Cappuccio Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Tak jest jak się nie czyta co ludzie piszą :) Osobiście robiłem dziesiątki zamówień w Rangershopie, towar jest bardzo dobry, jak nie jest to zawsze można go wymienić i często tak robiłem tylko mają jedną kosmiczną wadę - czas realizacji - jeśli ma się szczęście to towar mamy bardzo szybko ale przeważnie trzeba czekać dwa tyg-miesiąc a czasami i dłużej... więc dobrym pomysłem jest kupno rzeczy z wyprzedzeniem np teraz kombinezonów na zimę ;) Link to post Share on other sites
Rav. Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 (edited) Dokładnie tak jak napisał Cappuccio. Również robiłem zamówienia w Rangershop. Minusem jest to że najczęściej towar zamawiają od dostawcy po złożeniu dyspozycji/zamówienia od Klienta, co wiąże się z wydłużonym terminem realizacji. Plusem jest to że towar jest dobrej jakości, a w razie jakiś na przykład błędów przy wyborze rozmiarówki itp to można go wymienić bez większych problemów. Dużym plusem również jest to że bez problemu można anulować zamówienie jeśli okaże sie że trzeba czekać na niego np dwa tygodnie, a my nie możemy czekać. Na to oczywiście jest rada, tak jak napisał przedmówca zamawiać z z dużym wyprzedzeniem. Edited July 8, 2008 by Rafron77 Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Pani od maili się zdenerwowała i powiedziała, że jeśli nie chcę to nie muszę już odbierać przesyłki. Bardzo mnie to cieszy i tutaj malutki + dla sklepu :) Zatem lecę zamawiać w innym (sprawdzonym) sklepie :) Link to post Share on other sites
Snipermen Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Zamówiłem w sklepie kulki i 2 małe torby do pasa 2 tygodnie temu (Poczta Polska). Jeden tydzień zamówienie było realizowane :roll: a drugi tydzień wysyłane :wink: .... a paczki nadal nie ma :poddanie: teraz oczekuje na dostawę, więc będe dobrej myśli że po 4 tygodniach przyjdzie od złożenia zamówienia :-P Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Do mnie po 2 tygodniach od wysłania (a 4 od zamówienia) doszła paczka ale zgodnie z umową nie odebrałem. Chciałem nie być świnią i zwrócić kasę za przesyłkę ale pani z obsługi powiedziała, że nie trzeba i nic się nie dzieje z tego powodu, że odmówiłem przyjęcia :) Więc temat zakończony. Link to post Share on other sites
Damotr Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Jeszcze raz powtarzam, Rangershop jest od zakupów które mogą poczekać (ja np. teraz czekam) dłużej niż miesiąc. Wiem, że czas wysyłania jest irytujący, ale proponuję po prostu przyjąć do wiadmości, że trzeba tam robić zakupy z wyprzedzeniam (dużym) Link to post Share on other sites
Snipermen Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Jak dla mnie dwa tygodnie to za długo, ale towar który dziś rozpakowałem zatarł ślady po bólu spowodowanym takim opóźnieniem. Dobrze zapakowany, a w szczególności kulki które nie były rozsypane jak to zawsze bywało w paczkach z innych sklepów. Zgadzam sie z tym co napisał Damotr, i trzeba sie do tego zastosowac. Wole żeby towar przyszedł cały i w opóźnieniu niż szybko a w częściach. Link to post Share on other sites
stawik Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Jeszcze raz powtarzam, Rangershop jest od zakupów które mogą poczekać (ja np. teraz czekam) dłużej niż miesiąc. Wiem, że czas wysyłania jest irytujący, ale proponuję po prostu przyjąć do wiadmości, że trzeba tam robić zakupy z wyprzedzeniam (dużym) Zgadza się, ja na spodnie czekałem od marca dostałem w zeszłym tygodniu. Nie marudzę, że długo. Kasy też nie chcę. Chcę tylko wiedzieć co jest "5" i tyle. Z drugiej strony, chyba ktoś z Rangershopu tu zagląda lub miałem szczęście. W zeszłym tygodniu dostałem sporo maili i dwie paczuszki. Bardzo mi się to podobało. P.S> Damotr, faktycznie Ty to napisałeś. Link to post Share on other sites
Czaja2 Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Witam, ja z kolei mam problem ze sklepem. To już grubo ponad 3 tygodnie temu zamówiłem mundur i cały podstawowy ekwipunek. Na stronie sklepu deklarują się że przesyłki realizowane są w przeciągu 10 dni, natomiast w razie braku towaru, podobno informują klienta telefonicznie. I tu zaczynają się schody, nie dość że po 2 tygodniach samemu musiałem tam zadzwonić, to okazało się że czekają na dostawę z magazynu bo nie mają spodni. To mówię im że zależy mi aby ta paczka doszła do mnie do piątku, i że spodnie mogą zamienić na droższe, byleby to do mnie doszło przed następnym weekendem. Pani przez telefon zadeklarowała mi że zostanę poinformowany telefonicznie, przed wysłaniem, sraty taty. Kolejny tydzień mija a oni dalej nie nadali tej paczki. Niby nic wielkiego, ale jak dla mnie to przegięcie, że niby co, że im z magazynu raz na pół roku dostawy robią? :???: Kolejne strzelanki mnie omijają. W poniedziałek chyba anuluje to zamówienie, i może ktoś mi poleci jakiś dobry sklep, w którym kupie wszystkie potrzebne graty. Dzięki z góry. :uśmiech: Link to post Share on other sites
Filq Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 -7 lipca- zamowilem plecak i karimate (z demobilu). -25 lipca- wyslali. -okres prosb o wyjasnienia, spamu i grozb z mojej strony o brak paczki. -14 sierpnia- nawiazanie kontaktu w sprawie reklamcji. -9 wrzesnia- ponowne wyslanie paczki. -23 wrzesnia- koniec cierpliwosci. Dosc mnie zaskoczyli. Zawsze bylem przekonany o profesionalnosci ich sklepu a tu psikus. Z nadzieja oczekuje paczki, jezeli tylko to nastapi wyedytuje posta dodajac ostatnia date. Link to post Share on other sites
Lis Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 Szkoda, że nie przeczytałem tego wątku przed zamówieniem. Do tej pory zamawiałem dwukrotnie, nigdy na czas realizacji nie narzekałem. Teraz czekam dwa tygodnie. Naprawdę, nie mam nic przeciwko czekaniu, jeśli wiem JAK DŁUGO mam czekać. 10 dni wpisane w regulaminie sklepu minęło. Moim największym błędem było zapłacenie z góry przelewem, jak to zawsze robiłem do tej pory. Link to post Share on other sites
cosmo Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 To że czekałem na przesyłke ponad 2 tyg to nieważne bo mi się nie śpieszyło... Sweter z demobilu który dostałem miał niestety 5 cm długości przecięcie na rękawie. Nie chce mi się tego odsyłać bo zbliża się zima więc będe to miał naprawione. Link to post Share on other sites
grisza76 Posted October 14, 2008 Report Share Posted October 14, 2008 (edited) Moim największym błędem było zapłacenie z góry przelewem, jak to zawsze robiłem do tej pory. Zgodnie z prawem wysyłasz im informację, że ponieważ przekroczyli czas jaki deklarują do wysyłki, oczekujesz anulowania zamówienia i zwrotu całej kwoty. Edited October 14, 2008 by grisza76 Link to post Share on other sites
Lis Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Uzupełnienie do mojej wypowiedzi z początku tej strony. 15.09 złożyłem zamówienie na kilka rzeczy. Zapłaciłem od razu. 06.10 zadzwoniłem zapytać, czemu zamówienie jeszcze nie zostało wysłane. Okazało się, że jeden z towarów, które zamówiłem jest niedostępny (*). 07.10 zostało wysłane zamówienie z wyjątkiem tej jednej rzeczy, której nie było na stanie. Ona miała zostać dosłana jak tylko się pojawi. Zwrócono mi pieniądze za tę jedną rzecz (choć wcale o to nie prosiłem). Kilka dni później doszła pierwsza paczka. 08.10 albo 09.10 została wysłana ta jedna brakująca rzecz, za pobraniem (tak, jak sobie zażyczyłem). Przyszła kilka dni później. Całość miała być na fakturę. Faktura była tylko na pierwszą część zamówienia, na drugą dostałem tylko paragon. Co do towaru nie mam zastrzeżeń. Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Odeślij paragon z przypomnieniem że miała być faktura - wystawią fakturę i odeślą poleconym. Link to post Share on other sites
hnd Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Do Rangershopu potrzebna jest anielska cierpliwość. Fakt, po sześciu tygodniach dostałem wszystko, co zamówiłem, jednak przez pierwszy miesiąc każda próba nawiązania kontaktu ze sklepem kończyła się fiaskiem (zarówno maile, jak i telefon). Po pięciu tygodniach oczekiwania zostałem poinformowany, że moje zamówienie jest od dawna gotowe, a wysyłkę opóźnia chusta we flecku, której nie mają. Nie muszę chyba dodawać, że był to najmniej istotny przedmiot, z którego bez zastanowienia bym zrezygnował. Link to post Share on other sites
Zigfir Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 (edited) Oj anielska zaprawdę. Moje pierwsze zamówienie realizowane było jakiś miesiąc. Ostatnio zamówiłem u nich nowe spodnie, kurtkę z podpinką oraz namiocik - mając nadzieję tym razem na w miarę szybka realizację... Za moją zgoda przysłano mi po 3 tygodniach część zamówienia. Nawiasem mówiąc w mailu z pytaniem napisano, iż opóźnia parka i podpinka. Tymczasem w paczce z pierwszą częścią znalazła się podpinka i zamówiony namiot. To pewnie żebym nie zmarzł i nie zmókł czekając na wierzchnia warstwę do owej podpinki ;). Generalnie wiedziałem, iż w owym mailu jest błąd bo wcześniej dzwoniłem i powiedziano mi czego tak naprawdę brakuje a i na informacji o wysyłce znalazło się już to co było słane. Acz mimo wszystko ciekawi mnie czy to był zwykły błąd obsługi, czy tez ktoś wyszedł z założenia, iż lepiej nie ryzykować bo a nóż stwierdzę, że podpinka bez kurtki mi niepotrzebna... A czas sobie leci i 40 dni już od zamówienia minęło... i ciekawe czy uda się je w ogóle zrealizować. Z kasą na całe szczęście problemu nie mam bo tego typu zakupy nauczony pewnymi doświadczeniami z zupełnie inną firmą realizuję przezornie za pobraniem. N koniec dodam jeszcze, iż pisanie do nich maili ma raczej znikomy sens - nie odpowiadają. Edited October 28, 2008 by Zigfir Link to post Share on other sites
Lambert Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Ja już czwarty tydzień czekam i szczerze nie mam ochoty - więcej nie kupię... :???: Pozdrawiam, Lambert Link to post Share on other sites
Lis Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Odnosząc się do powyższych wypowiedzi i do moich doświadczeń -- nie mam nic przeciwko czekaniu, w końcu zgadzam się na to czekanie akceptując regulamin. Nie zgadzam się natomiast na czekanie gdy nie wiem na co i dlaczego, bo ktoś zapomniał mi wysłać maila, że brakuje jednego elementu... Link to post Share on other sites
Antol Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Ja już czwarty tydzień czekam i szczerze nie mam ochoty - więcej nie kupię... :???: Pozdrawiam, Lambert Ja czekałem 10 dni na informację że nie są w stanie zrealizować mojego zamówienia, obecnie czekam 6 dzień na zwrot pieniędzy. Jutro spróbuję się skontaktować telefonicznie i mam zamiar na spokojnie sobie To wyjaśnić. W sklepie oprócz realizacji, ważne dla mnie jest też podejście do klienta i dobry kontakt telefoniczny i e-mailowy, tutaj tego brakuję. Pierwsze zakupy w tym sklepie, i na pewno ostatnie. Link to post Share on other sites
Redrad Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 3 tygodnie czekania, dwie interwencje telefoniczne ,paczka dotarła, szkoła cierpliwości... Link to post Share on other sites
andronikus Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Odradzam ten sklep , sprawa byla prosta chciałem zamówic 14 beretów koloru czarnego .Przed zamówieniem dzwonie do sklepu ze mam takie zamówienie i pytam ile czasu potrzeba na realizacje : odpowiedz 3-4 dni pani jeszcze dodaje ze te kilka beretów to nie problem .Tak wiec zamawiam , po kilku dniach dzwonie jak z moim zamówieniem :dowiaduje sie ze muszą jeszcze sciagnac kilka sztuk .Mija kilka dni dzwonie ponownie :pani informuje mnie ze czekaja na pozostałe berety za 3 dni maja wysłać .Mija 3 dni dzwonie i co sie dowiaduje :Nie wiadomo kiedy dostana reszte beretów i jak chce moga mi wyslac te co maja .Tak wiec moga mi wyslac 5 sztuk z 14 .Jak dla mnie robia se jaja.Ja juz nic u nich nie zamowie. Link to post Share on other sites
WojtiGazdi Posted April 18, 2009 Report Share Posted April 18, 2009 Czytam komentarze, to się nadziwić nie mogę, jakie miałem szczęście - kupiłem zestaw BDU i beret - całkiem sprawnie (2 tygodnie od początku do końca). Więc nie narzekam, mogę dać plusa. Link to post Share on other sites
Duńczyk Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Witam,moje odczucia bardzo mieszane co do sklepu,zamówiłem duńskie kamo-bluza,spodnie i kapelusz,niestety ten sam producent a bluza inna(brak jednego koloru niż na pozostałych elementach).Jakiś daltonista pakował moją paczkę,bo nie trudno zauważyć różnicę.Przytoczę odpowiedź jaką otrzymałem: bo tylko takie bluzy(BDU) mamy i otrzymujemy,choć spotkałem parę osób w tym samym kamuflażu kupiony w Rangerze i bluzy ich mają ten sam wzór co moje spodnie,czyli jednak są do dostania u nich właściwe odcienie i wzory.Radzę dooobrze się zastanowić i sprawdzać przy odbiorze przesyłki pozdrawiam Duńczyk Link to post Share on other sites
Yeneth Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Kilka wrażeń: - spora oferta internetowa - dość zdawkowy sposób odpowiadania na maile z pytaniami - dobry kontakt telefoniczny - solidnie zapakowane paczki Link to post Share on other sites
Recommended Posts