Guest (ID:6452) Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 o tłumolach jest sporo na forum. Ja polecam KA i TM. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Jak powie ci każdy strzelec, nie liczy się broń, liczą się umiejętności strzelca. Gówno prawda z prostego powodu. Bo to jest airsoft. Dexter, może i masz karabin snajperski za XXXX zł, ale ściągnąłbym cię z "niby UZI" z odpustu ;] Zważywszy, że nie mam karabinu snajperskiego w ogóle a już na pewno nie za XXXXzł- chętnie się przekonam. PS: Wartość repliki, nie czyni z cb. strzelca wyborowego Pewnie. Ale przynajmniej masz wtedy replikę snajperską. Bo bez repliki snajperskiej a z "prouber madafaka komendo" skillem nastukasz ludziom a nie posnajpisz. Quote Link to post Share on other sites
krissente Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Dexter, to z czym biegasz jesli nie ze snajperka? ;) Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Sądząc po arsenale to z Sigiem552 od Tma i klamką... Quote Link to post Share on other sites
VIPER-RT10 Posted July 6, 2012 Author Report Share Posted July 6, 2012 Ładna szesnastka... :tongue: Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Chłopaki czy na dzień dzisiejszy jest lepsza gumka od KM HEAD rh55(niebieska) do VSR/BAR10(powyżej 600fps.) ?? Mam okazje kupić nóweczkę... Dex jaka Twoim zdaniem jest najlepsza gumka do VSR? Pozdrawiam ! Marcin Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Nine-Ball fioletowy i czarna PDI nowej generacji są też zacne. Nie wiem czy ten KM-Head to nie za słaba guma do tylu fps. Już chyba prędzej właśnie to PDI. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Wolę laski bez uszu... Niema lepszej. Bier KMH. Mamut, nie wiem to Ci tego naopowiadał ale NB to kał nieziemski. PDI jeszcze nie testowałem ale chętnie bym pomacał. Tylko, że ma dzielony docisk co w VSR spisuje się nędznie... Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 (edited) ...Niema lepszej. Bier KMH. Mamut, nie wiem to Ci tego naopowiadał ale NB to kał nieziemski. PDI jeszcze nie testowałem ale chętnie bym pomacał. Tylko, że ma dzielony docisk co w VSR spisuje się nędznie... Nie wiem kto Ci tego naopowiadał ;), ale NB spisuje się, przynajmniej u mnie, bardzo dobrze. Używam go od ponad roku. Super szczelność, dobrze podkręca nawet przy -15 stopniach i daje ładne skupienie. Czego chcieć więcej? Edited July 7, 2012 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 A z czym porównywałeś? NB co do zasady kręcą nędznie. Często brakuje zakresu regulacji "w górę". Szczelne są, to fakt ale są o wieeeele za twarde. Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 (edited) Dex wielkie dzięki za odpowiedz ! Właśnie przyszedł do mnie nowy JG bar 10G i mam kilka zastrzeżeń/pytań. Pierwsze: Czy do lufy przykręca się dołączony tłumik? Moja końcówka lufy nie posiada gwintu do wkręcenia...Chinole zapomnieli dorobić? Czy u ślusarza bądz tokarza da sie to zrobić żeby było wszystko ok? Czy może odesłać na gwarancje? Jakieś rady jak to najlepiej zrobić? Druga sprawa to za długa szyna.Przykręciłem ją w odpowiednim miejscu i troszkę wystaje...Przez to nie mogę rączki przeładowania podnieść do góry.Oczywiście metal trze o metal co widać na zdjęciu.Bar jest od razu z pudełka więc dokładnie widać niepożądane miejsce styku matalu.Wystaje około 4mm więc uciąć drania? :) Trzecia sprawa: Co to jest za część i do czego służy? Przetrzepałem YT i instrukcje i nie nie mogłem znalezć. Czwarta sprawa: Nigdzie nie mogłem znalezć informacji na temat preparatów to konserwacji "broni".Pamiętam ,że smar grafitowy na sprężyne? ;) Chciałbym ją dokładnie na na nowo przesmarować tylko nie wiem czym.Mógłby mi jakiś dobry człowiek napisać jakich potrzebuje specyfików? Wykonałem z 10 strzałów i uśmiech mam na twarzy tylko nie mogę zrozumieć jednej rzeczy:Naciąganie sprężyny idzie sprawnie tylko powrót tłoka(dobrze to nazwałem?) idzie ciężko i sprawia problemy ! Po przesmarowaniu minie ten problem? Pozdrawiam was chłopaki! Marcin Brzeziński Edited July 7, 2012 by brzoza1234 Quote Link to post Share on other sites
toni8567689 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 1) Nie masz gwintu, a powinien być, ja u siebie mam. Widocznie ćińcik zapomniał. 2)U mnie też była za długa ale o jakieś pół mm. Na twoim miejscu bym uciął, o ila da się stabilnie zamontować. 3) Nie wiem do czego to ma służyć ;F 4) olej na cylinder, uszczelkę tłoka, na sprężynę i prowadnicę coś gęstego i styka. Co do ciężkiego powrotu tłoka- minie po nasmarowaniu. Pamiętaj, że cylinder z zewnątrz musi być suchy i czysty. Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Jakieś konkretne firmy tych specyfików? Mam trochę pieniędzy teraz więc mogę "zaszaleć" :) Pozdrawiam ! Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Cylinder z zewnątrz ma być suchy. W środku ma być smar- gęsty na prowadnicy i w środku tłoka, rzadki na zewnętrz tłoka i uszczelkę. Ciężko się zamyka bo masz stockowy zespół spustu i tłok. Na ZT tego problemu nima. Szynę sprawdź czy nie masz tyłem do przodu. A w ogóle replikę odeślij bo cińcik nie zrobił gwintu. Nota bene z czymś takim sie nigdy jeszcze nie spotkałem :D. Masz rarytas kolekcjonerski. Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Cylinder z zewnątrz ma być suchy. W środku ma być smar- gęsty na prowadnicy i w środku tłoka, rzadki na zewnętrz tłoka i uszczelkę. Ciężko się zamyka bo masz stockowy zespół spustu i tłok. Na ZT tego problemu nima. Szynę sprawdź czy nie masz tyłem do przodu. A w ogóle replikę odeślij bo cińcik nie zrobił gwintu. Nota bene z czymś takim sie nigdy jeszcze nie spotkałem :D. Masz rarytas kolekcjonerski. Wolałbym dorobić jakoś ten gwint.Trudne jest to zadanie dla tokarza bądz ślusarza? Masz Dex jakieś spostrzeżenia jak to zrobić bądz co powiedzieć takiemu fachowcowi? Ze sprzedawcą jest długa historia więc nie chce was tu zanudzać chłopaki. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Trudne- nie bardzo. Czy to zrobi- się zobaczy. Jak to powiedzieć? Hmm proponuję "Panie, wytocz mi pan tu gwint, taki, żeby TO pasowało". Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Trudne- nie bardzo. Czy to zrobi- się zobaczy. Jak to powiedzieć? Hmm proponuję "Panie, wytocz mi pan tu gwint, taki, żeby TO pasowało". Haha.Pojde i tak powiem :) Dzieki Dex ! Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Ku**a mamy społeczeństwo debili... Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 (edited) Widzisz Dex.. Nie każdy ma tyle czasu jak Ty żeby studiować forum od 05r. Siedzę wogóle w innej branży(software) i nigdy nie byłem u takiego człowieka jak ślusarz czy tokarz.Nie mam zielonego pojęcia o gwintowaniu,smarowaniu,przerabianiu,piłowaniu i innych technicznych rzeczach o których Ty masz pojęcie.Kolega pokazał mi ASG i zakochałem się w tym.Czy przypadkiem nie chodzi o to żeby jak najwięcej ludzi się za to brało/interesowało się? Żeby było nas coraz więcej i popularność tego sportu rosła?Takimi wypowiedziami podcinasz nam skrzydła.Jako " świeżak " chciałem po prostu zasięgnąć informacji od kolegów z większym stażem.Przeczytałem około 80 stron wybranych treści na forum i mogę śmiało stwierdzić ,że masz duże kompleksy.Po co te obrażanie o społeczeństwie debili?Człowieku jakbym Cie w 4 oczy zapytał o to samo ze smarami czy repliką to też wyjechałbyś o społeczeństwie debili?Zamiast świecić przykładem robisz z siebie skończoną pałe...Wiedzę może masz potężną ale jako człowiek jesteś malutki.Tak czy siak bardzo Ciebie pozdrawiam i mam nadzieję ,że wyrośniesz z takiego zachowania. Marcin Edited July 7, 2012 by brzoza1234 Quote Link to post Share on other sites
Kazana Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Jeżeli chodzi o powrót zamka, smarowanie sprężyny i cylindra powinno pomóc, ja smaruje starym olejem silnikowym i na to pryskam sprayem silikonowym, slizga się jak lód, nie wiem czy to dobre, jeżeli w grę wchodzi konserwacja, ale to działa w 100% Quote Link to post Share on other sites
Mamut Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 (edited) A z czym porównywałeś? NB co do zasady kręcą nędznie. Często brakuje zakresu regulacji "w górę". Szczelne są, to fakt ale są o wieeeele za twarde. Z niebieskim KM-Head'em. Ta nowa PDI dopiero leci na testy polowe. Z tą regulacją "w górę" też się zgodzić nie mogę. U mnie wszystko wygląda normalnie (cycek nie naciągnięty nawet do połowy suwaka). Może jakiś fart czy co. Albo w Japonii zaczęli robić lepszą generację tych gum. Swoją drogą, gumki PDI mają podobną twardość co NB. Kazana: Olej silnikowy nie może mieć kontaktu z gumą. To pochodna ropy naftowej i gumę po prostu rozpuszcza. Edited July 8, 2012 by Mamut Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 (edited) Mamut- niczego nie rozpuszcza. Uszczelki już od wieków są robione z gumy olejoodpornej. Czy przypadkiem nie chodzi o to żeby jak najwięcej ludzi się za to brało/interesowało się? Żeby było nas coraz więcej i popularność tego sportu rosła? Ani trochę o to mi nie chodzi. Nie każdy ma tyle czasu jak Ty żeby studiować forum od 05r. Siedzę wogóle w innej branży(software) i nigdy nie byłem u takiego człowieka jak ślusarz czy tokarz.Nie mam zielonego pojęcia o gwintowaniu,smarowaniu,przerabianiu,piłowaniu i innych technicznych rzeczach Właśnie dlatego, że nie masz o tym pojęcia idziesz do tokarza. I zmartwię Cię. Debili wkoło jest coraz więcej. Widzę to nie tylko na forum ale i wsród znajomych. -Musze iść wyrobić książeczkę sanepidu. Gdzie mam pójść to załatwić? -Zadzwoń do sanepidu i zapytaj. -A o co mam pytać? -Gdzie wyrobić książeczkę sanepidu. Przykład dwa: -Dexter, gdzie się idzie wyrobić NIP -Do skarbówki. -I co im mam powiedzieć? -Że chcesz wyrobić NIP. To chyba przez reformę edukacji ale głowy nie daję. Edited July 8, 2012 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
brzoza1234 Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 Mamut- niczego nie rozpuszcza. Uszczelki już od wieków są robione z gumy olejoodpornej. Ani trochę o to mi nie chodzi. Właśnie dlatego, że nie masz o tym pojęcia idziesz do tokarza. I zmartwię Cię. Debili wkoło jest coraz więcej. Widzę to nie tylko na forum ale i wsród znajomych. -Musze iść wyrobić książeczkę sanepidu. Gdzie mam pójść to załatwić? -Zadzwoń do sanepidu i zapytaj. -A o co mam pytać? -Gdzie wyrobić książeczkę sanepidu. Przykład dwa: -Dexter, gdzie się idzie wyrobić NIP -Do skarbówki. -I co im mam powiedzieć? -Że chcesz wyrobić NIP. To chyba przez reformę edukacji ale głowy nie daję. Boże po co ciągnąć tą durną rozmowę? Zapytałem się bo jestem zielonym ogórkiem.Zjechałeś mnie i koniec rozmowy już o tym.Jutro się przejdę do niego i mam nadzieje ,że dokładnie to zrobi. Pozdrawiam ! P.S Dex może jakieś ziółka na uspokojenie albo blancik? ;) Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 Wygląda na to, że ktoś się zainteresował częściami z Czech. http://www.deltashop.pl/manufacturer.php?id_manufacturer=22 Aczkolwiek ceny takie, że i tak bardziej się opłaci sprowadzić. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 8, 2012 Report Share Posted July 8, 2012 Cylindry z jednego kawałka stali? Albo błąd w opisie albo gratuluję cierpliwości producentowi. I samozaparcia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.