Bociano Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dwa bardzo szybko zrealizowane zamówienia, tak więc duży plus dla capri. Kontakt mailowy także szybki i bezproblemowy. Quote Link to post Share on other sites
Benrey Posted July 5, 2007 Report Share Posted July 5, 2007 Im dłużej trzeba czekać tym termin obiecanej dostawy sie oddala - prawo Murphiego. Zgadzam sie z przedmówcami jeśli chodzi o sprawę CIRAS-A. Najpierw byłem osobiście w sklepie i zapewniono mnie ze będzie za 2 tygodnie po 2 tyg. zadzwoniłem i powiedziano mi ze będą za 2 tyg po kolejnych tygodniach oczekiwania wczoraj dzwoniłem znowu i co usłyszałem TOWAR BĘDZIE ZA 3 TYGODNIE... Jeśli sie nie wie kiedy będzie towar to po kiego grzyba robić ludzią wodę z mózgu. Wystarczy powiedzieć ze towar jest całkowicie nieosiągalny i data dostawy nie jest znana (specem od ściągania nie jestem ale skośni nie maja nowego roku i normalnie pracują - słabych kontrahentów macie). Swoja drogą jestem pewny ze jak zadzwonie za owe 3 tygodnie to usłyszę to co zwykle - tak tak towar będzie za 2 tygodnie... Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 Dostawa z G&P jest aktualnie na cle. Nie będzie za 3 tygodnie, tylko za kilka dni. Nie zamierzam dyskutować nt. logistyczne. Za przedłużanie terminów przepraszam najmocniej, ale niestety wpływ na to mamy niewielki. Od teraz terminy podawane przez nasz personel będą w wersji bardzo pesymistycznej, czyli najdłuższe z możliwych. >>edit by Moderator C.<<< Quote Link to post Share on other sites
truehunter Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Z tego co widze to ladownice od G&P juz doszly.:D Pozostaje miec tylko nadzieje ze dniach dotra tez Cirasy bo moje zamowienie juz czeka dwa tygodnie :D(wczesniej czekalem 4 na dostepnosc) Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Niestety jest to towar z poprzedniej dostawy. Celnicy są nadal twardzi i nie chcą oddać towaru :) Quote Link to post Share on other sites
yogurt Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 dokonałem pierwszego zakupu w tym sklepie i muszę powiedzieć że jestem zadowolony w 100%. Przed wczoraj zamówienie a dziś paczka doszła :) nic tylko marzyć żeby wszystkie sklepy takie były. Quote Link to post Share on other sites
Schmmitt Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Moim zdaniem sklep jak najbardziej godny polecenia . Irytują mnie tylko recenzje przedmiotów , niektóre przywodzą mi na myśl sklep airsoftguns.pl . Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Recenzje to twórczość klientów i my w to nie ingerujemy, chyba że rażąco nie są zgodne z prawdą. Quote Link to post Share on other sites
PrezesOi Posted July 12, 2007 Report Share Posted July 12, 2007 Niestety faktycznie termin dostawy został przesunięty. Opóźnienia są związane z rozładunkiem w Hamburgu na który nie mamy jakiegokolwiek wpływu :( Mam nadzieję, że za tydzień będziemy mogli zaspokoić Wasze potrzeby amunicyjne :) Offtopic To nie wina Hamburga. Tak się składa, że akurat wiem czym były spowodowane opóźnienia kontenerów, które przechodziły w na przełomie maja i czerwca przez gdyński terminal kontenerowy (w tym większość z feederów z Hamburga)... terminal wprowadzał nowy-lepszy (!) system informatyczny, co zaowocowało takim burdelem, że bania mała. Efekt? Ktoś nie dostał kulek, parę firm prawie zbankrutowało bo nie dotarły witalne dla produkcji surowce/komponenty. Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 (edited) Mam problem co koledzy... Chodzi o CIRASa... Tez dostaje ciagle maile z odpowiedziami, ze dostawa bedzie za 2 tygodnie.A jak dostawa sie pojawila, to nawet nie bylo o tym, zadnej wzmianki... Widac sa rowni i rowniejsi... Dziwi mnie Wasza polityka jako sklepu. Zamawiacie dany towar chyba po 5 szt. Zamiast zamowic z 50 szt. albo i wiecej skoro jest popyt na dany towar. Chyba lekcja z marketingu i ekonomii by Wam sie przydala Panowie... Edited July 14, 2007 by La Chupacabra Quote Link to post Share on other sites
Exeros Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 (edited) Witam. Pierwsze wrażenie-sklep do dupy, tak trudno zaktualizować status produktów... O! Nie ma?! W chwili obecnej nie posiadamy zamówionego przez Panią produktu:- Beretta M92 Military HU Tokyo Marui SPR Dostawy w/w produktu spodziewamy się za około 4 tygodnie. Takiego maila dostałem po zamówieniu produktu który- O! Jest Dostępny?! Aktualnie szukam jakiegoś pistoletu sprężynowego, polecacie coś dobrego, co aktualnie jest w jakimś sklepie? Pozdro. Exeros Edited July 14, 2007 by Exeros Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Mam problem co koledzy... Chodzi o CIRASa... Tez dostaje ciagle maile z odpowiedziami, ze dostawa bedzie za 2 tygodnie.A jak dostawa sie pojawila, to nawet nie bylo o tym, zadnej wzmianki... Widac sa rowni i rowniejsi... Dziwi mnie Wasza polityka jako sklepu. Zamawiacie dany towar chyba po 5 szt. Zamiast zamowic z 50 szt. albo i wiecej skoro jest popyt na dany towar. Chyba lekcja z marketingu i ekonomii by Wam sie przydala Panowie... Wzmianka widnieje na stronie głównej. Zaraz po dostawie, pojawił się baner z informacją o jej otrzymaniu. Cirasów było troche więcej niż sugerujesz, niestety równie szybko co się pojawiły, znikneły ze sklepu. Niestety sprowadzenie towaru kosztuje, a w zamówieniu nie znajdują się jedynie kamizelki. Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 (edited) Niestety sprowadzenie towaru kosztuje, a w zamówieniu nie znajdują się jedynie kamizelki. Ja rozumiem, w dzisiejszych czasach wszystko kosztuje, nie ma nic za darmo, ale czy nie mozecie sprowadzic kilkunasty sztuk wiecej, skoro widzicie ze na tego CIRASa jest popyt i powiedzialbym bardzo duzy. Mysle, ze ta inwestycja zwrocilaby sie na pewno w niedlugim czasie i wszyscy byli by zadowoleni. Pozostaje nam konkurencja i cierpliwosc... Edited July 14, 2007 by La Chupacabra Quote Link to post Share on other sites
Small_Hunter Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Niestety- znając złośliwość rzeczy martwych, zawsze czegoś brakuje. Gdybyśmy zamówili więcej kamizelek, otrzymalibyśmy mniej karabinów i wtedy ich by było za mało. Muszę przyznać także, że zainteresowanie kamizelkami przeszło nasze oczekiwania. Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Chyba raczej zlosliwych zoltych ludzi... :-F Na kiedy przewidziana jest nastepna dostawa z CIRASami, zebym sie nie denerwowal za dlugo :strach: Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 To może ja się wypowiem, bo kolega się starał, ale nie odpowiada on u nas za logistykę, więc może nie mieć najaktualniejszych informacji. Po kolei: La Chupacabra - proszę podaj numer zamówienia, a ja sprawdzę jakim prawem nie otrzymałeś informacji o dostawie produktu, który powinien być dla Ciebie zarezerwowany. Kolega Exeros: Masz rację jesteśmy do dupy, bo od kilku miesięcy próbujemy wdrożyć nową stronę oraz nowy system aktualizacji statusów. Faktycznie zdarzają się przez to błędy w statusach za co najmocniej przepraszam. Do czasu uruchomienia w pełni nowego systemu, będziemy robili co w naszej mocy, ale nie mogę zagwarantować, że produkt dostępny będzie miał status niedostępnego i odwrotnie. Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Po kolei: La Chupacabra - proszę podaj numer zamówienia, a ja sprawdzę jakim prawem nie otrzymałeś informacji o dostawie produktu, który powinien być dla Ciebie zarezerwowany. Niestety moj drogi nie podam Ci nr przesylki bo od 1,5 miesiaca probuje kupic tego CIRASa i zawsze jest niedstepny... Wchodze codziennie od 1,5 miesiaca na strone Twojego sklepu i ciagle w statusie jest "oczekiwanie na dostawe". Nie zartuje, robie to dzien w dzien ok godz. 12 i nic sie nie zmienia... Quote Link to post Share on other sites
Exeros Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Heh, no cóż ...ma się tego pecha :) Powodzenia w prowadzeniu skklepu...miejmy nadzieję że na nowym systemie wszystko pójdzie lepiej... A, i moglibyście jednak zmienić status hmm...ręcznie:) Pzdro Exeros Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Niestety moj drogi nie podam Ci nr przesylki bo od 1,5 miesiaca probuje kupic tego CIRASa i zawsze jest niedstepny... Nie proszę o nr przesyłki tylko zamówienia. Oczekujesz, że wchodząc codziennie na naszą stronę uzyskasz mailem informację? Jeżeli chcesz mieć pewność, że kupisz dany produkt, to go zamów, a zostanie on dla Ciebie zarezerwowany i będziesz informowany, gdy dotrze, kiedy zostanie wysłany i jaki jest numer listu przewozowego (kurier). Mogę w tym przypadku doradzić, Ci jedynie, żebyś jak najszybciej złożył zamówienie, a ja dopilnuję, że jeżeli zostanie 1 szt. po realizacji wszystkich rezerwacji to wysyłamy ją do Ciebie. Mam nadzieję, że to Cię usatysfakcjonuje :) Heh, no cóż ...ma się tego pecha :) Powodzenia w prowadzeniu skklepu...miejmy nadzieję że na nowym systemie wszystko pójdzie lepiej... A, i moglibyście jednak zmienić status hmm...ręcznie:) No napewno nie tylko Ty miałeś takiego pecha, ale byli i tacy, co zamówili niedostępny produkt, a następnego dnia był u nich ;) Też mam nadzieję, że po wszystkich zmianach będzie OK. Statusy staramy się zmieniać ręcznie, ale zapanować nad 1000 produktów w sklepie internetowym, 2500 w magazynie i sklepie stacjonarnym nie jest łatwo :( Quote Link to post Share on other sites
La Chupacabra Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Nie proszę o nr przesyłki tylko zamówienia. Oczekujesz, że wchodząc codziennie na naszą stronę uzyskasz mailem informację? Jeżeli chcesz mieć pewność, że kupisz dany produkt, to go zamów, a zostanie on dla Ciebie zarezerwowany i będziesz informowany, gdy dotrze, kiedy zostanie wysłany i jaki jest numer listu przewozowego (kurier). Mogę w tym przypadku doradzić, Ci jedynie, żebyś jak najszybciej złożył zamówienie, a ja dopilnuję, że jeżeli zostanie 1 szt. po realizacji wszystkich rezerwacji to wysyłamy ją do Ciebie. Mam nadzieję, że to Cię usatysfakcjonuje :) No napewno nie tylko Ty miałeś takiego pecha, ale byli i tacy, co zamówili niedostępny produkt, a następnego dnia był u nich ;) Bardzo milo, z Twojej strony, ale ile musialbym czekac ? Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 A może takie rzeczy już na PW ?! Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 A może takie rzeczy już na PW ?! Poszło. Quote Link to post Share on other sites
Piterskii Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Od 10 czerwca czekam na M15A4 z CA. W zwiazku z tym iz obsluga sklepu nie wiedziala kiedy moga sie spodziewac dostawy zaproponowala mi zamiane na sprzet wyzszej klasy ale za te sama cene jak narazie zadnej odpowiedzi co do wysylki poza mailem ze wlasnie skonczono tunning mojej repliki Quote Link to post Share on other sites
capri Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 W zeszły piątek podano Panu telefonicznie maksymalny termin wysyłki (jako dzień dzisiejszy), a w dniu wczorajszym został on potwierdzony mailowo. W sytuacji ogólnego Pana niezadowolenia jestem zmuszony w tym miejscu poprosić Pana o rezygnację z zakupu i tym samym rozwiązanie umowy z f-mą Lukas, jako że zakup był realizowany przez sprzedaż ratalną. Na przyszłość proszę tego typu rozterki załatwiać z nami bezpośrednio, a na forum udzielać opinii na tematy spraw zamkniętych. Quote Link to post Share on other sites
Piterskii Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 (edited) Chcialem bardzo przeprosic obsluge sklepu Capri ASG za swojego posta .Napisalem go w zlosci poniewaz sprawa sie juz troszke przedluzala. Wdniu dzisiejszym otrzymalem przesylke i musze zwrocic HONOR panu Piotrowi za moje slowa. Panie Piotrze naprawde goraco pana i cala obsluge przepraszam na drugi raz zanim cos napisze to pomysle dwa razy :-P . Prosze przyjac przeprosiny i moja recenzcje sklepu jako NAJLEPSZY SKLEP W BRANZY ASG. naprawde niespodziewalem sie takiej fachowej obslugi i pomimo mego obrazliwego postu jestem bardzo zadowolony, i z pewnoscia nie raz zrobie jeszcze u Was zakupy. jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM Edited July 18, 2007 by Piterskii Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.