 (edited) Już gdzieś odpowiadałem. Nie pasują ciche głowice od V2i V3 GB-oxów. Ile razy można pisać Kolegom szanownym. Zerknij sam, w tej głowicy tłoka wystający "grzybek" z gumy jest centralnie na środku, a zobacz sobie, gdzie w głowicy cylindra masz dyszę. Ludzie, to nie jest jakaś wyższa technika, odrobinkę pomyślunku ;-). Zamiast sobie poprawić taką głowicą to pogorszysz, bo szczyt grzybka zamiast trafiać w podtoczenie i początek dyszy, będzie trafiał w materiał głowicy, a przez to, że wystaje nie będzie Ci całe powietrze wylatywało z cylindra i całe magikowanie z "uszczelnionymi" pierdółkami psu na budę się zda. Zostaw stokowe głowice, tylko niech to poskłada ktoś kto ma pojęcie i jak dasz tą prowadnicę rotacyjną, to na m100 Guardera wyciśniesz więcej niż 350. Ja na stokowym niby m100 z CA mam prawie 370. Edited October 12, 2010 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Czyli potrzebował bym jeszcze jakiejś specjalnej głowicy tłoka do v.6? Pimpek wybredny jest, cholera jasna. A gdzie taką głowicę znajdę bo nie mogę znaleźć? Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Już gdzieś odpowiadałem. Nie pasują ciche głowice od V2i V3 GB-oxów. Ile razy można pisać Kolegom szanownym. Zerknij sam, w tej głowicy tłoka wystający "grzybek" z gumy jest centralnie na środku, a zobacz sobie, gdzie w głowicy cylindra masz dyszę. Ludzie, to nie jest jakaś wyższa technika, odrobinkę pomyślunku ;-). Zamiast sobie poprawić taką głowicą to pogorszysz, bo szczyt grzybka zamiast trafiać w podtoczenie i początek dyszy, będzie trafiał w materiał głowicy, a przez to, że wystaje nie będzie Ci całe powietrze wylatywało z cylindra i całe magikowanie z "uszczelnionymi" pierdółkami psu na budę się zda. Zostaw stokowe głowice, tylko niech to poskłada ktoś kto ma pojęcie i jak dasz tą prowadnicę rotacyjną, to na m100 Guardera wyciśniesz więcej niż 350. Ja na stokowym niby m100 z CA mam prawie 370. Otwórz jeszcze raz linki rzeczy które podał ptaq1234 i zastanów się nad tym co napisałeś. @ptaq1234 Głowice powinny do siebie pasować, w końcu głowica cylindra v.6 od Ultimate jest przystosowana do cichych głowic. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 No właśnie nie bardzo wiedziałem o co chodziło Tuksiakowi, czy sugerował że są specjalne głowice tłoka do v.6 (których nie mogłem znaleźć), czy źle spojrzał na opis przedmiotów. A chcę wszystkie części z łożyskowaniem, bo moja stockowa sprężyna jest tak pogięta, że czasem nie da się strzelać bo zwoje nie wchodzą do tłoka (wszystko dzięki temu że chińczyki u mnie głupio złożyły prowadnicę sprężyny) i nie chcę żeby sprężyna którą kupię skończyła tak samo. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 (edited) Otwórz jeszcze raz linki rzeczy które podał ptaq1234 i zastanów się nad tym co napisałeś. A dobra mój błąd, nie zerknąłem jaką głowicę cylindra on wkleił, na tłokowej się zatrzymałem. Z tą głowicą cylindra z linku będzie to współdziałać oczywiście. EDYTA: Pamiętaj, że jak dasz dwa łożyska, to samo to spowoduje mocne ściśnięcie sprężyny = wzrost fpsów w stosunku do wyjściowego parametru. Gdzieś kiedyś widziałem, że ktoś przyjmował około 10 fpsów na jedno łożysko. Mało tego, przy słabym silniku i bacie, w przypadku dwóch sprężyn, może dojść do sytuacji, że tłok po strzale na singlu np. stanie w tylnym położeniu i silnik nie będzie w stanie przepchnąć całości przez ten martwy punkt do wystrzału. UWAGA nie sprawdzałem czy w GB pimpkowym to jest możliwe, ale przy V2 i V3 jest to nagminne, a tutaj wymiary tłok-cylinder itp. nie za bardzo się różnią, więc podejrzewam, że może wystąpić podobny objaw. Jak chcesz się zmieścić w 350, to zakładam, że na m90 Guardera przy takim zestawie da radę tą wartość osiągnąć. Edited October 13, 2010 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted October 13, 2010 Report Share Posted October 13, 2010 Testowałem ostatnio u siebie różne konfigi, m. in. miałem montowane obustronne łożyskowanie sprężyny i działało bezproblemowo. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Czyli m90/m100 mam brać, ok. A co do jakości podanych przeze mnie części, co o nich myślicie? Bo cena jest bardzo zachęcająca, tylko czy sklep pisze prawdę, że to wszystko z najlepszej jakości materiałów? :D Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Ja bym głowic nie ruszał ;) Możesz co najwyżej rozciągnąć oringa na głowicy tłoka. Wymień dyszę, gumkę oraz sprężynę i starczy ;) Poza tym im więcej wywalisz na chińczyka, tym bliżej jesteś np używanego tm-a i robi się dylemat ;) Ja bym głowic nie ruszał ;) Możesz co najwyżej rozciągnąć oringa na głowicy tłoka. Wymień dyszę, gumkę oraz sprężynę i starczy ;) Poza tym im więcej wywalisz na chińczyka, tym bliżej jesteś np używanego tm-a i robi się dylemat ;) jesli wmienisz dyszę i uszczelnisz głowicę tłoka to na m90 guardera spokojnie okolice 350fps będą ;) Edited October 14, 2010 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 kit z tym że bliżej używanego TM. Wydam może na to trochę więcej ale nie na raz. Poza tym chińczyk kupiony już jest i nie ma rady ;p Po wymianie tych części zostaną mi tylko stockowe zębatki (wyglądają na porządne), popychacz (ten już gorzej) i szkielet (póki co się trzymają). Poza tym jak już mówiłem zależy mi na łożyskowaniu, które poprawi kulturę pracy gb, a że części w miarę tanie to wyciszenie przy okazji :) Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Moim zdaniem to blędna droga- jeśli zostawisz tylko obudowę z chinola, to masz markowe bebechy nadal w korpusie chinola. Za taka kasę to jednak lepiej brać tm i ewentualnie delikatnie go tuningować.. Moim zdaniem jak chinol to tuning naprawdę tylko tego co konieczne, a tak naprawdę wiele tego nie jest. Zwłaszcza jak ma być 350 fps-ów ;) Do tego nei rozumiem jak wymiana głowic może wpłynąć na kulturę pracy repliki ? Ciche i tak nie wejdą, więc nie wiem o co biega... Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Jak to ciche nie wejdą -.- Już żeśmy ustalili że wejdą więc bądź łaskaw czytać wcześniejsze posty. Wpłyną w taki sposób, że będzie łożyskowanie. Poza tym ja jednak chce, żeby ta replika była czymś więcej niż chinolem. Jeśli nawet wydam na nią te 200 zł więcej niż na używkę to będzie dla mnie lepiej, bo to tak jakby TM na raty. A korpus jest ok, więc nie widzę potrzeby wymieniania go. Poza tym może kiedyś nadarzy się okazja zakupu innego body, wtedy z chinola nie zostanie nic. Mam kolegę, który kupił kiedyś m4 i wymienił w nim WSZYSTKO i z chinola za 300 zł zrobił naprawdę porządną replikę. A wszystko dlatego, że miał ten wydatek rozłożony w czasie. Dla mnie sam zakup p90 był dość sporym wydatkiem. Tak wiem jestem biedny, zjedź mnie za to, ale ja i tak się nie przejmę :) Po prostu dla mnie tek jest lepiej :D Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 (edited) Jak to ciche nie wejdą -.- Już żeśmy ustalili że wejdą więc bądź łaskaw czytać wcześniejsze posty. Wpłyną w taki sposób, że będzie łożyskowanie. Poza tym ja jednak chce, żeby ta replika była czymś więcej niż chinolem. Jeśli nawet wydam na nią te 200 zł więcej niż na używkę to będzie dla mnie lepiej, bo to tak jakby TM na raty. A korpus jest ok, więc nie widzę potrzeby wymieniania go. Poza tym może kiedyś nadarzy się okazja zakupu innego body, wtedy z chinola nie zostanie nic. Mam kolegę, który kupił kiedyś m4 i wymienił w nim WSZYSTKO i z chinola za 300 zł zrobił naprawdę porządną replikę. A wszystko dlatego, że miał ten wydatek rozłożony w czasie. Dla mnie sam zakup p90 był dość sporym wydatkiem. Tak wiem jestem biedny, zjedź mnie za to, ale ja i tak się nie przejmę :) Po prostu dla mnie tek jest lepiej :D To był jest i będzie nic więcej niż niezły chińczyk. Musisz sięz tym pogodzić ;) Nie będzie niczym więcej jak stuningowanym chińczykiem ;) Wystarczą lekkie zmiany, żeby replika strzelała bardzo ładnie,a o to w końcu chodzi. Poza tym przez kilka lat a sg nauczyłem się jednego- jak coś działa dobrze to lepiej za dużo nie zmieniać, bo łatwo to zmienić. Jak się przegnie to robi się skarbonka i można potem żałować ;) Najlepszym pretekstem do tuningu jest jakaś awaria- zmielony tłok itp ;) Wtedy i tak trzeba się wykosztować to zawsze dorzucamy jakieś dodatkowe częsci. Edited October 14, 2010 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted October 14, 2010 Report Share Posted October 14, 2010 Ale ja jestem z tym pogodzony. Poza tym ja mam problem. Taki że mi kulki latają jak chcą i sprężyna blokuje tłok w tylnym położeniu, bo chińczyki spier****** prowadnicę sprężyny i nie chcę żeby po raz kolejny coś takiego mi się przytrafiło. A głowice są po to że stockowa cylindra wygląda jakby się miała zaraz połamać i jej szczelność pozostawia wiele do życzenia. Nie mniej jednak dziękuję za Twoje uwagi :) Moje pytanie pozostało jednak bez odpowiedzi. Czy podzespoły, do których linki podałem są w miarę dobrej jakości? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.