Memoris Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Wnioskuję, więc że albo pasuje niemal wszystko co jest produkowane, albo trzeba ryzykować :) Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Jak można usunąć ten centymetrowy wypustek w body tam, gdzie jest miejsce na baterię ? :) (mojej 9,6 brakuje paru milimetrów żeby zamknąć klapkę) Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 możesz zawsze wyciąć dziurę w klapce. Ja tak zrobiłem, gdy wsadzałem Firefoxa, była dłuższa o 2-3 mm. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Wnioskuję, więc że albo pasuje niemal wszystko co jest produkowane, albo trzeba ryzykować :) Prowadnice do V.2 na pewno pasują. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 (edited) Prowadnice jak slepy napisał pasują, jest inny ból, zębatki od V3 i3 też będą pasować, pod warunkiem założenia tulejki na dźwignię popychacza. W przeciwnym wypadku ma za mały o około 1mm ruch wstecz, przez co na auto i czasem na singlu nie pobiera kulek. Często nie popychacz jest winny, tylko właśnie włożona zębata tłokowa od standardu V2(3), bez tulejki na dźwigni popychacza. Zakładanie opóźniaczy niczego nie zmienia, trzeba zakładać koniecznie tulejkę. Edited December 8, 2010 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 (edited) Prowadnice jak slepy napisał pasują, jest inny ból, zębatki od V3 i3 też będą pasować, pod warunkiem założenia tulejki na dźwignię popychacza. W przeciwnym wypadku ma za mały o około 1mm ruch wstecz, przez co na auto i czasem na singlu nie pobiera kulek. Często nie popychacz jest winny, tylko właśnie włożona zębata tłokowa od standardu V2(3), bez tulejki na dźwigni popychacza. Zakładanie opóźniaczy niczego nie zmienia, trzeba zakładać koniecznie tulejkę. Po prostu zębatka tłokowa, która jest montowana w stocku, jest niestandardowa. Tzn: ma inaczej umiejscowiony dynks który powoduje iż popychacz się cofa. W ten sposób zębatki tłokowe do V2/V3 wymagają przeróbki - w moim przypadku replika w ogóle nie strzelała, bo dysza nie cofała się wystarczająco by pobrać kulkę... Edited December 9, 2010 by slepy Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 9, 2010 Report Share Posted December 9, 2010 Jest standardowa, u mnie widać, że ma tuleję nabitą stokowo. Zwykła zębata od V2-3. Quote Link to post Share on other sites
MrDziku Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 mógł by mi ktoś napisać jakie są wymiary komory na baterie i czy gwint ma 14 mm czy potrzebna będzie przejściówka NA TŁUMIK ? (sorry że pytam o takie głupoty ale będę zamawiał wszystko z lotu i nie chcę potem bawić się z wymianą ) z góry dzięki Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted December 10, 2010 Report Share Posted December 10, 2010 Poczytaj temat, jest to opisane. Quote Link to post Share on other sites
Errhile Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 @ problem LiPo do P90, gdyby to kogoś interesowało - ta bateria ślicznie mieści się w przewidzianym na to miejscu. Będę tylko musiał poprawić wyprowadzenie przewodów (dotarła wczoraj po południu, więc jeszcze nie było czasu nic z tym zrobić...). A Kocur666 twierdzi, że Kokam to bardzo przyzwoita firma. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 1, 2011 Report Share Posted January 1, 2011 Tak się zastanawiam, czy warto jest kupić te łożyska ? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2647&name=Systema_-_Lozyska_Slizgowe_+_anti_reversal_do_P90,_Thompson Co prawda mam P90 TM, lecz łożyska są plastikowe. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 (edited) Nie wiemy... Bo do chińskiego P90, to ich za żadne skarby nie wsadzisz :). Chinol ma wszystkie łożyska standardowe. EDYTA: Zapomniałem dodać, że w stoku chinol ma metalowe łożyska. Edited January 3, 2011 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
lynx79 Posted January 3, 2011 Report Share Posted January 3, 2011 Co moim zdaniem jest na plus :) nie trzeba kombinować z łożyskami dedykowanymi. Quote Link to post Share on other sites
meteoryt Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Witam Mam P90 od JG i niestety od jakiegos czasu mam w nim cos zrabane. FPSy okolo 310-330 na sprezynie guardera M110. Natomiast bardziej wkurzajace jest to ze na singlu i czasem na auto pluje kulkami. Na singlu jest to zazwyczaj 1wsza i pozniej co ktoras. Na auto czasami, ale nie zawsze dlatego strzelam na auto i nigdy na singlu bo nie moge byc pewny co mi wyleci i jak daleko. Patrzyl sie na to juz kilkukrotnie spec w Bielsku ale cos nie dal rade tego poprawic. Wymienil mi dysze na deepfire i nawet efekt plucia zniknal na pol strzelanki, teraz znow jest to samo, choc pluje mniej. Pytanie do Was czy mozecie kogos polecic kto umialby z mojego P90 zrobic replike na ktorej mozna polegac ? Bardzo dobrze mi sie z nia biega i chcialbym zeby byla sprawna. A chyba potrzebuje kogos kto sie zna na P90 a nie ogolnie na replikach. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 (edited) Miałem taki sam problem. Do wymiany poszła dysza, dystanser i gumka hopup (wszystko guardera chyba) Biegałem tak 2-3 strzelanki i było ok. Sprawdź szczelność w gb, bo u mnie powodem była prawdopodobnie nieszczelna jak nieszczęście dysza. Powodzenia :D Edited January 23, 2011 by ptaq1234 Quote Link to post Share on other sites
meteoryt Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 no wlasnie wymienil mi dysze na deepfire i byla poprawa a teraz to znow wraca. Martwia mnie tez te FPSy bo bylo 350 od nowosci. Ja sie nie bawie w rozkrecanie bo sie na tym nie znam,. Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Czy Ty myślisz że każdy airsoftowiec i serwisant urodził się z wiedzą jak działają repliki i jak je naprawiać? Jeśli tak to Cię oświecę - mylisz się :) Też się kiedyś bałem rozkręcić pimpka, ale jak już miałem pierwszy raz za sobą to dalej szło gładko (fakt, za pierwszym razem, przez nieuwagę, źle złożyłem i część GB mi się ułamała, ale mimo to wszystko działa, bo naprawiłem) xD Quote Link to post Share on other sites
meteoryt Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 no co ty nie powiesz :) Naprawde ? Tak tylko ze zanim ja dojde do wniosku dlaczego TA dysza jest lepsza od tamtej albo czemu lepiej cos zrobic tak czy siak to troche czasu minie. Dlatego jest cos takiego jak serwis i jeden jest dobry a inny jest kiepski lub mozna zrobic cos samemu (zwykle lepiej od innych) tylko ze czasem wychodzi z tego wiocha. Dlatego wole dac komus zarobic pare zlotych a miec zrobione cos szybko i dobrze niz samemu siedziec nad tym i sie glowic i 10x zepsuc aby w koncu dojsc do wprawy :). Ja sie znam na meteorytach, niech inni sie znaja na gearboxach, mnie do tego nie ciagnie. Wiec konczac ta jalowa rozmowe, mozecie kogos polecic ? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 (edited) Guma z dystanserem do wymiany, źle się uszczelnia i podwija kołnierz w gumce. Nie potrzebujesz do tego rozkręcać GB, ściągasz przedni chwyt naciskając przycisk pod magazynkiem i masz lufę z komora hopa na wierzchu, a tematów o wymianie gumek już tutaj jest sporo. Praktycznie w każdej chińskiej replice elektrycznej (i nie tylko chińskiej) gumę wymienia się tak samo. Ptaqu jak nie potrafisz zakładać guardera, to go nie zakładaj, u wszystkich działa, tylko u Ciebie nie ;-). EDYTA: Do pytającego, kup sobie zieloną gumkę G&G ona jest dość odporna na nieumiejętne obchodzenie się z nią, Guardera przezroczystego nie kupuj, bo on nie jest odporny na jakiekolwiek inne niż umiejętne obchodzenie się z tą gumą ;-). A tak na marginesie jak masz 110 Guardera to 350 to żaden wynik na tą replikę przy uszczelnionej dyszy DF, słabo poskładana musi być. Edited January 23, 2011 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
meteoryt Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 (edited) Nie no, ja sie nie tykam tylko rozkrecania GB. Wszystko inne sobie zrobie sam. Aktualnie mam czarna gumke, chyba guardera. Ale glowy nie dam bo juz mi sie pomieszaly. No dobra to pokombinuje z gumofilcem. Edit, guardera przezroczystego mam w Mce, tu mam czarnego guardera + normalny dystanser. Mam jeszcze stockowa gume + dystansery czarny i bialy na celnosc i zasieg. To napisz co powinienem sobie do tego dokupic. Wtedy bede mial na czym testowac Edited January 23, 2011 by meteoryt Quote Link to post Share on other sites
ptaq1234 Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Ptaqu jak nie potrafisz zakładać guardera, to go nie zakładaj, u wszystkich działa, tylko u Ciebie nie ;-). A mogę wiedzieć gdzie napisałem że mi nie działa? :)) Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 A to źle musiałem zrozumieć ;-). Meteoryt wywal tego guardera, czarny nadaje się do replik o szybkości kulasa ponad 450 fspów i to tak dobrze ponad, to za twarda gumka do Cie jest. Tak sobie pomyślałem chwilkę i trochę za szybko rzuciłem kalumnię na Twojego mechaniora ;-), w tym miejscu przeprosiny. Powiedz mi jeszcze taką rzecz, na jakim magu masz te szmatławce? Bo powody w sumie mogą być dwa, bardzo częste jest takie zachowanie na hi-cupie chińskim, podejrzewam kwestię podawania kulek przez tego maga, ale raz, że zdarzają się na nich własnie takie szmaty co 4-5 kulka nawet czasem, a dwa, że na nich jest straszny rozrzut. A drugim powodem jest guma - po tym jak napisałeś, że siedzi tam czarny guarder - to można by zawnioskować, że za twardy jest ogólnie, kołnierz też i się źle układa (ten pierwszy powód co podałem). Ja bym zmienił gumę na dzień dobry i jak strzelasz z hi-cupa, zobacz czy jak podłączysz lowa z zestawu też tak masz. Quote Link to post Share on other sites
meteoryt Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Witam Zamowilem wlasnie guardera przezroczystego. Bo juz mialem, ale sie strasznie poszarpal od tego plucia jakis czas temu :D Mam konwersje na magi M16. Maga P90 sprzedalem i nie sprawdze. Jedynie co, to moge zmienic maga na krotki M4 i zobaczyc czy to cos daje. Narazie zmienilem gume na czarna, to chyba ta co byla od nowosci tam i mam stabilne 330fps. Tylko na tym sniegu nie sprawdze jak daleko leci i jak z celnoscia. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Witam. Zamontowałem TĄ prowadnice w GB hula na 110 Guardera . Zastanawiam się czy nie będzie problemów jak dam jeszcze łożyskowaną głowice tłoka aby uzyskać parę fps więcej na tym springu.Pytam ponieważ nie mam pod ręką wolnej łożyskowanej głowicy a ta co jest czuje się b.dobrze z nowym oringiem. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Nie dawaj łożyska na tłok, chyba, że zmienisz silnik, bo możesz mieć problem na stokowym z napięciem tego springa, albo rof będziesz miał żałosny. A no i batę tez do wymiany wtedy. Ale przy Vorteksie dużo nie zyskasz na dodatkowym łożysku, a możesz mieć problem z miejscem na sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.