Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
pidzejfat

Tłoki i głowice tłoka SHS [oficjalny]

Recommended Posts

Oficjalny wątek o tłokach SHS

 

/Posty wydzielone z wątku zbiorczego o częściach SHS. /you-dash

 

Od siebie polecam tłoki (z pełną metalową szczęką) i zębatki.

Są świetnie wykonane i bardzo trwałe, wyjątkowo tanie...

 

Nadają się do tuningów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tłoki wyglądają solidnie, mam 2 z pełną metalową szczęką. Jeden to odciążona wersja, drugi zwykły. O ile w przypadku tego pierwszego wszystko cacy, o tyle w drugim dziurka w którą wchodzi głowica tłoka była niesymetrycznie zrobiona... Musiałem piłować i ostatecznie wspomóc się klejem przy montażu głowicy tłoka.

Co do wytrzymałości to się jeszcze nie wypowiadam, wersja lżejsza jest w giwerze o której pisałem na początku postu (wraz z zębatkami SHSa 13:1), drugi tłok idzie do minimi z M140 i lipolem 11,1. Jak przebieg będzie liczony w dziesiątkach tysięcy, to skrobne coś więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy rofie 30+ musisz miec full metal zeby - inaczej szybko zjedzie ci plastikowe zeby.

Po prostu poczatkowe trzy dostaja masaktycznie ... rozwalilem tak ze 3 stockowe tloki.

Zacinka nie rozwala ci od razu zebatek ani tloka.

Jak raz zalozylem zle gume to mialem z 20 zacinek - w augu latwo wyjac kulke ;)

Tylko jak pozyczalem komus to mi rozwalal zebatki albo tlok bo strzelal mimo zaciecia na full auto...

 

Na extreme fire pisza ze czasem zebatki SHS maja problem w zebatce srodkowej - lubi sie ulamac to co wchodzi w lozysko.

Ale ja nie zaobserwowalem - moze dlatego ze mam z jakiejs pierwszej partii.

Ogolnie za ta cene nie ma co sie zastanawiac. Idealne rozwiazanie dla tuningu na szybkosc. Tloki tez maja dobre - metalowa szczeka to nie jakis szajsowy odlew tylko stal. Ciezko sie szlifuje i wogole nie zuzywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie polecam tłoki (z pełną metalową szczęką) i zębatki.

Są świetnie wykonane i bardzo trwałe, wyjątkowo tanie...

 

Nadają się do tuningów.

 

Właśnie mi tłok w G&P poszedł. Myślę, żeby wstawić właśnie ten z metalową szczęką? Da radę pod SP120 i lipo 11,1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie da rade.

Apropo tych od razu lzejszych - podziurawionych po bokach - sa one (na szerokosc) wezsze o jakies 1-2 mm.

Nie wiem czemu tak zostaly zrobione - ale jak ma sie odrobine szerszy gearbox (ja mam jeden sklejany dlatego jest nierowny) lub nie wcisnie srubokretem przez dysze tloka podczas skladania - moze on sie zblokowac na szynach.

Pozatym - jest swietny. SP120 i lipo 11.1 spokojnie wytrzyma.

Przydaje sie przykleic listwe stalowa do korpusu tloka -tak zeby szczeka nie uderzala w glowice tloka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AnR dziś bede montował TEN tłok i będzie latał na lipo 11.1 V 20C i 130Guardera w AK przy BU. Pracownik sklepu oświadczył ze spokojnie ten tłok wytrzyma. Sam jestem ciekaw jak to będzie banglac .

 

Edyta: Kocur jakim klejem kleisz szczękę.

Edited by Snipernr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie ktoś mi zwędził ten za 25 zł i biorę ten droższy. G&P ma czasem problemy z długością głowic, więc to nawet lepiej. Ale wiesz... Zdenerwowałem się. :F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleje kropleka (ale ta zelowa) lub dwuskaldnikowym - zalezy co mam pod reka. Ogolnie ta szczeka bardzo ciasno wchodzi - ale jezeli by latala - jest mozliwosc ze ukruszy sie cos od uderzen.

 

AnR - jakby bylo potrzebne - zawsze mozna odrobine podszlifowac trzeci zab (drugi wywalic jak jest).

Fajnie opisuje to koles tutaj http://airsoftsniper.proboards.com/index.cgi?board=aeg&action=display&thread=1291

Wogole ma pare fajnych patentow na ustablizowanie fpsow.

Ma pare kontrowersyjnych pomyslow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, tłok przyszedł, bez problemów go założyłem, bo w końcu jestem AnR, nie? FPS takie same jak przed awarią, czyli 435 na SP120, komorze KA i gumce systemy. Wiem, jestem fajny. :F Ponad to, obawiałem się, że będzie teraz brzmiała jak traktor jak metal o metal będzie się ocierał, ale zostałem miło zaskoczony, kultura pracy jest OK. Zobaczymy jak przemiele jakieś 20 tyś. Do tego, mam niejasne wrażnie, że ROF mi podskoczył. Ale nie mierzyłem ani przed, ani po. Więc teraz nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polowkowe tloki dostosowane sa do zebatek Infinite torque (albo odpowiednikow). To te o przelozeniu 32:1 i wiecej.

Jak zerkniejsz na zebatke tlokowa - to ona zeby ktore naciagane sa przez srodkowa - ma tak samo szerokie jak te co naciagaja tlok.

Wiec zeby tlok sie na nich nie blokowal - musi miec polowe zebow wycietych (zeby zrobic miejsce na zebatke).

To sa zebatki i tloki do tuningow od m180 wzwyz. Przy slabszych sprezynach nie warto ich montowac (ewentualnie przy slabszych sprezynach i bardzo kiepskich silnikach stockowych ... ale po co ?)

Takie zebatki zmniejszaja ci rofa 1.8-2.5 razy. Do tego zwiekszaja czas reakcji na spust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka miesięcy temu zamówiłem ten tłok http://rsov.com/index.php?target=products&product_id=3854. Teraz u Krakmanów pojawił się ten http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_tloki/wzmocniony_tlok_z_18_stalowymi_do_sr25_shs-2279.html. Mam jeden i drugi. Są identyczne. Wygląda na to, że SHS brand'uje pewne produkty zamiast je rzeczywiście produkować.

 

Btw

Całkiem dobry tłok. Bez kombinacji wchodzi do SR25 P&J, A&K oraz CA. Lata na M170 Guarder'a i nic z nim się nie dzieje.

 

Mam jeszcze trochę innych części SHS ale nie miałem jeszcze czasu ich gdzieś zainstalować. Jak coś porobię to napiszę.

Edited by luglo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie jestem pewien, że Hornbill był pierwszy :zastanawia: SHS jako firmę sprzedającą części i akcesoria (np. te same magi, które można spotkać w JG czy w BOYI) znam od dwóch lat ale ten tłok pojawił się niedawno po Hornbill'u.

Edited by luglo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetny jest ich tłok nylonowy(info od krakmanów), pomimo tylko 3 stalowych zębów, bez śladów zużycie jedzie u mnie na springu sp150, często też katowany na auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak dostepny jest tylko jeden ...

Clasik - niedlugo bede go montowac ale ciezko powiedziec czy jest mocny.

Z wygladu jest ok ... najwazniejsza kwestia to jak wyglada listwa, czy jest z mocnej stali czy szit metalu, i czy plastik korpusu jest dostatecznei wytrzymaly.

Ale mysle ze powinno dac rade.

Shsy tloki byly tez swietne (i dosc tanie).

Plasticzne JBU tez daja rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na żółtym CA przy ponad 470 i rofie ponad 22-23 /s nie widać śladów zużycia, za to zębatę widziałeś Kocur sam ;-). Zeżarło zęby na pośredniej ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie montowałem ten tłok z CA i powiem wygląda bardzo porządnie.

Co najważniejsze - od środka ma zalane zęby, pod ostatnim zębie jest też sporo tworzywa więc nie grozi mu wciśniecie do środka (jak np w tytanowym z DF)

Zęby ma z konkretnego stopu bo szlifowałem przedostatni ząb i troszkę czasu to zajęło.

Edited by krauzak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...