kosteQ86 Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Sklep OK, głównie kupowałem w okresach promocji, bo wtedy ceny są przystępne, głównie zapsy kulek na tony:P Quote Link to post Share on other sites
Scharf Posted June 26, 2012 Report Share Posted June 26, 2012 Sklep bardzo fajny, dobra obsługa i bezproblemowy kontakt. Nigdy nie miałem jakichkolwiek większych problemów, kupujemy z naszym teamem regularnie i już się całkiem spora sumka zebrała :D Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Sam sklep OK, ale czasem robią dziwne rzeczy, np. podczas promocji przeceniony towar jest niedostępny na stronie sklepu, można go za to kupić u nich na allegro po starej cenie. Ogólnie jednak pozytyw, szybko wysyłają, a towar zawsze był zgodny z opisem. Quote Link to post Share on other sites
Mike13 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 (edited) Sklep jest świetny,miła, zawsze chętna do pomocy obsługa i sporo asortymentu.Polecam ;] Edited July 2, 2012 by Mike13 Quote Link to post Share on other sites
Dziećka Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 (edited) Paczka zamówiona w niedzielę wieczorem, we wtorek rano już u mnie. Za czas wysyłki (a to nie pierwszy taki przypadek) duży + Edited July 3, 2012 by Dziećka Quote Link to post Share on other sites
Bat_Sirius Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Ostatnio kupiłem kilka rzeczy. Cała tranzakcja przebiegła błyskawicznie i bardzo szybko dostałem zamówiony towar. Oby tak dalej. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Kupiłem ostatnio kilka rzeczy jedyne co mnie zdziwiło to opakowanie Pudełko niczym nie zabezpieczone żadną folią na zewnątrz tylko zaklejone taśmą GF'u otwieram... zdziwienie, dwa arkusze (spore) folii bąbelkowej. Jedyne do czego się przyczepie to...już w innym wątku bo nie związane ze sklepem. Quote Link to post Share on other sites
NickyNick Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Super sklep, zamawiałem wiele razy zawsze szybko i dobrze.Mi paczka dochodziła zawsze na drugi dzień. Serdecznie polecam. Quote Link to post Share on other sites
speedor Posted September 18, 2012 Report Share Posted September 18, 2012 Sklep super, tylko mogliby zmienić kuriera. Póki co mam z GLSem same problemy, nie tylko z paczkami z GF. Quote Link to post Share on other sites
sebolek Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 I kolejny plus tym razem dla Serwisu GF :) za szybką naprawę i przeżyłem miłe zaskoczenie...paczę wysłałem PP priorytetem a tu kurier z paczką :o Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted October 29, 2012 Report Share Posted October 29, 2012 Wysłałem replikę na gwarancję. Nadałem paczkę w sposób podany na stronie, dopełniłem wszystkich formalności. Paczka dotarła do serwisu 22.09 i tego dnia zmieniła status na "Przyjęto na serwis". Pomimo licznych prób kontaktu jestem ciągle zbywany, to nie ma serwisanta, to wszyscy zachorowali itp. Minął ponad miesiąc a ja nie coraz bardziej żałuję ,że nie wymieniłem tej uszczelki sam. Wielki minus. Quote Link to post Share on other sites
Junx Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 (edited) Dołączam się do grona osób zadowolonych, wczoraj wysłane i dziś przyjechał kurier. Obsługa oraz informacje doskonałe. Gorąco Polecam oraz te malutkie ceny. Wielki PLUS. Edited October 30, 2012 by Junx Quote Link to post Share on other sites
Alexanderexis Posted November 17, 2012 Report Share Posted November 17, 2012 Niestety miałem (nie)przyjemność parę razy w tym sklepie kupować. Odesłałem replikę, która nie działała, odesłali ją, uznając ją jako naprawioną. Gdy dotarła, była taka sama, jaką przysłałem i oczywiście nie działała. Musiałem odsyłać ją 2 raz... (taka sytuacja wydarzyła mi się już kilka razy). Potem kupiłem replikę, która była całkowicie inna, niż miała być w opisie. Kupiłem tam kolejną replikę, doszła w stanie nagannym. Pełno rys, luzy, wypadające kulki z lufy, magazynka, a nawet rdza. Po odesłaniu "tego czegoś" musiałem czekać miesiąc na zwrot pieniędzy! Szukałem pewnej repliki w większości polskich sklepach, sprawdziłem na stronie producenta tej repliki, czy jest jakiś sklep w Polsce. Gunfire był pośrednikiem? Wysłałem wiadomość do Gunfire, czy byłaby możliwość sprowadzenia takiej repliki. Otrzymałem odpowiedź, że oczywiście, będzie pod koniec miesiąca. Wyraźnie napisałem, że bardzo zależy mi na czasie i czy to jest pewna data, czy raczej "może być, może nie być" w tym czasie. Odpowiedzieli mi, że będzie pod koniec miesiąca. Jakoś przeczekałem ten miesiąc, a repliki nie było. Odpisali mi, że na pewno pojawi się w ciągu miesiąca. Nie mając już wyboru, zostałem skazany na czekanie jeszcze miesiąc. Po tym miesiącu znowu wysłałem zapytanie, a odpisali mi, że nie będzie jednak tej repliki i nie wiedzą kiedy będzie, wystawiając mnie na wiatr. Sklep nie warty zaufania, uwagi, a na pewno serwisowania tam repliki. Bardzo NIE POLECAM! Quote Link to post Share on other sites
DratwaJAV Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Wynik transakcji: pozytywny ♣ Wygralem aukcje na allegro. Dostalem to co chcialem, sprawne. Szybka wysylka. Dziekuje. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Wielki PLUS dla GF. Złożyłem zamówienie, nie naliczyło mi darmowej przesyłki. Szybki telefon - poprawione. Chciałem zrezygnować z jednego przedmiotu - tiridam, już. Kolega-idiota podał mi kwotę o 23 grosze mniejszą, a ja-idiota taką przelałem - spotkałem się z przypadkiem sklepu, który przez coś takiego SPORO wydłużył czas realizacji zamówienia. GF nie, co więcej - darowali mi tę górę złota. Wszystko załatwione w ciągu 4 minutowej rozmowy. Polecam dzwonić, a nie pisać maile, bo po wyprzedaży mają pewnie kwadrylion maili. Quote Link to post Share on other sites
Funky Scorch Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 W Gunfire kupowałem już kilkakrotnie, zarówno repliki jak i wyposażenie i innego rodzaju pierdoły :P Jestem zadowolony z przeprowadzonych transakcji. Jedyne czego mi brakuje to wydruków z chronografów, albo chociaż jakiegoś potwierdzenia, że przeprowadzali przegląd zerowy - chyba, że w ogóle tego nie robią. Ogólnie sklep polecam, szczególnie w okresach promocyjnych :) Quote Link to post Share on other sites
EuropeanUnion Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Zamówiłem tam ostatnio parę rzeczy. Jeden z Magazynków przyszedł niestety uszkodzony Mail z zdjęciami, wyjaśniłem sytuacje, i szybkie rozwiązanie sytuacji poprzez przysłanie nowego. Także wielki + Często tam kupuje, zawsze wszytko jest ok:) Jak najbardziej polecam. Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Teraz z kolei negatyw: Sklep online "zżera punkty". Opłaciłem wysyłkę zamówienia punktami. Niestety wybrałem domyślny adres dostawy (konto grupowe). Edycja zamówienia, spowodowała, że punkty znikneły i trzeba było opłacić transport gotówką. Z zamówienia zrezygnowałem, tak bawić się nie zamierzam. Quote Link to post Share on other sites
Cappuccio Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 Edycja zamówienia, spowodowała, że punkty znikneły i trzeba było opłacić transport gotówką. Z zamówienia zrezygnowałem, tak bawić się nie zamierzam. A wyjaśniłeś to ze sklepem ? (patrz zasady zamieszczania opinii). Quote Link to post Share on other sites
Padaka Posted December 15, 2012 Report Share Posted December 15, 2012 "Nie myli się tylko ten co nic nie robi" - chłopaki jak wiemy dużo i dobrze robią, to i czasami się potkną. Najważniejsze że nawet jak się to zdarzy to wiedzą jak się zachować i starają się naprawiać swoje potknięcia. Z mojej strony dla chłopaków pozytyw. W tym miesiącu robiłem u nich już 4 zamówienia - i z całości jestem zadowolony. Quote Link to post Share on other sites
Ahmed Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Polityka na maxa rzucić na sklep po parę sztuk Bara czy m1 carabine i wielkie zamieszanie tylko co z tego skoro wiele hałasu o cacuszka a cacuszek brak. Quote Link to post Share on other sites
historian1970 Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Zgadzam się z Ahmedem, powiedziano mi w sklepie, że wzięli jednego BARa na sprawdzenie czy będzie się sprzedawał... Mocne. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Zamówienie złożone w święta i od razu opłacone. Następnego dnia kolejne zamówieni, notatka aby połączyć i też opłacone. Zadzwoniłem spytałem się czy dadzą radę jednak wysłać, zapewniono mnie, że wyjdzie paczka. Następnego dnia kurier wpakował się do firmy z przesyłką. Ogromny plus. Po nowym roku zobaczymy jak będzie jednak ze zwrotem towaru - zawory elementa o powiększonej przepustowości do glocka ksc - nie pasują :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
makaw Posted January 9, 2013 Report Share Posted January 9, 2013 (edited) Witam. Ja ogólnie nie polecam. Nie przez jakiś mały błąd czy też jedną pomyłkę, a całe pasmo niepowodzeń i zachowanie wobec klienta. Cała historia zaczęła się od przedświątecznej promocji którzy na pewno wszyscy znają. Wyprzedaż z magazynów z 23% rabatem. Oczywiście się połasiłem na taką okazję i chyba tutaj był mój błąd. Zamówiłem sobie kałasza cymy, kulki, czerwoną chustę oraz pas nośny. Wszystko pięknie, minął chyba z dzień może dwa, status mojego zamówienia zmienił się na gotowy (paczka kurierska). O dziwo jakieś trzy dni później dzwoni do mnie ktoś z tego sklepu i mówi, że niestety pas nośny nie może zostać do mnie wysłany ponieważ jest przetarty, a takiego mi nie dadzą. Zdziwiłem się lekko, że w gotowej i zapakowanej paczcie znaleźli taki błąd. No cóż trudno przystałem na te warunki i zrezygnowałem z tego pasa. Rozumiem, że była wielka promocja, była masa zamówień, ale na wysyłkę paczki kurierem czekałem ponad dwa tygodnie. Oczywiście zadzwoniłem na ich BOK i zapytałem o co chodzi. Człowiek po drugiej stronie wyjaśnił w miarę szybko tą sprawę. Podobno mieli jakiś błąd systemu i paczka "wisiała" w systemie jako do wysłania, czy coś w ten deseń. Przeprosił i powiedział, że dostanę w ramach rekompensaty dodatkowe kulki. Paczka przyszła do mnie na drugi dzień od telefonu. Otwieram paczkę i przeglądam co dostałem: chusta - jest, zamówione kulki - jest, 3 paczki sampli kulek :icon_rolleyes: - jest, no i wreszcie zamówiony kałasz - nie ten co zamówiłem tylko podstawowy model. Czyli kolejny telefon i kolejne wydane pieniądze. Zadzwoniłem, zostałem poproszony o zeskanowanie dowodu zakupu w celu sprawdzenia kto się paczką zajmował. Wyjaśniłem wszystko i wyraźnie powiedziałem, że próbki kulek nie wystarczą za taki cyrk. Pan przyjął do wiadomości. Na drugi dzień przyszła do mnie paczka z odpowiednim kałaszem, wymieniliśmy się z kurierem paczkami. Oczywiście oprócz właściwego kałasza w paczce nie było nic co mogłoby przychylnie popatrzeć na tą firmę. Odpuściłem sobie, ważne że kałasz jest i działa... Zamieściłem także post z opisem sytuacji i ze zdjęciem kałasza na ich stronie na facebooku. Oczywiście nieprzychylny wpis zniknął :icon_wink: W tym momencie myślałem że moje problemy z tą firmą się skończyły. Otóż nic bardziej mylnego! Od dostania właściwego kałasza może postrzelałem nim łącznie 20-30 minut, ponieważ nie było okazji na jakąś strzelankę przez pogodę i brak czasu grupy. W niedzielę przed świętami miała odbyć się strzelanka więc oczywistą rzeczą w sobotę sprawdzam sprzęt. O dziwo kałasz nie działa. Sprawdziłem co mogłem i nic. Za to nikogo nie winię sprzęt to sprzęt mógł nawalić. Więc ciach serwis i wysyłka po świętach. Wszystko w miarę sprawnie poszło pomimo okresu sylwestrowego itp. Sprzęt wrócił do mnie dwa dni temu lub trzy. Z plusów to to, że działa. Minusy to to, że był karygodnie skręcony. Chwyt pistoletowy się ruszał więc musiałem go sam dokręcić, kolbę także. No ale nie jest to minus który mnie tak uraził. Rzucającym się w oczy minusem jest to, że zaślepka od zmiany trybu ognia rusza się i wypada. Co prawda słyszałem, że ta część może się wyrobić i takie rzeczy mogą się dziać, ale ja jako klient wysyłając sprzęt do profesjonalnego serwisu oczekuję, że sprzęt zostanie naprawiony, a inne działające rzeczy będą nadal działały, a nie zostaną zepsute. Postanowiłem sobie to darować. Jakoś z tym przeżyję. Napisałem tylko wpis pod postem tej że strony na FB, że chyba serwis zachorował wnioskując bo jakości złożenia mojego kałasza. O dziwo budzi mnie dziś telefon od gościa z tejże firmy z zapytaniem o co chodzi z moim karabinem (powiedział że jest z gunfire, ale nie pamiętam czy się przedstawił). Ja trochę zaspany do końca nie wiem o co chodzi, ale mu powiadam co jest nie tak. Nie zdążyłem dokończyć, a ten pan do mnie "żeby pan takich głupot nie wypisywał na facebook'u tylko takie sprawy załatwiał przez telefon". Pan raczej za zadanie miał mnie opieprzyć, niż wyjaśnić całą sprawę ponieważ później szybko się pożegnał i nie dał dojść do słowa oraz wytłumaczyć co jeszcze z nim jest nie tak. Poza tym ile ja mam swoich wydawać pieniędzy na coś co powinno działać od zakupu i na te telefony, żeby wyjaśniać. Także więc, zadzwonił, opieprzył, nie zaproponował jakiejkolwiek poprawy, a ja nie zamierzam kolejny raz tam dzwonić i tracić swoje pieniądze na telefony. Pozdrawiam wszystkich maniaków ASG :icon_wink: Edited January 9, 2013 by makaw Quote Link to post Share on other sites
wprost1986 Posted January 12, 2013 Report Share Posted January 12, 2013 Mam pytanie do stalych bywalcow tego sklepu(jako ze na mal do sklepu nie dostalem odpowiedzi), ile mniej wiecej trwa u nich dostarczenie nowej dostawy towaru niedostepnego w tym momencie? Tzn ile trw u nich wprowadzenie wiecej stocku? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.