Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Zawsze jak coś wystawiałem w komisie pisałem cenę wysyłki pocztą "ok 10zł". Czasem za przesyłkę płaciłem 8-9 a czasem 12zł. Raczej nie chciało by mi sie pakować towaru i iść na pocztę spytać się ile wyniesie mnie przesyłka i dopiero pisać w aukcji/komisie cenę. Na szczęście jeszcze nikt nie umieścił mnie w sprawach spornych "naciągnął mnie na 2,50"

 

Tak sie zastanawiam czy przy remoncie domu nie braliśmy faktur za materiały budowlane(na osoby prywatne) ale tego mogę nie pamiętać, zresztą za naprawe auta też dają Ci fakturę. Ktoś pewnie się lepiej orientuje.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azteko porządny sklep, wydałem już tam z ekipa trochę kasy i nie mam zastrzeżeń.

 

Co do zakupów na allegro to już przestałem przywiązywać uwagę do cen przesyłek, szczególnie jeżeli wylicytowałem coś znacznie taniej niż w sklepie, liczy się koszt całkowity nawet jakby przesyłka miała wynieść 300% ceny przedmiotu.

 

10 zł za przesyłke to masz jakieś 7 za list + opakowanie + czas pracownika, tak bym to liczył i wcale nie naciągają. To jest tylko takie myślenie, kupiłem coś za 3zł a przesylka taka droga, ale jakbyś kupił ten sam tlumik za 50zł to byś pomyślał że cena ok:)

 

Z tego co wiem to fakturę możę dostać każdy, czasami warto wziąć bo paragoniki znikają:P

Link to post
Share on other sites

Faktura VAT jest dla Vatowców, Tobie przysługuję paragon.

 

 

offtopowo: płatnik podatku VAT może wystawić fakturę dowolnemu podmiotowi - w tym także osobie fizycznej - hint faktury od operatorów telefonicznych, satek czy nawet sklepy euro agd...

 

Ale aby było ciekawiej - odbiorca faktury VAT ma obowiązek sprawdzić czy wystawca jest płatnikiem VAT - w przeciwnym wypadku grozi mu (chyba) wysoka grzywna.

Link to post
Share on other sites

Pisze Pan, że próbował się skontaktować telefonicznie. Szkoda że nie napisał Pan, że nie skontaktował się (nikt z ekipy nie kojarzy żadnej rozmowy na ten temat, albo nie była ona w jasny sposób przedstawiona- o ile była), tylko z kontekstu wychodzi, że próba "mediacji" nic nie dała, bo zły sklep się uwziął.

 

Nie dostał Pan numeru konta- to ciekawe bo numer konta jest:

--w mailu po zakończeniu aukcji

--w regulaminie sklepu

--w wiadomości wysłanej z systemu sklepowego po "zakotwiczeniu" zamówienia w sklepie

--jest jeszcze magiczne PZA czy teraz PAYU na allegro- gdzie nawet koszty wysyłki automat uwzględnia

 

Czyli były co najmniej dwa maile z kontem, w tym jeden z dokładnymi danymi do wpłaty (kwota, tytuł).

 

W komentarzu do zamówienia (całe zamówienie wraz z wyszczególnieniem co zawiera i za co się ile płaci- zostało również wysłane na Pańskiego maila) była informacja o fakturze (dla obsługi sklepu), zaś w mailu z danymi do przelewu była prośba o podanie danych do faktury. W każdej chwili może to Pan sprawdzić w historii zamówienia, bądź na swojej poczcie.

 

Maila dostał Pan standardowego na zapytanie o niższe koszty wysyłki. Nie było w nim żadnej ironii- naprawdę z chęcią komuś zlecimy organizację wysyłki i zajmiemy się przyjemniejszymi sprawami. Zaś sam fakt negocjacji kosztów wysyłki- kiedy są one podane i licytując kupujący się na nie zgadza- pozostawię bez komentarza.

 

Zwrot prowizji- ponad tydzień przed wystąpieniem o niego zostało wysłane zapytanie jak wygląda sprawa z zamówieniem, czy był przelew itp- brak reakcji z Pańskiej strony.

 

Na zakończenie- gdzie jest problem? Kupił Pan towar na aukcji, po czym chce zmiany warunków podpisanej umowy bo mu nie pasuje jeden z warunków umowy. To tak, jakby negocjować umowę z operatorem komórkowym, bo od kolegi dzwonie za darmo a tu mam 30 gr/min.

 

Miałem jeszcze napisać milion mądrych rzeczy, dać zrzuty ekranów aby było bardziej pro i bardziej potwierdzało naszą wersję, wyliczenia kosztów i ile to jest pieniędzy ze zwrotów prowizji w skali roku, no i zdjęcie gołej baby (to jest zawsze dobry argument)- ale nie chce mi się i nie ma to sensu. Każdy ma swój rozum i po swojemu rozsądzi, a Pana zapraszamy- bo zamówienie jest ważne do momentu zakończenia zwrotu prowizji.

Link to post
Share on other sites

Kolejne zamówienie i mam pewne wątpliwości. Wysyłka się spóźniła ale napisali powód z czego się cieszę, ale dostałem nie tą głowicę tłoka co widziałem na zdjęciach. Zamiast dostać Wzmocnioną Łożyskowaną Niebieską BOYI wygląda jak Łożyskowana JG Zwykła jeszcze ten jej kolor, też wygląda że jedna część może pochodzić z innego zestawu bo ma jaśniejszy kolor. Już napisałem do Azteko by wyjaśnili tą sytuację, liczę że szybko dostanę to co zamówiłem.

Oczywiście jak zwykle pakowanie mnie rozbawiło xD Tym razem dostałem część pudełka z G608-8 :D

Link to post
Share on other sites

Witam

 

Trochę rzeczy już w tym sklepie kupowałem i muszę stwierdzić, że zawsze było GIT. Sprawnie, rzetelnie, a to, że czasem w dziwnych pudełkach popakowane, nie wadzi mi, byle należycie zabezpieczone. Kilkukrotnie pracownik sklepu dzwonił lub pisał maile do mnie w wypadku "czegoś tam nie mamy, albo w innym kolorze" i zawsze się dogadywaliśmy. Ze swojej strony pragnę sklep polecić.

 

Pozdrawiam

Przemek

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ja tam sobie nie chwalę... :icon_confused: Nie dostałem jednej z rzeczy którą zamawiałem u nich. Dwa razy wysyłali i item przyszedł dopiero jak coś drugi raz zamawiałem. Zepsuła mi się replika którą od nich kupiłem i ciężko z gwarancją, nie odpisywali, podawali numery tel które nie działają.

Ogólnie jak narazie minus :icon_neutral:

Link to post
Share on other sites

Pierwsze zakupy i wszystko załatwione pozytywnie. Odwiedziłem dzisiaj sklep stacjonarny(człowiek mieszka 19 lat w jednym miejscu i nie wie że pod nosem ma taki raj). Chłopaki widać zabiegani pakują wasze paczki więc nie musicie bać się że jakieś zamówienie nie dojdzie. Kontakt wzorowy, troszkę ceny wyższe niż u konkurencji, ale da się przeżyć. Polecam nic dodać nic ująć:)

Link to post
Share on other sites

Moje pierwsze zakupy w tym sklepie. WIELKI MINUS ZA PODEJŚCIE, OBSŁUGĘ, NIERZETELNOŚĆ I NIEKOMPETENCJĘ.

 

6 marca (wtorek) zamówiłem kilkanaście przedmiotów z tego sklepu. Kulki, gumki, jakąś drobnicę, ale najważniejszym zamówieniem były magazynki w ilości 15szt. Zaznaczyłem opcję przesyłkę za pobraniem bo chciałem mieć pewność, że przed weekendem dostanę całość zamówienia. W czwartek kuriera nie było, ok może coś wyskoczyło czy coś. Piątek 09.03. Nikt nie dzwoni, na mejla nie mam żadnej informacji od UPS, ze sklepu też więc dzwonię. Okazuje się, że paczka niby została uszkodzona przez kuriera - etykieta nadawcza - i paczka została zwrócona do sklepu. Wątpliwe ale ok. Pytam się kiedy w takim razie mogę się spodziewać paczki - no wyślemy dzisiaj to poniedziałek paczka będzie u Pana. Paczka pobraniowa kurierska w tydzień po zamówieniu? Paranoja. Zażądałem dostarczenia paczki w sobotę. Po kilku telefonach w końcu udało mi się uzyskać informację, że mam się spodziewać paczki dnia następnego - 10.03 w sobotę. Rano otrzymałem paczkę i otwieram przy dostawcy - kulki są, pierdołki są - brakuje 15 magazynków. Piszemy oświadczenie, wysłałem skan do sklepu razem z żądaniem niezwłocznego dostarczenia towaru i pisemnych wyjaśnień całej sytuacji. W odpowiedzi, w poniedziałek otrzymałem mejla, że jak kierownik wróci jutro (wtorek) lub pojutrze (środa) to zajmie się sprawą. Dzisiaj jest piątek 16.03 - 10 dni po złożeniu zamówienia z wysyłką kurierską pobraniową I NIE MAM CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA.

 

Po prostu paranoja. Pierwszy raz spotkałem się z tak rażącą niekompetencją ze strony obsługi. Moje ostatnio zakupy w tej firmie. Przestrzegam przed nią.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

U mnie też wszystko odbyło się sprawnie. Zamówienie szybko zrealizowane i bezpiecznie zapakowane(pociętymi PIT'ami itp.).

Brakuje jeszcze możliwości śledzenia przesyłki wysłanej Pocztą Polską.

A poza tym to trochę śmiesznie wyglądają maile ze sklepu wysłane z o2.pl ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A ja wylicytowałem towar na allegro we środę 04.04.2012.

W piątek 13.04.2012 otrzymałem wiadomość że wyszedł i... cisza.

Do tej pory (20.04.2012) ani towaru, ani żadnej informacji co się z nim dzieje.

Pozostaje mi jedynie czekać na odpowiedź ze sklepu, dziś wysłałem zapytanie w tej sprawie.

Być może zawaliła PP.

 

Szkoda tylko że nr. tel podane do kontaktu nie działają...

Cóż, czekam na informację. Jak będę wiedział więcej, nie omieszkam tą wiedzą się podzielić.

Edited by K272
Link to post
Share on other sites

Ja mam mieszane uczucia. Jak chcesz coś kupić i zapytasz, to masz szybką odpowiedź. Ale jak już kupiłem i nie widziałem zmiany statusu zakupu, to dopiero po kilku dniach i kilku mailach dostałem wiadomość. Przeprosili o obsuwę. Towar dotarł zgodnie z tym co zamówiłem, ale zbyt długo to trwało.

Link to post
Share on other sites

Wygrana aukcja na allegro, Od chwili przelewu czekalem tydzień-paczka prio. Paczka wypełniona ścinkami faktur ale to dla mnie bez znaczenia, część zapakowana tak że nie ma opcji (nawet na poczcie!!!) żeby coś się rozwaliło w czasie przesylki. Dla mnie sklep na + niestety trochę długa wysyłka.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam. Ja do tej pory nie miałem problemów z Azteko. W ich nowościach pojawiają się prawie te same rzeczy co na specshop.pl

Co prawda kiedyś Azteko nawet reklamowali że mogą coś ściągnąć ze speca. Ale od jakiegoś czasu jest u nich opcja "towar na zamówienie". W FAQ na stronce można wyczytać że ściągają rzeczy z Taiwangun,Specshop,Gunfire a nawet Redwolf. Postanowiłem to wypróbować. Poprzez Azteko zamówiłem dodatkowe rzeczy z Taiwanguna a za drugim razem z Taiwana i Speca. Kompletowanie zamówienia trwało około tygodnia. Dostałem to co chciałem płacąc koszt przesyłki tylko jak przy zwykłym zamówieniu z Azteko. Dzięki temu oszczędziłem na kosztach zamówień z innych sklepów i nie musiałem czekać na trzy paczki które by przychodziły w rożnych dniach.

 

Pełna rewelacja. Nie wnikam na jakich zasadach sklep ma współpracę z innymi ale do tej pory nie znałem innego sklepu z taką możliwością.

 

Jako zadowolony klient pozdrawiam zespół Azteko i życzę udanego biznesu;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Jakiś czas temu szukałem kilka części do swojego ak, a jedna z nich była na Aztek dwie pozostałe były nie dostępne a czwartej w ogóle nie było. Napisałem do nich z zapytaniem czy mają te części, albo inne podobne i napisali że mogą załatwić, ale będzie to trwało mniej więcej 2 tygodnie, no to jak kazali zamawiam towar i dopisuje w komentarzu, żeby dopisali do rachunku też inne części. Wszystko do mnie dotarło po dokładnie dwóch tygodniach :) wielki plus!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...