Sebo_NS Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 (edited) Witam, jestem zmuszony do kupna tłoka. Już miałem żółty Ca, Alu JBU, G&P poliwęglanowy i żaden nie wytrzymał. Zaczynam się denerwować z tego względu. Jaki radzicie tłok do repliki zasilanej Li-Po 11.1v i M130. Roof jest dość duży, więc tłok potrzebuje wytrzymały. Myślałem nad tytanowym Deep Fire, cena nie gra roli. Ma po prostu nie rypnąć. Edited July 30, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Kacperasg Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Może m140 wstawić?Jak zębatki dobre to wytrzymają i rof mniejszy i tłok by wytrzymywał. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 SHS 14 zębów metalowych, przy M140 i 20rps radzi sobie świetnie. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 30, 2011 Author Report Share Posted July 30, 2011 (edited) Zębatki ICS-a raczej mi pociągną bez problemu M140 i do tego tłok Deep Fire. Rozważę to, ale czekam na inne propozycje, również. Tylko pytanie, czy coś innego mi nie siądzie później. Już przekroczyłem mój airsoftowy budżet.:) Edited July 30, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 Jak zajechałeś JBU ALU to masz źłe żłożoną replikę a nie, że tłoki słabe. W jaki sposób JBU umarł? Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted July 30, 2011 Report Share Posted July 30, 2011 shs i ogólnie 'nylonowe' są wytrzymałe. Ale jak już 3 takie tłoki padły, na niezbyt mocnej sprężynie to bardziej bym się zastanawiał nad poprawnym złożeniem? Spring 130 to wytrzymują stockowe tłoki chińskie. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 30, 2011 Author Report Share Posted July 30, 2011 (edited) Pierwszy ząb się złamał. Konkretnie co mogło zostać źle założonego? Edited July 30, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Nic. Zacinka była ? Bierz jeszcze raz JBU... nie powienien się szybko "zjechać" ,a jak bedziesz miał zacinkę to czy to będzie tłok za 60 czy 160 to i tak poleci....albo zębatki :icon_biggrin: Jak nie masz co z kasą zrobić to weź ten : G&P - Tłok - Aluminum Piston Set (D) Jak się go maca to sprawia wrażenie nie zniszczlnego. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 To jest 7075... Ja rozumiem, ze to niezłe ale dzisiejszym tworzywom ufam bardziej niż wczorajszym stopom (bo 7075 to po naszemu chyba PA6 jest, nie?). Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Sebo - poczytaj o czyms takim jak AOE - chodzi o ustawienie tloka wzgledem zebatki tlokowej. Tak zeby uderzenie zebatki bylo idealnie pod katem 90 stopni. Mozliwe ze masz za blisko albo za daleko tlok (grubosc glowicy tloka) i uderzenie zebatki jest pod katem - przez bo bardziej naraza pierwszy zab tloka na ulamanie. Tlok alu do duzego rofa i m130 ... to moze skonczyc sie uszkodzeniem gearboxa. Do duzego rofa bierzesz jak najlrzejszy tlok. Ale z jak najmocniejsza listwa. Sproboj tloki polimerowe SHS - one maja naprawde konkretna stal w listwie. Wiem bo szlifowalem je drumlem (podstawa - usunac drugi zab - o tym tez pamietaj). Naprawde topornie i wolno sie je szlifuje. I nie sa kruche. Podsumowujac - lekki tlok, lekka glowica tloka, ustawic AOE, wywalic 2 zab w tloku o ile nie jest wywalony. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 (edited) A konkretnie, który tłok SHS będzie dobry. Ile zębów powinien mieć, do M4 ICS-a? Ten będzie odpowiedni http://gunfire.pl/product-pol-1152195319-Tlok-z-wycieciami-14-metalowych-zebow-.html ? Edited July 31, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Ten jest raczej do m130 max (najlrzejszy ale przez to mniej wytrzymaly). Sugerowany do wykrecania max rps. Ten z 15 zebami wymaga wywalenia drugiego zeba (jak ten pierwszy) i wtedy bedzie dobry kompromis wagi/wytrzymalosci. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Jeśli chodzi o ustawienie tłoka względem zębatki, jak to dobrze zrobić w dwudzielnym gearboxie? Jeśli zębatka nie będzie idealnie padała na ząb tłoka, jak to wyrównać? Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Sproboj tloki polimerowe SHS - one maja naprawde konkretna stal w listwie. Wiem bo szlifowalem je drumlem (podstawa - usunac drugi zab - o tym tez pamietaj) Dlaczego trzba usunąć 2 ząb ? Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) Dwudzielny gearbox - pewnie ICS. Chyba wiem, co ci dolega. Zwalniałeś sprężynę po strzelaniu? Edited July 31, 2011 by Stalker Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Ten jest raczej do m130 max (najlrzejszy ale przez to mniej wytrzymaly). Sugerowany do wykrecania max rps. Ten z 15 zebami wymaga wywalenia drugiego zeba (jak ten pierwszy) i wtedy bedzie dobry kompromis wagi/wytrzymalosci. Na wspomnianym M140 itd u mnie lata jak ta lala :) Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Tak, zwalniałem sprężynę po strzelaniu. Quote Link to post Share on other sites
Stalker Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 (edited) No to wszystko jasne. Żaden tłok tego nie wytrzyma. W ICS NIE WOLNO zwalniać sprężyny jeśli masz zamontowaną mocną spreżynę (a taką masz u siebie). Zdarza się zwykle, że rozpędzony tłok uderza w zębatkę i wszystko się sypie. Polecam lekturę wątku o M4 ICS, gdzie Zulu i Preston to z bólem wypraktykowali. Chłopaki montują tłok POM - jest lekki i wytrzymały. I nie zwalniają sprężyny pod żadnym pozorem. Edited July 31, 2011 by Stalker Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Ok, dzięki WIELKIE, za uświadomienie. Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Dokładnie :wink: Ja używam zwalniacza ale wcześniej pełny cykl na singlu. Nawet jeśli tłok wraca to ma mała energie i nic nie uszkadza. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 (edited) Mam niezłą nauczkę. :( Jeszcze raz dziękuje za info. Kupię tego SHS-a. Edited July 31, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Apropo 2 zeba - usuwa sie go poniewaz przy duzym rofie tlok moze sie lekko odbic, nie zdazyc doleciec do przodu itp, i wtedy brak drugiego zeba daje odpowiednio duzo miejsca zeby mimo niewlasciwego ustawienia tloka zebatki zlapaly tylko pierwszy zab, a nie np. 2. Przez to nie mamy zgrzytow (kiedy zebatka zlapie 2 zab zamiast pierwszego). Przy rofie standardowym (13-16 rps) nie ma to wiekszego znaczenia. Ale i tak warto usunac 2 tlok (przy ekstremalnie szybkich tuningach usuwa sie tez kawalek 3 i 4 ale nie mozna za duzo bo zebatki moga wogole nie naciagnac tloka). Quote Link to post Share on other sites
KubonMan Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 dzieki za sprostowanie :) Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted August 6, 2011 Author Report Share Posted August 6, 2011 Mam jeszcze jedno pytanie o tłok SHS-a. Na Gunfire te tłoki są niedostępne, a na stanie ma je tylko Azteko.pl. Tyle, że tłok jest z 15, ale są one zwężane. Co to oznacza, daje i czy będzie pasował? Chyba, że wiecie gdzie go kupię. http://azteko.pl/shs-wzmocniony-tlok-15-stalowymi-zebami-zwezonej-szerokosci-p-1818.html Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Zwezane sa do zebatek 32:1 i wiecej. Nadaja sie tez do standardowych zebatek (ale wlasnie maja pol zebow - wiec przy duzym rofie i mocnym springu napewno sa mniej wytrzymale niz cale zeby). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.