Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] P90


Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

To w końcu nie ma SINGLA czy AUTO? Bo jeśli auto - to raczej nie przerywacz. Btw... u mnie nie ma singla i nie wiem co z tym począć.

 

@Tuksiak - nie podziękowałem Ci za fotki, tak więc dziękuję! Kupiłem okrągły opóźniacz (podobny do tej tulejki) i podziałało. Podaje każdą kuleczkę przy rofie 22 k/s :)

Link to post
Share on other sites

Wybacz pomyliłem się i nie mogę edytować... (poprawione - Martinez) Brak SEMI... Ja obstawiam że to przerywacz się wyrobił ale nie wiem bo może ktoś tutaj się z tym spotkał i to nie przerywacz tylko coś innego ale obstawiam 90% że właśnie wina wyrobionego przerywacza.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ano problem jest.

 

A ja właśnie opłakuję mojego Pimpka. Nie, żeby poniewczasie, bo ponad 4 lata mi służył wiernie, a i pierwszym właścicielem nie byłem - ale wziął i się sypnął. Konkretnie - szlag trafił element dolnego body, o który zahacza sprężynowy ząb trzymający górne body na miejscu. Od jakiegoś czasu było widać pękanie, więc wiedziałem, że ten dzień nadejdzie. No i zdupcyło się.

 

Ktoś ma może na zbyciu wydmuszkę / zwłoki / dolne body do Pimpka? Byle dolne body było sprawne.

Kontakt na PW poproszę.

Link to post
Share on other sites

Te pęknięcie powstało tak samo z siebie czy na skutek jakiegoś uderzenia? Nie da się tego skleić, wzmocnić czy coś w tym stylu? Sprawa wygląda nieciekawie, nawet w zagranicznych sklepach bieda z body. Coś jest na rzeczy bo w mojej cegle zauważyłem zaśniedziałe styki. Zakładam mosfeta póki czas.

Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że raczej samo z siebie.

 

Zmęczenie materiału. No, chyba, że walnął poprzedni właściciel, replika była kupiona z drugiej ręki.

 

Nic to - kupiłem następne używane P90. Po tuningu, ktoś wstawił mu lufę od M4 (schowaną w długim tłumiku) i dużo dziwnych części w GB.

Ktoś wie, ile może ciągnąć P90 na sprężynie M100 (Vanaras ponoć)?

Moje chrono jest u kumpla akurat, i raczej prędko nie wróci... ale dziś w lesie widać było, że mocowo to zadka nie urywa.

 

Może po prostu będę miał jeden GB do CQB, drugi do lasu, i adekwatne górne body z tłumikiem i lufą :icon_razz: Wymiana GB w P90 jest bajecznie prosta...

Edited by Errhile
Link to post
Share on other sites

A to przypadkiem nie jest lufa od G36 :icon_biggrin:? Jeśli ma wypiłowaną malutką dziurkę w korpusie przy stopce to mój stary pimpek :icon_biggrin:.

 

Sprzedający (który jak powiadał, dostał tę replikę w rozliczeniu) twierdził, że od M4.

Dziury przy stopce nie ma - niestety, to jakiś inny Pimpek. Body (całe dolne i kawałki górnego) pomalowane krylonem na zielono.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Musisz sobie zadać pytanie czy chcesz tracić gwarancje:

 

Odpowiedź nie : Jeżeli nie to wszystkie prace będzie musiał prowadzić serwis Zbrojowni -opinia o sklepie i serwisie: http://forum.wmasg.pl/topic/53533-zbrojowniacompl/page__hl__zbrojownia%C2%A0%C2%A0__st__0 - chodzi o modernizację gearboksa - odradzam grzebanie niedoświadczonemu. Oczywiście części będą pochodziły od nich. Zapłacisz drożej, ale nadal masz gwarancje. Do wymiany: Głowica tłoka polimerowa płaska łożyskowana (Guarder,Systema, Prometheus,wersja eko SHS) do sprężyny 110-120 w zupełności wystarczy, okablowanie na modelarskie z mosfetem oraz wtykiem T-deans lub XT-60, baterie takie jak opisał Nitro w swoim poście z odpowiednimi wtykami. Jeżeli chcesz poprawić zasięg i skupienie to dobra precka: 6,03 mm Prometheus (uwaga na podróbki), 6,04 mm KM Head, ewentualnie PDI, ale nie wersja ekonomiczna Raven (ma dość zróżnicowane opinie). Gumka Hop-up: Zielona G&G lub Systema.

 

Odpowiedź tak:

Kupujesz replikę oraz części i dajesz to do poskładania dobremu serwisantowi (poszukaj na forum wątku) tracisz gwarancję ale masz dobrze strzelającą replikę - podkreślam dobremu serwisantowi. Sam musisz znaleźć te części i kupić, chyba że się poradzisz serwisanta.

Baterię i ładowarkę możesz kupić oddzielnie ale ważne jest to żeby bateria miała ten sam rodzaj wtyków co kable w replice - poszukaj tematów na forum o ładowarkach i producentach baterii.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...