HIREDGUN Posted October 5, 2006 Report Share Posted October 5, 2006 Zamówiłem u nich dawno temu S&W m3000 long, bo mieli najtaniej (Cybergun'a, wiem że DE kosztuje 50 zł). Wszystko ok... przyszło w solidnej paczuszce (dbają o towar :lol: ), sprzęt jeszcze w firmowej folii... ale jak się okazało zabrakło w zestawie CG dodatkowego magazynka (może i nie podają na ich stronce inf. o tym ale wszędzie indziej jest napisane że dają). Niestety poszło ode mnie i od nch pare e-maili i oto ich odpowiedzi : Witam,bo w komplecie nie ma dwóch magazynków. Na naszej stronie nie ma takiej informacji że jest dodatkowy magazynek,odnośnie magazynka może za słabo Pan wkłada i nie zaczepia sie dokładnie. A proszę przeczytać czy tutaj jest http://www.military.pl/?prod=89&cat=30 że jest tak napisane na forum to nie znaczy że wszędzie ma tak być.. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Pelen szacunek i zwrot honoru dla panow z military.pl! 25 wrzesnia odeslalem magazynek, pan z serwisu dwa razy kontaktowal sie ze mna telefonicznie i informowal o stanie magazynka. Dzisiaj otrzymalem magazynek w pelni sprawny wraz z zaleceniami na co uwazac by usterka sie nie powtorzyla. Dostarczone poczta kurierska. Ogromny + Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 połowa tych postów jest typu "Kontakt super, dostałem i działa i wielki + dla skelpu..." wydaje mi sie to wprost nie poważne... P.S poczekajcie niech cos się sypnie a serwis wam powie co myśli o waszym użytkowaniu.... pozrdo odemnie wielki _________________ (minus) dla pana serwisnata!!!! Quote Link to post Share on other sites
dexter125 Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Ja tam na ich serwis nie mogę nic złego powiedzieć. Zamawiałem jakiś czas temu kurtkę N3B, Po rozmowie telefonicznej doradzili rozmiar bo ciężko było :) Przesyłka doszła w ciągu 2 dni. Niestety okazało się że w kurtce uszkodzony jest zatrzask. O tym sklep NIE MÓGŁ wiedzieć bo kurtka nie była rozpakowywana z opakowania. Po moim telefonie do serwisu zaproponowali od razu wymianę kurtki. Na moją prośbę podesłali jedynie nowy nap, wymiana zajęła mi 60 sekund. Wydaje mi się że wszystko można normalnie załatwic trzeba tylko by OBIE strony także klient chcieli :) Bez pośpiechu panowie, pamiętajmy że zamawiających jest dużo. Quote Link to post Share on other sites
Saxon Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 Millitary.pl moim zdaniem najgorszy sklep jaki widziałem posłałem do nich na reklamację pistolet Black Eagle M6 minęło już 1.5 miesiąca a oni powiedzieli że w listopadzie dopiero przyślą bo ma być dostawa , to niech mi teraz kase przyślą a jak będą mieli na składzie m6 to sobie jeszcze raz zamówie . zapłaciłem kase a w efekcie guna niemam Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Wiadomo, serwis tragedia, ale czy zdarzyło się komuś coś nie tak z repliką? Ja dwa razy gdy kupował u nich repliki, odnosiłem wrażenie że są używane. W jednej, w pudełku brakowało np. gratisowych kulek, a druga miała odpryski na lufie... Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 To bylo moje pierwsze zamowienie w tym sklepie. Zamówilem dwa pistolety sprezynowe (nie dla mnie, dla ojca). Wszystko jest w jak najlepszym porządku, ladnie zapakowane, paczka mimo wyslania pocztą polską (wyslano w czw. 26.10) doszla nastepnego dnia. Tak wiec mysle, ze military.pl jako sklep: zapakuj, wyslij jest bardzo dobry, ceny w porządku. Ogolnie moge polecic. + Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Sklep ok;oferta średnia; serwis do bani. :wink: Quote Link to post Share on other sites
Saxon Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Hej powiedzcie mi co mam robić wysłałem do Military.pl ponad 3 miesiące temu na reklamację swoją replike black eagle m6 i jeszcze jej nieprzysłali . Cały czas robia mnie w balona bo przestawiają date odesłania repliki twierdząc że niemają części. Powiedzcie mi w jakim czasie powinna być dokonana reklamacja bo 3 miesiące to już przesada jeszcze troche poczekam i ide to rzecznika praw konsumenta bo dalej tak być niemoże. :cry: :cry: :cry: Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Hej powiedzcie mi co mam robić wysłałem do Military.pl ponad 3 miesiące temu na reklamację swoją replike black eagle m6 i jeszcze jej nieprzysłali . Cały czas robia mnie w balona bo przestawiają date odesłania repliki twierdząc że niemają części. Powiedzcie mi w jakim czasie powinna być dokonana reklamacja bo 3 miesiące to już przesada jeszcze troche poczekam i ide to rzecznika praw konsumenta bo dalej tak być niemoże. :cry: :cry: :cry: Jesli rzeczywiscie odeslali to poprosc o numer nadawaczy paczki. Jesli beda sie wykrecac to przycisnij ich tym iz na ksiazce nadawczej na pewno sie znajdzie :wink: Jesli okaze sie ze paczka zostala wyslana 2 tygodnie temu to oznacza to iz mimitary musi zlozyc reklamacje. Niestety na dzien dzisiejszy z racji strajku za duzo to nie pomoze... Druga opcja : gdy juz bedziesz mial numer nadawczy przejdz sie z nim na poczte - mimo strajku conajmniej 1 okienko musi dzialac. Tam mozesz sprawdzic a nawet odebrac paczke - o ile przyjechala 8-) Quote Link to post Share on other sites
Saxon Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 w tym sęs że oni tej paczki jeszcze niewysłali. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Pierwsze i ostatnie zamowienie - totalna porażka. Zamówilismy gaz zimowy CyberGuna (4-18st.C) a dostalismy letni 18-40st.C. A COLT leży i czeka. Zobaczymy jak bedzie z reklamacją. Inną ciekawą rzeczą w całej sprawie jest to że tego co nam przysłali - w takiej butli - nie ma nawet w ofercie na stronie. Jest 400ml a przysłali nam 750ml. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Stiff pooglądaj dokładnie butlę z gazem ;) dopiero się zdziwisz :) nie pamiętam dokłądnie (butla jest w domu ja w robocie) ale są tam opisane na niej dwa rodzaje gazu i zakresy temperatur do jakich się je zaleca. I teraz gwóźdź programu: jest napisane, że gaz o symbolu xxxxx/xxxxxx jest gazem "zimowym" a gaz o symbolu yyyyy/yyyyyy jest gazem "letnim", na butelce jest napisane że gaz który masz jest w zakresie temperatur "letnich" ale symbol gazu który masz (tego samego) to symbol gazu zimowego :mrgreen: chyba, że to mi się trafiła taka dziwna butelka ;) Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 a ja zamówiłem buty Wojas Military II za małe mi były niestety ... jak dowiedziałem się nie ma najmniejszego problemu z zwrotem pieniądzy ( a nawet pani sie oburzyła jak zapytałem się czy nie będzie zadnych problemów ;) ) + dla nich za to ( mimo, że butow nie odesłałem, bo kumpel sie w nie wpasował i odkupił. ) + za szybki kontakt telefoniczny w celu dopasowania rozmiaru ( niestety mieli tylko 27 a potem dopiero 29. Jak się okazało 27 był sporo za mały. Teraz już wiem jaki nosze rozmiar ;) ) Quote Link to post Share on other sites
zabor Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 Jesteś pewny ze jest to 7 dni ?? Ja ostatnio o tym czytałem ze towary zakupione przez internet (wysyłkowo, od akwizytora ect.) można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyny zwrotu. Jednak ciekawi mnie sprawa jak wygląda zwrot towaru, gdy cos brakuje... przecież sprzedawca (tak jak military) może twierdzić ze sami to wyjęliśmy ?? Pozdrawiam Cappuccio a czy ten termin dotyczy rowniez allegro?? Quote Link to post Share on other sites
TESTAMENT Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 a ja gorąco polecam ten sklep są naprawde wporządku kupiłem tam ics'a jestem bardzo zadowolony .mimo że jestem jeszcze zieony to kolesie fachowo wszystko doradzili i wogule dostałem nawet gratis kulki poza tymi co były w pudełku walneli mi 5000 sztuk z cyber gun jestem zadowolony Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Czas na naprawienie to 14 dni, jak ci nie zrobią to możesz ich pozwać. Dziadek pewnie znowu stwierdził że broń jest bródna. :killer: Radzę ci weź się za nich bo do ******* śmierci będziesz czekał:] P.S Promant idealnie to skomętował. Quote Link to post Share on other sites
labik Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Pierwszy raz zlozylem zamowienie w tym sklepie. Szybka wysylka. Ceny troche pozawyzane. No i jakis wkurzajacy bug na stronie (jak chcialem zlozyc zamowienie wyswietlalo mi brak towaru w koszyku). Ale wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
orcen Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Zamówiłem, wszystko OK, szybki kontakt. ++++++ Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Świetny sklep. zamówiłem, wszystko zgodne z opisem, przyszło po 24 godzinach, brawo dla military.pl! Quote Link to post Share on other sites
tommy_pl Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Ja mieszkam w sopocie wiec moge cos powiedziec co jest namiejscu .Na miejscu mozemy za lada spotkac bardzo obeznana osobe ktora chetnie ci doradzi serie chyba z 30 min wybieralem a ponim niebylo nic widac chetnie doradzi moze broni niemaja powalajacych ilosci ale co do sprzetu taktycznego jakies kamizelki ,buty ,ciuchy tego jest tam bardzo duzo . Hmm Serwis ja jeszcze nigdy nic unich niereklamowalem wszystko bylo wpozadku . Otym ze cos jest uszkodzone informuja przed zakupem ( w praktyce tego niesprzedaja ale jesli ktos jest w potrzebie to niema sprawy) i oczywiscie w nisszej niz normalna ceni jak dlamnie 10\10 Poczytaj NETYKIETĘ. Używaj polskich znaków. CHEMIK Quote Link to post Share on other sites
guciekx Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 w moim przypadku sie pomylili i przesłali mi zamiast hardballa II S&W 3000 long i w związku z tym opierdo***** mnie z 20 zł ale napisałem do nich maila o zaistniałej sytuacji no i że "jestem gotów dopłacić " ileś tam złociszy i żeby przesłali mi 2 magi do nowej pompki :) a oni mi odpisali że już wysłali "w gratisie" magi no to im nic nie dopłacałem. Reasumując .... jak się pomylą i im o tym powiesz / udowodnisz i ucierpisz z tego powodu to pisz i na bank to poprawią :) Quote Link to post Share on other sites
ripsento Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Kupiłem ładowarkę do baterii za stówkę. Przyszła działa, ale instrukcja w formie ksero i to po francusku to jakaś kpina. Quote Link to post Share on other sites
Maximus1944pl Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Zamówione w niedziele wieczorem, wtorek godzina 14:00 kurier dzwoni do drzwi. Plus dla GLS Poland za szybką dostawę. A tak pozatym to chyba jakiś maniak foli pakuje wszystkie paczki. Chyba z 30 metrów jej zerwałem ;-) Quote Link to post Share on other sites
_Siwy_ Posted April 22, 2007 Report Share Posted April 22, 2007 "Nowy" M4 ICSa: 1 - brak trybu SINGLE - powód: zużyty łacznik styku 2 - górny RIS ma złamane jedno skrzydełko, które wchodzi do trzymającego go pierścienia - efekt: Ris "lata" na boki 3 - jedna z zębatek w gearboxie wyraźnie zarysowana - pewnie wkrótce pęknie Innych usterek brak, lub ich jeszcze nie odkryłem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.