Emcet Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Nie masz się czym przejmować. Silnik ma luz we chwycie i przy odpaleniu lekko się rzuca. Quote Link to post Share on other sites
kubiszok Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 (edited) Nie masz się czym przejmować. Silnik ma luz we chwycie i przy odpaleniu lekko się rzuca. aha, dzięki :icon_biggrin: Zacząłem się już przejmować że jak im to oddam to miesiąc repliki nie zobaczę...Warto to jakoś usztywnić, czy nie? PS: strasznie metaliczny dźwięk ma ta replika przy strzelaniu, czego to wina? Sprężyny? Coś tam na forum ktoś wspominał ale tyle tego było że już mi się wszystko pomieszało :icon_biggrin: Edited March 13, 2015 by kubiszok Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Czytaj, sprężyna jest krótka. Quote Link to post Share on other sites
kubiszok Posted March 13, 2015 Report Share Posted March 13, 2015 Czytaj, sprężyna jest krótka. czytałem wszystkie strony, tylko tam było multum rozmów na różny temat to teraz mi się wszystko pomieszało Quote Link to post Share on other sites
Obi-Wan Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Panowie, moja Specna co jakiś czas strzela podwójnie albo na pusto. Przez długi czas bagatelizowałem ten problem, bo zbytnio mnie nie wkurzał. Ale chyba czas coś z tym zrobić. Mam zamontowaną czerwoną dyszę SHS-a, podejrzewam że jest przydługa. Jak zaglądam do komory przez gniazdo magazynka, często widzę dyszę. Jak skrócić dyszę? Pilnikiem czy coś? Nie chce niczego zepsuć, pogorszyć szczelności ani nic. Da radę to zrobić bez rozkładania GB? Skąd mam wiedzieć, o ile skrócić? A może się mylę co do długości dyszy i problem leży gdzie indziej? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Zobacz czy komora nie skacze przod tył. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 (edited) Nigdy nie lubiłem dysz do m4 SHS bo są zazwyczaj za długie a ludzie dalej je kupują ^^ już nie mówiąc o specnach gdzie dysza jest krótka. Musisz dyszę zostawić w tylnym położeniu i wkładasz komorę i patrzysz czy dysza wystaje. Wkładasz kulkę i popychasz śrubokrętem jeśli kulka ma spore opory aby weszła to musisz zmienić dyszę. Dysza też będzie lekko wystawać. Mowa tutaj o za długiej dyszy. Jeśli będzie ok to chować się będzie w tylnym położeniu i jej widać nie będzie. Łatwe do zauważenia. Proste :icon_smile:. Edited March 14, 2015 by Brzuski Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Cholerka, popełniłem ten błąd o którym wspomniał Brzuski. Kupiłem dyszę do M4 od SHS i jest za długa dobry 1mm. Dobrze, że to 11 zł kosztowało. Kupiłem w zasadzie tylko dlatego, że zamówienie na szybko robiłem no i cena była bardzo niska, więc i strata mała :-) Do Specny nie pasuje, do LR300 od EA tak samo, ani do żadnej M4 SBR od EA. W sumie to do czego ona podejdzie? Do G36 za krótka jest stanowczo. Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Ja miałem u siebie zainstalowaną czerwoną dyszę SHS od nowości i nie miałem z nią nigdy problemów. Chociaż z nieznanej mi przyczyny, serwis mi w pewnym momencie wymienij ją na fioletową SHS, chociaż o to nie prosiłem. Dalej jednak nie miałem problemów. Niestety, replika wróciła do sklepu w czwartek trzeci raz. Tym razem zaczęła strzelać burstem na semi-auto. Zważywszy na to że raz była odesłana zaraz po zakupie z powodu zacinania się kompletnego na semi, a drugi raz z powodu pękniętej sprężyny spustu jestem zwyczajnie zdruzgotany tą emką. Quote Link to post Share on other sites
Brzuski Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Sprężynki pękają w specnach sam miałem te akcje więc warto wymienić wszystkie na dzień dobry 12zł komplet więc dużo to nie jest. Znając życie zaś poszła sprężynka i kostka nie odbija. Dysza fioletowa to do AK na bank 20,7mm w stocku jest 20,9mm. Dlatego też shs mający 21,4mm może okazywać się za długi. W grę wchodzi oczywiście jakość chińskiego wykonania i rodzaj gumki w komorze przez co jednym wchodzi innym nie. Dysza shs m4 ja nie wiem do czego pasuje tak serio. Mi nie przypasowała nigdy. Optymalne zawsze wkładam 21,2mm i chodzi miodzio i zero problemów a najprościej zmierzyć i kupić na wymiar ;) Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted March 14, 2015 Report Share Posted March 14, 2015 Znowu o dyszę? Wystarczy tylko wpisać "dysza" w polu "przeszukaj temat". Trzeci i ostatni raz polecę: Core podwójnie uszczelniona z tworzywa, pasuje bez szlifowania, full szczelna. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Ma ktoś pomysł jak się "pozbyć" śrubki wewnątrz chwytu pistoletowego? Rozkręciłem całą replikę, ostatnia śrubka i zonk... chińczyk chyba więcej ryżu dostał, siłę miał bo tak dokręcił, że za cholere nie chce wyjść. Poza tym sama śrubka zrobiona z czegoś strasznie miękkiego, prawie odrazu się wyrobiła. Ma ktoś pomysł jak wyjąć przykreconą cholernie mocno śrubke z wyrobioną główką wewnątrz chwytu pistoletowego (chodzi o tą ktora gwint ma w szkielecie GB). Help :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Spróbuj wbić płaski śrubokręt w łeb śruby i ją wykręcić. Jak nie pójdzie to ją rozwierć. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Jeśli żadnym sposobem nie da się rozkręcić, to tak jak MrMCET radzi - rozwiercać. Najlepiej szerokim wiertłem zjechać "łepek" wtedy chwyt zdejmiesz a pozostałość wykręcisz szczypcami (powinno być za co złapać, śrubki będzie wystawać tyle, ile grubości ma chwyt) Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Myślałem właśnie o rozwiercaniu, chyba będę zmuszony właśnie do tego. Obawiam się tylko czy chwyt to przeżyje Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 (edited) O ile wiertło Ci nie ucieknie to przeżyje :icon_razz: Edited March 21, 2015 by MrMCET Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Tnij chwyt silnikowy dremlem. Musiałem tak kiedyś zrobić. Taniej kupić chwyt silnikowy niż przypadkowo zjechać bardziej gwint lub nie daj boże uszkodzić szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Popieram, miałem to samo. Ostatnia śruba zjechała się przy pierwszym dokreceniu. Markowy chwyt można za dychę wyhaczyć na komisie... Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Poważnie? Tak od razu tniecie chwyt? Kolega napisał, że śrubka jest z gównolitu, rozwierci się w mig. Raczej ciężko popsuć przy tym coś więcej, a już na pewno nie szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Rodzi się pytanie co mi da odcięcie chwytu? Tak czy siak będę musial to rozwiercic/spilowac Quote Link to post Share on other sites
rocker21 Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Generalnie w specnie większość śrubek jest z gównolitu i warto je powymieniać na wstępie :P Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Jak rozerniesz chwyt to masz swobodny dostęp do śrubki. Wtedy możesz przy niej robić co sobie chcesz. Trudniej pewne czynności zrobić gdy nasze ruchy ogranicza chwyt. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Czy ja wiem, wiertlem czy pilnikiem i tak i tak sięgnę, a kombinerkami/szczypcami i tak nie złapie Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Nacinasz śrubkę pod śrubokręt płaski i odkręcasz. Quote Link to post Share on other sites
Seterus Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Próbował ktoś zdjąć stałą muszkę w którejś Specnie? Ja próbowałem i coś jakoś nie idzie wybijanie tych pinów, dziwne są, jakieś puste w środku :v komuś się udało? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.