pidzejfat Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Oficjalny wątek o tłokach SHS /Posty wydzielone z wątku zbiorczego o częściach SHS. /you-dash Od siebie polecam tłoki (z pełną metalową szczęką) i zębatki. Są świetnie wykonane i bardzo trwałe, wyjątkowo tanie... Nadają się do tuningów. Quote Link to post Share on other sites
slepy Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Tłoki wyglądają solidnie, mam 2 z pełną metalową szczęką. Jeden to odciążona wersja, drugi zwykły. O ile w przypadku tego pierwszego wszystko cacy, o tyle w drugim dziurka w którą wchodzi głowica tłoka była niesymetrycznie zrobiona... Musiałem piłować i ostatecznie wspomóc się klejem przy montażu głowicy tłoka. Co do wytrzymałości to się jeszcze nie wypowiadam, wersja lżejsza jest w giwerze o której pisałem na początku postu (wraz z zębatkami SHSa 13:1), drugi tłok idzie do minimi z M140 i lipolem 11,1. Jak przebieg będzie liczony w dziesiątkach tysięcy, to skrobne coś więcej. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 A tłoki z 3 metalowymi zębami jak się sprawuje? Wolę by przy zacince poszedł tłok za 3 dychy niż zęby za 8 :) Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Przy rofie 30+ musisz miec full metal zeby - inaczej szybko zjedzie ci plastikowe zeby. Po prostu poczatkowe trzy dostaja masaktycznie ... rozwalilem tak ze 3 stockowe tloki. Zacinka nie rozwala ci od razu zebatek ani tloka. Jak raz zalozylem zle gume to mialem z 20 zacinek - w augu latwo wyjac kulke ;) Tylko jak pozyczalem komus to mi rozwalal zebatki albo tlok bo strzelal mimo zaciecia na full auto... Na extreme fire pisza ze czasem zebatki SHS maja problem w zebatce srodkowej - lubi sie ulamac to co wchodzi w lozysko. Ale ja nie zaobserwowalem - moze dlatego ze mam z jakiejs pierwszej partii. Ogolnie za ta cene nie ma co sie zastanawiac. Idealne rozwiazanie dla tuningu na szybkosc. Tloki tez maja dobre - metalowa szczeka to nie jakis szajsowy odlew tylko stal. Ciezko sie szlifuje i wogole nie zuzywa. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Od siebie polecam tłoki (z pełną metalową szczęką) i zębatki. Są świetnie wykonane i bardzo trwałe, wyjątkowo tanie... Nadają się do tuningów. Właśnie mi tłok w G&P poszedł. Myślę, żeby wstawić właśnie ten z metalową szczęką? Da radę pod SP120 i lipo 11,1? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Spokojnie da rade. Apropo tych od razu lzejszych - podziurawionych po bokach - sa one (na szerokosc) wezsze o jakies 1-2 mm. Nie wiem czemu tak zostaly zrobione - ale jak ma sie odrobine szerszy gearbox (ja mam jeden sklejany dlatego jest nierowny) lub nie wcisnie srubokretem przez dysze tloka podczas skladania - moze on sie zblokowac na szynach. Pozatym - jest swietny. SP120 i lipo 11.1 spokojnie wytrzyma. Przydaje sie przykleic listwe stalowa do korpusu tloka -tak zeby szczeka nie uderzala w glowice tloka. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 (edited) AnR dziś bede montował TEN tłok i będzie latał na lipo 11.1 V 20C i 130Guardera w AK przy BU. Pracownik sklepu oświadczył ze spokojnie ten tłok wytrzyma. Sam jestem ciekaw jak to będzie banglac . Edyta: Kocur jakim klejem kleisz szczękę. Edited November 22, 2010 by Snipernr1 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Właśnie ktoś mi zwędził ten za 25 zł i biorę ten droższy. G&P ma czasem problemy z długością głowic, więc to nawet lepiej. Ale wiesz... Zdenerwowałem się. :F Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Kleje kropleka (ale ta zelowa) lub dwuskaldnikowym - zalezy co mam pod reka. Ogolnie ta szczeka bardzo ciasno wchodzi - ale jezeli by latala - jest mozliwosc ze ukruszy sie cos od uderzen. AnR - jakby bylo potrzebne - zawsze mozna odrobine podszlifowac trzeci zab (drugi wywalic jak jest). Fajnie opisuje to koles tutaj http://airsoftsniper.proboards.com/index.cgi?board=aeg&action=display&thread=1291 Wogole ma pare fajnych patentow na ustablizowanie fpsow. Ma pare kontrowersyjnych pomyslow. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 Ok, tłok przyszedł, bez problemów go założyłem, bo w końcu jestem AnR, nie? FPS takie same jak przed awarią, czyli 435 na SP120, komorze KA i gumce systemy. Wiem, jestem fajny. :F Ponad to, obawiałem się, że będzie teraz brzmiała jak traktor jak metal o metal będzie się ocierał, ale zostałem miło zaskoczony, kultura pracy jest OK. Zobaczymy jak przemiele jakieś 20 tyś. Do tego, mam niejasne wrażnie, że ROF mi podskoczył. Ale nie mierzyłem ani przed, ani po. Więc teraz nie ma sensu. Quote Link to post Share on other sites
zywieckwt Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Panowie mam pytanie. Jakie znaczenie ma szerokość zębów w tłoku ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 Polowkowe tloki dostosowane sa do zebatek Infinite torque (albo odpowiednikow). To te o przelozeniu 32:1 i wiecej. Jak zerkniejsz na zebatke tlokowa - to ona zeby ktore naciagane sa przez srodkowa - ma tak samo szerokie jak te co naciagaja tlok. Wiec zeby tlok sie na nich nie blokowal - musi miec polowe zebow wycietych (zeby zrobic miejsce na zebatke). To sa zebatki i tloki do tuningow od m180 wzwyz. Przy slabszych sprezynach nie warto ich montowac (ewentualnie przy slabszych sprezynach i bardzo kiepskich silnikach stockowych ... ale po co ?) Takie zebatki zmniejszaja ci rofa 1.8-2.5 razy. Do tego zwiekszaja czas reakcji na spust. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 (edited) Kilka miesięcy temu zamówiłem ten tłok http://rsov.com/index.php?target=products&product_id=3854. Teraz u Krakmanów pojawił się ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_18_stalowymi_do_sr25_shs-2279.html. Mam jeden i drugi. Są identyczne. Wygląda na to, że SHS brand'uje pewne produkty zamiast je rzeczywiście produkować. Btw Całkiem dobry tłok. Bez kombinacji wchodzi do SR25 P&J, A&K oraz CA. Lata na M170 Guarder'a i nic z nim się nie dzieje. Mam jeszcze trochę innych części SHS ale nie miałem jeszcze czasu ich gdzieś zainstalować. Jak coś porobię to napiszę. Edited December 8, 2010 by luglo Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Albo jest na odwrót. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 (edited) No właśnie jestem pewien, że Hornbill był pierwszy :zastanawia: SHS jako firmę sprzedającą części i akcesoria (np. te same magi, które można spotkać w JG czy w BOYI) znam od dwóch lat ale ten tłok pojawił się niedawno po Hornbill'u. Edited December 8, 2010 by luglo Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Świetny jest ich tłok nylonowy(info od krakmanów), pomimo tylko 3 stalowych zębów, bez śladów zużycie jedzie u mnie na springu sp150, często też katowany na auto. Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 27, 2011 Report Share Posted February 27, 2011 Tłok SHS? Jako zamiennik plasticznego Cymy? Pytam, bo mi urwała się dupa w stockowym tloku od CM/035A po 15k BB's na 11,1V lipo... Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 I tak dostepny jest tylko jeden ... Clasik - niedlugo bede go montowac ale ciezko powiedziec czy jest mocny. Z wygladu jest ok ... najwazniejsza kwestia to jak wyglada listwa, czy jest z mocnej stali czy szit metalu, i czy plastik korpusu jest dostatecznei wytrzymaly. Ale mysle ze powinno dac rade. Shsy tloki byly tez swietne (i dosc tanie). Plasticzne JBU tez daja rade. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Na żółtym CA przy ponad 470 i rofie ponad 22-23 /s nie widać śladów zużycia, za to zębatę widziałeś Kocur sam ;-). Zeżarło zęby na pośredniej ;-). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Bo żółty CA jest tłokiem megastycznym. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 (edited) Tylko co gorsze, zjechane zębatki czy tłok..? :icon_razz2: Pozdrawiam, Lambert Edited March 2, 2011 by Lambert Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Tłok jest zawsze tańszy. :> Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Spoku tutaj zdechły zębatki KA, a one są z plasteliny ;-). teraz SHS`y walczą na tym tłoku ;-). Quote Link to post Share on other sites
krauzak Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 (edited) Właśnie montowałem ten tłok z CA i powiem wygląda bardzo porządnie. Co najważniejsze - od środka ma zalane zęby, pod ostatnim zębie jest też sporo tworzywa więc nie grozi mu wciśniecie do środka (jak np w tytanowym z DF) Zęby ma z konkretnego stopu bo szlifowałem przedostatni ząb i troszkę czasu to zajęło. Edited March 4, 2011 by krauzak Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Na jakim springu to u ciebie chodzi ??? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.