Rumcajsev Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 No właśnie chciałem sobie kupić M4, wsadzić dłuższą lufę i tłumik na to icon_smile.gif . Normalnie czytasz mi w myślach :D Niesamowicie mi się coś takiego podoba. Jakieś przeciwwskazania do tego są? Oprócz tego że tak jak mówisz ze zgrabnej szturmówki robi się długi drągal. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 (edited) Żadnych innych nie ma :) EDIT: No może jeszcze jedno przeciwwskazanie: jeśli będziesz chciał wrócić do długości szturmówki, to będziesz musiał mieć do tego osobną lufę :) Edited June 13, 2009 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
Rumcajsev Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Ogólnie mój chory plan jest taki: Do MOUT zwykła długość(lufa stockowa) a do lasu tłumiczek. Ale jeśli chodzi o sprzęt to ja blada du*a jestem, ale obiło mi się coś o uszy że przy dłuższej lufie trzeba wymienić cylinder na jakiś inny typ. Mógł by ktoś powiedzieć o co chodzi? ;) Quote Link to post Share on other sites
komora Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 (edited) A ja podłączam się do pytania Reka. Czy istnieją jakieś magi, które pasują do emki PJ/Boyi bez konieczności przerabiania czegokolwiek? Wydawałoby się, że skoro body jest de facto żywcem zerżnięte z Boyi (cała reszta emki, prócz gb pewnie też) to idąc prostą metodą dedukcji, powinny również pasować magi od Boyi, ale jak wiadomo to z PJ/Boyi nigdy nic nie wiadomo :lol:. W chwili obecnej posiadam mid-capy z MAGa, musiałem je piłować, żeby wchodziły, ale powoli zaczynają odmawiać posłuszeństwa więc sądze, że low-capy by się lepiej sprawdziły. @Rumcajsev Tzn nie musisz, ale jeśli nie chcesz, żeby Ci osiągi spadły to dobrze by było wymienić. Są różne typy cylindrów, które powinny lepiej współgrać z danymi do nich lufami. Więc np. jeśli będziemy mieli lufe 510mm, a cylinder do niej typu 0 to wszytko będzie cacy, ale jeśli założymy inny, np. typ 1 albo 2 to można zauważyć spadek w fpsach. Edited June 14, 2009 by komora Quote Link to post Share on other sites
Rumcajsev Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 A jeśli będę miał cylinder lepiej pasujący do dłuższej lufy, a założę krótszą? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 Odnośnie magów - spróbujcie z realcapami star/P&J - one są stosunkowo wąskie, powinny pasować. Mi do body BOYi wchodzą z niewielkim luzem, midy MAG'a już z trochę mniejszym, ale nie jakoś ciasno. Na cylindrze pełnym (typ 0) i krótkiej lufie nic strasznego się nie stanie. Mam obecnie pełny i lufę 230 mm i jest ok. Quote Link to post Share on other sites
komora Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Dziwne, ja swoje midy z MAGa musiałem piłować. A jak to wygląda z podawaniem kulek w wypadku realów z PJ/STAR? Bo MAG lubi się zacinać, a to irytujące jest. Quote Link to post Share on other sites
Reka Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Którą dokładnie część maga trzeba piłować, by pasował do tej M-ki? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Nie ma problemów z podawaniem na P&J, więc jest bardzo dobrze. Komora, to że musiałeś piłować to nic dziwnego, bo ja piszę o body BOYi a nie A&K. Tyle tylko że np. low-capy metalowe P&J są szersze od midów MAG'a a te z kolei są szersze od rc star i P&J. Quote Link to post Share on other sites
komora Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Komora, to że musiałeś piłować to nic dziwnego, bo ja piszę o body BOYi a nie A&K. No ja właśnie też pisze o body z Boyi... A co do piłowania: http://img34.imageshack.us/img34/3554/dscf7532.jpg http://img36.imageshack.us/img36/3605/dscf7531.jpg Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Ja mam real-capy stara, pasuję idealnie. Quote Link to post Share on other sites
Reka Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Pytanie do rozeznanych: jak wygląda kwestia jakości risów oraz kolby i chwytu przedniego w tej replice PJ SPR? Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Lepiej wykonane niż BOYi. Quote Link to post Share on other sites
Reka Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 (edited) Coś mi podpowiada, że Ty michalll jesteś jej posiadaczem :) Może więc skusisz się na wygospodarowanie wolnej chwili i trześnięcie solidnej recki tej repliki (koniecznie z fotkami rzecz jasna). W sumie o tej "rodzinie" P&J pisze się całkiem sporo dobrego, a mimo to konkretów (czyt. zdjęć i rzeczowych relacji od ich posiadaczy) jest mało (a to że temat ma ponad 20 stron o niczym nie świadczy) :) Co do magów jeszcze: również dotarło do mnie info, że real capy STARa działają tu idealnie - zamówiłem kilka sztuk i posprawdzam. Oczywiście dam znać. Edited June 16, 2009 by Reka Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Nie jestem posiadaczem, miałem przez jakiś czas body i front set spr short z tej serii A&K i na tej podstawie to piszę. Co do magazynków - tak jak zaznaczyłem, to co pisałem wynikało z porównania ich wymiarów między sobą ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 ja mam 6 realcapów stara już z 6miesięcy... jedyne co mogę powiedzieć to nie używajcie kulek pj, już kilka razy pękły mi w magazynkach powodując zacięcie. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Używam PJ od zawsze i nie mam zamiaru przestać, bo nie mam z nimi żadnych problemu po kilkudziesięciu tysiącach... Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Przyznaj się, Taiwangun Cię przekupił, żebyś tak pisał :P Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 JESZCZE nie. Ale nie mam nic przeciwko :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 to ja nie powiem kto mnie opłaca :P To było z jednej serii kulek, wcześniej nic takiego się nie wydarzyło. Quote Link to post Share on other sites
mapajo Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Pytanie do rozeznanych: jak wygląda kwestia jakości risów oraz kolby i chwytu przedniego w tej replice PJ SPR? Risy: świetnie wykonane; Kolba: sprawia wrażenie wykonanej z taniego plastiku, widać miejsca łączenia formy do jej odlewania (sprawdzi się kilka ruchów papierem ściernym), dodatkowym mankamentem są tandetne "zatyczki" baterii - odlane niedokładnie, trudno dokładnie je zamocować. Jako całość kolba sprawuje się dobrze: łatwo umieścić w niej baterię 9,6V 2000 na ogniwach large, łatwo ustawia się jej długość, odciągany "pin" mocujący trzyma ustawienie zapobiegając przesunięciu, dla mnie istotna jest również duża ilość punktów mocowania zawieszenia repliki Chwyt przedni:: sprawia wrażenie solidnego, z uwagi na krótki okres używania repliki trudno mi wypowiedzieć się o jego trwałości W replice nie podoba mi się również chwyt pistoletowy, wykonany - jak kolba - z tworzywa niskiej jakości Quote Link to post Share on other sites
stormfly Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 (edited) Ja mam trochę inne spostrzeżenia dotyczące SPR. Kolba czy chwyt pistoletowy wygląda normalnie. Gołym okiem praktycznie nie widać gdzie metal przechodzi w plastik. Trzyma się bardzo komfortowo. Wspomniane "zatyczki" do baterii u mnie bardzo sprawnie się zakłada, trudniej się je ściąga, ale to dobrze bo przynajmniej same nie wypadną podczas gry. Natomiast dużo czasu zajęło mi odkrycie jak wsadzić baterie do kolby, a jak to robię aktualnie przy innych to każdy z tekstem "a myślałem, że u mnie to się ciężko baterie wkłada" ;) Do tego po włożeniu baterii nie da się całej kolby złożyć z uwagi na rozmiar baterii.. zostają 2 cm przerwy. Te 2 cm przerwy akurat wystarcza by zaczepić tam zawieszenie taktyczne... niestety w SPR short nie przewidziano specjalnie dostosowanych do tego miejsc. Wracając jednak jeszcze do baterii u mnie jest problem z tym pinem blokującym kolbę bo nie raz nie jestem w stanie wyciągnąć przez to kolby, kilka razy z braku cierpliwości pociągnąłem mocno czego wynikiem jest skrzywienie pina... 2 tygodnie temu zawieszenie puściło i mój 3kg SPR Short spadając z pleców wylądował na betonie. Metal nie wytrzymał i pękł, wyskoczyła górna część broni. Strzela dalej, ale będzie trzeba pospawać powstałe pęknięcie. Broń jest dość głośna, ale w sumie dla mnie whatever. Ważne, że miło się z nią biega i strzela. Oczywiście polecam wymianę lufy na precyzyjną. Edited June 18, 2009 by stormfly Quote Link to post Share on other sites
Reka Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Co do magów jeszcze: również dotarło do mnie info, że real capy STARa działają tu idealnie - zamówiłem kilka sztuk i posprawdzam. Oczywiście dam znać. Wreszcie dane było mi sprawdzić te magi z repliką PJ4A1 - pasują idealnie i podają ammo jak trzeba. Generalnie bardzo sympatyczna sprawa. Quote Link to post Share on other sites
Talib Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Witam, od niedawana jestem posiadaczem PJ4 RIS z ostatniej dostawy. Z miejsca wymieniłem gumkę na silikon Guardera, bo stosuje i stosowałem je we wszystkich swoich replikach do tej pory. Przy rozbieraniu trochę zadziwiła mnie jedna rzecz: ktoś wcześniej pytał o zmianę lufy na dłuższą i o związaną z tym wymianę cylindra na typ 0. Otóż informuje, ze w mojej eMce jest właśnie stockowy, ładny cylinderek typ 0 :!: Nie rozbierałem jeszcze GB bo nie widziałem potrzeby, ale jak dla mnie trochę tandetnie wygląda sama dysza, tzn plastik, z jakiego została wykonana. mam jeszcze pytanie do użytkowników replik z kolbą SF- nie wchodzi mi do końca bateria. Ogólnie jestem w miarę uzdolniony technicznie ale to przekracza trochę moje możliwości :lol: nie chcę nic uszkodzić, poprzycinać kabli itp. Dlatego gdyby ktoś mógł rzucić zdjęciem z ułożonymi odpowiednio ogniwami i kabelkami i komu składa się ta kolba do końca, był bym wniebowzięty. Mi zatrzymuje się ok.3 cm przed końcem rury i kolba dalej nie idzie. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Mnie też się kolba SF nie składała na ostatnią pozycję. To chyba taki urok tego rozwiązania. dla mnie trochę tandetnie wygląda sama dysza, tzn plastik, z jakiego została wykonana. Dysza nie ma być mega-lansiarska, wystarczy, że jest szczelna ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.