Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sam sklep OK, ale czasem robią dziwne rzeczy, np. podczas promocji przeceniony towar jest niedostępny na stronie sklepu, można go za to kupić u nich na allegro po starej cenie. Ogólnie jednak pozytyw, szybko wysyłają, a towar zawsze był zgodny z opisem.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Kupiłem ostatnio kilka rzeczy jedyne co mnie zdziwiło to opakowanie Pudełko niczym nie zabezpieczone żadną folią na zewnątrz tylko zaklejone taśmą GF'u otwieram... zdziwienie, dwa arkusze (spore) folii bąbelkowej.

 

Jedyne do czego się przyczepie to...już w innym wątku bo nie związane ze sklepem.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Wysłałem replikę na gwarancję. Nadałem paczkę w sposób podany na stronie, dopełniłem wszystkich formalności. Paczka dotarła do serwisu 22.09 i tego dnia zmieniła status na "Przyjęto na serwis". Pomimo licznych prób kontaktu jestem ciągle zbywany, to nie ma serwisanta, to wszyscy zachorowali itp. Minął ponad miesiąc a ja nie coraz bardziej żałuję ,że nie wymieniłem tej uszczelki sam. Wielki minus.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Niestety miałem (nie)przyjemność parę razy w tym sklepie kupować.

Odesłałem replikę, która nie działała, odesłali ją, uznając ją jako naprawioną. Gdy dotarła, była taka sama, jaką przysłałem i oczywiście nie działała. Musiałem odsyłać ją 2 raz... (taka sytuacja wydarzyła mi się już kilka razy).

Potem kupiłem replikę, która była całkowicie inna, niż miała być w opisie.

Kupiłem tam kolejną replikę, doszła w stanie nagannym. Pełno rys, luzy, wypadające kulki z lufy, magazynka, a nawet rdza. Po odesłaniu "tego czegoś" musiałem czekać miesiąc na zwrot pieniędzy!

Szukałem pewnej repliki w większości polskich sklepach, sprawdziłem na stronie producenta tej repliki, czy jest jakiś sklep w Polsce.

Gunfire był pośrednikiem? Wysłałem wiadomość do Gunfire, czy byłaby możliwość sprowadzenia takiej repliki. Otrzymałem odpowiedź, że oczywiście, będzie pod koniec miesiąca. Wyraźnie napisałem, że bardzo zależy mi na czasie i czy to jest pewna data, czy raczej "może być, może nie być" w tym czasie. Odpowiedzieli mi, że będzie pod koniec miesiąca. Jakoś przeczekałem ten miesiąc, a repliki nie było. Odpisali mi, że na pewno pojawi się w ciągu miesiąca. Nie mając już wyboru, zostałem skazany na czekanie jeszcze miesiąc. Po tym miesiącu znowu wysłałem zapytanie, a odpisali mi, że nie będzie jednak tej repliki i nie wiedzą kiedy będzie, wystawiając mnie na wiatr.

Sklep nie warty zaufania, uwagi, a na pewno serwisowania tam repliki. Bardzo NIE POLECAM!

Link to post
Share on other sites

Wielki PLUS dla GF.

 

Złożyłem zamówienie, nie naliczyło mi darmowej przesyłki. Szybki telefon - poprawione.

Chciałem zrezygnować z jednego przedmiotu - tiridam, już.

Kolega-idiota podał mi kwotę o 23 grosze mniejszą, a ja-idiota taką przelałem - spotkałem się z przypadkiem sklepu, który przez coś takiego SPORO wydłużył czas realizacji zamówienia. GF nie, co więcej - darowali mi tę górę złota.

 

Wszystko załatwione w ciągu 4 minutowej rozmowy.

 

Polecam dzwonić, a nie pisać maile, bo po wyprzedaży mają pewnie kwadrylion maili.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

W Gunfire kupowałem już kilkakrotnie, zarówno repliki jak i wyposażenie i innego rodzaju pierdoły :P Jestem zadowolony z przeprowadzonych transakcji. Jedyne czego mi brakuje to wydruków z chronografów, albo chociaż jakiegoś potwierdzenia, że przeprowadzali przegląd zerowy - chyba, że w ogóle tego nie robią.

 

Ogólnie sklep polecam, szczególnie w okresach promocyjnych :)

Link to post
Share on other sites

Teraz z kolei negatyw:

Sklep online "zżera punkty". Opłaciłem wysyłkę zamówienia punktami. Niestety wybrałem domyślny adres dostawy (konto grupowe). Edycja zamówienia, spowodowała, że punkty znikneły i trzeba było opłacić transport gotówką. Z zamówienia zrezygnowałem, tak bawić się nie zamierzam.

Link to post
Share on other sites
"Nie myli się tylko ten co nic nie robi"

- chłopaki jak wiemy dużo i dobrze robią, to i czasami się potkną. Najważniejsze że nawet jak się to zdarzy to wiedzą jak się zachować i starają się naprawiać swoje potknięcia.

 

Z mojej strony dla chłopaków pozytyw. W tym miesiącu robiłem u nich już 4 zamówienia - i z całości jestem zadowolony.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zamówienie złożone w święta i od razu opłacone. Następnego dnia kolejne zamówieni, notatka aby połączyć i też opłacone. Zadzwoniłem spytałem się czy dadzą radę jednak wysłać, zapewniono mnie, że wyjdzie paczka. Następnego dnia kurier wpakował się do firmy z przesyłką. Ogromny plus.

 

Po nowym roku zobaczymy jak będzie jednak ze zwrotem towaru - zawory elementa o powiększonej przepustowości do glocka ksc - nie pasują :icon_wink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam. Ja ogólnie nie polecam. Nie przez jakiś mały błąd czy też jedną pomyłkę, a całe pasmo niepowodzeń i zachowanie wobec klienta.

Cała historia zaczęła się od przedświątecznej promocji którzy na pewno wszyscy znają. Wyprzedaż z magazynów z 23% rabatem. Oczywiście się połasiłem na taką okazję i chyba tutaj był mój błąd. Zamówiłem sobie kałasza cymy, kulki, czerwoną chustę oraz pas nośny. Wszystko pięknie, minął chyba z dzień może dwa, status mojego zamówienia zmienił się na gotowy (paczka kurierska). O dziwo jakieś trzy dni później dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi, że niestety pas nośny nie może zostać do mnie wysłany ponieważ jest przetarty, a takiego mi nie dadzą. Zdziwiłem się lekko, że w gotowej i zapakowanej paczcie znaleźli taki błąd. No cóż trudno przystałem na te warunki i zrezygnowałem z tego pasa. Rozumiem, że była wielka promocja, była masa zamówień, ale na wysyłkę paczki kurierem czekałem ponad dwa tygodnie. Oczywiście zadzwoniłem na ich BOK i zapytałem o co chodzi. Człowiek po drugiej stronie wyjaśnił w miarę szybko tą sprawę. Podobno mieli jakiś błąd systemu i paczka "wisiała" w systemie jako do wysłania, czy coś w ten deseń. Przeprosił i powiedział, że dostanę w ramach rekompensaty dodatkowe kulki. Paczka przyszła do mnie na drugi dzień od telefonu. Otwieram paczkę i przeglądam co dostałem: chusta - jest, zamówione kulki - jest, 3 paczki sampli kulek :icon_rolleyes: - jest, no i wreszcie zamówiony kałasz - nie ten co zamówiłem tylko podstawowy model. Czyli kolejny telefon i kolejne wydane pieniądze. Zadzwoniłem, zostałem poproszony o zeskanowanie dowodu zakupu w celu sprawdzenia kto się paczką zajmował. Wyjaśniłem wszystko i wyraźnie powiedziałem, że próbki kulek nie wystarczą za taki cyrk. Pan przyjął do wiadomości. Na drugi dzień przyszła do mnie paczka z odpowiednim kałaszem, wymieniliśmy się z kurierem paczkami. Oczywiście oprócz właściwego kałasza w paczce nie było nic co mogłoby przychylnie popatrzeć na tą firmę. Odpuściłem sobie, ważne że kałasz jest i działa... Zamieściłem także post z opisem sytuacji i ze zdjęciem kałasza na ich stronie na facebooku. Oczywiście nieprzychylny wpis zniknął :icon_wink: W tym momencie myślałem że moje problemy z tą firmą się skończyły. Otóż nic bardziej mylnego! Od dostania właściwego kałasza może postrzelałem nim łącznie 20-30 minut, ponieważ nie było okazji na jakąś strzelankę przez pogodę i brak czasu grupy. W niedzielę przed świętami miała odbyć się strzelanka więc oczywistą rzeczą w sobotę sprawdzam sprzęt. O dziwo kałasz nie działa. Sprawdziłem co mogłem i nic. Za to nikogo nie winię sprzęt to sprzęt mógł nawalić. Więc ciach serwis i wysyłka po świętach. Wszystko w miarę sprawnie poszło pomimo okresu sylwestrowego itp. Sprzęt wrócił do mnie dwa dni temu lub trzy. Z plusów to to, że działa. Minusy to to, że był karygodnie skręcony. Chwyt pistoletowy się ruszał więc musiałem go sam dokręcić, kolbę także. No ale nie jest to minus który mnie tak uraził. Rzucającym się w oczy minusem jest to, że zaślepka od zmiany trybu ognia rusza się i wypada. Co prawda słyszałem, że ta część może się wyrobić i takie rzeczy mogą się dziać, ale ja jako klient wysyłając sprzęt do profesjonalnego serwisu oczekuję, że sprzęt zostanie naprawiony, a inne działające rzeczy będą nadal działały, a nie zostaną zepsute. Postanowiłem sobie to darować. Jakoś z tym przeżyję. Napisałem tylko wpis pod postem tej że strony na FB, że chyba serwis zachorował wnioskując bo jakości złożenia mojego kałasza. O dziwo budzi mnie dziś telefon od gościa z tejże firmy z zapytaniem o co chodzi z moim karabinem (powiedział że jest z gunfire, ale nie pamiętam czy się przedstawił). Ja trochę zaspany do końca nie wiem o co chodzi, ale mu powiadam co jest nie tak. Nie zdążyłem dokończyć, a ten pan do mnie "żeby pan takich głupot nie wypisywał na facebook'u tylko takie sprawy załatwiał przez telefon". Pan raczej za zadanie miał mnie opieprzyć, niż wyjaśnić całą sprawę ponieważ później szybko się pożegnał i nie dał dojść do słowa oraz wytłumaczyć co jeszcze z nim jest nie tak. Poza tym ile ja mam swoich wydawać pieniędzy na coś co powinno działać od zakupu i na te telefony, żeby wyjaśniać. Także więc, zadzwonił, opieprzył, nie zaproponował jakiejkolwiek poprawy, a ja nie zamierzam kolejny raz tam dzwonić i tracić swoje pieniądze na telefony.

Pozdrawiam wszystkich maniaków ASG :icon_wink:

Edited by makaw
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...