Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Military.pl


Recommended Posts

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zamówiłem u nich S&W 1911 + dodatkowy magazynek + kulki i spray silicon. Zamówienie złożyłem o 16h, godzine poźniej zadzwoniłem bo nie dostałem potwierdzenia na maila (piszą na stronie że wysyłają) . Dostałem odpowiedz, że już wszystko zapakowane i jutro wyślą. Dotarło dwa dni poźniej o 12. Ładnie zapakowane, wszystko zgodnie z zamówieniem. Także polecam ten sklep. Sporo czytałem złych opinii na ich temat na forum tutaj. Na razie ok, zobaczymy jak trzeba będzie serwisować, jakby coś padło (odpukać!!!). :)

 

Polecam, mimo, że to mój pierwszy zakup w sklepie, także niewielkie doświadczenie.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem u nich buty. Pomimo tego że w ofercie były dostępne dostałem od nich maila że moga być dopiero za miesiąc... odpisałem że poczekam. Po paru dniach dostałem następnego maila informującego ze moje zamówienie zostało wycofane. Na pytanie dla czego żanej informacji nie otrzymałem... więcej u nich nie zamawiam...

Link to post
Share on other sites
Zamówiłem u nich buty. Pomimo tego że w ofercie były dostępne dostałem od nich maila że moga być dopiero za miesiąc... odpisałem że poczekam. Po paru dniach dostałem następnego maila informującego ze moje zamówienie zostało wycofane. Na pytanie dla czego żanej informacji nie otrzymałem... więcej u nich nie zamawiam...

 

No tak , ale czy chociaz zadzwoniles i potwierdziles zamowienie , czasem tak jest , ze maila moze gdzies wciac...Na forum siedze cicho i jestem obserwatorem i jak czytam takie dziecinady (bez obrazy)to rece opadaja.

Link to post
Share on other sites

Samo zamówienie potwierdziłem i otrzymałem na nie odp. że towaru nie ma- nie po raz pierwszy miałem u nich taką sytułacje że na witrynie coś jest a w magazynie pustki. Wysłąłem do nich dwa maile- gdy na pierwszy nie odpowiadali. Sorry ale np. ze specshopu pan do mnie dzwonił i przepraszał że mu się akurat towar skończył i czy mółbym poczekać jeden dzień to mi sprowadzi (nie miesiąc!!!). Jak dla widocznie panom nie zalezy więc w takiej sytułacji wole poprostu kupić u konkurencji która mni sprzeda szybciej, sprawniej a i często taniej.

Link to post
Share on other sites
Samo zamówienie potwierdziłem i otrzymałem na nie odp. że towaru nie ma- nie po raz pierwszy miałem u nich taką sytułacje że na witrynie coś jest a w magazynie pustki. Wysłąłem do nich dwa maile- gdy na pierwszy nie odpowiadali. Sorry ale np. ze specshopu pan do mnie dzwonił i przepraszał że mu się akurat towar skończył i czy mółbym poczekać jeden dzień to mi sprowadzi (nie miesiąc!!!). Jak dla widocznie panom nie zalezy więc w takiej sytułacji wole poprostu kupić u konkurencji która mni sprzeda szybciej, sprawniej a i często taniej.
Rozumiem Kolego iz kazdy ma "swoja"racje ,lecz z niepokojem widze iz wiekszosc ludzi zapomina iz po drugiej "stronie" rowniez sa ludzie a nie automaty i mysle ze nie zmienia to faktu iz placimy za usluge serwowana przez dany sklep.Szkoda ze na codzien nie dostrzegamy ze zycie moze byc o wiele latwiejsze i milsze gdyby tylko dodac odrobiny zyczliwosci oraz "szerszego " spojrzenia na otaczajaca nas rzeczywistosc , czego zycze Tobie i sobie ...
Link to post
Share on other sites

Nie no- własnie tej życzliwości oczekiwałem, a nie otrzymałem nawet głupiego przepraszam. Chciałbym zauważyć że ten temat jest poświęcony naszym doświadczeniom ze sklepami i ja własnie je opisuje. Nie rozumiem dla czego mamy ten sklep tylko chwalić. Z jakiegoś powodu nie moge także sie oprzeć wrażeniu ze rozmawiam z pracownikiem tego sklepu. Naprawde mi przykro że nie moge wystawić pozytywnej opini, ale było by to niezgodne z moim sumieniem.

Link to post
Share on other sites
Nie no- własnie tej życzliwości oczekiwałem, a nie otrzymałem nawet głupiego przepraszam. Chciałbym zauważyć że ten temat jest poświęcony naszym doświadczeniom ze sklepami i ja własnie je opisuje. Nie rozumiem dla czego mamy ten sklep tylko chwalić. Z jakiegoś powodu nie moge także sie oprzeć wrażeniu ze rozmawiam z pracownikiem tego sklepu. Naprawde mi przykro że nie moge wystawić pozytywnej opini, ale było by to niezgodne z moim sumieniem.
Tak sie sklada ze tyralem w duzm hipermarkecie i wiem jak chamscy potrafia byc ludzie tylko dlatego ze placa , zapominajac ze byc moze tez beda kiedys po drugiej stronie kasy...
Link to post
Share on other sites

Czy ja naprawde jestem chamski? Opisuje zaistniałas sytułacje- nic więcej. Odpowiedz mi na proste pytanie: masz od wyboru dwa sklepy (ceny są identyczne) : w jednym pan do ciebie dzwoni i uprzejmie informuje jak wygląda aktualnie sytułacja z towarem, przeprasza, proponuje jakoś rozwiązać probem. Paczke dostajesz po ~4 dniach. Do drógiego piszesz zamówienie i po paru dniach dostajesz odp. że towaru nie ma. Potem po kilku następnych że twoje zamówienie zostało od tak wycofane. Kontakt się urywa. Straciłeś ponad tydz. i ciągle nie masz towaru. Który sklep wybierzesz w przyszłosci? Jak dla mnie nie ma tu żadnego chamstwa z mojej strony. Nie poczuwam sie zobowiązany do kupowania od ludzi przez których czuje się olewany.

Ps. i tak pewnie zaraz usuną te posty bo robią się coraz bardziej offtopic ;)

Link to post
Share on other sites

Nie ma o czym mowic -sam bym sie mocno wkurzyl , gdybym czekal na zamowiony towares i to na dodatek przed strzelanka nie otrzymalbym np kulek-wkierwa na maxa.Mysle ze troszke zesmy sie nie zrozumieli ;),nie jestes chamski- nie na tym polega polemika.A co do obsugi to napewno wybrabym shop w ktorym jestem traktowany z "powaga"-mysle ze nie podlego to dyskusji.

Link to post
Share on other sites

Miałbym jedno pytanie co do powyższej sytuacji a mianowicie czy sklep potwierdził że przyjął maila w którym stwierdziłeś że poczekasz aż towar który chciałeś kupić bedzie dostępny ?

Jeśli nie to sklep mógł go wcale nie dostać i postąpił moim zdaniem logicznie myśląc że klient sie rozmyślił i stąd to całe zamieszanie...

Link to post
Share on other sites

Nie odpisali na żadnego z moich trzech maili. Poza tym, jeśli by nie otrzymali odp. na pierwszego, mogli by wyslać następnego dla potwierdzenia. Przynajmniej ja zwykłem tak robić gdy cos sprzedaje i nie otrzymuje przez dłuższy czas odpowiedzi. Jako sprzedający poczuwam się do utrzymania kontaktu z klijentem- w końcu to ja na tym zarabiam. Zaznaczam że nie sprzedaje w żadnym konkurencyjnym sklepie ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kontakt mailowy jest calkiem dobry, nie rozwodza sie na dany temat jak w innych sklepach ale odpowiedz na zadane pytanie zawsze sie uzyska. Paczuszka zamowiona w sobote w nocy, we wtorek potwierdzenie wyslania, a w srode repliczka juz u mnie. Duzy +

Link to post
Share on other sites

A ja nie mam za dobrych wiadomości dla ludzi z Bydgoszczy i ogólnie kuj-pom: Mają zlikwidować nam sklep na Dworcowej! Chłopaki nie wiedzą dokładnie dlaczego ale mają problem znowu z Niemcami: tzn na granicę trafiły repliki z STTI za DUUUŻŻŻŻŻŻOOOOOO kasy a Niemcy trzymają to od 2 miechów i się zastanawiają czy to czasem nie broń! Jeśli military straci ten transport to na 100% zamykają sklep! :(

pozdro

g.

Link to post
Share on other sites

Przykra wiadomość, co prawda nie wypowiadałem się do tej pory na forum, lecz w miarę często je śledzę - myślałem o otwarciu biznesu związanego z ASG w okol. Bydgoszczy, lecz wydaje mi się, że problem może być bardziej złożony. Ja osobiście odpuściłem pomysł na biznes - powód - mam wrażenie po śledzeniu tego forum jak i forum wojewódzkiego, że fanatycy ASG na naszym terenie troszkę sobie odpościli, patrząc na ofertę sklepu jest ona skierowana właśnie do Was, nasówa się pytanie jak często robićie tam zakupy i na jakie kwoty.

Może poprostu wysokośc obrotów nie jest zgodna z wyobrażeniem zarządu firmy.

Tylko gdzie ja pomacam przed kupnem noże?

Link to post
Share on other sites

Obroty w military.pl w Bydgoszczy są świetne i na nie narzekać nie mogą! Przykładem jest np zamówienie od Levera jakie dostali na 1000 nieśmiertelników :D Oprócz tego mają sporo klientów codziennie! Np batony jak tylko dojdą (nawet kilkadziesiąt za jednym razem) to shodzą im w przeciągu dnia-dwóch! Po prostu coś odpaliło szefostwu i tyle! Życie

Pozdro

g.

Link to post
Share on other sites

so far so good

 

Wysłałem mailem pytanie odnośnie prezentowanego przez nich towaru-odpowiedź w ciągu kilku godzin :arrow: jak dla mnie znośnie. Następnego dnia sytuacja powtórzyła się z identycznym rezultatem (ach już taki mój urok, że zawsze mam o co zapytać :) ).

Mały zgrzyt jeśli chodzi o rejestrację-niestety nie mogłem zalożyć konta :arrow: "wyskakiwał" jakiś błąd. Nie najfajniej nastrajał mnie również fakt, że karabinek znajdujący się w promocji w koszyku widoczny był po "normalnej" cenie.

Dalej było już tylko lepiej. Zamówienie złożyłem około 15.30 i na wszelki wypadek zadzwoniłem (w sprawie tej promocji), telefon został odebrany (co się chwali, gdyż w innych sklepach to nieczęsta praktyka ). Paczkę miałem dostać po dwóch dniach ale około 16.30 Pan z military zadzwonił z informacją, że sprzęt został wysłany i rzeczywiście dostałem go następnego dnia około 14.00 !!!

 

Ogólnie polecam! choć małe porządki na stronie nikomu by nie zaszkodziły ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...