Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ4 CQB, PJ4 RIS, PJ16, PJ16A4 [P&J]


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam

 

Mam parę pytań odnoście repliki PJ SPR

 

1. Czy posiada ona jakieś luzy w body? Pomijając kolbę, którą i tak wymienie. Interesuje mnie tylko zwarta konstrukcja.

2. Istnieje możliwość złożenia szczerbinki tak samo jak muszki? Żeby nie było problemów z założeniem kolimatora/lunety?

3. Która wersja wydaje się lepsza? LONG czy SHORT.. Czy te 13cm robi wielką różnice w celności?

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam parę pytań odnoście repliki PJ SPR

 

1. Czy posiada ona jakieś luzy w body? Pomijając kolbę, którą i tak wymienie. Interesuje mnie tylko zwarta konstrukcja.

2. Istnieje możliwość złożenia szczerbinki tak samo jak muszki? Żeby nie było problemów z założeniem kolimatora/lunety?

3. Która wersja wydaje się lepsza? LONG czy SHORT.. Czy te 13cm robi wielką różnice w celności?

 

ad.1

- osłona spustu się telepie,

- po dokręceniu innych elementów nic innego się nie rusza

- "zapięty" magazynek porusza się trochę

 

ad.2

- muszka i szczerbinka są składane, widoczność przez lunetę, bądź kolimator nawet z otwartą szczerbinką jest dobra (muszkę da się również łatwo zdemontować)

 

ad.3

- zasięg i celność są wg mnie podobne

- realizm większy w LONG (nazwa oryginału: spr mod 1)

- realizm mniejszy w SHORT (istnieje w rzeczywistości konwersja produkcji Precission Reflex Inc.), jednakże nie spotkałem się ze zdjęciami jej wykorzystania w rzeczywistości (dysponuję jedynie zdjęciami egzemplarzy prezentowanych na targach broni)

Link to post
Share on other sites
1. Czy posiada ona jakieś luzy w body? Pomijając kolbę, którą i tak wymienie. Interesuje mnie tylko zwarta konstrukcja.

 

Nie, nie ma luzów.

 

2. Istnieje możliwość złożenia szczerbinki tak samo jak muszki? Żeby nie było problemów z założeniem kolimatora/lunety?

 

Oczywiście, że tak.

 

3. Która wersja wydaje się lepsza? LONG czy SHORT.. Czy te 13cm robi wielką różnice w celności?

 

Na małych i średnich dystansach nie ma, ale na większych owszem. Wersja SHORT natomiast jest bardziej poręczna i można w niej z powodzeniem zastosować zawieszenie jedno-punktowe.

Link to post
Share on other sites

botau@

Co rozumiesz poprzez stwierdzenie "na większych dystansach"?

30 metrów, czy może 60?

 

Bardziej ostaje za wersją SHORT, mam już dość długich nieporęcznych replik które wyglądają cool ;-)

Wg Was po wstawieniu precki i gumki Systemy (nigdy więcej Guardera!!) na dobrze wyregulowanym HU będę osiągał 50 metrów skutecznego na 0.25-0.28? Zasięg maksymalny będzie oscylował w okolicach 60-65m. Chodzi mi o celność na ostatnich metrach lotu kulki. Oczywiście pytam o wersje SHORT.

 

 

 

Czy nie da się zawrócić Wisły kijem. I zostaje mi tylko sprawdzony sposób: długa lufa, dobra komora, i gumka HU?

Edited by producent
Link to post
Share on other sites
Wg Was po wstawieniu precki i gumki Systemy (nigdy więcej Guardera!!) na dobrze wyregulowanym HU będę osiągał 50 metrów skutecznego na 0.25-0.28? Zasięg maksymalny będzie oscylował w okolicach 60-65m. Chodzi mi o celność na ostatnich metrach lotu kulki. Oczywiście pytam o wersje SHORT.

 

W stocku, to będziesz miał 50 metrów zasięgu maksymalnego, a nie skutecznego. Do szczęscia będzie Ci brakować jeszcze lepszej komory HU (np. King Arms) i borka (może być Systemy- taki mają chyba w Taiwangunie). Przydałoby się też wymienić sprężynę na M130 Guardera. Oczywiście, o ile jesteś przy kasie, to zamiast precki Systemy, polecam Promyka.

 

Co do wyboru pomiędzy Short, a Long, to powiem Ci tak- miałem w swoim posiadaniu obie i wersja Long koszernie wyposażona strasznie traci na poręczności, bo środek ciężkości jest znacznie przesunięty do przodu.

 

Wersja Short z podobnym tuningiem ma, moim zdaniem, zbyt krótką lufę. Z taką mocą da się tylko latać po terenie otwartym. Mnie ciągle brał żal, tych 13 centymetrów różnicy (wiem, strasznie freudowskie ;)), bo ta niby poręczność, do niczego mi się nie przydawała.

Link to post
Share on other sites

Oczywiście to Twoja sprawa, ale ja jeśli mam już taką możliwość, to wolę odchudzać repliki niż je dociążać. Z tłumikiem, dwójnogiem (IMHO w grę wchodzą tylko dwa- Harris/ Parker-Hale Bipod), AN/PEQ-2 i oczywiście lunetą (M3 Leupold), możesz mieć małe problemy, nawet po domontowaniu stałej kolby. ;) Oczywiście sprawa rozbija się o dobre zawieszenie, które zanim założysz, będziesz musiał dokupić uchwyty, bo w SPR (po za otworami w kolbie) ich po prostu nie ma.

Edited by Caramba
Link to post
Share on other sites

Wiem, że nie ma uchwytów do zawieszenia. Ale już mam opatentowany pomysł w głowie jak poradzić sobie z tym problemem ;-)

 

Gramy tylko na otwartym terenie, więc po dluższym zastanowieniu się nie ma znaczenia mobilność tylko celność i zasięg. Mam jeszcze dzień na zdecydowanie się ;-)

 

Pójdę na piwko i przemyślę sprawę, ale oczywiście po pracy :-F

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Link to post
Share on other sites

Tak, gdyż te chwyty w teorii powinno się zaciskać termicznie, ale szczerze mówiąc, to nie jestem przekonany do ich jakości. Wydaje mi się, że ktoś z mojej drużyny kiedyś się odważył na ich zakup i stwierdził, że mają tendencje do suwania się z magazynka. W tym wypadku nie warto oszczędzać.

Edited by Caramba
Link to post
Share on other sites

Myślę nad zakupem PJ4 RIS z tym, że chciałbym ją na start trochę wzmocnić. Myślałem nad spreżyną SP 140 Guarder i wtedy oczywiście też mocniejszą gumką hop-a (http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_gumki_hop-up/gumka_hop-up_guarder-84.html) Jako, że nie zam sie za dobrze na replikach :strach: nie wiem czy to jest dobry pomysł(podejrzewam że mogę drastycznie zmniejszyć żywotność) na której też mi zależy. Jeśli ten zestaw nie gra to może jakiś inny, zależy mi na żywotności i poprawionych osiągach. Jak by udało się poprawić zasięgo o jakieś 5-10m to było by spoko. :uśmiech:

Link to post
Share on other sites

Myślę nad zakupem PJ4 RIS z tym, że chciałbym ją na start trochę wzmocnić. Myślałem nad spreżyną SP 140 Guarder i wtedy oczywiście też mocniejszą gumką hop-a (http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_gumki_hop-up/gumka_hop-up_guarder-84.html) Jako, że nie zam sie za dobrze na replikach :strach: nie wiem czy to jest dobry pomysł(podejrzewam że mogę drastycznie zmniejszyć żywotność) na której też mi zależy. Jeśli ten zestaw nie gra to może jakiś inny, zależy mi na żywotności i poprawionych osiągach. Jak by udało się poprawić zasięgo o jakieś 5-10m to było by spoko. :uśmiech:

Powariowaliście z tymi m140, 150, 190, m100000. :killer:

To bardzo mocna replika. Chcesz strzelać dalej i celniej to zmień gumę H-u, ewentualnie lufę. Jak rany julek.

Link to post
Share on other sites

Witam wczoraj rozkręcałem znajomemu ową emkę celem wymiany gumki HU. I zonk. Gumka stockowa bez kołnierza czyli taka jak w P&J II gen. Próbowałem założyć zwykła standardową i lipa. Moje pytanie brzmi: Czy do wymiany gumki HU należy tez wymienić Komorę HU ?

 

I jeszcze jedno... Czy po odkręceniu i wybiciu tylnego pinu można karabin "złamać w pół" celem wymiany gumki hop-up? Bo jakoś mi to nie wychodziło, a w emkach JG czy CA nie było z tym problemu.

Link to post
Share on other sites
Witam wczoraj rozkręcałem znajomemu ową emkę celem wymiany gumki HU. I zonk. Gumka stockowa bez kołnierza czyli taka jak w P&J II gen. Próbowałem założyć zwykła standardową i lipa. Moje pytanie brzmi: Czy do wymiany gumki HU należy tez wymienić Komorę HU ?

 

witam.

ja u siebie stockową gumkę HU wymieniłem na guardera (czarna) i wszystko działa bez problemów na stockowej komorze...

http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori...guarder-84.html

 

a co do tego czy emke można złamać w pół to nie da rady (górna część body jest okrągła i opasa GB)....trzeba wybijać dwa trzpienie i rozsuwać.....wydaje mi się, że tak jest najłatwiej, skoro mi osobie początkującej to się udało :D

 

pozdrawiam :D

Link to post
Share on other sites

Ja miałem gumkę przeźroczystą guardera ze stockową komorą i lufą i śmigało dobrze. Teraz mam lufę madbulla, komorę KA i gumkę G&G czarną i też śmiga, ale np. w konfiguracji stockowa komora + madbull + G&G nie śmigało :) Kwestia wielkości kołnierza, zdarzały się wtedy podwójne strzały.

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich PnJotowców a juz najbardziej tych posiadajacych replike PJ16 o ktorej w tym watku nie ma nic?czytalem i nie znalazlem mam kilka pytan a i maly opis wykonania i osiagow bylby mile widziany...

 

1.to mysle standardowe na start wymienic gumke HU czy cos jeszcze byscie polecili wymienic oczywiscie bez przesady wymiany calego gearboxa?

2.jakie magi realcap pasuja do tej repliki

3.czy kolba jest solidna...?

4.bolaczki repliki czyli co zrobic zaraz po wyjeciu z pudla ...

 

Dzieki sliczne za odp.ps.fajnie by bylo zobaczyc jakies zdjecia.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...