Hellelvis Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Powinien pociągnąć. Raczej tak ;p Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Jeśli masz dobre okablowanie pociągnie. ;) Quote Link to post Share on other sites
Hellelvis Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Na stockowym też daje rade. Quote Link to post Share on other sites
Across321 Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Większość wątpliwości mam już rozwiane :icon_biggrin: No może poza jedną: Gdzieś również usłyszałem, że przy mocniejszych sprężynach poleca się usunięcie łożyskowania z albo prowadnicy abo z głowicy tł. (tak aby nie było na obu, tylko na jednym). Czy to prawda ? Quote Link to post Share on other sites
maciu Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Szybkie pytanko opłaca się zmienić silnik na m120 G&P ? W poprzedniej replice dwał rofa że aż mordka się usmiechała. Będzie wzrost szybkostrzelności ? Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Ja bym brał tornado high torque, większy zakres mocy względem sprężyn. Quote Link to post Share on other sites
woypop Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Co da większy spadek głośności repliki: stockowa głowica cylindra + POMowa głowica G&G/Guarder czy też zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka Ultimate?? jak znacząca to będzie różnica? Co do wyciszenia reszty pracy gearboxa to wiem co i jak...chodzi mi tylko o ten fragment całości przedsięwzięcia Gdzieś także obiło mi się o uszy, iż wyciszone zestawy głowic zmniejszają osiągi o ok. 20fps. Czy to prawda? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 (edited) wczoraj sprawdzałem u siebie co prawda w LMT Defender Patrol RIS test strzykawki.....i jej brak zarówno na cylindrze typ 0 jak i stockowym, głowica tłoka nawiercona ale i tak trzeba wykonać szybki ruch by mieć strzykawkę a na chrono wyniki ok 495 fps na sp130, zielona guma G&G i lufie promyka...to co by było jakby była pełna strzykawka ? Edited August 29, 2012 by Suchy_PL_ Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted August 29, 2012 Report Share Posted August 29, 2012 510 fps... Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted August 31, 2012 Report Share Posted August 31, 2012 Sorki że tak dwa posty po sobie ,ale mam pytanko ,czy ktoś pakował już do Kwa 2gen ,tłok Deep Fire (tytan ...coś tam) ma on 15 zębów ??? Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Po wymianie oringa nic się nie zmieniło- brak szczelności strzykawki,podobnie po jego rozciągnięciu, wymieniłem zatem głowicę na pomową Ultimate oraz cylinder typ 0...szczelność wzorowa a fps spadły o 10,zamiana cylindra na stock nic nie dała-dalej fps mniejszy jak na stokowej głowicy...czyżby potwierdziła się teza z forum kwausa, iż zbyt mocne dociśnięcie oringa do cylindra powoduje spadek fps dlatego w kwa nie występuje "strzykawka"??? (takie stwierdzenie techników kwa dostał jeden z użytkowników forum kwausa)... Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 1, 2012 Report Share Posted September 1, 2012 Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Nie wiem jak mogłeś nie otrzymać strzykawki po rozciągnięciu oringa. Ja jakoś to robię za każdym razem bez problemu. Ponad to, gmyrasz, gmyrasz i zaraz sobie większy problem wygmyrasz. Walczysz o jakieś 10 fps. Nie szkoda Ci czasu? Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 nie walczę, napisałem tylko ,że zamiast lepiej jest gorzej niż na stoku..... jeśli chodzi o oringa- mówię jak było..... rozciągniecie przy zestawach BU dawało strzykawke a tu dupa...w każdym razie wentylowana głowica pomowa daje mniej niż stok przerobiony na wentylowany bez strzykawki. Zostawię to jak jest bo faktycznie szkoda czasu o parę fps. Quote Link to post Share on other sites
CptRobson Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Mam cholerny problem, kupiłem gumke HU Systemy i nie mogę jej wsadzić do komory. Gumka jest jakby za gruba, a komora za ciasna na nią.. i nie wchodzi :/ Komuś się to udało? Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Mnie średnio co drugi dzień. Poważnie? Z tym problem? Smarujesz ją i lekkim obrotowym ruchem wsadzasz do komory? Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 (edited) @Soren2264 Jeśli chodzi o cylinder>głowicę>dyszę to może to tu akurat najlepsze są stockowe z KWA, dają najlepszą szczelność i najlepiej współpracują z komorą HU, z innymi głowicami cylindra i dyszami jest już różnie, więc jeśli masz wymienone to przy rozbieraniu repliki upewnij się że masz strzykawkę w układzie tłok/cylinder (znaczy się, jak zatkasz wylot dyszy i wciśniesz tłok do cylindra, powietrze nie będzie uciekać = pełna szczelność). Sprawdź też w jakim stanie jest tłok, jeśli jest to stock, to może być już zużyty po takim czasie, zwłaszcza że nie wiesz dokładnie jaki ma przebieg i co robił z nią właściciel-poprzednik. Jeśli chodzi o gumę HU to owszem, stockowa jest nie za dobrej jakości, od siebie polecam czarną systemkę albo zieloną GG, obydwie wchodzą ciasno, a G&Gowską musiałem dodatkowo lekko przycinać, ale za to kręcą bajecznie. Rozważ też wymianę kabli jeśli są stockowe, różnica między tymi (dosłownie) drutami, a porządnymi kabelkami modelarskimi, jest ogromna (reakcja na spust/rof). Zadam pytanko od siebie... kiedy odciągam zamek klapka normalnie się otwiera, osłona się cofa itp. ale kiedy go puszczam nie dochodzi do końca, blaszka (atrapa osłaniająca komorę hu) o coś albo haczy albo nie wiem, ale musze ją lekko sam dopychać aby wskoczyło wszystko na swoje miejsce. Rozkładałem, składałem i kombinowałem nad tym 1000 razy, i dalej nie wiem co z tym fantem począć. Miał ktoś tak? Nie żeby to była jakaś poważna usterka, jednak zdeka mi przeszkadza ;) Edited September 2, 2012 by Śliwa Quote Link to post Share on other sites
Miszczo Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Bo przeładowując nie możesz do końca trzymać rączki przeładowania - naciągasz i puszczasz. To normalne. Raczej tego nie zmienisz. Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 (edited) Mmmm nie o to mi chodzi, właśnie problem w tym, że jak naciągnę i puszczę, to blaszka (atrapa zamka, osłaniająca komorę HU i przednią część GB) popychana przez rączkę przeładowania zacina się gdzieś na body/gearboxie/komorze lub coś siędzieje, ale nie chce samodzielnie do końca wrócić na swoje miejsce, muszę ją dociskać ręką. Normalnie tak dziać się nie powinno. Edited September 2, 2012 by Śliwa Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Użyj dosyłacza :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
putin57 Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Śliwa, u mnie na samym początku użytkowania emki poluzowała się śrubka którą jest przykręcona blaszka do rączki przeładowania, skutkowało to całkowitym zacięciem się całego zespołu. Nie szło ruszyć ani w jedną ani w drugą stronę. Ja bym w pierwszej kolejności właśnie to sprawdził. Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 ja to zrobiłem inaczej..... szybciej mi poszło jak pierw włożyłem sama gumkę potem lufę delikatnie ruchem obrotowym.....jak wkładałem G&G na promyku faktycznie dość ciężko to szło ale dało radę bez większych cyrygieli Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 @Soren2264 Jeśli chodzi o cylinder>głowicę>dyszę to może to tu akurat najlepsze są stockowe z KWA, dają najlepszą szczelność i najlepiej współpracują z komorą HU, z innymi głowicami cylindra i dyszami jest już różnie, więc jeśli masz wymienone to przy rozbieraniu repliki upewnij się że masz strzykawkę w układzie tłok/cylinder (znaczy się, jak zatkasz wylot dyszy i wciśniesz tłok do cylindra, powietrze nie będzie uciekać = pełna szczelność). akurat u mnie zespół cylindra i głowica tłoka najlepiej działa w stoku...gdy wymieniłem głowice na pomową fps spadły pomimo strzykawki a w stoku był jej brak a jednak więcej mocy.... Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 (edited) @Suchy_PL_ Przecież to właśnie napisałem, że najlepsze są stockowe KWA (jeśli chodzi o cylinder, jegło głowicę i dyszę), więc jeśli ma wymieniane, to niech to sprawdzi :icon_wink: Co do głowicy TŁOKA, różnie to bywa, u mnie po wymianie głowicy tłoka na wentylowaną guardera, wzrosła powtarzalność, a moc nawet jeśli sie zmieniła to nie więcej niż o 5fps +/-. Zawsze lepiej mieć strzykawę niż nie ;) @Cervantez - Haha gdyby jeszcze dosyłacz w KWA był czymkolwiek poza 'dziwacznym guziczkiem na korpusie karabinku'. :icon_biggrin: @putin57 -Problem w tym, że u mnie blaszka (atrapa zamka, bo to o niej mowa) nie jest NICZYM przytwierdzona do niczego i nigdy nie była a jakoś normalnie działała kiedyś :icon_wink: nie wiem w czym może leżeć problem ;/ Edited September 2, 2012 by Śliwa Quote Link to post Share on other sites
Suchy_PL_ Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 a jakby przesmarować czymś od środka , po używać i sprawdzić gdzie ociera ? :) Quote Link to post Share on other sites
Śliwa Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Szkoda tylko, że to ta sama replika, może tylko z nieco inną obudową ;) Nie wiem skąd miała by być mocowa (bo chyba o to chodzi w pojęciu słabsza) różnica między nimi. Chyba że chodzi o niezbyt przemyślaną budowę body (dokłądnie upper recievera), ale z tego co wiem to wszystkie lub większość rebrandów oraz "oryginał", mają taką nieciekawą :D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.