Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rzecznikiem MO nie jestem (o czym często przypominam) natomiast jestem wspomnianym serwisantem. Kilka detali mogę uściślić teraz a resztę z pewnością załatwi sklep.

 

Replika przyszła do nas przedwczoraj, to fakt niezaprzeczalny.

 

 

z od bella

2012-07-01 18:28:02

Witam, czy dalej zajmuje się Pan naprawą replik gazowych? Jeśli tak, mam problem z repliką EG707 Bell'a (M9) a mianowicie brakuje jednej (jednej napewno, raczej nie więcej) cześci konkretnie sprężyny co jest pod prawą okładziną, jeśli przytrzymam ręcznie tę taką ruchomą cześć (co jest polączona ze spustem, i zatacza tak jakby krąg przy strzale, to działa, ale spust nie wraca do końca tylko trzeba go popchąć do przodu. Jeśli byłby Pan w stanie to naprawić, byłaby możliwość wysłania repliki? Prosiłbym też o wstępną wycenę. Pozdrawiam

 

Dexter

2012-07-01 19:05:19

Wstepna wycena- niewiele. Jeśli to faktycznie tylko dwie sprężynki to koszt sprężynek plus parę zł. Ale skoro to Bell to nie sądzę, żeby na wymieniae sprrężynek się skończyło.

 

od bella

2012-07-01 19:06:16

Okej, czyli mógłbym ją wysłać?

 

Dexter

2012-07-01 19:06:38

Jasna sprawa, http://madonion.eu/index.html?artykul=59

2012-07-01 19:06:53

z tym, że w połowie lipca jadę na dwa tyg na urlop i wszystkoc zego to tego czasu nie skończę musi poczekać

 

od bella

2012-07-01 19:08:21

Jasne, właściwie to mi się nie spieszy.

 

Dexter

2012-07-01 19:08:30

no to jesli tak to zapraszamy

 

od bella

2012-07-01 19:08:53

Czyli wystarczy, że dołożę Kartę Zgłoszenia Usterki i wyślę na adres niżej?

 

Dexter

2012-07-01 19:09:16

tak jest

2012-07-01 19:09:31

Potem ja sobie guna ogladam, stwierdzam co mu dolega, dzwonimy, ustalamy zakres prac i części itp

2012-07-01 19:09:44

Im bardziej szczegółowy opis usterki i ogólnie guna tym lepiej

 

od bella

2012-07-01 19:10:33

Okej, mimo wszystko, jeśli jest taka możliwość, prosiłbym o kontakt mailowy albo na gg, bo w telefon mam w częściach

 

Dexter

2012-07-01 19:11:04

Jasna sprawa, proszę więc napisać e-mail lub gg na karcie i dopisać, że prosisz o kontakt drogą elektroniczną

2012-07-01 19:11:16

musimy to m ieć zapisane bo spamiętać tak wszystkich to nie sposób.

 

od bella

2012-07-01 19:11:49

OK

2012-07-01 19:12:42

Jutro wyślę poleconym

 

Dexter

2012-07-01 19:14:41

zapraszamy

 

 

Rozmowa ze mną w całości, pierwsza.

 

A poniżej w całości rozmowa druga.

 

od bella

2012-07-05 10:21:20

Witam Doszedł może już mój bell Jeśli Pan kojarzy rzecz jasna

 

Dexter

2012-07-05 13:57:27

ten z pękniętą okłądziną? Tak

 

od bella

2012-07-05 13:57:37

O własńie

2012-07-05 13:58:03

I jak z nią jest?

 

Dexter

2012-07-05 13:59:10

wczoraj doszła, tylko oglądnąłem

2012-07-05 13:59:14

a dziś będziem w niej grzebac

 

Dexter

2012-07-05 13:59:25

BELL jak BELL, jakośc bardzo niska

2012-07-05 13:59:35

sprężynkę spustu powinno udac się dobrać

2012-07-05 13:59:38

a jak nie to kupić

2012-07-05 13:59:55

sprężynkę listwy spustowej uda się albo dorobić albo dobrać z innej repliki jesli jeszcze mamy jakąś

2012-07-05 14:00:03

okładziny dziś sprawdzę czy pasują od KSC

 

od bella

2012-07-05 14:00:15

Bo właściwie to ją od kolegi odkupiłem, zgubił tą sprężynkę tego samego dnia.

2012-07-05 14:00:33

Ale jeśli to nie jest konieczne to wolałbym, żeby zostawić tamte okładziny

2012-07-05 14:01:08

I normalnie z niej strzelał, później chciał przyszpanować i zaczął go rozbierać, i pogubił części.

 

Dexter

2012-07-05 14:01:52

Cóż, jak okładzina jest pęknięta to sprężynka będzie spadała

2012-07-05 14:02:01

możemy kleić ale zawsze klejenie to gówno warte

 

od bella

2012-07-05 14:02:21

A dużo takie okładziny kosztują?

 

Dexter

2012-07-05 14:02:34

tego nie wiem, będziemy je brali z "dawcy organów"

 

od bella

2012-07-05 14:02:42

Okej

 

Dexter

2012-07-05 14:02:45

ale będę w pracy, zapytam szefa po ile te okładziny i zadzwonię

 

od bella

2012-07-05 14:03:12

No jasne, wielkie dzięki

 

Dexter

2012-07-05 14:03:50

prosze uprzejmie

 

od bella

2012-07-05 14:04:29

Aaa jak będzie ciężko z tymi okładzinami to ewentualnie od siebie z beretty wezmę

 

Dexter

2012-07-05 14:05:56

jak wolisz.

2012-07-05 14:06:00

ja tylko naprawiam

 

od bella

2012-07-05 14:06:18

 

 

Innych rozmów ZE mną nie było. Kontaktować się przez gg Pan nie kontaktował ponieważ sklep Mad Onion nie ma gg. Napisał Pan do mnie jeszcze wczoraj: "Witam

13:21:44

Jest Pan może?

"

 

Ale niestety mnie na gg nie było ponieważ to jest moje prywatne gg i nie ma ono nic wspólnego ze sklepem MO. Kontakt z własnej inicjatywy, pytanie czy doszło o godzinie 10 rano i moja odpowiedź o 14 jak tylko odpaliłem gg po powrocie z pracy.

 

Z samego zakresu prac: Okładzina MUSIAŁA zostać sklejona bo bez tego spadała sprężynka listwy popychacza spustu. Klient nie pisał, żeby nie ruszać okładziny a jedynie, żeby jeśli to możliwe- nie wymieniać. Magazynek musiał zostać uszczelniony bo bez tego nie mogę powiedzieć, żeby replika została naprawiona. Ilość piachu i startego znalu z repliki zmieszanego ze smaru w środku przekraczała granicę tolerancji nawet repliki BELLA więc sytuacja była analogiczna. Jeśli gnat nie został jeszcze wysłany do Pana to oczywiście, w trybie przyspieszonym doprowadzimy replikę do stanu jaki Pana zadowala (pęknięta okładzina, spadająca sprężynka, piach oraz nieszczelny magazynek) lub znajdzie się inna metoda załatwienia problemu, zadowalająca. Niestety, telefonu do Pana nie mam i kontakt telefoniczny nie jest możliwy z mojej strony co znacznie utrudnia i spowalnia komunikację.

 

 

Skoro mamy już ten temat to proponuję komunikować się tędy i łączność ze mną przez gg zostaje zawieszona do wyjaśnienia sprawy.

Link to post
Share on other sites

RivPolska Jako osoba postronna zapytam : a jaki stan repliki Cie zadowala? Bo z tego co ja rozumuję miałeś wszystko wyjaśnione co. Wg mnie sprawa wygląda w następujący sposób: oddałeś gana na serwis i myślałeś ze za 20 zł ktoś Ci go porządnie naprawi a tutaj mały zonk- koszta naprawy okazały się większe niż zakładałeś i teraz nie wiesz jak masz się z tego wycofać.

Moja mała rada: dozbieraj kasę potrzebną na naprawę, zapłać i nie rób więcej z siebie pośmiewiska.

 

RivPolska Jako osoba postronna zapytam : a jaki stan repliki Cie zadowala? Bo z tego co ja rozumuję miałeś wszystko wyjaśnione co. Wg mnie sprawa wygląda w następujący sposób: oddałeś gana na serwis i myślałeś ze za 20 zł ktoś Ci go porządnie naprawi a tutaj mały zonk- koszta naprawy okazały się większe niż zakładałeś i teraz nie wiesz jak masz się z tego wycofać.

Moja mała rada: dozbieraj kasę potrzebną na naprawę, zapłać i nie rób więcej z siebie pośmiewiska.

Link to post
Share on other sites

A jak inaczej serwisant ma sprawdzić czy replika strzela? To tak jak byś poszedł do dentysty na wyleczenie zęba i mówisz mu: Trosze mi go tylko wyleczyć kanałowo a zaplombuje go sobie sam. Mniej więcej tak do tego podchodzisz.

RivPolska czy Ty jesteś wogóle poważny?

Link to post
Share on other sites

Sklepu wcale nie mam zamiaru przepraszać, ale nie widzę najmniejeszego sensu kontynuowania tu czegokolwiek.

Z całym szacunkiem, ale tutaj wyszedł brak jakiejkolwiek ogłady z Twojej strony.

Robisz za przeproszeniem koło dupy sklepowi a teraz boisz się przyznać do błędu. Ty naprawde jestes nie poważny.

Link to post
Share on other sites

Kolego, staram się nie robić nikomu koło dupy i nie wiem do jakiego błędu mam się przyznać? Doszedłem do wniosku, że mimo, że według mnie (staram się być obiektywny) wina nie jest po mojej stronie, nie ma sensu kłócić się o 100 zł.

Mimo nie rozumiem dlaczego, nie mając nic do powiedzenia zabierasz głos i głosisz swoje śmieszne teorie. [...]

 

Obrażanie innych jest niedopuszczalne, kolejne takie wyskoki będą skutkowały czasową blokadą konta. Szmer.

Link to post
Share on other sites

@RivPolska, masz jeszcze jedno wyjście, możesz zażądać, żeby przywrócili Ci replikę do "pierwotnego stanu", myślę, że po Twoich postach, a zwłaszcza ostatnim, Dexter uczyniłby to z wielką przyjemnością, satysfakcją i nieodpłatnie... :hahaha:

Edited by Powała
Link to post
Share on other sites

Kolego, staram się nie robić nikomu koło dupy i nie wiem do jakiego błędu mam się przyznać? Doszedłem do wniosku, że mimo, że według mnie (staram się być obiektywny) wina nie jest po mojej stronie, nie ma sensu kłócić się o 100 zł.

Mimo nie rozumiem dlaczego, nie mając nic do powiedzenia zabierasz głos i głosisz swoje śmieszne teorie. [...]

 

[zbędna treść]

Zabieram głos bo mam coś do powiedzenia w tej kwestii. Sam sie o to zresztą prosisz stawiając temat na forum.

Jeśli nie masz ochoty czytać słów związanych z tematem, który sam założyłeś, to po co go wogole stawiałeś?

Na to pytanie odpowiedz sobie już sam.

 

Pozdrawiam i życzę ciut więcej kultury na przyszłość bo zapewne spotkamy się na którymś ze spotkań na śląsku a nie zaden z nas nie chce byc chamem bez odrobimy ogłady prawda? (tak, ten fragment dotyczy Ciebie)

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

RivPolska kolejny raz nei zastosowałeś się do regulaminu. Na dodatek wszczynasz zaczepki i obrażasz innych. Jeśli dalej będziesz postępował w ten sposób to stąd wylecisz i nikt za Tobą płakać nie będzie.

Rozumiem że poniosły Cię nerwy w związku z zaistniałą sytuacją, jednak zwróć uwagę na regulamin działu, który jasno radzi w takich sytuacjach.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Polecam gorąco.

 

Jako jeden z dwóch (drugi przerwał konwersacje po pytaniu ile kosztują... chociaż mieli od ręki) na 12 sklepów mieli części"od ręki" do glocka, które były mi potrzebne na wczoraj.

2 telefony - paczka wysłana wczoraj, dziś u mnie, flaki założone- giwera strzela jak głupia :D

Profesjonaliści.

Link to post
Share on other sites

Wielki pozytyw.

 

Byłem z początkiem czerwca celem ustawienia energii wylotowej w replikach. Serwis wykazała się najwyższym profesjonalizmem - wszystkie regulacje i potrzebne wymiany części zostały wykonane bezbłędnie i w mojej ocenie błyskawicznie. W międzyczasie gdy serwis pracował nad replikami od sprzedawcy uzyskałem, całkiem za darmo :), sporo cennych porad (dopiero zaczynam przygodę z asg więc parę pytań było). Na dodatek darmowa prezentacja wyrobów firmy.

Chyba jeszcze nigdy w życiu i w żadnym sklepie nie spotkałem się z tak życzliwym i profesjonalnym podejściem do klienta.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Jak pisałem poprzednio życzliwa i profesjonalna obsługa. Postanowiłem pochwalić ponownie.

 

Kolejne dwie wizyty, wrzesień i grudzień 2012. Obie w sprawie serwisu - cieknące magazynki do M4 i MP5. Za każdym razem wymagane uszczelki bądź zawory wymienione a magazynki działają do tej pory. Nawet przy braku oryginalnych części chłopakom udało się coś spasować.

Przy okazji mnóstwo bezcennych rad a także prezentacja wyrobów firmy. Przy okazji zaopatrzyłem się w parę ładownic tej firmy (a właściwie firmy SAGEAR ale MadOnion jest ich przedstawicielem) - zakupu dokonałem już z Irlandii wcześniej zasypując Pana Pawła mnóstwem pytań. Na wszystkie maile otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi a po złożeniu zamówienia przesyłka dotarła błyskawicznie.

 

Żadnych ale to najmniejszych zastrzeżeń.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zamówiłem u nich replikę na początku października zeszłego roku( co ważne pieniądze zostały wysłane na konto 10.10 ), do tej pory nic oprócz miejsca na nią na szafce.Obsługa profesjonalna, kontakt również z tego co mi zapewniają moja replika jest na składzie celnym, mają problemy z odprawą, czy ktoś wcześniej miał podobne problemy? Ile może trwać taka odprawa? W między czasie zrobiłem drugie zamówienie znowu długi czas oczekiwania, ale było to spowodowane głównie przez czynniki zewnętrzne (o ile można tak powiedzieć), mimo to zostało mi to wynagrodzone w postaci ładownicy, za co kolejny plus. Nie chcę psuć opinii sklepu, bo z tego co widzę jest to jeden z najbardziej profesjonalnych sklepów, ale zaczynam się niecierpliwić/niepokoić, dlatego że pieniądze zostały dawno wysłane...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A ja mam opinię wręcz przeciwną. Odpisują najwyżej kilka godzin po wysłanej wiadomości (i to bliżej 2-3, a nie 7 na przykład). Łatwo i szybko można dogadać się co do rozmaitych szczegółów. Obsługa na miejscu bardzo miła. Widać, że Panom zależy na klientach. Bardzo duży plus, w niedalekiej przyszłości na pewno zawitam w ich progi ponownie :).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...