Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CAPRI.asg.com.pl


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 431
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dla sklepu. Paczkę zamówiłem 20 jak wiadomo CAPRI miało wolne. Natomiast od poniedziałku mieli zacząć realizować zamówienia. Poprosiłem przez email żeby wysłali moją paczkę w pon. bo ją potrzebuje na wtorek(dziś). Oczywiście paczka wyszła w poniedziałek około 17 a dziś o 11 zapukał do mnie kurier. ;) Naprawdę sklep godny polecenia rzadko zdarzają się sprzedawcy z taki podejściem do klienta. Także OGROMNY +

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

a wg mnie cos im sie komunikacja rozjezdza.

 

spore opoznienie na opodpowiedziach mailowych

maile i przelew pozedl dawno temu - dopiero po przypomnieniu paczka zostala wyslana.. szkoda bo liczylem na czas. mialem urlop z pracy - poprosilem o zmiane adresu. wrocilem z urlopu to poszla do domu...

 

raczej dla mnie podpadziocha... :( i to po raz drugi w ostatnim czasie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ostatnio składałem zamówienie - bateria. Na drugi dzień od zamówienia wysyłka i na następny dzień bateria u mnie. Wszystko zabezpieczone, batka cała - w trakcie realizacji informacje na stronie głównej i na e-mailu - od razu po wysyłce dostałem numer przesyłki. Jedyne co mogę dać to ....

+++++

Link to post
Share on other sites

Ja również mogę polecić !

Ostatnio zamówiłem kilka pierdółek. Kasę przelałem w sobotę, w poniedziałek paczka była już do mnie wysłana ( a był to 10 listopada, co się chwali, bo większość sklepów w tym czasie była nieczynna). Dobry kontakt mailowy.

Nie było problemu z anulowaniem drugiego zamówienia.

Na stronie przydało by się jeszcze tylko info z danymi do przelewu.

Bardzo polecam !!

Link to post
Share on other sites

Kolejne zamówienie i po raz kolejny błyskawiczna realizacja.

 

Wtorek tuż przed godziną 16:00 złożyłem zamówienie, a już o 18:18 dostałem mail z numerem paczki i informacją o wysyłce. Dziś (środa) o 11:19 kurier zapukał do moich drzwi.

 

Do tego bardzo przyjemny kontakt telefoniczny - POLECAM!!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Właśnie zamówiłem GR16 Carbine (M4A1) G&G i już się nie mogę doczekac kiedy do mnie dotrze , wtedy napiszę co i jak z przesyłką i repliką natomiast już teraz mogę pochwalic kontakt telefoniczny

Cichacz

 

- Przed zamieszczeniem opinii zapoznaj się z wątkiem z zasadami.

- W sytuacjach spornych zabieraj głos jedynie po ostygnięciu emocji

i uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

- Konta osób, dopuszczających się pomówień lub szantażu na sklepie, będą blokowane. Szmer.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Unikałem wypowiadania się na temat sklepów, ale doszedłem do wniosku, że niby dlaczego. A zatem i ja wystawię swoją laurkę ;)

 

Opinia po wieloletnim doświadczeniu ze sklepem

Należę do wieloletnich, stałych klientów CAPRIego i nie bez powodu. Kontakt mailowy czy telefoniczny jest wzorowy. Uczciwość nienaganna (raz w wyniku braku towaru "z żalem" odesłany zostałem dosłownie do konkurencji). Spokojnie można się zdać na ich opinię w każdym temacie, a to bardzo cenię. Terminowość realizacji i cierpliwość do klienta godna podziwu ;). Jako, że zwykło się już pisać o otrzymanym towarze - pełna satysfakcja. Również z serwisu niejednokrotnie korzystałem (jako usługi). Sklep na którym można polegać pod każdym względem. Sklep założony i prowadzony przez Maniaków. Tak więc ode mnie wielki: +

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Ostatnio się zdecydowałem na kilka zamówień w tym sklepie no i ... no no jestem bardzo zadowolony. Szczególnie z tych promocji :)

Prawie co tydzień pojawia się coś w promocji co akurat i tak muszę kupić :D

 

Kontakt bez problemowy. Miła obsługa przez telefon.

 

Na dodatek bardzo uszczęśliwiła mnie jedna rzecz. Rabaty. W różnych sklepach zamawiam dużo sprzętu dla ludzi i dla siebie, a rabatów ... nie ma ;/

Z pewnością nakłania mnie to do dalszych zakupów w tym sklepie :) . Aczkolwiek muszę przyznać, że niektóre artykuły w ich ofercie mają troszke przegięte ceny w porównaniu do innych sklepów

 

 

Także ode mnie, duży plus

Link to post
Share on other sites

PLUS i MINUS jednocześnie.

Dwie repliki oddane do modyfikacji, przy przekazywaniu spisana lista "rzeczy do zrobienia".

Po powrocie wszystko śmiga jak należny (plus) z małym wyjątkiem: front RISowy w jednej z eMek obraca się na boki (minus) - rzecz która powinna wyjść na jaw przy niemal każdej czynności związanej z repliką a tym bardziej przy notce w zamówieniu "demontaż/montaż".

Irytujące niedopatrzenie bo wyklucza replikę z użycia :wink: i karabinek wraca na serwis.

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Demontaż GB w przypadku M15A4 RIS nie wymaga demontażu przedniego orisowania (jedynie dolna część). Jednak nie zmienia to faktu, iż problem powinien być przez nas zweryfikowany i za to przepraszam.

 

Jeżeli mogę zaprosić bezpośrednio do naszego serwisu w Piasecznie to postaramy się usunąć usterkę "od ręki".

Link to post
Share on other sites

Demontaż GB w przypadku M15A4 RIS nie wymaga demontażu przedniego orisowania (jedynie dolna część). Jednak nie zmienia to faktu, iż problem powinien być przez nas zweryfikowany i za to przepraszam.

 

Jeżeli mogę zaprosić bezpośrednio do naszego serwisu w Piasecznie to postaramy się usunąć usterkę "od ręki".

 

Co do rozkładania GB to umieszczenie adnotacji o demontażu/montażu miało w zamyśle doprowadzić do sprawdzenia repliki pod kątem spasowania itp. Za rozkładanie GB odpowiadała notka o jego modyfikacji ;-)

Z drugiej jednak strony żaden serwis nie ma na etacie wróżki i zdaje sobie sprawę że czasem może być trudno dojść do tego co miał na myśli drugi człowiek ;-)

 

Dzięki za zaproszenie. Niestety Piaseczno jest mi wybitnie nie po drodze więc postaram się replikę podrzucić do sklepu na Ursynowie lub poczta/kurierem. A może czas na jakieś dyżury serwisanta na drugim sklepie?

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Kupiłem w Capri sklepie cały 'zestaw startowy' - replika, baterie, magazynki, gogle itd. W sprawie wyboru kontaktowałem się zarówno mailowo, jak i osobiście (samego zakupu dokonałem w sklepie).

 

Ogólnie same pozytywne wrażenia - profesjonalne doradztwo, możliwość zadania wielu pytań (co jest ważne dla osoby zielonej jak ja). Zanim dokonałem zakupu uważnie obserwowałem fora, ale i tak mocno polegałem na radach pracowników sklepu. Co ważne, Capri na prawdę kieruje się interesem Klienta, bo często poleca rozwiązania tańsze, ale bardziej dobrane do potrzeb danej osoby osoby.

 

Zdecydowanie polecam sklep i obsługę!!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...