Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zapowiada się nowość od WE SCAR H GBB wygląda super.

 

Nie po to zainwestowałem w 6x magów M4 na GG żeby teraz się przerzucić na H. :icon_razz: Z niecierpliwością czekam, aż zrobią repliki open bolt FN2000.

 

 

EDIT: kolejna niedzielna sesja ASG zaliczona. Broń zacięła się raz w wyniku 'eksplodującej' w komorze kulki, przez co magi automatycznie schodziły z gazu. Po szybkiej inspekcji i przeczyszczeniu komory i lufy było już ok.

Edited by ydoum
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Open Bolt? Closed Bolt? Ile latana? Co było modzone? Cena do przyjęcia, ale sprzedać będzie potem ciężko. Nie bójmy się tego powiedzieć głośno-Scar WE był i jest i pewnie na zawsze zostanie niedorobiony. Chcesz GBB weź M4 albo G36 WE.

Link to post
Share on other sites

Nie znam człowieka, ale gadanie jest tanie... Nikt Ci tu nie powie czy warto czy nie warto, nawet na podstawie zdjęć ciężko jest oszacować zużycie części (w końcu to znal) i ile jeszcze pociągną. Jeśli koniecznie chcesz scara gbb to i tak nie masz innego wyboru. Przemyśl tylko czy stać Cię na natychmastową wymianę bolt carrier group albo całego zespołu spustowego jeśli klęknie zaraz po zakupie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Jaki przebieg miał ten SCAR, i czy jest on 'stockowy', czy są w nim jakieś części zamienne? Co do magów: V1 czy V2? Wersja 2 jest zdecydowanie wydajniejsza pod względem zużycia gazu. Rozpoznasz ją po zdjęciu dolnej klapki przy wtyku na gaz; V1 nie ma śruby, V2 ma. Ogólnie V2 są też o wiele łatwiejsze w konserwacji i wymianie części.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Cześć,,

mam mały problem z swoim scarem ob (przebieg koło 3k na co2), a mianowicie na semi strzela jak na auto, chyba ze wcisnę spust do końca z dosyć dużą siłą. Ktoś wie może co jest odpowiedzialne za to?

Z rzeczy które zrobiłem:

- wymieniony boltcarier i dysza na ratecha.

- przeciałęm szynę od łącząca boltcariera z rączą przeładowania zaraz przed bolt carierem, po to by rączka nie ruszała się razem z boltcarierem.

- regularnie smarowana.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...