zwierzu93 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Przejdą :) P.s. mam taki element na sprzedaż z cm.039c. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 (edited) Witam, właśnie przyszedł mój akm. Czy na sprężynie sp120 możliwe jest mieć 432-445 fpsów? Ofc po wymianie tylko springa, reszta stock. Edited August 12, 2010 by Tom92 Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Sorrki za post pod postem ale nie mogę już edytować. Przy odłączonej baterii naciskam spust na semi i słychać klikniecie. Też tak macie? Dodam że przy auto tak nie ma. Podłączyłem batke żeby sprawdzić czy replika strzela. Na auto strzelała dobrze, na semi przez chwile też. Po chwili aby strzelić na semi musiałem nacisnąć kilkukrotnie spust. Przy naciśnięciu spustu replika wydawała dźwięk naciągania sprężyny ale dopiero po trzecim naciśnięciu spustu oddawała strzał. Wyglądało to tak jakby nie miała siły naciągnąć sprężyny. Wina leży po stronie nienaładowanej do końca baterii? Dodam że w sklepie (taiwangun) zamontowali mi sp120. Z góry dziękuje ze pomoc. Tom92. Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Naładuj baterie dobrze Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Jak naładowanie nie pomoże - styki poszły. Tak, 430 jest bardzo możliwe przy sp120. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Naładowanie baterii nic nie pomogło. Dzisiaj sprawdze na innej batce jeszcze. Dodam ,że z okolic spustu wycieka jakiś smar. @Zwierzu93 Ale prawie 450 fpsów na sp120? Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 450 można wyciągnąć na m110 nawet. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 wyczyść styki, wyczyść przerywacz i powinno działać. na m130 można bez borka 530, to czemu na m120 440 nie ? Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 No skoro tak mówicie to się ciesze. Przysmażone styki naprawia mi na gwarancji? Bo nie znam sie na tym za bardzo więc nie chce grzebać sam. Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Nie, nie naprawią. Chyba ze trafisz na serwisanta, któremu zrobi się Ciebie szkoda. Quote Link to post Share on other sites
Vender Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 A czy da się w tej replice zamontować składaną na bok kolbę ?? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Wszystko się da. Tylko czasami koszta są nieopłacalne. Kolbe na bok zapewne będzie zamontować na przejściówkę kolb ak-m4. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Panowie, przyszedł dzień tuning mojego kałaszka... Do środka mam zamiar władować : - Sprężynę m120 guarder - Silnik m120 krótki g&p - Mosfet - Kable niskooporowe - LIPO myślałem nad 7.4v, nie wiem ile BB wytrzyma reszta po wsadzeniu 11.1v ? Czy któraś z tych części jest niepotrzebna ? Jaki ROF mógłbym osiągnąć przy takim upie ? Pozdrawiam forzamilan Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Silnik niepotrzebny. Możesz wsadzić mocniejszą batke ale mniej na uwadze ze w niedługim czasie może pojawić sie potrzeba wymiany tłoka. Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted August 20, 2010 Report Share Posted August 20, 2010 Czyli silnik nie będzie chyba... Jakiego ROFa mógłym się spodziewać na pozostałym set-upie i pożądnym LIPO 7.4v ?;] Pozdrawiam forzamilan Quote Link to post Share on other sites
forzamilan Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 (edited) Nie mogłem edytować... A co myślicie o takim set-upie ? Silnik Turbo Systema Mosfet M120 Guarder Kabelki Niskooporowe Batka Stick 9.6v G&P/Intellect ? Pozdrawiam forza PS I dziękuję za pomoc :) Edited August 21, 2010 by forzamilan Quote Link to post Share on other sites
Jey85 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Po 1,5roku uzywania kalaszka cm-040 nadszedł czas na zmiane bateri. dotychczas było 8,4. Czy zmiana na 9,6 bedzie 'bezpieczna' dla mechanizmu? Calosc to stock, nie otwierany. Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Pakuj nawet i lipolkę 11,1V. Te GB są pancerne jak ruski czołg. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Mam pytanie, czy te nowe cymki (040, 048 itp) też maja problemy z selektorem tak jak to było w 028? Bo mój AKM wrócił dzisiaj z naprawy gwarancyjnej i zdarza się, że semi sie zacina tzn. brak reakcji na spust. Dziękuje z góry za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Ostatnio miałem na warsztacie CM.035. Zrobiłem tylko shimming i przesmarowałem. Teraz katuję tego GB lipolem i niedługo powiem wam czy się zepsuł :wariat: Wg mnie obie generacje to prawie to samo z tym, że nowe Cymki mają neodymowy silnik, mocniejszą sprężynę i prowadnicę z łożyskowaniem. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Czym może być spowodowane to że silnik iskrzy i dymi? Dodam, że replika właśnie wróciła od krakmanów z naprawy gwarancyjnej, na której zamontowali mi przy okazji naprawy mechanizmu selektora niskooporowe okablowanie. Przed wysłaniem jej do nich silnik działał normalnie. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Ja też tak miałem po wymianie okablowania i baterii. Na początku sie martwiłem a potem olałem to, podymiło podymiło i przestało, a iskry jak były tak są i mi nie przeszkadzają. Dym to pewnie resztki tego co użyli to lutowania(kalafonia albo kwas) Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Dodam, że bardzo spada szybkostrzelność kiedy "iskrzy i dymi" oraz, że replika pali bezpieczniki (już 2 spalone). Iskry i spadek szybkostrzelności widać na tym filmiku: http://www.youtube.com/user/Squidy1992?fea...u/0/g6rj8JhVQrE Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Tez mam taki problem iskrzenia w silniku ,ale modelarz powiedział ze taki urok silników szczotkowych. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Mi się wydaje, czy ktoś ma za mocno dokręcony silnik do GB ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.