hichel Posted July 18, 2006 Report Share Posted July 18, 2006 Sprawdzałam przed chwilą i u mnie wszystko działa. A tak wogóle to sklep super, moje ulubione miejsce zakupów w Poznaniu :D Polecam! Quote Link to post Share on other sites
xmiki Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 Daruje sobie opowiesci w stylu kupilem kulki i przyszly :lol: Kupilem u nich aega (zamiescilem szerszy opis GR16 R4 w dziale elektryczne). Sklep jest godny polecenia. Dobry i profesjonalny kontakt. Szybko koryguja pomylki (byla drobna z papierami). Mozna sie rozsadnie dogadac, widac, ze dbaja o klienta - i tu duuuuuuuuzy plus dla Spec'a. Tak trzymac chlopaki :!: . Proste rownanie: 1 zadowolony klient = 10 potencjalnych (podobno sprawdzone naukowo :D ) Quote Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 29, 2006 Report Share Posted July 29, 2006 Witam, Też mogę z czystym sumieniem polecić ten sklep, bardzo kompetentny sprawdzony towar. Żasnych zastrzezeń Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 U mnie wprost przeciwnie, bardzo dobry kontakt, wplacilem pieniazki, tego samego dnia powiedzieli, ze pieniazki juz sa u nich na koncie. Rowno, 24h pozniej kurier zapukal z przesylka. Dla mnie "+". Quote Link to post Share on other sites
Gr3jli Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Byłem osobiście kupić replikę pistoletu SOCOM MK23. Bardzo dobra obsługa klienta. Widać, że Panowie znają się na rzeczy. Zadałem kilka pytań dot. w/w repliki oraz innych i dostałem na wszystkie odpowiedź. Można "pomacać" broń i wybrać to co komu pasuje. Na "początkujący rzut oka" ceny są kosmicznie wysokie, jednak po zapoznaniu się dokładnie z ASG, ceny w tym sklepie należą do jednych z najniższych. Plus dla SpecShop'u! Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 dzis tez tam bylem :) mialem oplacone zamowienie i chcialem je odebrac osobiscie. Nawet nie wiedzialem ze socoma maja ;) Wogole maja czasami troche sprzetu ktorego nie ma na ich www, ale tez widze ze wszystko zchodzi bo sa troche puste gabloty (z multitoolami :P ) obsluga bardzo mila :) jestem tylko ciekaw czy gdybym chcial pomacac te repliki ktore to wisza za lada, to czy by mi pozwolili :P do tego sklep w bardzo dobrym miejscu panowie tak trzymac :) Mod: To postaraj się jeszcze używać polskich liter i interpunkcji. Pozdrawiam. SJP. interpunkcji owszem ale od ponad 15 lat pisze bez pliterek, takie przyzwyczajenie kiedy jeszcze byly problemy z kodowaniem i ogonkami no i sie nie przyzwyczaje... nawet musiale pol pracy dypromowej przepisac zreszta gdybys kazdemu mial zwracac uwage na pliterki to wszedzie bylo czerwono roger and out Quote Link to post Share on other sites
kostek Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Kolejny wielki plus dla specshopu. Chlopaki doprowadzili mojego guna do porzadku po "tuningu" wykonanym przez MG. Pracowali ciezko dwa dni, ale efekt jest widoczny. Brawo chlopaki, tak trzymac!!! Quote Link to post Share on other sites
wurst Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Ogromny +++ dla SpecShopu. Paczka wysłana wczoraj,dzisiaj rano doszła. Niby zamówiłem tylko butelke kulek za którą zapłaciłem przelewem ale pomylili się przy wysyłce i wysłali za pobraniem.Zapłaciłem przy odbiorze i napisałem im krótkiego maila.Po 5 minutach zwrócili kasę którą musiałem zapłacić dodatkowo. Quote Link to post Share on other sites
pelz Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Doskonały sklep -kontakt mailowy perfekcyjny -bogaty asertyment Quote Link to post Share on other sites
Buczek Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 kiedys kupilem tam SPASa 12 i kulki goldfire, czekalem jakies 3 dni na przesylke ale nie spieszylo mi sie :] okazalo sie ze na magazynie skonczyly sie kulki goldfire i bez mojej wiedzy zapakowali mi blastery i w tej samej cenie co goldfire, niby szczegol ale dla mnie plus dla sklepu :] Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 Wczoraj robiłem zamówienie za 90zeta i niedawno otrzymalem paczke. DuuZY PLUS za szybkosc , co prawda 15zl za pobraniem wydaje mi sie duzo ale paczka przyszla ekspresowo i jeszcze naklejka gratis :P Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted August 11, 2006 Report Share Posted August 11, 2006 ten towar wysyłamy starannie zabezpieczony przed uszkodzeniem,podczas transportu . Pudełko było bardzo cieniutkie i mocno zgniecione... całe szczęście zamówione okulary były całe. Ogólnie sklep i pracujący tam ludzie są ok, bardzo szybko zabrali się za moje zamówienie... niestety firma kurierska z którą współpracują to jakaś banda niewychowanych wieśniaków... musiałem jechać DO kuriera bo miał fochy i powiedział, że mi przywiezie paczkę jak mu będzie po drodze... w efekcie czego nie miałem wyjścia skoro chciałem się strzelać w nadchodzącą sobotę. Zmieńcie firmę kurieską i będzie cacy:!: :) + - dla sklepu - - dla bandy wieśniaków z OPEK'u z siedzibą w Trójmieście Quote Link to post Share on other sites
Wc Piker Posted August 12, 2006 Report Share Posted August 12, 2006 Czy ktoś z was kupowal na miejscu ?? Ja niestety tak, nie polecam , sprzedawca jest nierozgarnięty, mało tego traktuje młodszych nabywców jak debili. A sam niektórymi swoimi tekstami rozwalil mnie i moich kompanów ( tak to TM'ka od Classic Army :ściana: ) Sklep jest strasznie drogi ( chodzi o ekwipunek bo cena broni jest Ok ) wiem bo porównywalem z kilkoma innymi. Nie wiem jak ma się sprawa z kupowaniem w internecie bo sam tego nie robiłem - ale z waszych wypowiedzi wynika że jest dobrze. Więc moja ocena to 4- Quote Link to post Share on other sites
Kryptyk Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Dzisiaj kupiłem u nich Colta 1991 tokio marui(sprężynka z serii hg). Jak zwykle wszystko oki. Kolejny + dla sklepu Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Czy ktoś z was kupowal na miejscu ?? No. Ja na przykład kupowałem na miejscu. Kupiłem tam swoje CA M15 CQB, a co tydzień wpadam pogadać z chłopakami o nowościach, kupić kulki, czasem jakieś akcesoria (ostatnio rękawiczki Strike System - bardzo fajne). Nie odczułem nigdy, żeby sprzedawca traktował mnie jak debila ... Korzystam ze SpecShopu od długiego czasu więc wstawię + ode mnie. Quote Link to post Share on other sites
Wc Piker Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Napisalem tak mało tego traktuje młodszych nabywców jak debili Ciebie może tak nie traktuje. ale ja niestety mam takie wrażenie. Quote Link to post Share on other sites
ulfgar Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Uzasadniac nie bede ;) Wszystko zwiazane z zamowieniem i sam towar OK. Plus Quote Link to post Share on other sites
Kryptyk Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Mam bardzo pilne pytanie. Jak w Specshopie działa serwis, gdyż mój Colt zaliczył zacięcie i nie da się go naciągnąć, oraz czy przyjmą go w przypadku, jak użyłem jedną tarczę z zestawu(postrzelałem do niej) i wystrzeliłem kilkanaście kulek? Bardzo bym prosił o o odpowiedź(nie jestem doświadczony w tych sprawach). Quote Link to post Share on other sites
crogool Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Wielki PLUS dla SpecShopu, przy czym ocena wynika w dużej mierze z prawidłowym w mojej ocenie, potraktowaniu Klienta (mnie) w sytuacji kłopotliwej. Zamówiłem kilka rzeczy z początkiem sierpnia. Pomijając dłuższe niż standardowe oczekiwanie na potwierdzenie zamówienia wszystko szło gładko: wpłata-kolejne potwierdzenie-wysyłka do momentu kiedy nie pojawił się Kurier. Ponieważ nie było mnie w domu, zadzwonił (prawie z pretensjami) i oświadczył, że ma paczkę ZA POBRANIEM. Gdy spytałem czy to nie pomyłka obruszył się i stwierdził, że wystawia kwit odmowy przyjęcia. Zadzwoniłem do SpecShopu, gdzie usłyszałem słowa przeprosin za nieporadność nowego pracownika i obietnicę “odkręcenia” sprawy w firmie kurierskiej. Dwa dni później (piątek) nie mając dalej ani paczki, ani jakiejkolwiek wiadomości o jej statusie, znowu skontaktowałem się ze Sprzedawcą, zgłaszając sprawę. Po 10-ciu minutach dostałem telefon zwrotny, z grzecznym pytaniem, czy biorąc pod uwagę nadciągający długi weekend nie pofatygowałbym czterech liter nie czekając na Kuriera, na co przystałem. Niestety: w piątek już się nie dodzwoniłem. W sobotę telefon odebrała zaspana Panienka a po sprawdzeniu statusu paczki, oświadczyła, że ma ją U SIEBIE kurier. Podała mi też do niego numer. W sobotę był bezużyteczny. W poniedziałek dzwonię do Kuriera i ucinam sobie pogawendkę z jego Żoną, która oświadcza, że mąż ma urlop i pierduch słuchawką. W środę (we wtorek Polska świętowała) znowu dzwonię do Kuriera a ten olewająco “a, zadzwoń Pan rano, bo se do jutra zapomnę”. Zapieniłem i napisałem do SpecShopu. Co miałem na wątrobie, przelałem na maila, choć z obsługą Klienta stykam się nie od dziś i doskonale wiem jak sam reaguję na “nawiedzonych”. Spec-ludzie zachowali się idealnie i zgodnie z wszelkimi kanonami, głaszcząc Klienta za uszkiem i pomstując na firmę kureirską. Wróćmy do doręczyciela. W czwartek z rana złapany, zaziewał: “no,no sprawdzę i jakoś się odezwę” lecz obietnicy nie dotrzymał. W piątek trafił mnie szlag po raz pierwszy. Z głupa zadzwoniłem nie do Kuriera lecz do centrali. Panienka oświadczyła “Odmówił Pan przyjęcia paczki” a na moją uwagę, o momencie kiedy odmowa zaistniała, radośnie oświadczyła KURIER NIE MA OBOWIĄZKU DOSTARCZAĆ PACZKI. Nie wytrzymałem, skląłem kobiecinę pytając czemu w człona robion byłem przez tydzień z okładem po czym oświadczyłem, że wizytę złożę. W sobotę groźbę spełniłem i zgodnie z moimi przeczuciami usłyszałem (po 15-stu minutach szukania paczuszki) “aaa, tu będzie do zapłaty”. I tu szlag mnie trafił po raz drugi. Koniec końców, po wydarciu ryja, szybko znalazło się pismo ze SpecShopu (nadane wedle obietnicy) i paczkę dostałem. Na deser, zatrzęsło mną po raz trzeci: gdy zamiast zapłaconej paczki kulek, sztuk 2000 otrzymałem 950. I znów buch słuchawka i do SpecShopa z pretensjami a tam reakcja której próżno szukać czyli pełna skrucha i obietnica poprawy. A jako rzekli tak zrobili i dzisiaj kulki dosłali. Podsumowanie: 1.Za co plus? A no właśnie za obsługę. Mylić się jest rzeczą ludzką a ja kupuję wytłumaczenie z nowym pracownikiem i jego pomyłkami. To co winno być normalnością jest rzadkością a zatem czynem chwalebnym gdy Sprzedawca pamięta, że Klient ma zawsze racje. 2.OSTRZEGAM przed usługami Firmy Kurierskiej OPEK. Nie wiem czy SpecShop zrealizuje to o czym napisano do mnie (rezygnacje z "usług" kurierskich tej firmy) ale po szybkim rozeznaniu wśród znajomych (Opek? Ha, ha, ha... największy syf pod słońcem) wnioskuje, że odbyłoby się to z korzyścią dla Klientów i Sklepu. Przepraszam za długość posta, po prostu musiałem to z siebie wyrzucić ;) Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Och! widzę że to nie tylko mi się negatywnie doświadczyło z opekiem. Mam nadzieję że Panowe ze SpecShopu czytują ten wątek no i wyciągnąszybko jakieś wnioski. Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Ja z Opkiem nie miaem problemow. W ciagu mojej godzinnej nieobecnosci przy telefonie, pan dzwonil do mnie okolo 5-6 razy, aby sie umowic ze mna jak dostarczyc paczke :) No i sie dogadalismy... bardzo mily Pan, ale nie mial rozmienic pieniedzy i musialem nadpłacic.. Quote Link to post Share on other sites
MATI12 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 + pod każdym względem Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 ja tez z Opekiem nie mialem problemow choc wiem ze sa klopotliwi... wieksza jazde mialem z Siodemka :P A obsluga w sklepie jest niezla, ale mogli by wiecej wiedziec o sprzecie ktory sprzedaja... Quote Link to post Share on other sites
Fiba Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 bardzo mily Pan, ale nie mial rozmienic pieniedzy i musialem nadpłacic.. U mnie było tak samo z OPEK'iem i również nie miał rozmienić... Troche dziwne bo w DHL'u albo gdzie indziej zawsze gość wyciaga z saszetki pełno money o różnych rozmiarach i bez problemu mają wydać. A tam musiał poczekać na mnie aż poszedłem poszukać kase i pretensje do mnie o to miał :roll: :| . Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Ohoho wlasnie chcialem powiedziec cos o opek'u (niestety mam zlą opinie). Zrobilem zamowienie na rozne duperele (okulary, magazynek, kulki itp). Paczke dostalem nastepnego dnia ( i za to plus) ale jest male "ale". Kolo godziny 9 rano zadzwonil do mnie kierowca (obudzil mnie :? ) powiedzial,ze jest juz blisko i czy moze podjechać. Zgodzilem sie ogarnalem sie i czekalem, czekalem, czekalem i czekalem. Byla juz 14 i wreszcie uslyszalem dzwonek do drzwi. Wreszcie paczka doszla do mnie, a kurier mi powiedzial, ze nie mial po drodze, potem uslyszalem, ze jego kolega z pracy mial awarie samochodu i musial jechac mu pomóc. Zaplacilem, ale za chwile usylszalem, ze nie ma reszty mi wydać !!. Musialem isc do sklepu i rozmienic. Co do zapakowania paczki, to rzeczy byly walniete luzem do torebki OPEK i owiniete niechlujnie tasmą, cale szczescie, ze nic sie nie stalo z rzeczami. Tak wiec moje uczucia są mieszane. Sklep jest dobry, ale ten OPEK... ludzie pracujący tam chyba nie znaja sie za dobrze na tym co robią. I ta nazwa..... :P :P :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.