Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Military.pl


Recommended Posts

Pojechałem, trafiłem, kupiłem :)

Obsługa wporzo, taki z miarę miły pan nawet się zbytnio nie denerwował jak podawał mi po trzy razy te same numery butów ;] zacząłem od 41, a dotarłem do 43 [zachaczając po drodze o 42]. Jednak 43 była trochę duża, i znowu jechałem w dół ;]

Ale ostatecznie wyszedłem w 43. [s.W.A.T Air Size Zip Black]

Link to post
Share on other sites
  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja nie mam żadnego problemu z zakupami w Military a szczerze powiem że nawet lubię tam kupować. Nie wiem tylko czy osoba obsługująca w sklepie pozwoliłaby mi podać na forum swoje nazwisko więc profilaktycznie go nie podam :-P. Powiem tylko, że kupuje już od chyba 2 lat różne rzeczy - osprzęt, ubrania no i ammo 0,25. Nigdy nie miałem problemu ze zwrotem towaru lub jego wymianą ( miałem ostatnio problemy z rozmiarami spodni, wymieniane były bodajże 2 razy ). Zamawiam telefonicznie lub via e-mail starając się zawsze rozmawiać z ta samą osobą. Zamawiajać w tygodniu zawsze towar miałem na drugi dzień. Często zamawiając za większa gotówke znajdę w paczce jakis gadżet ;-). No po prostu jest wszystko ok i mam nadzieję ze dalej tak będzie.

 

Pozdrawiam all,

 

Brytan

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Witam! W Military kupiłem AK 47 B Specnaz i jakieś tam pierdoły ( kulki ,spray ) sklep jest naprawde godny polecenia , miła obsługa ( nawet nie widać na twarzy cienia irytacji gdy ,,macasz,, wszystkie możliwe guny na widoku :wink: ) . Miałem okazję korzystać także z ich serwisu. Starła mi sie jedna zębatka , przyszedłem oddałem kałacha , na miejscu został lekko rozkrecony i poinformowano mnie kiedy mogę się spodziewać naprawy ( 1 tydzień ) , ku mojemu zaskoczeniu naprawili go juz po 2 dniach oczym poinformowali mnie tlefonicznie. Naprawde polecam duży +

Link to post
Share on other sites

No mnie w tym sklepie boli że nie mogę sobie niestety zrobić znaczka "+" na Tagu. Kurcze, chcialem sobie rodzaj krwii wpisac, ale dupsko bez tego. Jak czytalem wczesniej to komuś zrobili znaczek _, wiec sie troszke dziwie ze nie dało drugiej kreski do minusa dorobic. Wogole tagi stały sie strasznie modne, i wogole bezsensu kupowac :? jeszcze te wszystkie patałachy noszą to dla szpany na zewnątrz, chyba nie rozumieją po co zostały TAGi wynalezione :evil:

Link to post
Share on other sites

Sklep godzien polecenia. Zamówiłem klamke w poprzedni piątek, a we wtorek już miałem w domciu. W środe im napisałem że zakup mi sie spodobał oraz nadmieniłem że mi nie przysłali mi GG co ponoć dawali w promocji. Na kolejny dzionek gazik jest też u mnie. Widać że dbąją o klienta i całują go po rękach a nie jak ten co to w nazwie ma coś wspólnego ze snajperami w asg co swoją postawą stwierdza że można go pocałować w d***.

Polecam

Link to post
Share on other sites

Morgath jesli nie mozesz wstawic znaczka plus na tagu to po prostu wpisz obok "PLUS" lub "POS" :wink: Tak poza tym to sklep pierwsza klasa. Zamawialem u nich Mp5A3 z TM i kulki, na drugi dzien paczuszka byla u mnie. Na maila odpowiadaja zawsze(nie tak jak Tajgun albo snajperasg)ogulnie bardzo dobry kontakt.Polecam! :D

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

zamówiłem wczoraj deserta marui z hard kickiem(+ kulki , gaz ,silikon...) i dzisiaj do mnie kurier zapukał , gun w jak najlepszym porządku , solidnie zapakowany , przesmarowany (napewno przestrzelany przed wysłaniem bo miał troszke gazu w magu)..... w paczce nic niebrakowało , gun strzela wyśmienicie......... ja daje wielki + ... niezawiodłem sie choć to mój pierwszy zakup w tym sklepie... i pierwszy gaziak wogule

Link to post
Share on other sites

Witam !

Military to naprawdę dobry sklep ma duży wybór produktów , liczne promocje.Jednak posiada jedną wadę , mianowicie SERWIS.A właściwie nie wiem czy to serwisem wogóle można nazwać.Ale do rzeczy.W sierpniu zakupiłem u nich AK 47 B Specnaz , na początku września rozpocząłem jej użytkowanie. No i w drugim tygodniu awaria gearboxa ( z guna zrobiła się wiertarka ). Oddałem do serwisu po 2 dniach dostałem spowrotem.Postrzelałem sobie weekend i znowu ! I tak do czterech razy !!! Cztery razy w ciągu dwóch i pół miesiąca , była awaria gearboxa.Pan z serwisu utrzymywał , że to mikropęknięcia zębatek , potem było że to wina zanieczyszczeń , sugerował nawet iż to wina mocniejszej sprężyny lecz gdy powiedziałem mu ze to stokowy gun to stwierdził , że to podejrzane.Za każdym razem tweirdził, że ,,karabin,, wyczyścił i nasmarował , jednak gdy przychodziłem w następnym tygodniu stwierdzał , że replika jest niesamowicie brudna.Wątpie czy podczas jednej strzelanki w tygodniu beta zdążyłaby się tak zabrudzić aby spowodować starcie zębatek.Szczególnie gdy nie używałem jej w żadnych ekstremalnych warunkach.A słowa jakie usłyszałem na strzlance gdy powiedziałem , że serwisuje guna w military były takie : ,,na głowę chyba upadłeś że z ich serwisu korzystasz ,,.Nie znam się zabardzo na AEGach ale po tym co pan z serwisu mówi mogę stwierdzić jedynie , że jest on jakimś znachorem a nie mechanikiem. Po czwartej awarii wystąpiłem z żądaniem reklamacji sprawa jest w toku ( minęło dopiero 7 dni ) i zobaczę jak się skończy.

Streszczając krótko : NIE KORZYSTAJCIE Z SERWISU MILITARY już lepiej oddajecie znajomemu który się na tym zna , naprawdę jest to znacznie lepsze wyjście.

Link to post
Share on other sites

Witam. A jako że to pierwszy pierwszy post na tym forum (nah nah nah), to witam podwójnie :-)

 

Co do sklepu - jestem już trochę niezadowolony, choć jeszcze nic nie kupiłem. No właśnie... Zamówione w środę, potwierdzenie wysłania w czwartek, na stronie jak byk - kurier, 1 dzień. Nie sądzę, żeby Poznań był "mniejszą miejscowością". Dziś sobota, więc pewnie też nie dojdzie. Może kurier zasnął albo coś. Tak czy inaczej, oczekiwałem tej przesyłki wczoraj, dostanę prawdopodobnie za 2 dni (oby...). Nie wnikam czy to wina sklepu czy kuriera, jeżeli podają "1 dzień", to niech to faktycznie będzie 1 dzień.

 

Tyle, jeśli chodzi o moje żale ;-]

 

Pozdrawiam

 

Edit:

+ za wybitne pakowanie (ależ ktoś się musiał z tym bawić), - za czas dostawy.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, Euzebi, po około trzech miesiącach użytkowania sprężynowego Smith & Wesson'a przeze mnie ułamała się sprężyna kurka, oddałem do Pana Wacka/Jerzego, czy jakkolwiek się on nazywa, moją replikę. Po tygodniu przyszedłem, bo usterka była tak banalna, że mógł ją naprawić w 15 minut, przyszedłem, mimo iż nie zadzwoniono do mnie ze sklepu. Pierwszym, co było jak oddawał mi sprężynę, było narzekanie, że był w nim syf, brud, kurz, te sprawy, choć trzymałem go w walizce, żeby się nie kurzył! Ponadto przy tym 'serwisowaniu' zepsuł mi sprężynkę odpowiedzialną za przytrzymywanie bezpiecznikiem zamka w tylnej pozycji! A to tłumaczył tym, że nie dbam o magazynki!! Gówno robi, czas marnuje, oskarża i szykanuje.

Na prawdę lepiej starcić gwarancję niż oddawać im replikę od 'naprawy'. Może i mają bogaty asortyment, stosunkowo niezłe ceny, ba! miłych sprzedawców, ale nie ma po co denerwować się z ich serwisem, to może skutecznie zniechęcić do robienia u nich zakupów.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam no i niestety ale musze sie poskarżyc na serwis military.pl

Zakupiłem u nich Rugera mk1 krótkiego i podczas regulacji hop-up pękła mi komora hop-up,wiec wysłałem do nich paczke z reklamacją.Dostaje po tygodniu swego rugera.A do niego dołączony list że obudowa hop-up jest uszkodzona mechanicznie i że to moja wina(maybe).Ale to nie jest takie straszne słuchajcie teraz:Napisali że teraz i tak nie mają części i dostawe będą mieli we wrześniu 2006 8O 8O i co wy na to???Bo ja to normalnie zbrechałem na maxa.... :wink: :wink: normalnie serwisant to debil jak nic gówno się zna na asg i lepiej niech zmienią go jak najszybciej....

 

[ Dodano: 28 Lis 2005 16:15 ]

CHCIAŁBYM PUBLICZNIE NA FORUM PRZEPROSIĆ SERWISANTA SKLEPU MILITARY.PL.PISAŁEM POST ZDENERWOWANY I NIE POMYŚLAŁEM NAD TYM CO PISZE...JESZCZE RAZ BARZO PRZEPRASZAM ZA MOJE STWIERDZENIE I PROSZE MODERATORA O WYKASOWANIE MOJEGO POSTU.... :( :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pomimo wpadki która się im kiedyś zdażyła, przełamałem się i zamówiłem u nich jeszcze jedna paczkę. Udało sie im zrechabilitować całkowicie :) W niedziele pusciłem im przelew, w poniedziałek popołudniu Pan zadzwonił i potwierdził wplyniecie pieniędzy, we wtorem z samego rana zadzwonił kurier, z paczuszką obklejoną tyloma warstwami foli że aż miło :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

No ja u nich kupilem ostatnio nakolanniki... Po raz kolejny sklep wywiazal sie idealnie z umowy. Nie tylko kilka razy dzwoniono do mnie, aby poinformowac o etapie wysylki (chociaz paczke dostalem nastepnego dnia po zamowieniu), ale takze telefonicznie odpowiadaja na wszystkie moje pytania pisane mailem. Jak dla mnie wielki plus dla sklepu, nigdy sie na nich nie zawiodlem

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...