Michael_Corleone Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Mój szkielet jest cały "potraktowany" papierem bo mam zamiar jakoś fajnie pomalować a w miejscu gdzie będą blachy szlifowany był papierem bardzo drobnym. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 mam zamiar jakoś fajnie pomalować sorry za OT ale ciekawi mnie po cholere? :) Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Zrobiłem do swojego szkieletu bojca blachy z 1mm kwasówki . Do body od bojca weszły bez problemu . Polecam gwintować blache . Najłatwiej jest przykleić blachy do szkieletu i dopiero wtedy wiercić i gwintować . Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Dla White_pl. Szkielet z blachami pęka w taki sposób, jak pokazują to niebieskie linie na zdjęciu. Bez blach najczęściej pęka tak jak pokazują linie zielone. Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Piszecie tutaj o pękających przednich uszach body, nazwijmy to, wskutek używania Mblocka. Czy komuś to się rzeczywiście stało, czy to tylko bezmyślnie powtarzana plotka za kimś, kto napisał że jest to możliwe? Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 (edited) Dla White_pl. Szkielet z blachami pęka w taki sposób, jak pokazują to niebieskie linie na zdjęciu. Bez blach najczęściej pęka tak jak pokazują linie zielone. Mi pękł tak jak masz linie, tuż za gwintem górnej śruby :hahaha: Jak oderwało góre, to i poszedł dół, ale się trzymał do końca na blaszce :icon_wink: Do montażu utżyłem uszczelki firmy Soudal, trzyma elementy potraktowanej papierkiem ściernym bardzo mocno, W innm szkielecie u kumpla użyłem czarny akwarystyczny, co dają do blach w/w od Revolution...(Również bardzo mocny) Aktualnie w swoim użyłem dwuskładnikowego do metalu "Liquid steel" - jak zapewnił mnie Pan ze sklepu klej jest twary ale odporny na udar i "elastyczny" - niby ma się nie kruszyć jak niektóre kleje - ile w tym prawdy to się okaże... Rok już trzyma i oby dalej :icon_wink:. Może się komuś przyda... Pzdr. Edited May 12, 2013 by bamper12 Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 Pomyslalbym nad tym jak uzyc czegos co amortyzuje lub wytlumia drgania np kawakla gumy lub sprezyny... Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted May 13, 2013 Report Share Posted May 13, 2013 to pomyśl ;) od tłumienia uderzenia są ciche głowice. GB ma być sztywny i zaparty o body - najlepiej czymś w stylu mblocka nie wiem gdzie byś planował wstawić sprężynę....:) Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 @ mike - to Ty pomyśl o co Johnemu chodziło...dobrze pisze. Ja również mam pozapierane GB twardymi gumami. @ Azur - tak widziałem. nie całkowicie pęknięte, ale już krechy na body :/ Zobacz o co zapiera się Mblck - o dwa najsłabsze miejsca body- a to działa jak "Kulki Newtona" = przekazuje energie. Dlatego lepiej jest zapierać w 1 punkcie o upperreciver. @ Michael_Corleone - Napisz do mnie. Nie będę tu reklamy robił. a do klejenia traktujemy papierem GRUBYM, cienkim to możesz polerować. @ Poldecki - oczywiście, że trzeba powierzchnie zmatowić :) Ja już hurtowo robię to dremlem :P Jednak klej musi być elastiko - teraz będę testował do szyb samochodowy.... @ tred - jeszcze mało pękniętych GB w życiu widziałeś :) Gb pękają jak im się podoba. Czy są szyny czy nie. Nie mniej GB z założonymi szynami pękają kilka razy "wolniej" a po pęknięciu - szyny nadal trzymają wszystko. @ bamper - ja wysyłałem Ci patent na to pęknięcie ? Bo już też wiem jak i z takim pęknięciem sobie poradzić :D Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 @white_pl - widzisz...a ja nie :P ...tym bardziej nie wiem gdzie miała by się znajdować sprężyna. Nie mam zamiaru nikogo nawracać ;). Każdy robi wg własnego uznania. Nie mam za to patentu na pęknięcie z góry tak jak Ty :) Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 White_pl mam cały karton zakichanych, pekniętych szkieletów gearboxa ;). Nie wspomnę o tych wyrzuconych do śmieci. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Może ktoś wstawić fotę jak prawidłowo zaprzeć GB gumami? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Przed komorę dać gumę, wsunąć GB tak żeby guma nie spadła, ścisnąć mocno górę z dołem tak żeby włożyć pin. Gotowe. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Ale jakaś fotka by się jednak przydała :P Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 24, 2014 Report Share Posted March 24, 2014 Popieram :). Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Właśnie zamówiłem zestaw kwasówek z allegro, na forum nie znalazłem aktualnej oferty. Mam zreanimować szkielet v2, bez zmian w środku. Pękł przy bu guardera i sp130, po ok 3 latach używania w tej konfiguracji, przy lipo i ciężkim palcu. Panowie 2 uwagi: 1. Odnośnie blach - nie wpadł nikt na pomysł, żeby zamiast blachy prawej i lewej (w sensie z jednej i drugiej strony szkieletu), zrobić jedną, odpowiednio wygiętą blachę nakładaną od czoła gb? Zarówno górną jak i dolną blachę tak zrobić. Kwestia tylko gientarki. Komora hu dociska wokół dyszy, więc nie przeszkadzało by to. Odpadł by problem wywalenia samego czoła szkieletu, przed śrubami. 2. Niedawno trafiłem na coś takiego http://allegro.pl/jg...4079287060.html Nie jest to klon kwa - różnica jest choćby w wielkości otworów na łożyska, czy ilości śrub w górnej części. Jest to co najwyżej "jak kwa", czyli coś zbliżonego co sugeruje sprzedawca, a chodzi o to pogrubienie w newralgicznym miejscu. Miał ktoś styczność z tym? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 To nadal Znal Mendi. KWA miały inny stop, mocniejszy. Co do tzn U na czoło GB to musisz to ładnie spasować żeby komora była osiowo. Miedzy komorą a górną listwa na śruby w GB nie ma za wiele miejsca. Pomysł jednak dobry, myślę że to U można by przeciągnąć do ostatniej śruby górnej listwy. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Pytane tylko czy tak wzmocniony gearbox nie będzie wymagał np. skrócenia rączki przeładowania. Quote Link to post Share on other sites
mike88 Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Niedawno trafiłem na coś takiego http://allegro.pl/jg...4079287060.html Nie jest to klon kwa - różnica jest choćby w wielkości otworów na łożyska, czy ilości śrub w górnej części. Jest to co najwyżej "jak kwa", czyli coś zbliżonego co sugeruje sprzedawca, a chodzi o to pogrubienie w newralgicznym miejscu. Miał ktoś styczność z tym? miałem styczność, to jest GB JG gx2 - jg są mocne, a ten wyglądał pancernie jak kwa. Stop może być inny ale mimo wszystko za tą cenę warto. Swego czasu te GB były montowane w m16`stkach JG Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Cena bardzo atrakcyjna, ostatnio gdzieś na internetach ktoś cenił taki gearbox (uzywany) na prawie dwie stówki i wiara się zabijała. Quote Link to post Share on other sites
Mariusz1136 Posted November 14, 2014 Report Share Posted November 14, 2014 Odgrzeję kotleta a może komuś się przyda: nie wiem czy ktoś na to wcześniej wpadł ale przedłużając blachy można je zaprzeć o body, coś jak mblock: https://drive.google.com/file/d/0B_bMdD8HLkogWk9WZWR0dzdGUTQ/view?usp=sharing Quote Link to post Share on other sites
relativy Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 To niestety nic nie da, bo dalej udeżenie następuje w czoło, a ono nie jest niczym podparte. Blachy trzymają i zabezpieczają przed pęknięciami poprzecznymi ale w końcu i tak pęknie ci za śrubą. Podparcie tego o szkielet niczego nie zmienia, gdyż dalej punktem podparcia szkieletu jest przednia śruba. Zagięcie tego w kształt litery U lub nawet L jest dużo lepszym pomysłem. Quote Link to post Share on other sites
archenemy1985 Posted January 2, 2015 Report Share Posted January 2, 2015 Wepnę swoje 3 grosze bo też mnie czeka rzeźbienie. Do pomiarów otworów blach przyda się suwmiarka. Blachy najlepiej na trasować , później punktakiem zrobić punkt pod wiercenie [im dokładniej tym wiertło mniej zejdzie] Przy wierceniu na początku zrobić ślad - ile to razy wiertło po punktowaniu odchodziło na lewo prawo , kto robił ten wie w czym temat. Kto ma czas może wiercić początkowo jak najmniejszym [ mniejsze- mniej zejdzie ] Co do wierteł do stali wystarczą zwykłe , do nierdzewki/kwasówki ew żaroodpornej wiertła ze stali szybkotnącej [białe] w większości są specjalnie podostrzone pod nierdzewkę i taką blachę na małych obrotach wiercimy. Pytanie czy ktoś takie blachy np. podcinał dremelem tarczą lub pilnikiem ogółem czym bądź od wewnętrznej strony. Pytam ponieważ tak blacha nie dolega całą powierznią a klej lepiej będzie trzymał [ kanały w blachach ] Żeby wam to zobrazować to tak jak odwrócić szynę ris i dokręcić do gb. Co do przedłużenia blach kolega wyżej ma rację i takie coś więcej zaszkodzi niż pomoże. Quote Link to post Share on other sites
kurant95 Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Odkopuję i podzielę się swoimi doświadczeniami. Mianowicie posiadam wzmocniony gb v2 od jg sp130 guarder bu nie znanej mi firmy ale chyba jg wyciszone głowice itp itd tłok nawiercany wszystko wypodkładkowane et cetera +mblock wszystko generuje 503 fps-y i co a no po sezonie pojawiły się pęknięcia na przodzie od cylindra w stronę kostki stykowej malutkie ale sa tak więc m-block mało daje dlatego i ja sie przymierzam do blaszek ale to nie wszystko chciałbym kupić jeszcze sorbo (i tu moje pytanko czy istnieją jakieś sorba do wyciszonych głowic) i dowiedzieć sie jak dokładnie zaprzeć gumami (i jakimi) aby to smigało proszę o rady ;) Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Po prostu docinasz sorbo tak, żeby pasowało do głowicy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.