Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CAPRI.asg.com.pl


Recommended Posts

  • Replies 431
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Im dłużej trzeba czekać tym termin obiecanej dostawy sie oddala - prawo Murphiego. Zgadzam sie z przedmówcami jeśli chodzi o sprawę CIRAS-A. Najpierw byłem osobiście w sklepie i zapewniono mnie ze będzie za 2 tygodnie po 2 tyg. zadzwoniłem i powiedziano mi ze będą za 2 tyg po kolejnych tygodniach oczekiwania wczoraj dzwoniłem znowu i co usłyszałem TOWAR BĘDZIE ZA 3 TYGODNIE... Jeśli sie nie wie kiedy będzie towar to po kiego grzyba robić ludzią wodę z mózgu. Wystarczy powiedzieć ze towar jest całkowicie nieosiągalny i data dostawy nie jest znana (specem od ściągania nie jestem ale skośni nie maja nowego roku i normalnie pracują - słabych kontrahentów macie). Swoja drogą jestem pewny ze jak zadzwonie za owe 3 tygodnie to usłyszę to co zwykle - tak tak towar będzie za 2 tygodnie...

Link to post
Share on other sites

Dostawa z G&P jest aktualnie na cle. Nie będzie za 3 tygodnie, tylko za kilka dni.

Nie zamierzam dyskutować nt. logistyczne. Za przedłużanie terminów przepraszam najmocniej, ale niestety wpływ na to mamy niewielki.

Od teraz terminy podawane przez nasz personel będą w wersji bardzo pesymistycznej, czyli najdłuższe z możliwych.

 

 

 

>>edit by Moderator C.<<<

Link to post
Share on other sites

Niestety faktycznie termin dostawy został przesunięty. Opóźnienia są związane z rozładunkiem w Hamburgu na który nie mamy jakiegokolwiek wpływu :(

Mam nadzieję, że za tydzień będziemy mogli zaspokoić Wasze potrzeby amunicyjne :)

Offtopic

To nie wina Hamburga. Tak się składa, że akurat wiem czym były spowodowane opóźnienia kontenerów, które przechodziły w na przełomie maja i czerwca przez gdyński terminal kontenerowy (w tym większość z feederów z Hamburga)... terminal wprowadzał nowy-lepszy (!) system informatyczny, co zaowocowało takim burdelem, że bania mała. Efekt? Ktoś nie dostał kulek, parę firm prawie zbankrutowało bo nie dotarły witalne dla produkcji surowce/komponenty.

Link to post
Share on other sites

Mam problem co koledzy... Chodzi o CIRASa...

Tez dostaje ciagle maile z odpowiedziami, ze dostawa bedzie za 2 tygodnie.A jak dostawa sie pojawila, to nawet nie bylo o tym, zadnej wzmianki... Widac sa rowni i rowniejsi...

 

Dziwi mnie Wasza polityka jako sklepu. Zamawiacie dany towar chyba po 5 szt. Zamiast zamowic z 50 szt. albo i wiecej skoro jest popyt na dany towar. Chyba lekcja z marketingu i ekonomii by Wam sie przydala Panowie...

Edited by La Chupacabra
Link to post
Share on other sites

Witam.

Pierwsze wrażenie-sklep do dupy, tak trudno zaktualizować status produktów...

O! Nie ma?!

W chwili obecnej nie posiadamy zamówionego przez Panią produktu:

- Beretta M92 Military HU Tokyo Marui SPR

Dostawy w/w produktu spodziewamy się za około 4 tygodnie.

Takiego maila dostałem po zamówieniu produktu który-

lol-3.jpg

O! Jest Dostępny?!

 

 

Aktualnie szukam jakiegoś pistoletu sprężynowego, polecacie coś dobrego, co aktualnie jest w jakimś sklepie?

 

Pozdro.

Exeros

Edited by Exeros
Link to post
Share on other sites

Mam problem co koledzy... Chodzi o CIRASa...

Tez dostaje ciagle maile z odpowiedziami, ze dostawa bedzie za 2 tygodnie.A jak dostawa sie pojawila, to nawet nie bylo o tym, zadnej wzmianki... Widac sa rowni i rowniejsi...

 

Dziwi mnie Wasza polityka jako sklepu. Zamawiacie dany towar chyba po 5 szt. Zamiast zamowic z 50 szt. albo i wiecej skoro jest popyt na dany towar. Chyba lekcja z marketingu i ekonomii by Wam sie przydala Panowie...

 

Wzmianka widnieje na stronie głównej. Zaraz po dostawie, pojawił się baner z informacją o jej otrzymaniu. Cirasów było troche więcej niż sugerujesz, niestety równie szybko co się pojawiły, znikneły ze sklepu.

Niestety sprowadzenie towaru kosztuje, a w zamówieniu nie znajdują się jedynie kamizelki.

Link to post
Share on other sites

Niestety sprowadzenie towaru kosztuje, a w zamówieniu nie znajdują się jedynie kamizelki.

 

Ja rozumiem, w dzisiejszych czasach wszystko kosztuje, nie ma nic za darmo, ale czy nie mozecie sprowadzic kilkunasty sztuk wiecej, skoro widzicie ze na tego CIRASa jest popyt i powiedzialbym bardzo duzy. Mysle, ze ta inwestycja zwrocilaby sie na pewno w niedlugim czasie i wszyscy byli by zadowoleni.

 

Pozostaje nam konkurencja i cierpliwosc...

Edited by La Chupacabra
Link to post
Share on other sites

To może ja się wypowiem, bo kolega się starał, ale nie odpowiada on u nas za logistykę, więc może nie mieć najaktualniejszych informacji.

 

Po kolei:

La Chupacabra - proszę podaj numer zamówienia, a ja sprawdzę jakim prawem nie otrzymałeś informacji o dostawie produktu, który powinien być dla Ciebie zarezerwowany.

 

Kolega Exeros:

Masz rację jesteśmy do dupy, bo od kilku miesięcy próbujemy wdrożyć nową stronę oraz nowy system aktualizacji statusów. Faktycznie zdarzają się przez to błędy w statusach za co najmocniej przepraszam. Do czasu uruchomienia w pełni nowego systemu, będziemy robili co w naszej mocy, ale nie mogę zagwarantować, że produkt dostępny będzie miał status niedostępnego i odwrotnie.

Link to post
Share on other sites

 

Po kolei:

La Chupacabra - proszę podaj numer zamówienia, a ja sprawdzę jakim prawem nie otrzymałeś informacji o dostawie produktu, który powinien być dla Ciebie zarezerwowany.

 

 

Niestety moj drogi nie podam Ci nr przesylki bo od 1,5 miesiaca probuje kupic tego CIRASa i zawsze jest niedstepny...

 

Wchodze codziennie od 1,5 miesiaca na strone Twojego sklepu i ciagle w statusie jest "oczekiwanie na dostawe". Nie zartuje, robie to dzien w dzien ok godz. 12 i nic sie nie zmienia...

Link to post
Share on other sites

Niestety moj drogi nie podam Ci nr przesylki bo od 1,5 miesiaca probuje kupic tego CIRASa i zawsze jest niedstepny...

 

Nie proszę o nr przesyłki tylko zamówienia. Oczekujesz, że wchodząc codziennie na naszą stronę uzyskasz mailem informację? Jeżeli chcesz mieć pewność, że kupisz dany produkt, to go zamów, a zostanie on dla Ciebie zarezerwowany i będziesz informowany, gdy dotrze, kiedy zostanie wysłany i jaki jest numer listu przewozowego (kurier).

 

Mogę w tym przypadku doradzić, Ci jedynie, żebyś jak najszybciej złożył zamówienie, a ja dopilnuję, że jeżeli zostanie 1 szt. po realizacji wszystkich rezerwacji to wysyłamy ją do Ciebie.

 

Mam nadzieję, że to Cię usatysfakcjonuje :)

 

 

 

Heh, no cóż ...ma się tego pecha :)

Powodzenia w prowadzeniu skklepu...miejmy nadzieję że na nowym systemie wszystko pójdzie lepiej...

 

A, i moglibyście jednak zmienić status hmm...ręcznie:)

 

No napewno nie tylko Ty miałeś takiego pecha, ale byli i tacy, co zamówili niedostępny produkt, a następnego dnia był u nich ;)

 

Też mam nadzieję, że po wszystkich zmianach będzie OK.

Statusy staramy się zmieniać ręcznie, ale zapanować nad 1000 produktów w sklepie internetowym, 2500 w magazynie i sklepie stacjonarnym nie jest łatwo :(

Link to post
Share on other sites

Nie proszę o nr przesyłki tylko zamówienia. Oczekujesz, że wchodząc codziennie na naszą stronę uzyskasz mailem informację? Jeżeli chcesz mieć pewność, że kupisz dany produkt, to go zamów, a zostanie on dla Ciebie zarezerwowany i będziesz informowany, gdy dotrze, kiedy zostanie wysłany i jaki jest numer listu przewozowego (kurier).

 

Mogę w tym przypadku doradzić, Ci jedynie, żebyś jak najszybciej złożył zamówienie, a ja dopilnuję, że jeżeli zostanie 1 szt. po realizacji wszystkich rezerwacji to wysyłamy ją do Ciebie.

 

Mam nadzieję, że to Cię usatysfakcjonuje :)

No napewno nie tylko Ty miałeś takiego pecha, ale byli i tacy, co zamówili niedostępny produkt, a następnego dnia był u nich ;)

 

 

Bardzo milo, z Twojej strony, ale ile musialbym czekac ?

Link to post
Share on other sites

Od 10 czerwca czekam na M15A4 z CA. W zwiazku z tym iz obsluga sklepu nie wiedziala kiedy moga sie spodziewac dostawy zaproponowala mi zamiane na sprzet wyzszej klasy ale za te sama cene jak narazie zadnej odpowiedzi co do wysylki poza mailem ze wlasnie skonczono tunning mojej repliki

Link to post
Share on other sites

W zeszły piątek podano Panu telefonicznie maksymalny termin wysyłki (jako dzień dzisiejszy), a w dniu wczorajszym został on potwierdzony mailowo.

 

W sytuacji ogólnego Pana niezadowolenia jestem zmuszony w tym miejscu poprosić Pana o rezygnację z zakupu i tym samym rozwiązanie umowy z f-mą Lukas, jako że zakup był realizowany przez sprzedaż ratalną.

 

Na przyszłość proszę tego typu rozterki załatwiać z nami bezpośrednio, a na forum udzielać opinii na tematy spraw zamkniętych.

Link to post
Share on other sites

Chcialem bardzo przeprosic obsluge sklepu Capri ASG za swojego posta .Napisalem go w zlosci poniewaz sprawa sie juz troszke przedluzala. Wdniu dzisiejszym otrzymalem przesylke i musze zwrocic HONOR panu Piotrowi za moje slowa. Panie Piotrze naprawde goraco pana i cala obsluge przepraszam na drugi raz zanim cos napisze to pomysle dwa razy :-P . Prosze przyjac przeprosiny i moja recenzcje sklepu jako NAJLEPSZY SKLEP W BRANZY ASG. naprawde niespodziewalem sie takiej fachowej obslugi i pomimo mego obrazliwego postu jestem bardzo zadowolony, i z pewnoscia nie raz zrobie jeszcze u Was zakupy. jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM

Edited by Piterskii
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...