Nath Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Dużo bym musiał w środku powymieniać żeby wycisnąć to 590-600FPS? Quote Link to post Share on other sites
avalid Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Wszystko ;) Wiem bo to przerabiałem Quote Link to post Share on other sites
Arek935 Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 A jak wygląda sprawa z instalowaniem w niej M czy Sp130? co trzeba dodatkowo wymienić i czy bateria NiMh 9,6v 1600mah poradzi sobie z tym springiem? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 5, 2013 Report Share Posted March 5, 2013 Lufa do PSG-1 Prometheus 590mm. Gumka zielona G&G. Zestaw głowic G&G: głowica cylindra stal chromowana, głowica tłoka aluminiowa, Tłok JBU Aluminiowy korpus, stalowe zęby. Sprężyna M170 Guarder. Zębatki Helical Super Torque-Up Classic Army. Łożyska kulkowe 8mm G&G. Silnik Infinite Torque-Up Guarder. Mosfet z radiatorem miedzianym + kable 2mm. i jest ponad 620. Quote Link to post Share on other sites
Ghost Sniper1 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Mam pytanie , czy gdzieś jeszcze w polskich sklepach jest dostępna replika M14 G&G ? Czy trzeba zamówić zza granicy ? Quote Link to post Share on other sites
dymek_nh Posted August 11, 2013 Report Share Posted August 11, 2013 Mam pytanie , czy gdzieś jeszcze w polskich sklepach jest dostępna replika M14 G&G ? Czy trzeba zamówić zza granicy ? Nie dawno na gunfire.pl widziałem Veterana. O i jest http://gunfire.pl/product-pol-1152200269-Replika-elektryczna-karabinu-GR14-Veteran.html Quote Link to post Share on other sites
Pon Pon Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Odgrzeje kotleta ;pp Ludziska moje kochane przede wszystkim użytkownicy m14 g&g (najlepiej veterana) słuchajcie mam pytanie kupiłem własnie do mojej emeczki promyczka 550mm nówkę moim celem jest osiągnąć około 470-500 fps myśle że na m140/m150 dało by radę jak ktoś dobrze złoży, czy dużo muszę wymienić by uzyskać te magiczne cyfry. Dodam że veteran jest full stock i użytkuje go 1,5 roku i nic się nie dzieje i nie jestem typem bogacza by ktoś mi mówil kup zębatki CA za 250zł czy też silnik za 200-300 zł :) czy więcej chce to zrobić najtaniej a dobrze przy częściach chińskich które wcale nie są takie złe w porównaniu ceny do jakości :) jestem wdzięczny za wszelką pomoc (mam już pewien zarys jak to ma wyglądać ale chciałbym zobaczyć co wy na to powiecie) Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 skoro mówisz, że nie sa takie złe, to się znasz. a jak się znasz, to rób sam i nie pytaj. ps. 500 fps to ja na stocku wyciągałem po zmianie gumy i sprężyny tylko. Quote Link to post Share on other sites
Pon Pon Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 skoro mówisz, że nie sa takie złe, to się znasz. a jak się znasz, to rób sam i nie pytaj. ps. 500 fps to ja na stocku wyciągałem po zmianie gumy i sprężyny tylko. skoro mówisz, że nie sa takie złe, to się znasz. a jak się znasz, to rób sam i nie pytaj. ps. 500 fps to ja na stocku wyciągałem po zmianie gumy i sprężyny tylko. No i gitara tylko jak byś mógł mi napisać jakiego springa żeś tam wsadził :)? Quote Link to post Share on other sites
lolololo Posted August 30, 2013 Report Share Posted August 30, 2013 Czy ktoś miał może czarną wersję g&g m14? Piszą, że łoże jest polimerem. Z tego co wiem, to każdy ABS to polimer ale nie każdy polimer musi być ABSem. Wiecie jak z wytrzymałością? I ile toto ma fps w stocku, sprawdzał ktoś może na chrono? Na każdej stronie jest inaczej podane, a jeśli kupię G&G, a nie CA, nie za dużo zostanie mi na boczniaka i resztę, więc dobrze by było, żeby jednak nie przekraczać ~350fps. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted August 31, 2013 Report Share Posted August 31, 2013 łoze jest plastikowe, grubsze niż to w CA. Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Witajcie! Mam nie lada dylemat odnośnie możliwości tuningu M14 od G&G. Otóż chodzi o to, że przewróciłem już internet do góry nogami, naczytałem się wiele, wszystkie konfiguracji posprawdzałem, nawet tą od Lesia z profilu i nadal mam wątpliwości. Chciałbym z tej repliki uzyskać ponad 650FPS'ów. Mam budżet w granicach 1000 zł na same części tuningowe, bez lufy, gdyż tą już posiadam (Prometheus 534 6.03). Poczytałem na prawdę wiele tematów, podszedłem do tego z wielką powagą i co? Wszystkie te tematy są po prostu przestarzałe z okresu, kiedy jeszcze części do tych Gb.v7 były mniej popularne niż dzisiaj. W porządku, konfiguracje z których są poskładane osiągają rzeczywiście 600FPSów, lecz ja chciałbym stworzyć coś na zupełnie nowych częściach, być może lepszych, albo zostać uświadomionym, że nie warto wydawać tyle kasy, bo na tych starych częściach osiągnę to samo, a może i lepiej. Wydaje mi się, że kluczowym elementem tego zestawu będą zębatki + silnik. Więc od razu piszę, nie chcę dużego ROFu, gdyż zamierzam strzelać pojedynczym trybem. Tak zwany "szybki palec" również nie wchodzi w grę :). Oczywiście mosfet z hamulcem, bajery inne również wchodzą w grę, jeżeli to konieczne! Składając wypowiedź do kupy. Posiadam około 1000 zł na sam tuning. Bez lufy. Oczekuję ponad 650FPSów (tak, by kulek nie wywiewało w górę ;) ) i liczę na Waszą pomoc w doborze części. Wypowie się ktoś, kto jest na czasie i nadąża z nowościami? Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 (edited) Skontaktuj się z REVOLUTION. Powinni Ci pomóc. Edited November 17, 2013 by Powała Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Wymyślasz koło od nowa. Z tego co wiem wciąż nie wymyślono bore-upów do M14 G&G. Punktem stałym programu "Snajperskie M14 G&G" jest ich zestaw wzmocnionych głowic: stalowa cylindra i aluminiowa tłoka. Przy okazji dostajesz tłok który z tego co wiem do niczego się nie nadaje. Nie jestem pewien, ale chyba Ultimate robi jakieś głowice cylindrów do M14, tylko że do standardu CA. Bajer polega na tym że CA zerżnęło sporo od G&G w projektowaniu swojego M14. Obczaj, co to za głowica, i czy może jest cicha, i czy może mógłbyś wrzucić w komplecie z nią jakąś cichą tłoka. Hint" przy tak mocnej sprężynie nie może być ona z tworzywa, bo się zwyczajnie rozpadnie. Dalej idzie zestaw silnika i zębów. Silnik wiadomo, jakieś kosmiczne HT. Zęby są twoim wyborem, ja mając na pokładzie mocny silnik TU nie szedłbym w nic wyżej niż STU. Do tego mocny i w miarę możliwości lekki tłok (jeżeli weźmiesz coś do STU to z pełną szczęką), aha, normalny, nie V7. Pobawić możesz się z dyszą. Z tego co wiem nie ma jakichś tuningowych dysz do M14 G&G, więc albo o czymś nie wiem, albo zostajesz przy stockowej, albo robisz sobie jakąś potrójnie uszczelnianą na zamówienie. Lufę już masz, komora chyba zostaje, guma Systemy, wiadomo, mosfety z AB, szmery bajery, kable niskooporowe Dowalasz na koniec jakiegoś Guardera SP170 i voila! Snajperskie M14 gotowe. Quote Link to post Share on other sites
Vaco Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Piękna odpowiedź, na taką liczyłem! - Czyli około 200 zł za stalowy cylinder i aluminiową głowicę tłoka (minus tłok do wymiany, zakup innego 80 zł) daje około 300 zł. Druga sprawa, to ta głowica tłoka od Ultimate. znalazłem ją tutaj, jeżeli to o niej mowa: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=7688 Mam przed sobą katalog produktów Ultimate - nowy. Piszą, że jest wyciszona, daje minimalne tarcie za sprawą zamontowanej gumki, ale opisywane są tutaj dwie wersje policarbonate i aluminium lotnicze, aluminiowa jest głośniejsza od karbonowej. Rzecz wiadoma. Katalog po angielsku, więc stawiam, że piszą prawdę ;). Wiem, że montować muszę jak najmocniejsze materiały za sprawą użytej sprężyny, więc wszystkie "plastikowe" odpadają. - Na silnik przeznaczę chyba kwotę około 200 zł, jakiś mocny, ale nie z wysokim momentem obrotowym. Tak jak pisałem, strzelać będę pojedynczymi naciśnięciami spustu. Myślałem nad czymś od Elementa, ale jeszcze nie wiem. - Zębatki tak jak piszesz. - Tłok z tego co się już zdążyłem zorientować, to mogę właściwie ładować każdy lepszy, który wejdzie, nie musi być do v7. Ale jeszcze nie wiem jaki, miałem kiedyś poliwęglanowy taki turkusowy, którego imadłem się nie dało połamać, ale mniejsza z tym. - Cylinder zostaje jeszcze do odgadnięcia jaki będzie dobry. - Komora Hop-Up zostaje, metalowa, będzie okej, tak myślę. - Guma czarna Systemy. - Mosfet z AB, kable niskooporowe, wtyczki, złączki, sprężynki i inne duperele, w to już aż tak nie wnikam, no może poza mosfetem, który obowiązkowo musi być i kablami. - Dyszę znalazłem jakąś "uszczelnioną" za 30 zł, ale sam nie wiem czy warto. Kiedyś dorabiałem metalową do G36C, bo tam też niestandardowa była, zrobiłem podwójnie uszczelnioną, super świetna miała być, a wyszło jak zawsze :D. Więc albo kupię, albo zostanę przy oryginalnej licząc się z konsekwencjami niestety. - Sprężynę M170/M190 z dużym naciskiem na M170. Ktoś coś jeszcze chce dodać? Chętnie poczytam! Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Panie... czytaj pan uważnie. Nie cylinder, tylko głowica cylindra. I nie głowica tłoka. To: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=1804&name=G&G_-_Zestaw_Wzmocnionego_tloka_do_M14 jest opcja nr 1 To: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3942 jest opcja nr 2 (zaznaczam że nie wiem na ile pewna). I do tego dobierasz głowicę tłoka. Przejrzyj sobie WGC i ehobby pod kątem głowic cylindrów i dysz do M14. Szukaj głównie u Modify'a i Ultimate'a (Lonex). Oni mogą coś mieć. Cylinder o ile wiem jest tam normalny, więc możesz pokusić się o zmianę na jakiś megagładki. Co do cylindra: ja chyba strzeliłbym sobie Promysia Hardpiston, i jak się bawić to się bawić, zęby Triple Torque też Promyka. Silnik nie wiem. Guarder ITU? Systema Magnum? SHS Ultra High Torque? Quote Link to post Share on other sites
pietrek1995 Posted December 17, 2013 Report Share Posted December 17, 2013 Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z tym cudeńkiem :D, i tak zapytam: Jak długo mi wytrzymają stockowe części i czy wymiana lufy na lepszą zapewni mi stałe fps`y które posiadam? Quote Link to post Share on other sites
pietrek1995 Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 Ktoś próbował zamontować ten dwójnóg? http://www.taiwangun.com/dwojnog-z-montazem-na-lufe-black-acm Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 26, 2013 Report Share Posted December 26, 2013 Nie ma sensu, skoro można zamontować kołek do łoża, nawet ostry pasuje. Quote Link to post Share on other sites
Canguru Posted December 28, 2013 Report Share Posted December 28, 2013 Witam, mam takie 2 pytanka czy jest możliwe żeby lufa razem z komorą się przekręcała bo nie mogę osiagnąć skupienia bo mam wrażenie że kulka jest różnie kręcona (Prometheus 550 6.03 i gumka czarna JBU z tym takim wycięciem w kształcie H http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_134&products_id=6048&name=JBU_-_Gumka_Hop_Up_-_JA-57) a drugie pytanko czy to ze czasami strzela dwoma kulkami a czasami jedna jest wina selektora i czy da się to jakoś naprawić (chciałbym nadmienić ze to nie zależy od mojego palca bo wciskam za każdym razem tak samo) Quote Link to post Share on other sites
Honer Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Witajcie Panowie, chciałbym do mojego S.O.C.'a włożyć m130 guardera i wyciszoną głowicę tłoka ultimate? Moje pytanie czy do sp130 muszę coś wymieniać w środku? Przewertowałem temat, ale tutaj tuning plasuje się o wiele wyżej ;) I czy do m14 g&g wchodzą normalne głowice tłoka, tutaj wszyscy mówią o zestawie głowic, ale póki co jest to poza moim zasięgiem :/ Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Wyciszonej się nie da,musi być zwykła "płaska". Edited March 4, 2014 by Garnek Quote Link to post Share on other sites
Honer Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 (edited) Czyli do m130 nic nie trzeba wymieniać? Edited March 4, 2014 by Honer Quote Link to post Share on other sites
Garnek Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Nie wiem czy silnik Ci pociągnie, a i zębatki mogą się dość szybko skończyć, bo stockowe G&G generalnie do najmocniejszych nie należą. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted August 30, 2014 Report Share Posted August 30, 2014 Jakie kable wejdą na spokojnie do tej repliki? 16AWG da radę bez upychania? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.