Rogaś Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Wywalić bezpiecznik. Jeśli to nie pomoże, styki do przeglądu i ewentualnej wymiany. Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Potrzebuję dodatkowej repliki awaryjnej, albo do pożyczania i wybór padł właśnie na rk-02. Obecna jego cena 502 zł w sklepie na T, jest średnio zadowalająca mój niski budżet, więc skłaniam się ku używanym. Mam 3 interesujące propozycje, w których jak wiadomo można cenę nieco stargować: 1. http://rus.mil.pl/forum/discussion/6454/1/s-repliki-ak74m-aks74--pokrowiec/#Item_0 wersja Full Steel (mam zdjęcia z magnesami potwierdzające prawdziwość FS'a) Drugi właściciel, replika przeleżała u niego parę miesięcy nieużywana. Wada: śruba w selektorze coby się trzymał.("Z tego, co widzę jest tam nawiercenie, położona podkładka i śruba. Wątpię, czy możliwe jest przywrócenie standardowej śruby w tym miejscu (gdyby było, to zapewne pierwszy właściciel w ogóle by nie pakował tam śruby"- właściciel). Ogromna ujma na wyglądzie, chyba, że uda się ją jakoś odwrócić. Za repliką przemawia wszystko stalowe, za to odpycha nieco cena, która wynosi tyle co za nowego rk-02 + gumka. 2. http://olx.pl/oferta/sprzedam-rk-02-firmy-boyi-ak74-CID767-ID9mqut.html Na plus cena, replika bez zastrzeżeń, tylko kilka rys. 3. http://olx.pl/oferta/ak74s-rk02-asg-CID767-ID9Eq9Z.html#f69059e40c Tak samo bez zastrzeżeń. Właściciel sprzedaje, bo inwestuje w "snajperstwo". Przebieg 10k. Proszę o pomoc w wyborze. Która replika według was bardziej się opłaca? (Cena za nowy zestaw replika+gumka+4 magazynki wyjdzie ok 650zł, jednak jeśli będzie wyjściem najlepszym, to się na niego skuszę). Sprzedający wydają się być uczciwymi. W zależności od utargowanej ceny skłaniałbym się raczej między 1. a 2. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Oferta nr.3 trąci gimbazą, oferta nr.2 z "tylko jedną strzelanką" to również typowy bullshit w stylu przebieg 173000 w dwudziestoletnim passerati w tedeiku. Bierz zdecydowanie nr. 1 ze względu na stalową obsadę kolby. BTW, do zapasowej repliki raczej nie potrzebujesz dodatkowych magów. Quote Link to post Share on other sites
pszem Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Przeciez hi-capy to grzechoczące zło, nawet jako zapas. Dzięki, wtakim razie potarguję się o stalowego. Quote Link to post Share on other sites
Galjusz Posted May 3, 2015 Report Share Posted May 3, 2015 Witam Posiadam RK-02 od 2 lat. Służy mi dobrze i bezawaryjnie, trochę rzeczy powymieniałem, a dokładnie komorę, gumkę, lufę precyzyjną oraz silnik wraz kablami. Pora na gearbox i zastanawiam się nad takimi częściami : http://gunfire.pl/product-pol-1152195307-Glowica-cylindra-do-AK-v-3-short-type-SHS.html http://gunfire.pl/product-pol-1152196474-Cylinder-SHS-Typ-0.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195338-Dysza-do-AK-dluga.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195319-Tlok-z-wycieciami-14-metalowych-zebow-SHS.html lub http://gunfire.pl/product-pol-1152201755-Tlok-SHS-14-stalowych-zebow.html http://gunfire.pl/product-pol-1152200428-Aluminiowa-lozyskowana-glowica-tloka.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195386-Metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-V-3.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195334-Sprezyna-glowna-M130.html Lub http://gunfire.pl/product-pol-1152202843-Wzmocniony-zestaw-cylindra-z-glowica-tloka-POM-do-AK47.html http://gunfire.pl/product-pol-1152201755-Tlok-SHS-14-stalowych-zebow.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195386-Metalowa-lozyskowana-prowadnica-sprezyny-V-3.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195334-Sprezyna-glowna-M130.html Który zestawów będzie najlepszy, albo co innego ? Quote Link to post Share on other sites
Dawcio1pl Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Jest jakaś możliwość w tym bojcu albo w innym bojcu albo w ogóle w kałaszach albo w ogóle w jakiejkolwiek replice skrócenia drogi spustu? Chciałbym żeby spust był delikatniusi. Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 A poszukał? http://forum.wmasg.pl/topic/134761-skrocenie-drogi-spustu-v3/ Quote Link to post Share on other sites
DEDKILLER Posted May 24, 2015 Report Share Posted May 24, 2015 Chciałbym się spytać o wytrzymałość zębatek nowych boyiców , a dokładniej czy pociągną m130 (np:guardera) razem ze stockowym silnikiem , czy wytrzymają krótkie serie po 7-10 kulek i nie rozpadną się .(części takie jak tłok itd będą wymienione). Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 mam taki problem że za nic nie da się wybić tego mniejszego pinu trzymającego lufę zew.. Dziwnie to wygląda, tak jakby z jednej strony został spłaszczony jakimś młotkiem w serwisie pewnego sklepu na t jakieś dwa miesiące temu. Ni cholery też nie mogę odkręcić śruby trzymającej chłyt :/ jakieś pomysły? Jutro po 15 dam zdj. DED, myślę, że silnik nie uciągnie za bardzo m130 Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Ok, śruba poszła, ale pin nie. Zdj niestety nie mogę wrzucić. z prawej strony jest normalny, okrągły, a z lewej jest nieregularny i kawałek metalu wychodzi poza kształt okręgu :/. Da się może wyciągnąć komorę HU i lufę wew. bez zdejmowania zewnętrznej? Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Tak, wyjmując lufę z komory. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 a jak wyjąć komorę, bez zdejmowania lufy zewnętrznej? Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Wyjmujesz GB, zdejmujesz komorę, wysuwasz lufę przez wylot lufy zewnętrznej. A kołek da się wybić, trzeba się tylko do tego przyłożyć. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Tja ja się do tego tak przykładam że aż się śrubokręt w nań wbija i teraz wygląda jak śruba :P Quote Link to post Share on other sites
Bosman_Zefhar Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Jak zobaczysz to z jednej strony pin jest rowkowany, a z drugiej nie. Wybijasz (przykładaj śrubokręt, czy co tam masz) od strony bez rowków i pójdzie :) Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 no ni luja nie idzie, bo właśnie z tej strony wystaje ten metal :/ Quote Link to post Share on other sites
Desmon Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Może ten filmik z YouTube jakoś Ci pomoże: W mojej replice ten pin wyszedł bardzo gładko, aż się zdziwiłem. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 On tu ma jeden pin, ja mam dwa. Quote Link to post Share on other sites
Bosman_Zefhar Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 A gdzie masz drugi? :) Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 taki mniejszy jak sie patrzy od strony jaskolczego ogona to na lewo od tego wiekszego :) sry za orto, uroki smartfona. Quote Link to post Share on other sites
Bosman_Zefhar Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Jak się rozbiera rk-02 to jest jeden główny pin co na filmie. Za to jest śrubka na imbus 2 pod szczerbinką. Quote Link to post Share on other sites
Bartiełow Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 ni ma sruby je pin przy tuz przy lufie w przedniej czesci tego metalowego czegos na czym jest szczerbinka na innych filmach sa dwa piny ale nie dam linka bo nie dysponuje w tej chwili komputerem Quote Link to post Share on other sites
DEDKILLER Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Mi się wydaje że ten twój serwis mógł ci skleić ten pin bo może coś zniszczyli albo luz był.Po prostu wyjmij gb, wysuń trochę lufę, wyjmij "zaślepkę" , ściągnij komorę i resztę przez lufę zew weź wyjmij. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 No jest ten pin, ale co innego mamy Ci poradzić? Bierzesz wybijak, a nie płaski śrubokręt, który będzie się wbijał w kołek, i wybijasz z użyciem siły. Jeśli z jednej strony jest zaklepany, to bierzesz Dremla albo klasyczną szlifierkę i szlifujesz zaklepany łebek, a następnie wybijasz. To naprawdę nie jest "rocket science". Wystarczy odrobina pomyślunku i zaradności. Quote Link to post Share on other sites
Bosman_Zefhar Posted May 27, 2015 Report Share Posted May 27, 2015 Jeden jedyny pin. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.