HUGO_HUGO Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 Wymień okablowanie na niskooporowe kable modelarskie 1,5mm2 sa aż na dość do tego mosfet i lipo 11,1 i obowiazkowo wtyczki na T-deans. Szybkostrzelność powinna być o wiele lepsza. Quote Link to post Share on other sites
Jendrek934 Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 niechcę wymieniać odrazu lipo bo dopiero kupilem baterie nową. Quote Link to post Share on other sites
GOLAS Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 (edited) Wszystko zależy od tego jaki rof Ciebie interesuje. Silnik high speed na stockowychh zebatkach da Tobie ok 30 k/s. Moze jestem swieży ale to czysta matematyka :icon_smile: Jak wymienisz silnik i zebatki na high speed np 12:1 to rof bedzie spory. Na 12:1 spodziewaj sie ok 50 . Predkosc silnika / przełożenie zebatek /60 = rof. Chociaz przy 7.4V moze byc troche mniej... Edited February 22, 2017 by GOLAS Quote Link to post Share on other sites
Polishman213 Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Już po samej zmianie kabli można odczuć różnicę, kable modelarskie na znanym portalu aukcyjnym kosztują z 2,50 za metr, wtyczka T-Deans również kosztuje około 2zł Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 (edited) Specna chyba w stocku ma m120 lub nawet cos mocniejszego wiec ten lipo 7,4v słaby troche jeszcze na stockowym okablowaniu wiec zrob to co pisalem wyżej koszty sa znikome prosty mosfet mozna zrobic samemu za 10zł i wypodkładkuj zebatki dobrze bedzie o niebo lepiej. Pamietaj rof 30k/s lub wiecej to predzej czy pozniej zajedziesz bebechy stockowe napewno. Edited February 23, 2017 by HUGO_HUGO Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Wszystko zależy od tego jaki rof Ciebie interesuje. Silnik high speed na stockowychh zebatkach da Tobie ok 30 k/s. Moze jestem swieży ale to czysta matematyka :icon_smile: Jak wymienisz silnik i zebatki na high speed np 12:1 to rof bedzie spory. Na 12:1 spodziewaj sie ok 50 . Predkosc silnika / przełożenie zebatek /60 = rof. Chociaz przy 7.4V moze byc troche mniej... Świetna teoria, szkoda tylko że nijak ma się do praktyki. Quote Link to post Share on other sites
GOLAS Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 To jak jest w praktyce ? :-) Pytam bo zglupialem. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 W praktyce to zależy od sprężyny i nie tylko. Chyba zgodzisz się z tym, że przy takiej samej konfiguracji na M85 będzie większy ROF niż na M150? PS. Ja na silniku HS SHS i M120 tejże firmy mam 25rps na lipo 3s i stock zębach. Wg. obliczeń powinno być 34rps, także... Quote Link to post Share on other sites
GOLAS Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 No to zupelnie zglupialem ... :-( W takim razie silnik HS sprezyna M 120 in zebatki 12:1 dadza... Jutro wraca do mnie repa i jade na chrono. Quote Link to post Share on other sites
Jendrek934 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Wiciok jakie masz napiecie w lipo Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 No to zupelnie zglupialem ... :-( W takim razie silnik HS sprezyna M 120 in zebatki 12:1 dadza... Jutro wraca do mnie repa i jade na chrono. Dadzą po dupie okablowaniu na bank. HSy na twardszych sprężynach się pocą strasznie @Jendrek- wymień tłok na wzmocniony Z JEDNYM zębem stalowy, głowice na wzmocnione plus sorbopoad, dyszę, niech Ci to ktoś ładnie poskłada. Sprężyna SP120 Guardera, jak da za dużo FPS to SP110. Co do ROFu- spodkładkuj dobrze stockowe zębatki, wymień kable na niskooporowe + mosfet, sprawdź jaki jest ROF na twoim lipo, jak za mały pakuj 11,1. Quote Link to post Share on other sites
Jendrek934 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Panie kozaku w tej replice jest tłok z jednym zębem stalowym rozbierałem cały gear box i smarowałem wiec z wymiana części nie będę miał kłopotu.O sorbopadzie nie słyszałem ale poczytałem i dziękuje za informację myślę ze warto zakupić bo nie drogie też jest .Sprężyna narazie zostaje stockowa jest m120 albo m130 jest w dobrym stanie nie zbita. zamówilem najprostszy tranzystor mosfet za 15 zloty z hamulcem i kable niskooporowe modelarskie 1.5 mm i cieńsze do styków. pomyślę o dyszy i wzmocnieniu głowicy cylindra, oraz podkładkowaniu zębatek.Ewentualnie dojdą zębatki high speed na stockowym silniku bo rof nie musi być zajebiście wielki nie będę co chwile zmieniał midów. :) dziękuje za wypowiedzi i zachęcam do kontynuowania dyskusji na temat rofu :) Wszelkie rady mile widziane pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Jendrek934 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Kozak jeszcze jedno pytanie dlaczego tłok ma być koniecznie Z JEDNYM zębem stalowy? tak z ciekawości. Quote Link to post Share on other sites
Majkhel Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 (edited) Jest lżejszy. EDYTA: ...od takiego z pełną metalową szczęką. Mniej też zużywa zębatkę tłokową. Edited February 24, 2017 by Majkhel Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 (edited) Ośmiele sie polemizować z teorią kompozytowego tłoka do dużego rofa, według mego zdania tłok z kompozytu szybko straci ząbki dał bym z metalowa szczęka która, należy wkleić a sam korpus tłoka odchudzić nawiercajac w nim otwory. Edited February 24, 2017 by HUGO_HUGO Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Poczytajcie sobie - piston swiss cheesin'. Quote Link to post Share on other sites
Jendrek934 Posted March 4, 2017 Report Share Posted March 4, 2017 Wymień okablowanie na niskooporowe kable modelarskie 1,5mm2 sa aż na dość do tego mosfet i lipo 11,1 i obowiazkowo wtyczki na T-deans. Szybkostrzelność powinna być o wiele lepsza. Dzięki za poradę zrobiłem tak jak mówiłeś dałem mosfet z aktywnych hamulcem i niskooporówki replika zachowuje się wspaniale :) T-deansy dojdą jak baterie zmienie. Quote Link to post Share on other sites
sniply Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 (edited) Panowie, mam parę pytań odnośnie wymiany paru rzeczy, mianowicie: -lufa Promyk 416mm, jednak jest dedykowana pod Krytac. Czy mimo to, będzie pasowała? -silnik F2 Tornado High Speed, bądź G&P m120, jednak tu też mam pytanie. Bawię się na Guarderze 120 i tak już zapewne zostanie, bo nie mam jakiś większych chęci na fps, ale wiadomo, czasem bywa CQB. Czy gdy wsadzę 90, to nic się nie stanie, mimo, że silniki przeznaczone są do sprężyn od 110-130? To by było na tyle. Zastanawiam się jeszcze nad Mosfetem (Gate NanoAAB) ale nie wiem warto go wkładać. PS: Jest jakaś większa różnica w skupieniu między 416, a 316? PS2 Gearbox zrobiony, kable wymienione, komora hopup stockowa. Replika SA-B04. Edited March 9, 2017 by sniply Quote Link to post Share on other sites
wikszost Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 (edited) Witam! Jako że bebechy w mojej emce ledwo się trzymają, chciałbym ją ztuningować tak aby całość wytrzymała m140. Po spędzeniu 6 godz. na grzebaniu info. o częściach na forum zrobiłem listę rzeczy które mam zamiar wymienić: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: LIMIT PIENIĘŻNY TO 1000zł! GEARBOX: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- tłok-shs 14 metalowych zębów [CENA:40zł] https://www.taniemil...ml#.WPSiCq28rUA Bore-up- GUARDER [CENA: 215zł] https://gunfire.pl/p...-SR16-M733.html zębatki- shs 18:1 lub 16:1 [CENA: 100zł] (nie wiem które wybrać) silnik- Tornado F1 High Torque długi [CENA: 150zł] (trudno dostępny) (ewentualnie polecacie jakiś inny do 150zł?) szkielet gearboxa KWA 2gx [CENA: 200zł] (nie idzie go naleźć w sklepach) (ewentualnie polecacie jakiś inny do 250zł?) http://taktyczny.com/gearboxy-i-ich-czeci/szkielety-i-kompletne-gearboxy/gearbox-v.2-wzmocniony-2gx-z-oyskami-9mm-kwa.html [ NIEDOSTĘPNY ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- RESZTA: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bateria- LiPo 11,1 v Redox [CENA: 70zł] (ma wejść do kolby SF) https://gunfire.pl/p...-11-1V-20C.html Mosfet- Jefftron lub GATE [CENA: max 50zł] gumka Hop-up- Systema [CENA:40zł] https://gunfire.pl/p...-up-czarna.html ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- No i teraz kilka pytań do Was :icon_smile: -Czy wymienione części na pewno wchodzą do GBv2? (wszystkie sprawdzałem ale chce mieć pewność) -Czy wytrzymają m140 (lub m150 chce mieć trochę na zapas :icon_biggrin:) i lipola 11,1 V? -Ponoć w tłoku shs trzeba zpiłować 2 ząb, czy jest taka potrzeba? Piszcie jeśli proponujecie zmienić jakąś część na coś innego :icon_biggrin: Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin: Edited April 17, 2017 by wikszost Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 W tej cenie to kup coś CNC lub gb modify i zrób radiusy. Modify ma też wersję odrazu podrasowaną do M140-50. Kultura pracy olbrzymia. Jeden z najbardziej kulturalnych GB na rynku. A te BU guardera to odpuść. Są takie sobie. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 (edited) Szkielet KWA nie wejdzie do body SA, trzeba od groma szlifować, jeśli wymiana szkieletu to tylko na CNC. Edited April 17, 2017 by slawek96 Quote Link to post Share on other sites
wikszost Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 (edited) W tej cenie to kup coś CNC lub gb modify i zrób radiusy. Modify ma też wersję odrazu podrasowaną do M140-50. Kultura pracy olbrzymia. Jeden z najbardziej kulturalnych GB na rynku. A te BU guardera to odpuść. Są takie sobie. Chodzi Ci o ten szkielet? https://gunfire.pl/p...azdami-8mm.html Na GF piszą że wytrzyma m150-m200 choć trochę wierzyć mi się nie chce :-P Jak na GB za 250zł wygląda dość atrakcyjnie :icon_smile: Ponoć ma też dodatkowe wzmocnienie szkieletu dlatego ma inny popychacz w zestawie. Edited April 17, 2017 by wikszost Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Jak wrzucisz tam sorbo to wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 I radiusy zrób. U mnie nosi na sp150. Warto brać do tego cichą głowicę. Kumpel miał i mu padło na sp160, ale głowica płaska i z alu. .. więc co się dziwić :D. Ja mam szkielet z drugiej ręki, a poprzedni właściciel go nie oszczedzał. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted April 17, 2017 Report Share Posted April 17, 2017 Nie rozumiem jak można kupować szkielet 2gx kiedy są gb cnc. Z resztą tuning specny za 1000zł to moim zdaniem taki średni pomysł. Ile chcesz osiągnąć fps? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.