Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecShop.pl


Recommended Posts

Robiłem już zamówienia w kilku sklepach, ale żaden nie umywa się do obsługi klienta i samego sklepu SpecShop. Zawsze odpowiadają na czas na każde moje głupie pytanie :-P . Gdy poprosiłem dorzucili "ciekawy" gratis do mojej przesyłki :uśmiech: , bez żadnego niezadowolenia czy niechęci. Towar przyszedł jak na sklep przystało szczelnie zapakowany pod kartonem i warstwami folii. Szczerze polecam ten sklep, jak dla mnie jest najlepszy :twisted: . Ogromniasty + dla Panów ze SpecShopa :twisted: .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 zamówienie :

 

Wszystko OK. Sprawnie i szybko. Zamówienie było na około 400 zł i chyba zapomnieli o gratisie :lol:

 

2 zamówienie :

 

I tu sie troszkę zawiodłem. Zamawiałem Czarny kombinezon taktyczny Premium. W zamówieniu zaznaczyłem rozmiar "L" rzekomo na 178-186 ( ja mam 183 wiec powinien być mniej więcej w sam raz ). Cały happy otwieram paczkę patrzę na kombinezon który wygląda dosłownie jak czarny worek na trupy. Rozmiar niby sie zgadza na metce "L" przymierzam i okazuje się ze krok mam w kolanach :wink: a obok zmieści sie mój kolega. Gdy zgłosiłem sprawę załodze SpecShopu okazało się że wymiana będzie na mój koszt. Moim skromnym zdaniem jest to wprowadzanie klienta w błąd. Proponuje żeby Panowie z SP przyjrzeli sie dokładnie rozmiarom i może zrobili jakaś tabelkę z dokładnymi wymiarami. Będzie łatwiej .

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jako, ze "edytuj" gdzieś znikło, zmuszony jestem napisać nowy post.

 

Otóż zwracam honor - zmieniłem skrzynkę pocztową i oczywiście znów odpowiedzi zaczęły sie pojawiać. Mea culpa. Posty raczej do wywalenia.

 

Jedyne co mogę dodać, to że chłopaki ze specshopu na bieżąco obserwują ten wątek (dość szybka reakcja na PW), co można im zaliczyć na plus. :]

Link to post
Share on other sites

Oddałem do serwisy MP5, żeby naprawili. Wymienili mi cześć za 50zł, a karabinek znów się popsuł po jakiś 30 kulkach :/

Ale jestem zadowolony. Czasem obsługa tak jakby... ospała. Za dużo pracują :P

 

Pozdrawiam, niedługo złożę im wizytę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Sklep jak zawsze w porządku. Przeczesując ich oferty jak zapewne już niejeden zauważył błędy w opisach, literówki itd. itp. Najbardziej, który mnie rozbawił jest ten opis a jakże "świetnych" kulek. Z opisu cytuję: "Kulki Niebieskie do replik ASG o wadze 0,11g

przeznaczone do strzelania słabszymi modelami

ASG o energii ok. 4-5 J." :wink: (Jak widać jeden przecinek naprawdę może wiele zmienić :twisted: ) Oczywiście do sklepu nic nie mam bo nieraz już zamawiałem u nich i dalej zamierzam. Ale nic nie jest doskonałe :lol: . PZDR

 

PS: Link do owych kulek :mrgreen: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...products_id=547

Edited by gogin1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Słół kilka w drodze na wakacje...

Do sklepu mam kawałek i wpadam tam czasem zobaczyć co i jak - zakup kulek czy magazynka to normalka - czasem chłopaki szukają towaru lub nie są zoriętowani jaka cena lub gdzie towar jest ale... chwila rozmowy i/lub sprawdzenia w komputerku i już jest. Z wiedzą o sprzecie też czasem kiepsko ale w końcu nie można od każdego wymagać wiedzy pełnego zakresu z danej dziedziny 8-)

Moim głównym jednak powodem wpisu tutaj jest ocena serwisu i tuningu sprzętu dostarczonego do nich.

Wpierw oddałem pierwszą replikę M15 SPC -problem z podawaniem kulek - wymiana popychacza a przy okazji przegląd repliki, smarowanie - gumka - niby nic - ale zadowolenie, druga replika M15 SPC mojej żony - precka, gumka, uszczelnienie i sprężyna - trochę więcej kasy i dodatkowy wydatek na popychacz który nie został uwzględniony przed rozpoczęciem tuningu - podejscie do tematu całkiem dobre i sprawa została dla mnie rozwiązana pozytywnie. Niestety wada wewnętrzna jednego drobiazgu bo kilkunastu dniach sprawiła gorsze działanie repliki ale chwila w serwisie - mimo że oficjalnie nie był czynny - załatwiła problem. Repliki śmigają i mam nadzieje że ułatwi to wam decyzję na pozostawienie sprzetu do serwisu czy też tuningu. Moja kolejne replika już czeka.... ale to po wakacjach ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Skuszony tyloma pozytywnymi opiniami, zdecydowałem się na zakupy w SpecShopie. Myślałem że będę mógł trochę ponarzekać. Dziś przyszedł mój H&K USP od TM i panowie ze sklepu zupełnie mnie rozczarowali...

Będzie kolejny nudny post :wink:

Wszystko bardziej niż OK. Świetny kontakt mailowy i telefoniczny, szybka dostawa i "na oko" na razie stan techniczny sprzętu dobry.

Polecam sklep w zupełności.

Link to post
Share on other sites

No i znów mnóstwo kasy u nich zostawiłem :strach: . Ceny trochę wysokie ale za to ciekawy asortyment. Zamówienie złożyłem o 12:32 a paczka została nadana tego samego dnia o 13:30 (kwitek z ups).

 

Już drugi plus z mojej strony (za nadanie paczki w ciągu godziny :D)

Link to post
Share on other sites

Zacznijmy może od tego.

"Historia Zamówienia

11-09-2007 Przyjęte

11-09-2007 Zrealizowane zamówienie zrealizowane, wysyłka w dniu jutrzeszym"

Do dziś nie widzę paczki z kulkami, a jutro nie będę mógł jej odebrać od kuriera UPS, co za zbieg okolicznosci.. :lol: , aż się smiać chce. Jakoś zawsze dochodziła na drugi dzień a co teraz. Nie ma i nie będzie w tym tygodniu. Mam nadzieję, że będzie się to zdarzać jak najrzadziej... Wielkie rozczarowanie i minus z mojej strony... No i nici ze strzelanki w weekend :!:

Edited by gogin1
Link to post
Share on other sites

Ja także podpisuję się pod pozytywnymi opiniami. Zostawiłem w SpecSop`ie kawałek grosza i zawsze byłem zadowolony z kontaktu z sprzedawcami, oraz szybkością reakcji na zamówienia. Warto takze dodać, iż miło jest ze strony załogi SpecShop`u, iż potrafią docenić stałych klientów małymi gratisami. (niby nic a cieszy :uśmiech: )

Link to post
Share on other sites

Zacznijmy może od tego.

"Historia Zamówienia

11-09-2007 Przyjęte

11-09-2007 Zrealizowane zamówienie zrealizowane, wysyłka w dniu jutrzeszym"

Do dziś nie widzę paczki z kulkami, a jutro nie będę mógł jej odebrać od kuriera UPS, co za zbieg okolicznosci.. :lol: , aż się smiać chce. Jakoś zawsze dochodziła na drugi dzień a co teraz. Nie ma i nie będzie w tym tygodniu. Mam nadzieję, że będzie się to zdarzać jak najrzadziej... Wielkie rozczarowanie i minus z mojej strony... No i nici ze strzelanki w weekend :!:

A nie przyszło Tobie do głowy poprosić numer przewozowy i sprawdzić czy to czasem nie wina kuriera ?? :roll:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kupowałem wiele razy w tym sklepie i zawsze było ok, ale tym razem mnie poprostu zawiedli i nie będę kupował już u nich. Kupiłem nóż Gerbera około 2 miechy temu, pękła śruba trzymająca ostrze i nóż nie jest zdatny do użytku. Zgłosiłem się do nich raz przez @ i nic dopiero pózniej była odpowiedź o tym że nie mają możliwości ściągnięcia śruby i nie biorą tego na gwarancję. Potem ojciec był w delegacji w Poznaniu to podjechał do nich z nożem, koleś coś kręcił że oni tego nie będą sprowadzać i już.

Nawet nie mogli wziąć noża na przetrzymanie i powiedzieć że się nie udało nic zrobić tylko odrazu szybko że nic nie zrobią i basta. Za taką obsługę dzięki wielkie ale ..uja.

Edited by Mr.045
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...