Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
audiofildb

Silnik Tornado F1 High Torque gen.2 - długi

Recommended Posts

Niedawno dotarł do mnie ten oto silnik. Nie miałem możliwosci przeczytać o nim na forum oraz w sieci wiec postanowiłem go zakupić i pomóc innym użytkownią w pozyskaniu informacji.

 

1. silnik chodzi cichutko w porównaniu do tych co miałem czyli cyma niebieska i czerwona dupka nie wspominając o wszytkich innych standardowych

2. duże 2 otwory wentylacyjne silniczek o wiele lepiej się chłodzi.( oczywiście silnik wogóle się nie nagrzewa przy spręzynie M120 SHS)

3 bardzo mocne magnesy trudno przekręcic palcami oskę silnika.

4. testowana na 9,6 ale prosi się silnik o większe zasilanie

5. łożyska na końcach silnika znakomicie tłumią drgania.

Jeśli chodzi o wersje z aluminiową dupką która jest też w ofercie chyba o 50 zł droższa od tej co zakupiłem myśle ze nie warto przepłacać ta co jest w tańszej wersji znakomicie się spisuje.

 

9gfen1.jpg

91l2gn.jpg

b1kn5h.jpg

To mój pierwszy post tak więc proszę o wyrozumiałość , gdy udam się na strzelanie zdam relacje z jego wydajności oraz pracy na lipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam gen1, jestem mega zadowolony. Zastanawiam czym różni się gen2, poza oczywistą zmianą wykończenia. Mam nadzieję, że zębatki są już mocniejsze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrazenia jesli chodzi o prace jest znakomita nie tylko wyglad poprawili ale lożyska oraz cichsza praca silnika nie wiem jak ma sie to do oszczedzania energi o ktorej tak zachwala producent ale mialem porównanie do poprzedniej wersji i poprawili na pewno kulture pracy silnika oraz wyeliminowali drgania

 

Wysłane z mojego QUANTUM_2_400 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie do końca na temat ale posiadam ten silnik w wersji krótkiej :)

Praca jest na prawdę fantastyczna ,u mnie siedzi na 11,1v Co do ROF'a się nie wypowiem bo strzelam tylko na singlu (parasnajperka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam silnik w wersji krótkiej 1.gen. Na sprężynie 140 (po wazeniu okazala się m150) i zebatkach SHS 16:1 jest wolniejszy od cymy z niebieską dupka. Reakcja na spust też słabsza(mimo, że natychmiastowa) . Bateria 11.1v 35-40c

Edited by naresss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam F1 HT generacja 2 długi. Pracuje jakieś dwa miechy przemielił jakieś 5k. W konfigu SP150, chwilę na m160, a ostatnio na SP100, zęby 100:200 SHS, mosiek gate z hamulcem plus lipo 11.1. Ogólnie silnik wystarczająco mocny. Magnesy dają radę. Ale jest jedno ale pytanie czy ten silnik tak już ma bo taki wirnik, czy może szczotki słabe. A może hamulec. Ogólnie po 5k kulek wyżarło już połowę szczotek, więc pewno po około 10k szczotek nie będzie. Mam w innej konfiguracji guardera iF HT który przemielił ze 30k na 11.1 i szczotki ledwo ruszone. Jak to jest u Was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za info. Ciekawe czy wymiana szczotek na nowe popraw, czy może ten wirnik tak szybko je opieprza?

 

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupowałem w azteko (168) ale chyba już ni ma. Ogólnie silnik mocny jak cholera, ale te szczotki szybko znikają. Możliwe, że aab mu nie służy.

Edited by ceus1974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czeo, mam problem z tym silniczkiem (starsza generacja), spadła mi ta końcówka z zębatkami i nie mogę znaleźć śrubki która ją trzymała, nie wiecie gdzie mogę taką dostać? Ew. czy jeśli dobiorę śrubke która będzie troszkę wystawać to czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace silniczka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czeo, mam problem z tym silniczkiem (starsza generacja), spadła mi ta końcówka z zębatkami i nie mogę znaleźć śrubki która ją trzymała, nie wiecie gdzie mogę taką dostać? Ew. czy jeśli dobiorę śrubke która będzie troszkę wystawać to czy to nie wpłynie jakoś negatywnie na prace silniczka?

 

Nie potrzeba tej śrubeczki jak masz dobrze dociśnietą zębatkę silnikową (czytaj wyregulowany silnik) latam tak juz z 5 rok i jest ok

Jak wystaje to spiłuj delikatnie i będzie git

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale, że jak "łatwo nie będzie"? Przecież to standardowa śrubka dociskowa, metryczna, zupełnie zwyczajna, do kupienia za grosze w sklepie ze śrubkami... To nie jest "specjalistyczna śruba do zębatek silnikowych ASG". Jak ktoś chce to może kupić za ciężkie piniądze śrubkę w sklepie ASG. Podobnie jak kable czy podkładki albo uszczelki.

 

Dużo ludzi jednak wybiera opcję 15gr za śrubkę zamiast 5zł, 20gr za uszczelkę zamiast 9zł czy 5zł za garść podkładek zamiast 30zł...

http://www.stalmut.pl/wkrety-dociskowe-gniazdem-szesciokatnym-koncem-wglebionym-p-56.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...