Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M14 [G&G]


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lufa do PSG-1 Prometheus 590mm.

Gumka zielona G&G.

Zestaw głowic G&G:

głowica cylindra stal chromowana,

głowica tłoka aluminiowa,

Tłok JBU Aluminiowy korpus, stalowe zęby.

Sprężyna M170 Guarder.

Zębatki Helical Super Torque-Up Classic Army.

Łożyska kulkowe 8mm G&G.

Silnik Infinite Torque-Up Guarder.

Mosfet z radiatorem miedzianym + kable 2mm.

 

i jest ponad 620.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Odgrzeje kotleta ;pp Ludziska moje kochane przede wszystkim użytkownicy m14 g&g (najlepiej veterana) słuchajcie mam pytanie kupiłem własnie do mojej emeczki promyczka 550mm nówkę moim celem jest osiągnąć około 470-500 fps myśle że na m140/m150 dało by radę jak ktoś dobrze złoży, czy dużo muszę wymienić by uzyskać te magiczne cyfry. Dodam że veteran jest full stock i użytkuje go 1,5 roku i nic się nie dzieje i nie jestem typem bogacza by ktoś mi mówil kup zębatki CA za 250zł czy też silnik za 200-300 zł :) czy więcej chce to zrobić najtaniej a dobrze przy częściach chińskich które wcale nie są takie złe w porównaniu ceny do jakości :) jestem wdzięczny za wszelką pomoc (mam już pewien zarys jak to ma wyglądać ale chciałbym zobaczyć co wy na to powiecie)

Link to post
Share on other sites

skoro mówisz, że nie sa takie złe, to się znasz. a jak się znasz, to rób sam i nie pytaj.

 

ps. 500 fps to ja na stocku wyciągałem po zmianie gumy i sprężyny tylko.

skoro mówisz, że nie sa takie złe, to się znasz. a jak się znasz, to rób sam i nie pytaj.

 

ps. 500 fps to ja na stocku wyciągałem po zmianie gumy i sprężyny tylko.

 

 

No i gitara tylko jak byś mógł mi napisać jakiego springa żeś tam wsadził :)?

Link to post
Share on other sites

Czy ktoś miał może czarną wersję g&g m14? Piszą, że łoże jest polimerem. Z tego co wiem, to każdy ABS to polimer ale nie każdy polimer musi być ABSem. Wiecie jak z wytrzymałością? I ile toto ma fps w stocku, sprawdzał ktoś może na chrono? Na każdej stronie jest inaczej podane, a jeśli kupię G&G, a nie CA, nie za dużo zostanie mi na boczniaka i resztę, więc dobrze by było, żeby jednak nie przekraczać ~350fps.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witajcie!

Mam nie lada dylemat odnośnie możliwości tuningu M14 od G&G. Otóż chodzi o to, że przewróciłem już internet do góry nogami, naczytałem się wiele, wszystkie konfiguracji posprawdzałem, nawet tą od Lesia z profilu i nadal mam wątpliwości.

Chciałbym z tej repliki uzyskać ponad 650FPS'ów. Mam budżet w granicach 1000 zł na same części tuningowe, bez lufy, gdyż tą już posiadam (Prometheus 534 6.03).

Poczytałem na prawdę wiele tematów, podszedłem do tego z wielką powagą i co? Wszystkie te tematy są po prostu przestarzałe z okresu, kiedy jeszcze części do tych Gb.v7 były mniej popularne niż dzisiaj. W porządku, konfiguracje z których są poskładane osiągają rzeczywiście 600FPSów, lecz ja chciałbym stworzyć coś na zupełnie nowych częściach, być może lepszych, albo zostać uświadomionym, że nie warto wydawać tyle kasy, bo na tych starych częściach osiągnę to samo, a może i lepiej.

Wydaje mi się, że kluczowym elementem tego zestawu będą zębatki + silnik. Więc od razu piszę, nie chcę dużego ROFu, gdyż zamierzam strzelać pojedynczym trybem. Tak zwany "szybki palec" również nie wchodzi w grę :). Oczywiście mosfet z hamulcem, bajery inne również wchodzą w grę, jeżeli to konieczne!

 

Składając wypowiedź do kupy. Posiadam około 1000 zł na sam tuning. Bez lufy. Oczekuję ponad 650FPSów (tak, by kulek nie wywiewało w górę ;) ) i liczę na Waszą pomoc w doborze części.

Wypowie się ktoś, kto jest na czasie i nadąża z nowościami?

Link to post
Share on other sites

Wymyślasz koło od nowa.

 

Z tego co wiem wciąż nie wymyślono bore-upów do M14 G&G.

Punktem stałym programu "Snajperskie M14 G&G" jest ich zestaw wzmocnionych głowic: stalowa cylindra i aluminiowa tłoka. Przy okazji dostajesz tłok który z tego co wiem do niczego się nie nadaje.

Nie jestem pewien, ale chyba Ultimate robi jakieś głowice cylindrów do M14, tylko że do standardu CA. Bajer polega na tym że CA zerżnęło sporo od G&G w projektowaniu swojego M14. Obczaj, co to za głowica, i czy może jest cicha, i czy może mógłbyś wrzucić w komplecie z nią jakąś cichą tłoka. Hint" przy tak mocnej sprężynie nie może być ona z tworzywa, bo się zwyczajnie rozpadnie.

Dalej idzie zestaw silnika i zębów. Silnik wiadomo, jakieś kosmiczne HT. Zęby są twoim wyborem, ja mając na pokładzie mocny silnik TU nie szedłbym w nic wyżej niż STU. Do tego mocny i w miarę możliwości lekki tłok (jeżeli weźmiesz coś do STU to z pełną szczęką), aha, normalny, nie V7.

Pobawić możesz się z dyszą. Z tego co wiem nie ma jakichś tuningowych dysz do M14 G&G, więc albo o czymś nie wiem, albo zostajesz przy stockowej, albo robisz sobie jakąś potrójnie uszczelnianą na zamówienie.

Lufę już masz, komora chyba zostaje, guma Systemy, wiadomo, mosfety z AB, szmery bajery, kable niskooporowe

 

Dowalasz na koniec jakiegoś Guardera SP170 i voila! Snajperskie M14 gotowe.

Link to post
Share on other sites

Piękna odpowiedź, na taką liczyłem!

- Czyli około 200 zł za stalowy cylinder i aluminiową głowicę tłoka (minus tłok do wymiany, zakup innego 80 zł) daje około 300 zł. Druga sprawa, to ta głowica tłoka od Ultimate. znalazłem ją tutaj, jeżeli to o niej mowa:

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=7688

 

Mam przed sobą katalog produktów Ultimate - nowy. Piszą, że jest wyciszona, daje minimalne tarcie za sprawą zamontowanej gumki, ale opisywane są tutaj dwie wersje policarbonate i aluminium lotnicze, aluminiowa jest głośniejsza od karbonowej. Rzecz wiadoma. Katalog po angielsku, więc stawiam, że piszą prawdę ;). Wiem, że montować muszę jak najmocniejsze materiały za sprawą użytej sprężyny, więc wszystkie "plastikowe" odpadają.

 

- Na silnik przeznaczę chyba kwotę około 200 zł, jakiś mocny, ale nie z wysokim momentem obrotowym. Tak jak pisałem, strzelać będę pojedynczymi naciśnięciami spustu. Myślałem nad czymś od Elementa, ale jeszcze nie wiem.

- Zębatki tak jak piszesz.

- Tłok z tego co się już zdążyłem zorientować, to mogę właściwie ładować każdy lepszy, który wejdzie, nie musi być do v7. Ale jeszcze nie wiem jaki, miałem kiedyś poliwęglanowy taki turkusowy, którego imadłem się nie dało połamać, ale mniejsza z tym.

- Cylinder zostaje jeszcze do odgadnięcia jaki będzie dobry.

- Komora Hop-Up zostaje, metalowa, będzie okej, tak myślę.

- Guma czarna Systemy.

- Mosfet z AB, kable niskooporowe, wtyczki, złączki, sprężynki i inne duperele, w to już aż tak nie wnikam, no może poza mosfetem, który obowiązkowo musi być i kablami.

- Dyszę znalazłem jakąś "uszczelnioną" za 30 zł, ale sam nie wiem czy warto. Kiedyś dorabiałem metalową do G36C, bo tam też niestandardowa była, zrobiłem podwójnie uszczelnioną, super świetna miała być, a wyszło jak zawsze :D. Więc albo kupię, albo zostanę przy oryginalnej licząc się z konsekwencjami niestety.

- Sprężynę M170/M190 z dużym naciskiem na M170.

 

 

Ktoś coś jeszcze chce dodać? Chętnie poczytam!

Link to post
Share on other sites

Panie... czytaj pan uważnie.

Nie cylinder, tylko głowica cylindra. I nie głowica tłoka.

To:

http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1804&name=G&G_-_Zestaw_Wzmocnionego_tloka_do_M14

jest opcja nr 1

 

To:

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3942

jest opcja nr 2 (zaznaczam że nie wiem na ile pewna). I do tego dobierasz głowicę tłoka. Przejrzyj sobie WGC i ehobby pod kątem głowic cylindrów i dysz do M14. Szukaj głównie u Modify'a i Ultimate'a (Lonex). Oni mogą coś mieć.

 

Cylinder o ile wiem jest tam normalny, więc możesz pokusić się o zmianę na jakiś megagładki.

 

Co do cylindra: ja chyba strzeliłbym sobie Promysia Hardpiston, i jak się bawić to się bawić, zęby Triple Torque też Promyka. Silnik nie wiem. Guarder ITU? Systema Magnum? SHS Ultra High Torque?

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam, mam takie 2 pytanka czy jest możliwe żeby lufa razem z komorą się przekręcała bo nie mogę osiagnąć skupienia bo mam wrażenie że kulka jest różnie kręcona (Prometheus 550 6.03 i gumka czarna JBU z tym takim wycięciem w kształcie H http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_134&products_id=6048&name=JBU_-_Gumka_Hop_Up_-_JA-57) a drugie pytanko czy to ze czasami strzela dwoma kulkami a czasami jedna jest wina selektora i czy da się to jakoś naprawić (chciałbym nadmienić ze to nie zależy od mojego palca bo wciskam za każdym razem tak samo)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Witajcie Panowie, chciałbym do mojego S.O.C.'a włożyć m130 guardera i wyciszoną głowicę tłoka ultimate? Moje pytanie czy do sp130 muszę coś wymieniać w środku? Przewertowałem temat, ale tutaj tuning plasuje się o wiele wyżej ;) I czy do m14 g&g wchodzą normalne głowice tłoka, tutaj wszyscy mówią o zestawie głowic, ale póki co jest to poza moim zasięgiem :/

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...