gloomer Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Bo Gunfire ma A&K i tyle. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 (edited) A przepraszam Kolegę, jaka jest różnica między A&K a PJ? Tym, że Krakmani piszą, że czymś się różni? Jeszcze nie bardzo spotkałem się z tym, że faktycznie, fizycznie czymś się różnią. Może w tym modelu faktycznie tak jest. Zobaczymy. Choć ja tam wątpie. Edited June 22, 2009 by AnR Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Szkoda, że dopiero teraz o tym wspomniałeś, bo te różnice to był powód dla którego nie zdecydowałem się na model z gunfire :/ Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Skoro Gunfire zatwierdziło wersje A&K 350fps, a Krakmani mają 450fps w kobyłach pod marką P&J oznacza to, że albo mają trafione chrono, albo faktycznie coś zmienili w GB. Odpowiedź pozostawię waszemu domysłowi. Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Albo wstawili mocniejszego springa co przy tej konstrukcji GB zajmuje chwilkę... Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Nie wiem dokładnie jak wygląda GB w tym czymś, ale jeżeli podobnie jak w M249 to nie bał bym się o szkielet i o szybkość wymiany. W stocku A&K dają borka? Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Raczej nie ale rozebranie calego gb i wsadzenie mu czegos ,a nastepnie skrecenie i włozenie z powrotem to tez nie zajmuje dużo czasu:)) Spręzyna-minuta Wymania cylindra i tłoka -z 4 minuty:) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Poza tym jak już coś robić to porządnie więc nie dyskutował bym tu o rekordach składania GB. Quote Link to post Share on other sites
muffasaSF Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 (edited) Kiedyś było porównanie M249 PJ i M249 A&K niby "ta sama firma", ale bebechy inne A&K plastikowe łożyska, a PJ kulowe ósemeczki... . Więc i może, to samo tyczy się tych karabinów z rywalizujących ze sobą sklepów... . Edited June 22, 2009 by muffasaSF Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 LR 300 PJ i LR 300 A&K też się różnią. Małem A&K i miało gorsze bebechy i osiągi (jeśli to nic nie wnosi do dyskusji, to post do skasowania, ale być może można to przenieść także na grunt tego porównania) Quote Link to post Share on other sites
wojskowy27 Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 PJ w tym przypadku to A&K po wymianie kilku części wewnętrznych. Quote Link to post Share on other sites
sasza Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Kiedyś było porównanie M249 PJ i M249 A&K niby "ta sama firma", ale bebechy inne A&K plastikowe łożyska, a PJ kulowe ósemeczki... . Więc i może, to samo tyczy się tych karabinów z rywalizujących ze sobą sklepów... . tylko pierwsza seria tak miała, kolejne miały już metalowe łożyska i wzmocnione silniki. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 (edited) P&J to po prostu tuningowane A&K. Sam rozbierałem GB P&J i były powymieniane części. Edited June 24, 2009 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 (edited) Mam wersje od krakmanów, niestety jak się obawiałem jest plomba na dźwigni zwalniającej prowadnice, zrozumiałe, ale o tyle denerwujące, że nie ma się możliwości zwolnienia sprężyny... chyba, że chce się stracić gwarancje. Co do wyglądu, super i ciężko dopatrzeć się ręki chińczyków, martwię się jedynie o selektor jak dla mnie wygląda bardzo delikatnie, w praktyce się okaże czy taki jest. Regulacja rofa fajnie, że jest tylko znowu pytanie jak awaryjność, przy batce 9,6 sanyo zakres do wyboru nie jest zbyt duży ( nie tak jak na filmiku, od traktora po wyścigówkę) Edited June 26, 2009 by snake4 Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 No wiesz....wymiana sprezyny to raczej wazna zmiana w gb:) Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 No tak, ale brak możliwości zwolnienia boli :) trzeba się namęczyć i nie mam żadnej gwarancji czy nie zostawiam repliki z ściśniętą sprężyną. W minimi i tak miałem już brak gwary więc wyjmowało się po każdej strzelance prowadnice ze sprężyną. Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 a wiadomo coś o wersji M60 VN :) ?? może mnie oczy mylą ale ten z taiwanguna m60 niby P&J a na zębatce jakby A&K (przy silniku) ... ale różnica w fpsach to jednak nie będzie to samo do końca Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 (edited) Z tyłu instrukcji jest zdjęcie (nie rysunek) wersji VN więc pewnie dłużej niż 3 miechy czekać się nie będzie. Co do wnętrza, nie rozbierałem, strzela tak samo jak G&P 440 fps, tyle, że większy rozrzut i mi to wystarcza :), jeśli chodzi o regulacje motorówki jak na filmikach z 9,6V się nie zrobi (Rof) Edited June 29, 2009 by snake4 Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 http://www.556airsoft.com/index.php?page=s...rt&Itemid=1 znalazłem cos takiego jak narazie- wygląda na to że już jest w sprzedaży Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 Price: 399.00 $ strasznie drogo, nawet jak przeliczysz ceny w polskich sklepach to jest jakoś 430 dolarów (przy 250$ na wschodzie ;) ) Quote Link to post Share on other sites
Dudek Javny Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 400 baksów za m60 vn to raczej nie jest drogo, gdyż alternatywą są repliki za ponad 1000. Mk43 Ak kosztuje jakies 300 albo i więcej. Quote Link to post Share on other sites
edhunter Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 krakmani zębatki zostawili stokowe w tym m60 Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 snake na tej stronie co podałem z wersją VN wersja Mk-43 kosztuje tam tyle samo więc pewnie u nas będzie identycznie ... jak narazie dzwoniłem do krakmana i za niecały miesiąc ma się pojawić VN-ka w ofercie sklepu :P a że tak jeszcze zaptyam jak spasowanie części ? są jakieś luzy w body itp czy wśo gra? Quote Link to post Share on other sites
edhunter Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 śrubki które trzymają dwie części body poluzowują się z czasem i trzeba je dokręcać. Poza tym magazynek też wymaga specjalnej opieki. A tak to do reszty nie ma zastrzeżeń. Quote Link to post Share on other sites
snake4 Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 (edited) Na razie z magiem nie mam problemów, ale jakbyś mógł to opisz co dokładnie się dzieje (w tym drugim temacie tylko napomknąłeś o tym). Do wad to jeszcze chyboczącą muszkę trzeba zaliczyć. Tak to spasowanie całkiem całkiem, najmilej zaskoczony byłem materiałem z którego jest zrobiony chwyt przedni (bodajże nylon?). Nie ślizga się, nie lata, i prawdopodobnie się nie wypoleruje jak ABS. Generalnie zacna replika, jak kiedyś chińskie 249 było swoistym krokiem naprzód, tak i tutaj widać znaczną poprawę (co nie znaczny, że jest idealnie ;) ) Dudek Javny: a na Rsov nie było za 249$? Edited July 2, 2009 by snake4 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.