lukas1944 Posted May 30, 2015 Report Share Posted May 30, 2015 Zapowiada się nowość od WE SCAR H GBB wygląda super. Quote Link to post Share on other sites
ydoum Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 (edited) Zapowiada się nowość od WE SCAR H GBB wygląda super. Nie po to zainwestowałem w 6x magów M4 na GG żeby teraz się przerzucić na H. :icon_razz: Z niecierpliwością czekam, aż zrobią repliki open bolt FN2000. EDIT: kolejna niedzielna sesja ASG zaliczona. Broń zacięła się raz w wyniku 'eksplodującej' w komorze kulki, przez co magi automatycznie schodziły z gazu. Po szybkiej inspekcji i przeczyszczeniu komory i lufy było już ok. Edited June 7, 2015 by ydoum Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Jestem świeży w temacie GBB. Chcę kupić Scara WE GBB + 5 magów za 1300 zł. Replika zadbana i konserwowana. Warto to brać? Jak z późniejszą sprzedażą ewentualnie tego sprzętu? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Open Bolt? Closed Bolt? Ile latana? Co było modzone? Cena do przyjęcia, ale sprzedać będzie potem ciężko. Nie bójmy się tego powiedzieć głośno-Scar WE był i jest i pewnie na zawsze zostanie niedorobiony. Chcesz GBB weź M4 albo G36 WE. Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Open bolt. Nic nie zmieniane. Przebieg 5k. Na ile byście wycenili taki zestawik? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Stówkę spokojowo bym się starał urwać. Pytanie w jakim stanie są magazynki i części wewnętrzne. Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Koleś mówi, że je regularnie konserwował. A stan idealny, Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Nie znam człowieka, ale gadanie jest tanie... Nikt Ci tu nie powie czy warto czy nie warto, nawet na podstawie zdjęć ciężko jest oszacować zużycie części (w końcu to znal) i ile jeszcze pociągną. Jeśli koniecznie chcesz scara gbb to i tak nie masz innego wyboru. Przemyśl tylko czy stać Cię na natychmastową wymianę bolt carrier group albo całego zespołu spustowego jeśli klęknie zaraz po zakupie. Quote Link to post Share on other sites
Krokodyl101 Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Okej :-) Dzięki za rady :-) Quote Link to post Share on other sites
ydoum Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Jaki przebieg miał ten SCAR, i czy jest on 'stockowy', czy są w nim jakieś części zamienne? Co do magów: V1 czy V2? Wersja 2 jest zdecydowanie wydajniejsza pod względem zużycia gazu. Rozpoznasz ją po zdjęciu dolnej klapki przy wtyku na gaz; V1 nie ma śruby, V2 ma. Ogólnie V2 są też o wiele łatwiejsze w konserwacji i wymianie części. Quote Link to post Share on other sites
Scattergun Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 Witam panowie szukam części wewnętrznych na sprzedaż ze scara w wersji closed bolt,chodzi mi o cały zespół blowbacka,zespół spustowy,ew. magazynek i lufe wraz z komora hop up.Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
roos Posted October 12, 2015 Report Share Posted October 12, 2015 Mam parę drobiazgów na zbyciu. Quote Link to post Share on other sites
Scattergun Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Dalej czekam na odpowiedź,zależałoby mi na zestawie spustowym(priorytet) nawet uszkodzonym a także na magazynkach closed bolt. Quote Link to post Share on other sites
maciekSTW Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Witam, scar ma takie same czesci jak m4, a tak sie sklada ze bede zmienial u siebie na stalowe. Caly box byl nie tak dawno wymieniany na gwarancji :) wiec caly zespol jest prawie jak nowy. Moglibysmy sie dogadac Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 Jakby ktoś miał rolkę na młoteczku z pinem albo chociaż wymiary wyletało mnie to to Quote Link to post Share on other sites
rykacz Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Cześć,, mam mały problem z swoim scarem ob (przebieg koło 3k na co2), a mianowicie na semi strzela jak na auto, chyba ze wcisnę spust do końca z dosyć dużą siłą. Ktoś wie może co jest odpowiedzialne za to? Z rzeczy które zrobiłem: - wymieniony boltcarier i dysza na ratecha. - przeciałęm szynę od łącząca boltcariera z rączą przeładowania zaraz przed bolt carierem, po to by rączka nie ruszała się razem z boltcarierem. - regularnie smarowana. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted May 25, 2016 Report Share Posted May 25, 2016 Hmm, to czasami nie objaw zużycia? Ja np. w M4 WA mam auto na singlu, gdy wcisnę lekko spust. Muszę go wcisnąć do konca, żeby mieć semi. Wyjmij triggerboxa i sprawdź, czy czasami hammer nie jest na dole zjechany. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 18, 2016 Report Share Posted October 18, 2016 Mam dosyć nietypowe pytanie, czy ktoś widział w polskich sklepach scara w wersji H kiedykolwiek? Quote Link to post Share on other sites
zbojcerz_hegemon Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 Śledzę nasz rynek gazówek dość regularnie, ale nie widziałem dotychczas. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted October 19, 2016 Report Share Posted October 19, 2016 Dziękuję to poszukam po komisie wersji H może ktoś kiedyś sobie sprowadził. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.