Tuksiak Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Jak masz kasę spokojnie kup elementa, przyda Ci się na później, a na bank będzie lepszy niż to co tam masz w replice. Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 CM039C zakupiony wrzesień 2010 i ma na pewno silnik z niebieska dupką bo go mam obecnie w domu . Cyma 0.39 to już najnowsza seria tak jak 0.40,0.48itd czyli ma już silnik z niebieską "dupką".Jeśli chcesz zmienić silnik to polecam Elementa jest mocny na systema magnum a i rof polepszy jego wadą jest duża "prądożerność". OK, nie wiem dlaczego, ale w tej co miałem w rękach był szary... Jakieś różne serie ?? Nie ważne :) Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Witam, mam pytanie: Obiło mi się o uszy ,że w AK boja są słabe silniki ,jeżeli wsadziłbym tam silnik z cm.042s (stara wersja cym) to ROF by mi się zwiększył czy stara seria cym ma takie silniki jak AK bojca? Pozdrawiam gewer Quote Link to post Share on other sites
morf420 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 jeżeli pod rofa chcesz koniecznie to sprzedaj lepiej te silniki i kup Max speeda od elementa Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Nie uciągnie (chyba) stokowej m120. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Silnik hi speed elementa też bardzo ładnie ciągnie z tym, że "chwilę" poczekasz zanim się rozkręci. ROF będzie wyższy niż przy silniku HT elementa. Zasadniczo jak to jest klasyczna szturmówka to myślę, że z powodzeniem zastosujesz taki silnik. Oczywiście nie wszyscy używają automata w szturmówce jednak chyba do tego jest by go nadużywać :) Co innego jak masz lipo 11,1V i stosujesz sobie silnik HT to w takim wypadku nie ma opcji, ciągnie dosłownie wszystko. Jednak z doświadczenia powiem, że rof to nie wszystko. Ja bym dał pakiet 7,4V, silnik Hi speed i rof będzie nader soczysty. Quote Link to post Share on other sites
morf420 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 na max speedzie elementa i zębatkach shs 13:1 oraz sp 90-100 idzie osiągnąć bardzo ładny rof Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 U mojego kumpla w suce boyia jest Hi speed SHSa, lipo 7,4 20C,sprężyna sp120, mosfet, kable niskoporowe. Roft 23 k/s. Tak więc jeśli chcesz zwiększyć rofta to po 1 wymień kable na niskooporwe jeśli to już zrobiłeś to wstaw jakiś mosfet potem myśl o silniku. Chyba ,że bardzo Ci zależy na takiej zamianie silników z cymy do boyia to mogę Ci powiedzieć ,że roft skoczy Ci o jakieś 3-4 k/s ostatnio sprawdzaliśmy z kumplem. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Oczywiście, żeby nie urażać. Szczerze to mosfet prawie nic nie daje. Osiągi zwiększone max o 4% Jak komuś nie chce się czasami poczyścić styków to jest to wygodny gadżet. Jednak patrząc z mojej perspektywy 4% to dość niski wynik i niewarty żałowania 15zł :D Więcej na browarek jest. Kable owszem, wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Lagodkin Posted March 11, 2012 Report Share Posted March 11, 2012 Bardziej chodziło mi o taki z AB :) A owszem są też takie ,które nic nie dają wczoraj spotkałem się z takim ,który miał rezystancję wewnętrzną prawie 350 Ohmów i na silnik szedł prąd aż 30mA.... :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted March 12, 2012 Report Share Posted March 12, 2012 MOSFET i kable niskooporowe miałem w stoku (sukę kupiłem z Chimery). Znalazłem silnik GFC tornado, wsadziłem go do AKSU i ROF jest ogromny. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam gewer Quote Link to post Share on other sites
harry1994 Posted March 14, 2012 Report Share Posted March 14, 2012 Silnik w Boyi jest o zwiększonym momencie obrotowym . Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted March 16, 2012 Report Share Posted March 16, 2012 Moment obrotowy to nie szybsze kręcenie, to większa siła. I nie ma co wierzyć w to, że chinczycy napiszą że silnik ma zwiększony moment, ciekawe wobec czego pewnie wzgledem plastikowego gb. Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Cyma 0.39 to już najnowsza seria tak jak 0.40,0.48itd czyli ma już silnik z niebieską "dupką".Jeśli chcesz zmienić silnik to polecam Elementa jest mocny na systema magnum a i rof polepszy jego wadą jest duża "prądożerność". Jak masz czarny silnik z niebieska dupą to raczej nie ma sensu wymieniać (a już napewno nie na elementa) 140 spokojnie uciągnie i da spory roof. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Czekał rok na odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
l_isek Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Ok szukałem tematów o silnikach i zobaczyłem na datę... Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 15, 2013 Report Share Posted June 15, 2013 eMka od g&g, na m120 guardera (430fps). Nie mam specjalnych predyspozycji co do HS lub TU, fajnie by było żeby była to w miarę budżetowa opcja, gdyż jest do moja drugorzędna replika. Przy okazji, korzystał ktoś: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10996&name=SHS_-_Silnik_Standard_-_Dlugi_-_DJ0015 ? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 15, 2013 Report Share Posted June 15, 2013 Kup silnik z cymy/jg z niebieska dupka. Koszt około 90zl. Silnik raczej dobry nawet z mocniejszymi sprężynami :-) Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 15, 2013 Report Share Posted June 15, 2013 Tylko nigdzie nie mogę znaleźć tych silników z niebieską dupą :/ Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 (edited) Nie mogę niestety edytować. Dosyć mocno polemizuję z Podleckiem i jestem ciekawy opinii użytkowników. Rozchodzi się o 3 silniki: http://www.airsoftar...-speed-dlugi/95 http://azteko.pl/sil...ugi-p-2383.html http://azteko.pl/jbu...c02-p-3605.html Co o tym myślicie? A może lepiej z zagranicy ściągać Element Ultra TU? Edited June 16, 2013 by Kacik Quote Link to post Share on other sites
Gozer Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 Ostatnio montowałem znajomemu silnik z pierwszego linka ( CORE ) i powiem, że jeśli nie był to jakiś wyjątkowy egzemplarz to polecam go w 100%. Na M150 , Li-po 11,1 20C Turnigy i niskooporowych kablach urywa d... Takiego rof-u i reakcji się nie spodziewałem. Jako ciekawostkę powiem, że nabyłem go przez przypadek, z powodu chwilowego braku na rynku innych silników na neodymach w rozsądnej cenie ( Tornado F1 czy JG ) a te się do niego nie umywają. Nie wiem czy można polecać na podstawie jednego egzemplarza, ale polecam :) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 HT JBU mam u siebie. Modify M150+ na Promykach 21:1 z LiPo 11.1V daje 17bbs Quote Link to post Share on other sites
Said Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 Znajdz czarny silnik z granatowym dupskiem od PJ. No niech mi ktos powie, że w tej cenie są lepsze. U mnie ciągnął m120 guardera i wysiał 2000 kulek i poszedł dalej. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted June 16, 2013 Report Share Posted June 16, 2013 Znajdz czarny silnik z granatowym dupskiem od PJ. No niech mi ktos powie, że w tej cenie są lepsze. U mnie ciągnął m120 guardera i wysiał 2000 kulek i poszedł dalej. To nie takie proste. Jest straszny deficyt silników, zarówno w Polsce jak i zagranicą, stąd szukam alternatywy. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 słucham? deficyt? właśnie dojechał do mnie Guarder ITU, a zastanawiałem się jeszcze czy aby SHS UT nie wziąć, bo też był dostępny... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.