Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4/M16 [G&P]


Recommended Posts

Po raz kolejny powtórzę że ja pakowałem lufę BOYI do korpusu G&P i frontu MOTS G&P. Prosto i sztywno oraz pasuje lufa elegancko.

Teraz mam kolejną replikę, korpus G&G GC16, front MOTS od G&P i tym razem poszła lufa Big Dragon. Siedzi pewnie, sztywno, jest prosto i pasuje idealnie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja do tego właśnie piłem, że lufa Boyi, jeśli chodzi o wygląd JEST NIE DO ODRÓŻNIENIA od lufy G&P i nie ma sensu specjalnie dopłacać tylko za świadomość tego że ma się MARKOWĄ LUFĘ ZEWNĘTRZNĄ... to jest jakiś wyższy poziom aesgejowego brandzlowania się marką, którego kompletnie nie rozumiem. A lufa zewnętrzna każda może być krzywa, markowa lufa też się trafia wybrakowana.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Witam, jestem posiadaczem repliki Ball Rifle (Long) ze stajni G&P i chciałem się dowiedzieć, czy taka komora http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2823 będzie pasowała do mojej repliki (z tego co stwierdziłem organoleptycznie, nie wszystkie komory pasują - np. komora Classic Army i King Arms), a druga sprawa - kóry szkielet gb wykonany na CNC będzie najbardziej zbliżony wymiarami do stockowego szkieletu G&P (żeby w razie wymiany zachować szczelność bez zbytniego kombinowania)?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Każde GP w środku pomijając te z elektrycznym EBB to to samo, od lat to samo.

Szkielet bez sorbo na 130 już jest w stanie polecieć. Silnik cienizna, grzeje się strasznie na stocku. A 130 go zabije.

Zębatki 130 wytrzymają, ale pracują nie ładnie, hałasują. Tłok słaby, głowica cienka. Jedynie dysze ok. Komora hopa ok, lufa mosiądz daje radę. Skupienie akceptowalne. Gumka guma koło silikonu gdzieś leżała. Zewnętrznie każdy wie, ładne. Choć w starym colcie powłoka super, obecnie jakaś tam farba.

pozd.

Link to post
Share on other sites

Czy ja wiem czy komora hopa ok? Kręci ładnie ale jej regulacja jest beznadziejna (bardzo).

Głowice tłoka stockową można wymienić już przy M120 Guardera, bo dupy nie urywa.

 

U siebie nie zaobserwowałem przegrzewania silnika (nawet w b. mocne upały), z tym że używam LiPo 7.4 zamiast 11. Na M100 ani M120 problemu nie było.

 

Gumka stockowa nie radzi sobie z niskimi temperaturami (ani trochę, -10*c i jest tragedia nie mówiąc o -15/-20).

Link to post
Share on other sites

Wicior, sprawa jasna. Jak ktoś nie tyka i na stocku chce karabinek używać to wszystko za zwyczaj trochę popracuje. Choć jeden ziom ostatnio mi się chwalił , że mu tłok w nowym gp ot tak pękł na pół. Jak, nie wiem. Więc silnik hs do stocka przewidziany jedynie. Jeżeli chcemy coś tam w tym kombinować i większy spring wstawiać to ten silniczek się nie nadaje i zdechnie. Mi na 130 zdechł, co prawda na stokowych zębakach wtedy jechałem. Obecnie ziom wstawił mi w kolejnym gp elementa uht. No i ten miazga. Ogólnie to mi się to gp nawet podoba, ale to bardziej z powodu co z tego zrobił Extremalny Sergiusz niż z samego gp. W drodze wyjaśnienia w moim gp stokowy silnik grzał się raczej z powodu zastosowania układu mosfet z hamulcem, pewno bez hamulca by się tak nie jarał..

Pozdro..

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Cześć. Zawęziłem swój wybór do takich oto 3 replik. Zależy mi na solidnym, metalowym korpusie w budżecie do 1700-1800 PLN. Naczytałem się, naoglądałem i generalnie obstaję przy G&P. Nie miałem natomiast nigdy żadnej w rękach więc doradźcie....bądź polećcie w tej cenie coś od siebie z krótkim uzasadnieniem. Dzięki!

 

http://www.asgshop.p...6&sr=pd&id=5518

 

http://gunfire.pl/pr...ur-Carbine.html

 

http://www.asgshop.p...8&sr=pd&id=5449

Edited by warfighter
Link to post
Share on other sites

Jedna z tych replik to VFC i, szczerze mówiąc, nie wiem czemu akurat pokraka z jakimś lipnym logo-jak brać VFC to repliki karabinków Knightsa-rwą dupę wykonaniem, gearbox jest meh, ale w dzisiejszych czasach to nie problem. A G&P mają w środku to samo, wszystkie, o ile pochodzą z jednej "serii" (najprościej poznać po komorze HU, a konkretnie po kolorach pokręteł), choć te które pokazałeś to będą raczej te z najnowszych. Weź to co ci się podoba.

Link to post
Share on other sites

Powiem tak. Wykonanie zewnętrzne dalej stoi na bardzo fajnym poziomie więc myślę, że wymiana tłoka nie jest jakimś mocnym bólem bo i tak to jest element, który najczęściej idzie do wymiany jako pierwszy.

 

Nie chcę łapać za słówka, ale trochę mnie to zastanowiło. Czy w takim razie jest obecnie na polskim rynku coś co przebija body G&P pod względem wykonania i jakości użytych materiałów? Na wymianę i podkręcanie i tak w końcu przyjdzie pora, ale bazę chciałbym mieć tak solidną jak tylko się da za te niecałe 2k. Dzięki wielkie!

Edited by warfighter
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...