blitzmephi Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 U mnie ten silnik na 18:1 i SP130 generował rof na poziomie 16.5bb/s przy lipo 7.4 :) Quote Link to post Share on other sites
cramlorth Posted December 16, 2018 Report Share Posted December 16, 2018 Używa ktoś tego silnika w sr25? Zastanawiam się nad zakupem. Nie mam kasy na krytaca czy ultimate 40k/18k. Mam zębatki shs czarne pod sr25 sprężyna 150 guarder. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 16, 2018 Report Share Posted December 16, 2018 Kup G&G IFRIT, Guarder HT lub Big Dragon M160. Ewentualnie Golden Eagle M-96 :) Tornado to syf, kopci się. Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted December 17, 2018 Report Share Posted December 17, 2018 W dniu 16.12.2018 o 15:58, wallop napisał: Kup G&G IFRIT, Guarder HT lub Big Dragon M160. Ewentualnie Golden Eagle M-96 :) Tornado to syf, kopci się. A co rozumiemy przez Syf, kopci się ? Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 Że jest słaby, grzeje się, palą się itp.... Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 G&G Ifrit - w Polsce gdzieś dostępny? Big Dragon M160 - w Polsce gdzieś dostępny? Ultimate 40k - 170 zł - Militaria.pl Guarder Infinite torque-up - 175 zł - Taiwangun.pl Tornado F1 HT gen 2 - 130 zł - Azteko.pl (promocja) SHS HT - 130 zł - Azteko.pl (promocja) Miałem kiedyś Tornado F1 HT gen 1 i przerobił z 60k kulek bez żadnego problemu, potem replikę sprzedałem. Mam SHS HT, ale krótki, przerobił z 16k, nie ma żadnego problemu. Teraz szukam jakiegoś długiego silnika do repliki 450 fps, zębatki 13:1. Zależy mi na jak najlepszej reakcji na spust. Do 200 zł. Co wybrać? Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 38 minut temu, Karol88 napisał: Że jest słaby, grzeje się, palą się itp.... To że się grzeje, potwierdzam, na swoim na 140 przerobiłem na 11.1 jakieś 15 k kulek, bez problemu pracuje, szczotki nadal w dobrym stanie. Ma bardzo mocne magnesy. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 Ultimate 40k są dwie wersje Boost i Infinite - oba są spoko, ten drugi o wiele lepszy. 40K to High Speed, lepiej brać coś wypośrodkowanego 22 lub 30K. Nie wiadomo pod jaki konkretnie set ma być ten silnik. Pod swoją DMR z S150+ Modify właśnie 22 lub 30K (sam jeszcze nie wiem). 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: G&G Ifrit - w Polsce gdzieś dostępny? Możliwe, że mam ale nie wiem. Myślę, że gdzieś da radę go dorwać np. na olx, allegro czy komisie wmasg - wyciągnięty z repliki. Jedyną wadą tych silników są kiepskiej jakości, cienkie blaszki i jeśli zostaną przegrzane po prostu odpadną. Przy twardych i ciasnych wsuwkach też o to łatwo. 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: Big Dragon M160 - w Polsce gdzieś dostępny? Ciężko, bardzo ciężko. Aliexpress 100-120zł. Mocarz :D 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: Ultimate 40k - 170 zł - Militaria.pl Lepiej dopłacić do Infinity CNC, da radę wyrwać go za 230zł - nówkę. 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: Guarder Infinite torque-up - 175 zł - Taiwangun.pl Bardzo spoko silnik z pancerną zębatką. Na 14:1, SP90 i 11,V 36k/s - a da radę więcej :D Trochę się kopci i zębatka silnika nie zawsze współgra z zębatką silnikową w gearboxie przez co kultura pracy może kuleć - trzeba dopasować. 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: Tornado F1 HT gen 2 - 130 zł - Azteko.pl (promocja) Na pewno odpada wersja ALU bo to syf totalny, ma przebicia. Z kolei reszta... hmmmmm jak kosztowały po 160-200zł to hejtowałem to ile wlezie mimo, ze sporo ludu polecało. Na dzień dzisiejszy w promo jest to całkiem spoko opcja, ale nadal wolałbym Cymę z niebieskim tyłem za 50zł z komisu. Cyma szara z białym tyłem to już nie jest to samo - jest o wiele słabsza. 3 godziny temu, Huba_lbn napisał: SHS HT - 130 zł - Azteko.pl (promocja) W sumie poziom ten sam co Tornado. Jak dla mnie lepiej dopłacić chociażby do Guarder'a. Zarówno SHS jak i Tornado lubią się kopcić tj. grzeją się, palą i sporo syfu zostawiają w chwycie. W SR25 nawet robionym na duże fps 600+ każdy z w/w silników sobie poradzi. Nie będzie większego problemu aby naciągnął najmocniejsze sprężyny - przy poprawnym poskładaniu repliki. Cała reszta to kwestia wybrania najlepszej opcji i tutaj skłaniałbym się do nie cebulowania i kupienia porządnego silnika. Stawiam na Infinity CNC, normalna cena 350zł, więc 230zł to cena baaaaaaardzo niska. Quote Link to post Share on other sites
Ciapciak Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 Jeszcze jest Element Ultra Torque. Zębatka od razu do wymiany na Guardera, ale sam silnik bardzo mocny. Natychmiastowa reakcja na spust, uciągnie wszystko. Nie jest najszybszy, ale 22 k/s przy średniej wielkości lipo 11.1 spokojnie można uzyskać na zębach 18:1 i 500-550 fps. Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 42 minuty temu, Ciapciak napisał: Jeszcze jest Element Ultra Torque. Zębatka od razu do wymiany na Guardera, ale sam silnik bardzo mocny. Natychmiastowa reakcja na spust, uciągnie wszystko. Nie jest najszybszy, ale 22 k/s przy średniej wielkości lipo 11.1 spokojnie można uzyskać na zębach 18:1 i 500-550 fps. Czerwony element jest całkiem mocny . ;-) Po jakim przebiegu wam zębatka silnikowa w nim padała ? po 15k nalotu przy 450+ jak nowa . Cymowy silnik to badziew poza tym że przebieg wytrzyma ogromny to rof śmieszny i za 50zł na komisie ciężko , najczęściej przetyrane gówno za 7dych tam znajdziemy Nie polecam Tornado za te kase wystarczający czasami za około 100zł do kupienia w promocji , zdecydowanie mocniejszy niż słabiutka cymka . Quote Link to post Share on other sites
Ciapciak Posted December 18, 2018 Report Share Posted December 18, 2018 2 godziny temu, Driver2503 napisał: Po jakim przebiegu wam zębatka silnikowa w nim padała ? po 15k nalotu przy 450+ jak nowa . Widzisz miałem starego elementa, jeszcze takiego jasnoczerwonego gdzie nalepka odpadała od patrzenia i tam zębatka była z ryżu, padła po może paczce kulek na m140. Może masz tego nowszego i tam nie ma problemu, aczkolwiek przy hi torque ja niemal zawsze od razu pakuję zębatkę guardera bo jest mocna, ale to prawda, że czasem hałasuje bo nie do wszystkich zębatek w gb pasuje. Jak kupowałem nowy wypust elementa, taki błyszczący czerwony, w sklepie od razu poradzili wymienić zębatkę i zasugerowałem się, że się nic nie zmieniło. Być może właśnie błędnie powieliłem mit :D Niestety w airsofcie takich pełno... Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 19, 2018 Report Share Posted December 19, 2018 13 godzin temu, Driver2503 napisał: Cymowy silnik to badziew poza tym że przebieg wytrzyma ogromny to rof śmieszny i za 50zł na komisie ciężko , najczęściej przetyrane gówno za 7dych tam znajdziemy Nie polecam Tornado za te kase wystarczający czasami za około 100zł do kupienia w promocji , zdecydowanie mocniejszy niż słabiutka cymka . Cyma na tym samym secie szturmowym z SP130 i zębach 13:1 daje większy rof niż tornado, które się grzeje i zostawia masę syfu w chwycie. 13 godzin temu, Driver2503 napisał: Czerwony element jest całkiem mocny . ;-) Po jakim przebiegu wam zębatka silnikowa w nim padała ? po 15k nalotu przy 450+ jak nowa . 15k i 450fps to dużo? Nie oceniałbym silnika po takim przebiegu. Tutaj jak now będzie nawet stock. 13 godzin temu, Driver2503 napisał: Tornado za te kase wystarczający czasami za około 100zł do kupienia w promocji , zdecydowanie mocniejszy niż słabiutka cymka . ~100zł ujdzie, ale nie więcej :D 14 godzin temu, Ciapciak napisał: Jeszcze jest Element Ultra Torque. Zębatka od razu do wymiany na Guardera, ale sam silnik bardzo mocny. Natychmiastowa reakcja na spust, uciągnie wszystko. Nie jest najszybszy, ale 22 k/s przy średniej wielkości lipo 11.1 spokojnie można uzyskać na zębach 18:1 i 500-550 fps. Fakt, Element też jest spoko ale bardzo prądożerny. Ogólnie można kupić, ale są w tej lub podobnej cenie lepsze silniki. Doliczając do tego zębatke Guarder czyli około 30zł wychodzi już 200zł za silnik. Za 235zł mamy Infinity CNC... 11 godzin temu, Ciapciak napisał: Jak kupowałem nowy wypust elementa, taki błyszczący czerwony, w sklepie od razu poradzili wymienić zębatkę i zasugerowałem się, że się nic nie zmieniło. Być może właśnie błędnie powieliłem mit :D Niestety w airsofcie takich pełno... Sklepy jak i sporo serwisów w polsce żyje tym co było 10 lat temu. Jak w Azteko zobaczyłem artykuł o flathopie i dedykowaną sekcję w sklepia to byłem pod wrażeniem XD Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 19, 2018 Report Share Posted December 19, 2018 Pod zebatki 12:1 lub 13:1 polecam kupić sobie ASG CNC 18K Infinity lub jego brata 22k. Pod 16:1 lub 18:1 polecam juz 22k. A najfajniej to już zrkbić sobie samemu silnik Franka na mocnych neodymach i odpowiednio dobranym wirnikiem z tpa w okolicach 22+. Quote Link to post Share on other sites
Ciapciak Posted December 19, 2018 Report Share Posted December 19, 2018 11 godzin temu, wallop napisał: Fakt, Element też jest spoko ale bardzo prądożerny. To akurat jest mit :D Baterii 11.1V 1200 mAh (450 fps.) nigdy nawet do połowy nie rozładowałem. Raz cały asgard spokojnie przeżyła a trochę kompozytu musiało wylecieć przez lufę. Jak ktoś używa AB to może wtedy jest gorzej, bo zatrzymanie tego potworka też zabiera sporo energii. Z ciekawostek ten silnik świetnie sobie radzi na 7.4V. Tam gdzie część silników kwęka i stęka Element dobrze sobie radzi. Może i są lepsze silniki w tej cenie, część testowałem i kończyło się na powrocie do Elementa. Ale nie miałem wszystkich silników na rynku więc to moja subiektywna opinia. Quote Link to post Share on other sites
cramlorth Posted December 19, 2018 Report Share Posted December 19, 2018 Trochę za późno przeczytałem opinię o paleniu się silnika tornado, ale kupiłem go mam i ciągnie ta sprężynkę 150 Guardera z lekkością motyla. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted December 20, 2018 Report Share Posted December 20, 2018 No ciągnąć będzie :D Cyma też pociągnie. Stock Boyi prawdopodobnie też (dość mocny stock, na 18:1 ciągnął jakiś czas SP150 Guarder, na fullauto się spalił). Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 22, 2018 Report Share Posted December 22, 2018 Z tornado mozna zrobić niezły silnik. Jedynie co z niego zostanie to magnesy neodymowe, podkładki wirnika i obudowa razem z prowadnicami szczotek, tyle :) Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 27, 2018 Report Share Posted December 27, 2018 Poszedłem po taniości i zamówiłem silnik SHS HT i zębatki SHS 13:1 ;) zobaczymy co z tego wyjdzie. Teraz jeszcze mosfet - Titan vs Perun Quote Link to post Share on other sites
cramlorth Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 Ej co masz do programowania spustem :D ja mam starego gate merf 3 2 i bardzo go lubie :D Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted December 29, 2018 Report Share Posted December 29, 2018 42 minuty temu, cramlorth napisał: Ej co masz do programowania spustem :D ja mam starego gate merf 3 2 i bardzo go lubie :D Ja też np. Chętnie bym pogadał o wyższości GATE nad PERUNEM i innymi. Sam mama PERUNA i jestem ciekaw opinii. Ale dlaczego w temacie o silnikach połowa postów jest o mosfetach ???????????????????????????????????? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted December 30, 2018 Report Share Posted December 30, 2018 7 godzin temu, Rych33 napisał: Ale dlaczego w temacie o silnikach połowa postów jest o mosfetach? To chyba moja wina. Może jakiś moderator wydzieli ostatnie posty i przeniesie do odpowiedniego działu? Quote Link to post Share on other sites
kaflok Posted May 15, 2019 Report Share Posted May 15, 2019 Panowie... kupilem silnik tornado HT, i po wystrzelonym midcapie zaczyna się grzać na 7.4 oraz 11.1... Przewody 0.75, mosfet xcortech, zebatki g&g cm16 stock, sprężyna sp120. Zebatki dobrze wypodkladkowane, zebatka silnika ma luz ok. 0.1mm, aby łatwiej wyregulowac silnik, silnik również dobrze wyregulowany(grzeje się nawet w dość luźnej pozycji w stosunku do zebatki) Wymieniałem przewody na 1mm, ale problem wciąż ten sam, zastanawiam się czy lozyska slizgowe mogą stawiać taki opór? Chwyt pistoletowy jest dość ciepły, ale obudowa silnika bardzo nagrzana +/- 50*C Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 15, 2019 Report Share Posted May 15, 2019 2 godziny temu, kaflok napisał: Panowie... kupilem silnik tornado HT, i po wystrzelonym midcapie zaczyna się grzać na 7.4 oraz 11.1... Przewody 0.75, mosfet xcortech, zebatki g&g cm16 stock, sprężyna sp120. Zebatki dobrze wypodkladkowane, zebatka silnika ma luz ok. 0.1mm, aby łatwiej wyregulowac silnik, silnik również dobrze wyregulowany(grzeje się nawet w dość luźnej pozycji w stosunku do zebatki) Wymieniałem przewody na 1mm, ale problem wciąż ten sam, zastanawiam się czy lozyska slizgowe mogą stawiać taki opór? Chwyt pistoletowy jest dość ciepły, ale obudowa silnika bardzo nagrzana +/- 50*C Wszystko w normie. Quote Link to post Share on other sites
Redmonk93 Posted May 15, 2019 Report Share Posted May 15, 2019 27 minut temu, Rogaś napisał: Wszystko w normie. czy ja wiem - ten sam silnik, 18:1, dobre podkładkowanie, sprężyna 150 elementa. 11.1 lipo. semi nie grzeje silnika. kable awg16 albo 18, nie pamietam, ktores byly za grube. Quote Link to post Share on other sites
kaflok Posted May 15, 2019 Report Share Posted May 15, 2019 Jutro dostanę lozyska kulkowe 8mm i mosfet GATE nanoaab. Xcortech raczej nie jest problemem, ale zapobiegawczo go wymienię. Może lozyska... jak podkladkujecie zebatke silnikowa? Na "sztywno" ? No i jeszcze kwestia regulacji silnika, pomimo poluzowanej śruby regulacyjnej i tak ciągnie, może za bardzo go dociskam? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.