megabac Posted May 3, 2017 Report Share Posted May 3, 2017 Kurde duże piwo dla Ciebie :) Sprawdzę jak tylko wyciągnę PK z samochodu :) Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted May 3, 2017 Report Share Posted May 3, 2017 Aha pamiętaj, że wężyk z punktu 3 w replice jest trochę powyginany. Chodzi bardziej o to czy się jakieś jajo nie zrobiło. Chociaż tutaj nie powinno się nic takiego stać. Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 10, 2017 Report Share Posted May 10, 2017 Panocki to jeszcze pytańsko. Kurzy mi się promyk 590mm Wejdzie to to do PeKaśki? Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted May 10, 2017 Report Share Posted May 10, 2017 Mega - 550mm żeby nie wystawała nigdzie :) 590mm będzie wystawało tak gdzieś na 1/3 długości W tłumiku płomienia, ale wiadomo, syf już jakiś łatwiej wleci. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted May 10, 2017 Report Share Posted May 10, 2017 Ja bym podszedł do najbliższego tokarza i przyciął promyka na wymiar. Jeśli chłop ma odrobinę zdolności to koronę na wylocie też ładnie wytnie. Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 11, 2017 Report Share Posted May 11, 2017 Wsadziłem tak jak "stała". Widać ją jakieś 3-4 cm w tłumiku płomienia. Póki co mi nie przeszkadza :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 16, 2017 Report Share Posted May 16, 2017 Jako, że zależy mi na jak najwyższej wydajności prądowej aby bateria podziałała jak najdłużej, to czy to ogniwo spełni swoją role i wejdzie do boxa? http://allegro.pl/li...6581873670.html \ Kupiłem, wsadziłem. Pasuje idealnie, zostaje trochę luzu. Mieli jak szalona, prąd się nie kończy :) Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted May 29, 2017 Report Share Posted May 29, 2017 Dobra, poskładałem, działa, szczylo jak złoto :) Tłok SHS z pełną metalową szczęką, doszczelniona głowica, komora CNC Morris, lufa Promyk 590mm. 510 FPS / 340 FPS. Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 Witajcie! Przeszperałem forum wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu jakichś informacji odnośnie tuningu PKMa, co nieco znalazłem, ale jedna rzecz pozostaje dla mnie nadal nie jasna... skąd wziąć do tego dziada komplet łożysk? wiem że są dedykowane niby GB v1 więc powinny pasować także łożyska od m249? m60? choć pewności nie mam ponieważ znalazłem tylko jeden post o tym wspominający. Dzwoniłem do Gunfire, wspólnie ustaliliśmy nowe bebechy, lecz niestety łożysk nie mają a to na chwile obecną jedyna rzecz która powstrzymuje mnie przed złożeniem go do kupy. Poprzednie łożyska a konkretnie łożysko pod zębatką silnikową rozpadło się w drobny mak (prawdopodobnie były źle spodkładkowane i były luzy) co prowadziło do strasznych tarć i grzania się silnika z powodu oporów, po czasie wraz z krótkimi seriami czuć było spaleniznę (moment w którym się obudziłem i stwierdziłem że coś jest nie tak) coś, gdzieś, kiedyś czytałem o łożyskach "Kanzen" ale... ceny tych łożysk to jakaś chora fantazja sprzedawców, Jeśli ktoś z was miał PK i grzebał w nim, proszę o podzielenie się doświadczeniem :icon_smile: Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 Zmierz stockowe i dobierz sobie w dowolnym sklepie z łożyskami. Nie mają kołnierza jak typowe ersoftowe, to nie powinno być najmniejszego problemu. Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted June 10, 2017 Report Share Posted June 10, 2017 (edited) OK, spakuje futro w poniedziałek po robocie i poszukam :icon_smile: jak by co dam znać dla reszty zainteresowanych. Łożyska kupiłem 12 ziko za sztukę lepszych już nie mieli, ALE zauważyłem pewien bubel fabryczny który prawdopodobnie był winowajcą i rozwalił mi łożysko od zębatki silnikowej... mianowicie otwór na łożysko od zębatki silnikowej jest wywiercony.... minimalnie pod kątem, po złożeniu GB widać że środkowa zębatka jest uchylona jak by coś ja dociskało z jednej strony... byłem u tokarza który pogłębił by mi otwór na łożysko ale powiedział że to niema sensu bo średnica otworu się minimalnie powiększy, gdyby nie był to znal zaspawał by mi otwór i wywiercił od nowa... ale, milimetr w jedna czy druga, i wtedy tylko pogorszymy całą sprawę. Nie wiem czy wszystkie GB od PK maja ten sam problem ale zastanawiam się nad kupnem nowego szkieletu, tym razem pal licho już na pewno nie stockowego. poszukałem w necie na polskich stronach, nie mogę nic znaleźć, ponoć retroarms ma GB v1 ale byłem na ich stronie i nic tylko v2 v2.2 v3. Koledzy poratujcie, gdzie kupić dobry GB v1 Edited July 2, 2017 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 GB do PKM to nie jest GB. V1. V1 miały Famasy. Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 No dobra nie jest, mój błąd. Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted July 2, 2017 Report Share Posted July 2, 2017 No dobra nie jest, mój błąd. Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Zadzwoń do kilku sklepów i zapytaj czy nie mają szkieletu pod m249. Często mają na serwisach a nie wystawiają na stronach. Koszt to niestety ale 150-250zet lekko. Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Ok wielkie dzięki, 150-250 to jeszcze nie tak strasznie... widziałem na jakiejś stronie "x" szkielet retroarms za 650... jeśli nie znajdę szkieletu to trudno niech lezy w szafie aż się naskrobie na daytone. Quote Link to post Share on other sites
zeneksztacheta Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Mam pytanie. Czy ta replika: http://www.taiwangun.com/karabiny-maszynowe-2/pkm-real-wood-p-j?from=listing&campaign-id=19 to jest wersja rozwoja pkm od A&K czy zupełnie nowa konstrukcja? Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 A&K po upgradzie słabszych części czyli silniki i zespołu tłoka. Zatem jak nie będziesz tam pakował nie wiadomo jakiej sprężyny to będzie działać długo i niezawodnie (u mnie M150 starała zębatkę tłokową po ok 60000 strzałów). Tylko od razu odłącz mosfet fabryczny bo z nim tylko problemy są. Co do ceny to się nie wypowiem. Mój PKM bez drewna kosztował swego czasu 2100 PLN + tłok i głowica tłoka + silnik. A teraz widzę, że gołe A&K chodzą po 2600 PLN. Zatem z drewnem cena wydaje się atrakcyjna jak na obecne warunki. Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 tez mam P&J z tanie militaria i kiedy na Gunfire stały po 2,5 tysiąca na tanie militaria kupiłem za 1800... co do podzespołów: SHOGUN ma racje, jest tam poprawionych kilka drobiazgów, co do silnika nie był bym pewny czy go wymienili, a jeśli chodzi o mosfet taaaa... podczepić dodatkową wtyczkę która powinna być w zestawie, i Kasia śmiga jak ta lala. Jedno ale, czy tego chcesz czy nie... rozbierz i sprawdź czy zębatki są dobrze spodkładkowane, no chyba że chcesz po czasie wymienić łożyska :P Quote Link to post Share on other sites
zeneksztacheta Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Dzięki za poradę. Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Panowie, pytanko. Wsadziłem komorę hopsiupa produkcji Morrisa. Jest mały problem. Wężyk podający kulki do komory tak jakby jej nie sięgał. Jest przerwa jakieś 5-7mm pomiędzy nim a komora. Czy czegoś mi tam brakuje czy może coś skopałem? Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted August 15, 2017 Report Share Posted August 15, 2017 Dla sprostowania, hopek jest oczywiście w tej śmiesznej części która go stabilizuje i ustawia w odpowiednim położeniu tak? Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Yyyyyy toś mi teraz ćwieka zabił. Chodzi Ci o ten kołek blokujący całą lufę? Quote Link to post Share on other sites
GranitSKS Posted August 16, 2017 Report Share Posted August 16, 2017 Nie nie, kołek jest od góry, ten kawałek blokujący wężyk który powoduje że draństwo siedzi w jednym miejscu. powinno wyglądać to w ten sposób: http://imgur.com/a/RhpVg rozebrał bym bardziej i pokazał samą cześć w kawałkach ale.. nie chce mi się, bo dopiero co wróciłem z roboty :P Moja Kaśka leży cała rozbabrana już od miesiąca, teraz kupiłem GB i okazało się że brakuje otworów na śruby mocujące GB do korpusu... także trzeba samemu sobie nawiercić... wiązkę pod mosfet musiałem sam zrobić kompletnie nową, magazynek też czeka na przeróbkę, jak coś trzeba to pytaj :) Quote Link to post Share on other sites
megabac Posted August 17, 2017 Report Share Posted August 17, 2017 No to własnie tego elementu mi brakuje.... Shiiiit.... Quote Link to post Share on other sites
ppszejdi Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Mam problem z PKM nie podaje kulek tak jak by element zwalniający kulki nie był przez komory dociskany..Bez komory działa poprawnie komora jest stok. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.