Nitro Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Wyjmij komorę i zobacz.Możliwe,że ci smar z gearboxa gumkę zapaćkał. Quote Link to post Share on other sites
Jurek_96 Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Nie no wszystko wygląda ok. Ale nadal kulki podkręca jak chce. Celności w ogóle nie ma. Biorąc pod uwagę wiatr który wieje to i tak nie tłumaczy toru lotu kulek. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 Nie no wszystko wygląda ok No ale widocznie nie jest:D sprawdź czy gumka hu się dobrze ułożyła po włożeniu jej z lufą do komory, szczególnie kołnierz. Zobacz czy komora dobrze dolega do GB. Przeczyść lufe. Upewnij sie, żu kulki nie uderzają np. w tłumik płomienia i czy masz prostą lufe, może gdzieś ją podgiąłeś niechcący. Quote Link to post Share on other sites
Jurek_96 Posted June 2, 2013 Report Share Posted June 2, 2013 W karabinie zostanie wymieniona gumka. Co już wcześniej planowałem. Po tym zobaczy się czy nadal to występuje Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Witam Dziś dotarła do mnie paczuszka z M4 G&P a dokładniej http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3546 Stara seria to niebieskie pokrętła w komorze hop up czarne pokrętła to nowa seria, może mi ktoś wyjaśnić dlaczego ja mam czerwone pokrętła? W jaki sposób mam włożyć baterię do prowadnicy,jak ściągnąć kolbę? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 A batka przypadkiem nie jest w tym modelu pod okładzinami z przodu? Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Na stronie asgshop jest napisane coś takiego 'Typ pasującego akumulatora: Li-Pol 7,4V umieszczanej w Stock Pipe' Otworzyłem chwyt przedni lecz nie ma tam żadnego przewodu ;/ Dlaczego mam czerwone pokrętła w komorze? Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 Czemu masz czerwone pokrętło? Pewnie dlatego, że ja miałem w jednym GP silnik z szarą dupą-przejściowa wersja pomiędzy starszą a nowszą generacją. A jeśli batka siedzi w prowadnicy kolby to zdejmij kolbę i z tyłu powinna być zatyczka (na imbus). Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Stock-pipe to jest prowadnica kolby. Raczej nie jest z przodu. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Nie doczytałem na stronie sklepu że batka jest w prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Bateria jest już zamontowana w prowadnicy. Wracając jeszcze do czerwonych pokręteł w komorze, mam się martwić tym, że nie mam czarnych pokręteł? Czy obie te komory spisują się identycznie? Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted June 4, 2013 Report Share Posted June 4, 2013 Ostatnimi czasy dość ciężko było z dostępnością replika G&P na rynku. Może te czerwone pokrętła to nowe modele :) Po prostu sobie serie zaznaczają w jakiś sposób. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 (edited) Ja mam w swoim Battle 9 własnie czerwone pokrętła i nawet po wymianie gumki, muszę dokręcić na maksa, żeby podkręcało. Tylko czuję, że jest trochę za mocno, tzn. kulki pod koniec lecą lekko do góry, przez co czasem ciężko trafić przeciwnika leżącego na ziemi. Jednak pod sam koniec zakresu regulacji docisku dystansera, jakieś 1/5 obrotu, nie mam już możliwości dokładnego ustawienia i albo za słabo albo lekko za mocno. Teraz kombinuje, żeby dodać kawałek gumy do elementu dociskającego dystanser, dzięki czemu będę miał płynną regulację w końcowym zakresie. Edited June 5, 2013 by Trapez Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 Kombinowałeś z twardszym dystanserem? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 (edited) Może te czerwone pokrętła to nowe modele :icon_smile: Po prostu sobie serie zaznaczają w jakiś sposób. Ja w zeszłym roku kupowałem komorę G&P z ehobbyasia i dostałem własnie z czerwonymi pokrętłami. Na oko wygląda tak samo jak ta z niebieskimi tylko kolor pokręteł inny. Z przezroczysta gumka Guardera ''hula jak ta lala'', odskoki +/- 5fps. Edited June 5, 2013 by chomik_pl Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 U mnie przy stockowej gumce prawie nie widać różnicy gdy hop up ustawiony jest na max lub na min. Mam jeszcze takie głupie pytanie aby ściągnąć górną część korpusu muszę wyciągnąć te dwa piny? Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted June 5, 2013 Report Share Posted June 5, 2013 U mnie przy stockowej gumce prawie nie widać różnicy gdy hop up ustawiony jest na max lub na min. Mam jeszcze takie głupie pytanie aby ściągnąć górną część korpusu muszę wyciągnąć te dwa piny? Sprawdź dystanser w komorze hopup. Wyjmij tylko przedni pin. Quote Link to post Share on other sites
Trapez Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Kombinowałeś z twardszym dystanserem? No właśnie coś tam będę kombinował, żeby dystanser zajmował więcej miejsca albo jak piszesz był twardszy, dzięki czemu będzie bardziej naciskał na gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted June 6, 2013 Report Share Posted June 6, 2013 Wkład z długopisu Bic jest uber na dystansery. Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Wszystkie moje repliki mają kawałek izolacji z kabla bez kabla w środku zamiast dystanserów stockowych czy tych co dają do gumek. Nie narzekam, gumki mam Systemy. Dwie repliki G&P śmigają na takim ustawieniu. Jedna z replik ma komorę KA w środku. Osiągi to 480fps(M130) na stockowej komorze(niebieskie pokrętła) i 340fps(M100) na komorze KA. Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Wyjąłem przedni pin, Górna połówka oddzieliła się od dolnej ok.1mm i dalej nie chce iść co mam zrobić? ;) Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 A wyjąłeś cały pin? Bo ja mam podzielony na 3 części. Sprawdź czy środkowa część pina (najmniejsza) wyszła, bo jeśli nie, to ona blokuje upper. Quote Link to post Share on other sites
Tomek0117 Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 U mnie pin jest dwu częściowy. Quote Link to post Share on other sites
alyjen Posted June 29, 2013 Report Share Posted June 29, 2013 Hej, to jak w końcu jest z tymi body G&P? mi trafiło się takie (CQB/R) http://airsoftphotos.net/album/photo/457817 siedzi ekstremalnie ciasno (zero luzów, latania itp.) ale szpara jak by nie patrzeć jest użycie sporej siły pozwala ścisnąć połówki tak że szpary nie ma, ale nie ma siły żeby nawet ten trójdzielny pin to przytrzymał Quote Link to post Share on other sites
Widuch Posted June 29, 2013 Report Share Posted June 29, 2013 W mojej emce też jest szpara może nawet jeszcze większa niż u ciebie :( Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.