ceus1974 Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Rogaś, dziękuję za wyjaśnienie. Btw. Chodzi o średnicę zewnętrzną tej nasady, czy o coś innego? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 (edited) W G&P masz calowy skok gwintu na body, a inni stosują metryczny. Trzeba poprawiac gwint aby pasowało coś innego niż G&P. Edited February 13, 2017 by slawek96 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Front G&P bez problemu pasuje do korpusów G&G. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted February 13, 2017 Report Share Posted February 13, 2017 Nie da się. Rogaś, mam ten chwyt z ALI i nie byłbym taki pewny, on ma na nakrętce dwa gwinty, po jednym z każdej strony, może sprawdzę przy okazji czy pasuje do GP. Quote Link to post Share on other sites
kfercik Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Czy do tej repliki coś warto dokupić przy zakupie? http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=128&n=96&id=5313 Quote Link to post Share on other sites
rawilk Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 Wojdatuz i jak pasuje ten chwyt ? Quote Link to post Share on other sites
dr88 Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Panowie, orientujecie się może jaka sprężyna siedzi w stocku w tej replice? ( http://www.asgshop.pl/produkt.php?cat=78&mid=166&id=5732 ). Mam wersję z fioletowymi pokrętłami w komorze Hop-Up. Replika według informacji na stronie sklepu ma około 410 fps i tak faktycznie było bo ją chronowałem sam po zakupie. Przy okazji czyszczenia lufy i usuwania jakiegoś smaru z gumki (słabo kręciła, była cała uwalona) zauważyłem, że jest, jak się później okazało, "trochę" nieszczelna w miejscu gumka-lufa-komora. Wykonałem klasycznego teflon fixa i nie mogłem uwierzyć :) fpsy skoczyły z około 410 do bardzo stabilnych 449. Byłem w szoku i teraz się zastanawiam co za sprężynę tam wpakowali i jeśli jakąś mocniejszą to zapobiegawczo zastosowałbym m-blocka. Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Wynik jak najbardziej ok - po dobrym uszczelnieniu też mi wyszło 450 fps. Czasem stokową sprężynę oznaczają m120 czasem 150%. W przybliżeniu odpowiada SP110 Guardera. Quote Link to post Share on other sites
gratek Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Mam starszą emkę, z komorą z czarnymi pokrętłami i tam na 100% jest słabsza sprężyna niż SP120 Guardera. Tak jak pisze @raubritter, coś w okolicach SP110. Inna kwestia, że nawet doszczelniony stock od G&P z SP110 nie powinien dać ~450fps. Quote Link to post Share on other sites
dr88 Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 Jestem po pierwszej niedzielnej strzelance. Przechronowałem eMke kontrolnie znów i wydmuchała 460 fps, ale nie przywiązuję do tego większej wagi. Mam wrażenie, że to doszczelnienie uwydatniło tylko pewną rzecz, która zaczęła mi przeszkadzać. Otóż kuleczki lecą fajnie do "na oko" 40-50 metra, później tworzy się chmura kulek i w zasadzie bez żadnej kontroli kulki skręcają. Wyczytałem, że może być to problem z typem cylindra, ale nie wierzę, że G&P wsadziło by do stockowej lufy ~295mm cylinder typu 0. W miarę dłuższej lektury doczytałem też, że w G&P montują cylinder typu 2, natomiast u mnie wygląda on ewidentnie na typ 0, dlatego chciałbym zapytać czy wiecie jaki cylinder montowany jest w obecnych replikach od G&P? Poniżej wrzucam zdjęcia swojego cylindra, niestety nie chcę póki co rozbebeszać GB bo mam jeszcze gwarancję. https://drive.google.com/open?id=0B1TIKZAWEQjLeTZEVlpwQTJSZm8 Chciałbym eliminować podejrzanych stąd moje pytanie o cylinder. W replice zamontowałem stalową lufę precyzyjną PPSa o długości 400mm i to na niej obecnie mam takie problemy. Lufa przyszła do mnie niby nowa, natomiast mam do niej trochę zastrzeżeń i być może to ona jest problemem. Dziwne, bo w innej M4 od EA mam zamontowaną lufę PPSa i strzela bardzo dobrze, lepiej od G&P pod względem skupienia i powtarzalności. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Spróbuj obrócić cylinder wokół własnej osi. Być może wycięcie się schowało u dołu/u góry gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Cylindry w G&P montowane to typ2 mimo iż wyglądają jak 0. Cylinder od około 3/4 swojej fługości zwęża się i następuje kompresja. Taki inny typ2. Quote Link to post Share on other sites
dr88 Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Uf, czyli wszystko jasne, dziękuję Rogaś za potwierdzenie. Problemu zatem będę szukał w zespole lufy. Quote Link to post Share on other sites
DePleur Posted March 30, 2017 Report Share Posted March 30, 2017 Mógłby ktoś pokrótce wyjaśnić co oznacza "chmura kulek". Zastanawiam się nad kupnem nowej G&P AEG075 i jestem ciekaw czy we wszystkich modelach występuję ów "problem" I jak ktoś by mógł dorzucić coś o uszczelnieniu układu, byłbym niezmiernie wdzięczny (bez jakiejś zaawansowanej wiedzy w temacie serwisu broni wymieniałem sobie gumkę HU i mogłem gdzieś czegoś nie uszczelnić do końca w mojej rozklekotanej P&J'ce) Quote Link to post Share on other sites
dr88 Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Miałem na myśli to, że podczas strzelania głównie na auto można było zauważyć, że kulki lecą prosto do jakiejś określonej odległości po czym pod koniec swojego lotu niekontrolowanie skręcają jak im się zachce. Problem został już wyeliminowany, a spowodowany był zamontowaniem uszkodzonej lufy precyzyjnej. Obstawiam, że na stockowej lufie nie będzie takiego problemu, pamiętam że całkiem niezłe skupienie dawała, a ja jak zwykle chciałem poprawić coś co było dobre ;) Dodatkowo polecam jeszcze wymianę gumki hop-up, jeśli postrzelasz na tej zamontowanej i nie będziesz zadowolony. Jeśli chodzi o doszczelnienie to bawiłem się tylko teflon fixem ( ). Nie zawsze jest on potrzebny. To zależy od gumki, lufy i komory. Niektóre zestawy bardzo dobrze się uszczelniają same. Jeśli chcesz sprawdzić czy Twój układ potrzebuje uszczelnienia to zamontuj na lufę komorę z gumką, zatkaj palcami dziurę w komorze, w którą wchodzą kulki i dysza, po czym dmuchaj paszczą mocno w lufę i słuchaj czy gdzieś ucieka powietrze. U mnie na gumce stockowej i lufie PPS powietrze uciekało bardzo, natomiast teraz na lufie promyka i gumce modify jest bardzo szczelnie bez teflon fixa. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z M4 G&P :) Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 31, 2017 Report Share Posted March 31, 2017 Pamietaj ze magazynek potrafi odsunac komore od czola gb i tam moze powstac przedmuch ergo test bez podpietego magazynka ma spora wade. Powtarzalnosc na chrono+chociaz orientacyjna wiedza o mocy sprezyny jest wyznacznikiem jak szczelny jest uklad. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
DePleur Posted April 7, 2017 Report Share Posted April 7, 2017 Mam pytanie. Otóż chciałbym wymienić sobie komorę HU w nowej g&p 075 ale ona siedzi jak zaklęta w frontowej części i nie ma sposoby by ją ruszyć, nie chciałem drzeć na siłę żeby czegoś nie urwać, bo sprężynę od osłonki już rozciągnąłem i cholera trzeba będzie jakoś ten stockowy Hop Up wyciągnąć żeby się dostać to uchwytu owej sprężynki. O i nie macie może pojęcia jak rozłączyć frontowy chwyt na dwie części http://img-cdn.redwolfairsoft.com/upload/product/img/GP-AEG075-3L.jpg ta widoczna śruba w środku RIS'u nic nie zmienia i po jej wykręceniu front ani drgnie a pod gripami nie ma żadnych dodatkowych Dzięki za wszelkie sugestie. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 7, 2017 Report Share Posted April 7, 2017 Musisz zdjac blok gazowy, tego primo. Secundo-podrzuc fote okolic komory spustowej (daj linka do repliki na RW), ogarniemy jak to rozebrac. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
dr88 Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 Komora HU siedzi w tej frontowej części na wcisk. Boczne skrzydełka komory wchodzą w takie wyżłobienia w frontowej części. U mnie też bardzo ciężko się ją wyciągało. Pomogłem sobie bardzo małym i cienkim płaskim śrubokrętem. Musisz go delikatnie włożyć pomiędzy komorę a ściankę frontu i delikatnie śrubokrętem odpychać komorę. Nic tam nie urwiesz, bo komora jest tylko wciśnięta. Quote Link to post Share on other sites
DePleur Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 (edited) Dzięki za rady, poradziłem już sobie z wyciągnięciem stockowej komory HU i rzeczywiście metoda podważenia spisuje się tu, chodź jak nie zrobi się tego delikatnie to można podrapać farbę.(sprężynka już naprawiona) komora AirsoftPro czerwona nie miała już takiego problemu i da się ją po ludzku delikatnie wyciągnąć, ale zauważyłem że dwa razy kulka mi się sama z lufy wyturlała jak gdyby nic ją nie trzymało (może to tylko odosobnione przypadki). Co do zdjęcia bloku gazowego to nie wiem za bardzo jak się za to zabrać, ale nie widzę żadnych połączeń wewnątrz dolnej części frontu z nim więc może nie ma potrzeby. Chciałbym by ktoś mi coś poradził co do przekrzywionej w lewo (zależy od percepcji) lufy zewnętrznej a wraz z nią bloku gazowego, bo jeśli ma to wpływ na kąt lotu kulki to jest to problem ale właściwie to nie jestem do końca pewien co jest przekrzywione cały przedni front czy winę ponosi zespół lufy zewnętrznej Oto fotki : http://imgur.com/a/5WvTi (jest tam jedno zdjęcie mojego zrozumienia "okolic komory spustowej" ale pewnie na 99,5% nie o to ci Nath chodziło) Na 6 zdjęciu zaznaczyłem czerwonym kolorem prowadnicę od frontu do bloku, ona ma być taka "krzywa" bo nie jestem pewien czy to nie wada Edited April 8, 2017 by DePleur Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 (edited) W atrapie bloku gazowego musi być przynajmniej jeden trzpień-po wybiciu go i uprzednim odkręceniu tłumika płomienia powinien zleźć razem z atrapą rury gazowej. Potem trzeba rozdzielić dwie połówki szyny-na pewno trzeba odkręcić imbusowe śrubki widoczne z przodu szyny, bo to one spajają obie części-dolna część szyny powinna zejść. I tu panie mogą się pojawić schody-szyna jest kopią Knightsowskiego URX'a, a nakrętka do tych szyn jest dokręcana specjalnym kluczem. Bez zdjęcia tej nakrętki nie zdejmiesz szyny z korpusu i nie uwolnisz lufy. Jeśli replikę brałeś nową ze sklepu to może szkoda przy niej gmerać-odeślij do sklepu i niech poprawią. Edited April 8, 2017 by Nath Quote Link to post Share on other sites
DePleur Posted April 8, 2017 Report Share Posted April 8, 2017 racja, odkręcę to coś przeluzuję i może szkody większej narobię, tylko pewnie dwie dychy za transport do Wawy będę musiał pokryć Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted April 9, 2017 Report Share Posted April 9, 2017 Zauważyłem, że mój obecny lipol 7.4 zaczął puchnąć. Muszę porozglądać się za nowym... I chodzi mi po głowie pakiet 3S (1400mAh 20C, 28A). Tylko nie jestem pewny czy niczego tym nie zarżnę. Używam single fire jak i auto (60% do 40% uptime). W środku siedzi: - M120 Guarder - Mosfet NanoAAB Gate - Głowica tłoka CNC Protech - Reszta stock Martwi mnie czy tłok wytrzyma M120 + 3S z mosfetem. Model z 2015'tego. Quote Link to post Share on other sites
DePleur Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 (edited) Takie pytanie jaką celność świeżych replik mieliście, u mnie (komora AP CNC, fioletowa miękka gumka prometheus) kulki zdziera w lewo(pewnie przez skrzywienie lufy zew. o 0,5cm) i skupienie ognia jest dosyć słabe, spodziewałem się że na dystansie 15/20m celność będzie na tyle duża żeby paczkę zapałek trafić a tym czasem mam rozrzut rzędu 10,15 centymetrów (nie wiem czy stara P&J'ka nie była celniejsza a chyba poza gumką systemy nic w niej nie było wymieniane. Może jak kolimator dojedzie celność się poprawi bo na razie jest kiepśniutko BTW. Lufa Precyzyjna Prometheus'a 300mm 6,03 zrobiłaby dużą robotę (poprawę celności) ? [stock to 6,05] Edited April 10, 2017 by DePleur Quote Link to post Share on other sites
reaper666 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 (edited) Ja na stocku bez problemu trafiałem w puszkę na 45-50 metrów, przy PDI 6.05 55-60 metrów (więcej bez szans, przynajmniej mi się nie udało ze stockową komorą i M120) - idealna bezwietrzna pogoda. Kulasy 0.25 G&G. Jeżeli masz bardzo dobrze doszczelnioną replikę to bierz 6.05 od PDI. Robi robotę. Według mnie masz coś z komorą lub lufą skoro masz aż taki "rozrzut". Słabo złożona replika? Gumka stockowa w G&P jest bardzo ok - z tym że nie radziła sobie (bynajmniej u mnie) na mrozie. Więc to raczej nie jej wina. Ja ciągle mam zgryzotę czy brać LiPo 3S... poczytałem i przeraża mnie perspektywa ROF na poziomie 25+... Chyba poszukam 2S 2400mAh z min. 40A Edited April 11, 2017 by reaper666 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.