Sebo_NS Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Ok, dziękuje za odpowiedź i czekam na dostępność SHS-a. Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) Ok, dziękuje za odpowiedź i czekam na dostępność SHS-a. Zamist czekać na dostępność możesz sam pociągnąć z HK-w moim przypadku tłok siedział w skrzynce pocztowej po tygodniu... Tłok brałem S T Ą D , opłata PayPal'em, jakieś 11 dolków za sam tłok i 4,5 zielka za przesyłkę... Przy tak znikomej wartości nawet celni o myto nie prosili.... A to tylko jeden przykład tylko... Edited August 8, 2011 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
lukasp Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 A mnie się ten tłok z SHS-a rozleciał (może i GB był źle złożony). Genralnie na m130 (juz ubitej) i li po 7,4 V 30 C. Sama listwa (metalowe zeby tłoka) bez szwanku za to mocowanie w/w listwy rozsypało się w drobny maczek. Ja jakos straciłem zaufanie do tego tłoka, choć wiekszość chwali zatem mógł mi się trafić bubel. pzd Łukasz Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 lukasp a przykleiles listwe ? Quote Link to post Share on other sites
saper2684 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Witam, w swojej karierze przeszedłem już dwa tłoki z tworzywa sztucznego z czego ten drugi niezbyt długo wytrzymał (chociaż miał metalowe wszystkie żeby) to teraz postanowiłem że wole zaopatrzyć się w tłok ze stopu metali, w związku z czym moje pytanie co sądzicie o tym tłoku: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_60&products_id=625 Jeśli macie jakieś inne propozycja to chętnie przejże. Moja specyfikacja to sprężyna M120 Guardera, GB, cały GB składa się ze stopu metali. GB v3. Proszę o porady. Z góry dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
gewer12 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Ja polecam tłok SHSa https://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_15_stalowymi_zebami_shs-2286.html u mnie śmiga na m130 SHS i batce 9,6. Quote Link to post Share on other sites
pablito77 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 nie wiem ten tłok od JBU się sprawuje, ale ze swojej strony polecam tłok ULTIMATE http://www.asg.com.pl/Tlok_wzmocniony_M170_Ultimate,p,5384.php zaliczył u mnie sprężyny od M120 do aktualnie M150+ Modify i na razie nie widać po nim żeby coś miało mu się stać. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 (edited) Nie kupuj metalowych tłoków, są dosyć ciężkie - a montowanie ich do sp120 to IMO już naprawdę przerost formy nad treścią. Edited December 2, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Wiciok metalowe to masz na myśli z pełna metalowa szczeka ? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Nie, całe metalowe - takie jak JBU ALU, które autor podał w 1 poście. Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 (edited) Ja nie narzekam na JBU ALU. Szkielet JG v.3 ok 60ooo - 80ooo bb's Tłok na springu M120 od przebiegu ok. 20ooo , teraz M130 - jakies 1ooo bb's i to wszystko na przyzwoitym ROFie A jedyne co się stało z tym tłokiem to lekko starta farba w miejscu, w którym wchodzi sprężyna. EDIT: Taki malutki. Edited December 2, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
Wiśnia Posted December 2, 2011 Report Share Posted December 2, 2011 Ten tłok wcale nie jest ciężki. Po prostu jest sztywniejszy. Co kto lubi. Ja z niego zrezygnowałem na rzecz shs'a z 14 metalowymi zębami. Tego JBU mam na sell :P Quote Link to post Share on other sites
Matiz1911 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Mi na SP150 chodzi elegancko tłok JBU tyle, że ten POMowy. Madbulla z 7 metalowymi zębami poszedł po 20 strzałach a ten 10 k już ma przebiegu Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Ten pomarańczowy MB Ci poszedł? Damn it, niedawno go kupiłem:P @ Saper Wszyscy chwalą SHSa z pełną szczęką 14 zębów, chociaż przy m120 to Ci każdy POMowy wytrzyma, jak Ci padły to może ze względu na rofa, wtedy lepiej spiłować przedostani ząb. Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Mi na 130 guardera zabiło JBU POM i SHS, ale na silniku Elementa i Lipo 11,1v. Powód MOA(Czy MOE, już nie pamiętam dokładnie). Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 AoE:) Angle of engagement, czyli po polskiemu kąt styku zębatki tłokowej z zębami tłoka. Quote Link to post Share on other sites
saper2684 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Pierwszy tłok jaki miałem był oryginalnym tłokiem od początku w GB, był to tłok całkowicie z tworzywa(oprócz ostatniego zęba) skończył się ponieważ zamontowałem wtedy do GB sprężynę M120 zamiast oryginalnej więc żeby się w nim wytarły, następny tłok jaki kupiłem to ten: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_140&products_id=6317&name=Big_Dragon_-_Tlok_POM_-_Full_Metal_Teeth miał on bardzo niewielki przebieg ponieważ niedawno robiłem te całe zmiany w GB, podczas strzelania nagle się skończył, jak otworzyłem GB to urwało się to co na rysunku dlatego myślałem że wybierając teraz tłok aluminiowy będzie on pewniejszy i wytrzymalszy, bo jak wiadomo nie chcemy zbędnie ciągle wydawać kasy na naprawy naszych replik :icon_confused: Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Urwało ci to ca zaznaczyłeś i zęby ci "wyjechały" z tłoka? Jeśli tak, to ja też tak miałem. AoE może ci pomóc. Quote Link to post Share on other sites
saper2684 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 Tak, dokładnie. Urwało mi ten "tył" i zęby "wyjechały". Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 (edited) Bo szczękę się dodatkowo podkleja. Edited December 3, 2011 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
wolves Posted December 3, 2011 Report Share Posted December 3, 2011 a może po prostu masz źle spodkladkowane zebatki i tłok się nie pokrywa, bo tłok big dragons mam przy sprerzynie m210 w sr25 i wszystko działa... a przy m120 prawie każdy tłok powinien wytrzymać. Quote Link to post Share on other sites
saper2684 Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 No własnie nie wiem czy dobrze spodkładkowałem, bo rozbierałem GB niedawnoc (przed peknieciem tłoka) do całkowitego umycia i ponownego złożenia i przesmarowania, ale co prawda jak zlozylem czesciowo GB miedzy innymi tłok z cylindrem i dwie żebatki, to krecac nimi zęby tłoka ładnie się schodziły z zębami zębatki. Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 (edited) Kolego, jeśli na sprężynce od długopisu (bo IMO M120 to taka właśnie większa sprężynka od długopisu) zajechałeś 2 tłoki w tym jeden z metalową szczęką to znaczy że TY coś źle robisz i tutaj szukaj powodu a nie szukasz coraz mocniejszych tłoków. Bo i pełen metalowy zajedziesz, już był tu jeden (albo i więcej) magik na forum co dosłownie ZAORAŁ tłok JBU który rzekomo niezniszczalny jest. Więc kup lepiej porządny tłok z tworzywa z 1/3/7 metalowych zębów i daj to do złożenia komuś kto się na prawdę zna, gwarantuję Ci że wtedy wszystko będzie chodziło jak należy i będzie to przez długi czas ostatni tłok jaki kupisz. Bo zakładanie w pełni metalowego tłoka do sprężyny M120 ma taki sam sens jak turbo, chromowane felgi i spojlera do traktora który ma pole orać. Edited December 5, 2011 by MAJOR762 Quote Link to post Share on other sites
saper2684 Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Ok, dziękuję Wszystkim za porady. Przemyślę wszystko i dostosuje się. Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
ravage Posted September 9, 2012 Report Share Posted September 9, 2012 Mam pytanie jaki tłok wybrać do tuningu chcę założyć do mojego GB M140 lub M150 jaki tłok bez problemu wytrzyma takie przeciążenia :) z góry dzięki za ODP. pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.