P&P Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Sprawdź kable jak masz pociągnięte na przód. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted June 25, 2013 Author Report Share Posted June 25, 2013 no ok ...ale jak by był z nimi cos nie tak to replika by wcale nie strzelała a tu popukałem piąstkami palców po GB i zaskoczyło ... Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 25, 2013 Report Share Posted June 25, 2013 Ech, geniusze... Przerywacz? Poruszaj selektorem selektorem (w pełnym zakresie) i sprawdź czy strzela (od pojedynczego). Jeżeli tak, to prawdopodobnie przyczyna tkwi w ww. Stara przypadłość trójek. Na forum opisywana eony temu. Poszukaj. Jeśli nie - weź miernik i sprawdź elektrykę, czy gdzieś nie jest przerwany obwód. Ponieważ mógł "odkleić się" jakiś lut, przerwać kabel - mogły też rozgiąć się blaszki w kostce stykowej - co nie musi od razu skutkować całkowitym otwarciem obwodu. Swoja droga to naprawdę są elementarne kwestie. Nie wiem czy jest jeszcze w szkołach ZPT, ale wydawałoby się, że zanim pobiegnie się po pomoc na forum, na pewne rzeczy można wpaść (/poszukać) samemu. Odpowiednio należy zauważyć, że jeśłi nie ma się nic sensownego do powiedzenia, to nie należy udzielać rad (ad. P&P). Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Tylko jakby miał przypadłość V.3 to by mu spust klikał a Luzak piszę, że nie było nic. Więc prędzej coś na kablach. Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Przeczytaj jeszcze raz co napisał. :) Napisał, że nie było reakcji, a nie o pracy spustu. Poza tym, choć najczęściej istotnie tak jest, problem przerywacza nie zawsze manifestuje się "klikaniem" (co w mojej ocenie zależne jest od spasowania i zużycia właściwych elementów). Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 (edited) Zawsze jak jest "ta" przypadłość to spust inaczej pracuje. A raczej pukaniem i stukaniem by nie naprawił tego problemu bo jedynym rozwiązaniem jest strzelić na auto. I bardzo dobrze Cię zrozumiałem :icon_smile:. Edited June 26, 2013 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 (edited) Widzisz, problem w tym, że mam na stanie 3 repliki z GB v.3 i od 10 lat grzebię w tym GB, także u znajomych. I niestety nie mogę podzielić Twoich tez. Tzn. co do zasady masz rację - ale możliwe są również sytuacje opisane przeze mnie, jak i możliwe jest chwilowe usunięcie usterki w wyniku uderzenia w replikę. Natomiast całe to diagnozowanie i "naprawianie' repliki na odległość, za pomocą forum, jest po prostu o kant, wiadomo czego, rozbić. Możemy wymieniać nasze doświadczenia, ale dopóki ktoś ogarnięty nie usiądzie nad replika autora „na żywo”, będzie to bezprzedmiotowe. I tyle. Edited June 26, 2013 by Kuba Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Magia Panie magia! Już dawno Luzakowi proponowaliśmy rzucenie repliki na serwis. Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Panie - ja tak naprawdę po 10 latach, to do dziś nie wiem jak się ten przerywacz naprawia. Coś tam można piłować, rozciągać, luzować, podkładkować... Ale ostatecznie to i tak zawsze jest na 2 uda i albo się uda, albo się nie uda. ;) Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Ja to załatwiałem mocniejszą batkę i problem znikał :D. Quote Link to post Share on other sites
Kuba Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Albo słabszą sprężynę. ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Są dwa miejsca gdzie sie lekutko przypiłowuje. Jedno na samym przerywaczu, drugie na mimośrodzie zębatki ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Magia Panie magia! Już dawno Luzakowi proponowaliśmy rzucenie repliki na serwis. Albo niech sobie kupi kompletny gb v3 na komisie za 100zet, a stary sprzeda na części i po sprawie. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted June 27, 2013 Report Share Posted June 27, 2013 Też tak można Mendi :D. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted June 15, 2016 Author Report Share Posted June 15, 2016 (edited) Witam dziś podczas strzelania i kolejnego oddania strzału spust nie zareagował , po rozkręceniu GB ujrzałem zerwaną ośkę zębatki widoczną na poniższym zdjęciu , jaką polecacie część zamienną ? Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro ewentualni używany taki GB wart jest świeczki ? http://allegro.pl/gearbox-v3-jg-i6248994063.html Edited June 15, 2016 by luzak128 Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted June 15, 2016 Report Share Posted June 15, 2016 Zrób po najmniejszej linii oporu i kup samą zębatkę środkową. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 16, 2016 Report Share Posted June 16, 2016 Zrób po najmniejszej linii oporu i kup samą zębatkę środkową. Dokładnie, zwłaszcza że koszt takiego kompletu zębatek na komisie to ze 30 zet. A zawsze bezpieczniej jest komplet wziąć, w razie gdyby się stare zębatki nie do końca zaprzyjaźnić chciały z tą nową, środkową. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted June 16, 2016 Author Report Share Posted June 16, 2016 Rozumie , a gdzie kupie samą środkową zębatkę za niewielkie pieniądze ? Gdyż wynalazłem takie osobno lecz to koszt od 40-100zł w miarę tanio znalazłem taki oto zestaw zębatek : http://allegro.pl/zestaw-wzmocnionych-zebatek-do-gearbox-a-shs-i4880645019.html Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 16, 2016 Report Share Posted June 16, 2016 na komisie szukaj Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 16, 2016 Report Share Posted June 16, 2016 Zrób po najmniejszej linii oporu i kup samą zębatkę środkową. Po linii najmniejszego oporu to będzie wydębienie od kogoś koła z rozwalonymi zębami i zmiana samej ośki. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted June 16, 2016 Report Share Posted June 16, 2016 Jak ma trochę zdolności manualnych to jak najbardziej. Wtedy wyjdzie mu to groszowo jeśli chodzi o koszta. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted June 16, 2016 Author Report Share Posted June 16, 2016 było by najlepiej lecz gdzie szukać takiej ośki ? najbliższy komis to Rzeszów , wiec wśród forumowiczów było by najlepiej, a koszty zwykłego listu ekonomicznego chętnie pokryje. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted June 17, 2016 Report Share Posted June 17, 2016 @wiciok toś mu poradził, czysty sarkazm... człowiekowi bez pojęcia radzisz wybijać zaprasowaną ośkę, którą raczej trzeba zrobić niż kupić. @luzak żeby ci się wysypała oś w zębach za kilka stów, to zrozumiałbym zamieszanie, ale to jest stock, za 10zet, a komplet za 30. Kup, zmień i nie śmieć tutaj. Quote Link to post Share on other sites
luzak128 Posted June 23, 2016 Author Report Share Posted June 23, 2016 ok zębatki wymienione , mam takie pytanie : replika ma włożony pakiet 11.1V i przez to po oddaniu pojedynczego strzału silnik dociąga do połowy sprężynę , czy po zakupieniu tego mosfetu problem zniknie ? http://allegro.pl/mosfet-z-hamulcem-okablowanie-najtaniej-hit-i6256478321.html Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted June 23, 2016 Report Share Posted June 23, 2016 Poważnie nie widzisz naszego komisu gdzie można kupić wszystko do replik ? o.O http://wmasg.pl/pl/consignment Co do aktualnego problemu to zapewne masz źle i to bardzo źle wypodkładkowane zębatki. Coś jeszcze zmieniałeś? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.