Rogaś Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 Ja dziś po interwencji telefonicznej w sprawie mojego zamówienia zostałem poinformowany że dopiero dziś będzie do mnie wysłany towar. Quote Link to post Share on other sites
Z3Lo0T Posted July 18, 2013 Report Share Posted July 18, 2013 Ja dla odmiany napisze, ze swoje zamowienie (kulasy, gaziak kjw, gg i zawieszenie) dostalem po 2 dniach roboczych. Kompletne, bez zastrzezen. Zadowolony jestem ;) Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted July 19, 2013 Report Share Posted July 19, 2013 Zamówienie złożyłem, firma GLS otrzymała zlecenie wysłania paczki na drugi dzień zamówienia, replika dotarła do mnie na trzeci dzień, zabezpieczona w środku fabryczną gąbką a sam karton ponadprogramowo został owinięty trzykrotną warstwą folii bąbelkowej. Paczce nic nie brakowało, nic nie było uszkodzone, faktury nie zapomnieli. Brak zastrzeżeń :). Quote Link to post Share on other sites
medyczka Posted July 21, 2013 Report Share Posted July 21, 2013 Zamawiam u nich regularnie kulki i inne przedmioty przy okazji, szybko dochodzą dobrze spakowane dobry sklep. Quote Link to post Share on other sites
karolus20 Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 Zamówienie złożone 15 lipca o 18:04, wybieram przesyłkę GLS-em, przelew dociera 2 minuty później. Zamawiałem specjalnie na początku tygodnia, żeby mieć wszystko na niedzielę. Przesyłka zostaje wysłana dopiero 18-stego kilka minut przed 18-stą, przewidywana data doręczenia to 19-sty (pomyślałem sobie ok, może dojdzie). Paczka dociera w poniedziałek, tydzień od złożenia zamówienia. Sklep nie informował nic o tym, że paczka może się opóźnić. Znajomy który zamawiał ze mną kulki, nie poszedł w niedziele na strzelanie, bo nie miał kulek, a ja dostałem uszkodzoną kaburę. W paczce tylko pistolet był owinięty w folię bąbelkową, a reszta została owinięta w zwykłą folię GLS-u, więc nie rozumiem skąd są te zachwyty nad zabezpieczeniem przesyłki. Po tym zamówieniu dalsze zamawianie z Gunfire, to będzie dla mnie ostateczność. Ode mnie minus. EDIT: Dziś zadzwonił do mnie pracownik z gunfire i wyjaśnił zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty zaproponował mi jakieś gratisy do następnego zamówienia. Na razie nic nie zamawiałem, więc nie wiem jak to będzie, ale za ten kontakt jak na razie sklep jest u mnie bardziej na plus niż na minus. Quote Link to post Share on other sites
Foster_PL Posted July 23, 2013 Report Share Posted July 23, 2013 To już raczej z winy dostawcy niż sklepu, sam dostałem od GLS paczkę 4 dni po otrzymaniu maila od Gunfire z informacja, że paczka została wysłana. Wina kuriera. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Orjentuje się ktos, czy jeżeli wrzuce przedmioty do koszyka to sklep może je sprzedać? Wrzuciłem do siebie ok 5 przedmiotów, następnego dnia z rana miałem kliknąć zapłać a tu towary wyprzedane. Chyba po to oferuja opcję koszyk, żeby działała poprawnie, Zdenerwowałem sie strasznie bo 5/5 towarów z koszyka było ostatnimi na stanie. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Jak sobie dodałeś tylko do koszyka i nie złożyłeś zamówienia to się nie dziw, że ktoś je kupił. Pomyśl logicznie gdyby to działało tak jak mówisz to każdy mógłby wyzerować stan sklepu:) Inny przykład idziesz na zakupy do spożywczaka wrzucasz przedmioty do koszyka, ale zostawiasz koszyk w sklepie i następnego dnia masz pretensje że ktoś Twoje rzeczy kupił?: ) Quote Link to post Share on other sites
Bantu Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 A ja tam jestem zadowolony, paczka zamówiona w niedziele a dotarła w wtorek (bo w niedziele nie czynne to zrobili w pon i wysłali w ten sam dzień). Jedyne zastrzeżenie to to, że replika przyszła uszkodzona, odesłałem na gwarancje wczoraj dzisiaj dotarła do nich i jest w serwisie. Zobaczymy dalej co będzie. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 (edited) Mieszane uczucia, zamówiłem replikę która pierwszy raz pojawia się na rynku (specna arms). Realizacja i przesyłka ok, ale kontakt w sprawie dopytania o gwarancję zerowy (system szybkiej wymiany sprężyny a gwarancja gdy coś padnie w środku) Po dwóch mailach do sklepu brak jakiejkolwiek odpowiedzi... Edited July 26, 2013 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
Konte Posted July 26, 2013 Report Share Posted July 26, 2013 Ja u nich zamawiam systematycznie i zazwyczaj jest wszystko ok, przesyłka do mnie do Irlandii dochodzi w 5 dni roboczych, więc jest dobrze. Aczkolwiek miałem jedną sytuację która mnie wkurzyła ... mianowicie jestem na 99,9% pewien że zamiast zamówionej nowej repliki przysłali mi zwrota i to nie naprawionego :( W gaziaku były brudy po gazie a magazynek wyciekał. Sam to naprawiłem bo szkoda było mi czekać na reklamację ( daleko i drogo do wysłania ). Jeśli takie coś mi się zdaży raz jeszcze chyba będę musiał wrócić na taiwanguna :) Aczkolwiek gf ma wiele większy wybór ... Quote Link to post Share on other sites
Levyrn Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Zamówiłem w piątek z samego rana replike i kulkie dzisiaj (poniedziałek) 13:30 dostałem paczke. Replika sprawna fajnie chodzi. Wielki plus dla gunfire za ekspresowe wysłanie i sprawny sprzęt :) Quote Link to post Share on other sites
Darius81 Posted August 1, 2013 Report Share Posted August 1, 2013 Wcześniej przy zamawianiu repliki np. w Taiwangun wraz z pudełkiem przychodziła do mnie karta z przeglądem repliki oraz jej chronowaniem - tutaj czegoś takiego nie otrzymałem To że dostaniesz kartę z chronowaniem, nie znaczy że ono się odbyło. To że Taiwangun pisze, że każda replika jest przestrzeliwana, oraz sprawdzana pod kątem wad fabrycznych, to także ściema !!Nie ukrywam, że zdarzyło nam się dostać repliki bez fabrycznej folii, ale połowa ją miała. Jak na złość bateria do wywalenia, źle pracujące selektory, bądź replika ma 50/80fps mniej. Jedyne co słyszałem to ,,przepraszamy mieliśmy bardzo dużo zamówień'' Całe szczęście stockowe baterie, gumki itp od razu do kosza więc problem w sumie rozwiązany, mimo to niesmak pozostaje. Jedyne co wam doradzam to, że każdy sprzedawca może nawalić. GF ma lepsze ceny od TG, a co za tym idzie?Więcej zamówień. Nie spodziewajcie się reklamacji w 3 dni w innych sklepach:) JA także miałem cyrki z Gunfire, lecz nadal u nich kupuję :) Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Ostatnio z kumplami zamawialiśmy pare rzeczy z GF. Wszystko załatwione w ciągu trzech dni - we wtorek pieniądze dotarły na konto sklepu, w środę rano wysyłka, a w czwartek paczka u mnie. Towar porządnie zapakowany i jedyne czego mógłbym się czepić to lekkie wgięcie kartonu (które nie zagrażało wnętrzu paczki więc nie robiłem problemów), ale o to winie firmę kurierską. Krótko mówiąc - polecam. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Jak sobie dodałeś tylko do koszyka i nie złożyłeś zamówienia to się nie dziw, że ktoś je kupił. Pomyśl logicznie gdyby to działało tak jak mówisz to każdy mógłby wyzerować stan sklepu:) Inny przykład idziesz na zakupy do spożywczaka wrzucasz przedmioty do koszyka, ale zostawiasz koszyk w sklepie i następnego dnia masz pretensje że ktoś Twoje rzeczy kupił?: ) Czytasz ze zrozumieniem? Jak wkładam towary do koszyka a sklep jest całodobowy to moge z tym koszykiem latac i 3 dni. Wrzuciłem rzeczy do kosztyka na gunfire, nie zamykałem strony bo musiałem wyjsc szybko z domu. Następnego dnia odswieżam mój koszyk a tam pusto. Sesja nie została zakończona, to tak jak bym stał przy kasie w oczekiwaniu zeby zapłacic, a ktos z koszyka mi wyjmuje i bierze dla siebie. Jasne ? [edit] Nie, to nie tak samo. Analogia zupełnie nie trafiona. Jeśli coś wkładasz do koszyka, to nie znaczy, że sobie to coś "zaklepałeś". Sklep nie jest w takim wypadku niczego Ci winien. Uważam, że temat jest wyczerpany. Nie widzę sensu dalej go ciągnąć. Dalsza dyskusja skutkować będzie kasowaniem postów. Dla bardziej upartych znajdą się "urlopy wypoczynkowe " od forum. K2 Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Said - wyobraź sobie, że e-zakupy nie wyglądają tak jak zakupy w rzeczywistości. Zaczerpnij odrobiny wiedzy z dziedziny informatyki i przestań się kłócić, gdyż nie masz racji. Koszyk w żadnym w Polsce, Europie, na świecie sklepie nie działa w opisany przez ciebie sposób. Jeśli Ci się to nie podoba, to zalecam studiowanie programowania i napisania skryptu, który zdejmuje produkt z stanu i dodaje do koszyka produkt. Chociaż wydaje mi się że konkurencja by niszczyła takie sklepy poprzez zerowanie stanów magazynowych wrzucając wszystko do swojego koszyka ;) Towar jest zdejmowany z stanu magazynowego i przypisywany do zamowienia w momencie gdy zdecydujesz się na finalizowanie zakupu. Zalecam również nie wytykanie innym braku umiejętności czytania, gdyż najwidoczniej sam jej nie opanowałeś. Sorry K2 - musiałem to wyjaśnić. Quote Link to post Share on other sites
Tabun Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Mam pewne wątpliwości ponieważ 95% osób które uznają ten sklep za dobry ma 1 post. Ja sam zamierzam tam kupić i zobaczę, bo inne sklepy są mniej atrakcyjne i myślę, że powinien wypowiedzieć się jakiś moderator na temat tych postów. [edit] "Wypowiedzieć się" w jakim sensie? To po prostu dobry sklep. Owszem, zdarzają im się wpadki (również opisane w tym temacie), jednak to wyjątki a nie norma. K2 Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Posty są sprawdzane w przypadkach gdy wypowiada się osoba zarejestrowana niedawno, lub jej profil nie był zbyt aktywny. Wszystkie profile są weryfikowane pod względem rzetelności wypowiedzi na tyle na ile pozwalają nam na to narzędzia forum. Zdarzały się przypadki zakładania kont w celu oczerniania, bądź wybielania opinii sklepu. Takie przypadki są zazwyczaj bardzo szybko wyłapywane i karane całkowitą blokadą dostępu do portalu z numeru ip, maila, a czasem nawet providera. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted August 27, 2013 Report Share Posted August 27, 2013 Odezwałem się do GF ponieważ kurier opóźnił wysyłkę i chciałem złożyć reklamację. Zadzwoniłem i poprosiłem o list przewozowy a miły pan z BOK powiedział, że postara się go zdobyć lub GF złoży reklamacje za mnie. Cynk miałem dostać na e-mail co robimy dalej. Cisza... słabo. Quote Link to post Share on other sites
Lukaz999 Posted September 1, 2013 Report Share Posted September 1, 2013 A ja chciałem podzielić się swoimi doświadczeniami z rzeczonym sklepem. Mam nadzieję, że moja opinia będzie cenną uwagą i dla kupujących i dla włodarzy tegoż sklepu. Kupiłem polecaną i chwaloną przez wielu replikę AKM cyme48m. Problemy zaczęły się od samego początku, ale rozumiem że mogłem mieć po prostu pecha… Uwagi w stosunku do repliki, myślę, że nie do końca są tu na miejscu, bo w końcu sklep nie jest producentem, ale do rzeczy. Chciałem żeby wybór był trafny i przemyślany, dlatego zdecydowałem się na odwidzenie siedziby sklepu i ewentualne skonsultowanie wyboru z obsługą, i tutaj zaczynają się schody. Można trafić na osobę która potrafi i co ważniejsze chce doradzić, ale niekoniecznie jest to standard. Miałem wątpliwą przyjemność kilkukrotnie spotkać się z pewną panią, której fachowość sprowadzała się do opryskliwości, oraz traktowania kupującego jak intruza. Rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale cóż… tego rodzaju aktywność zawodowa wymaga pewnych predyspozycji, bądź odpowiedniej motywacji, nie wiem czego w tym miejscu brakuje. Zaznaczam, że chciałbym po prostu zwrócić uwagę na problem ,który moim zdaniem można szybko i łatwo naprawić (można do obsługi sklepu skierować osobę która lepiej czuje się w bezpośrednim kontakcie z klientem, a są tam tacy ludzie). Może to głupie ale wydawało mi się że tego rodzaju działalność będzie prowadzona przez ludzi będących co najmniej sympatykami ASG, a sklepy (stacjonarne lub nie), są obsługiwane przez ludzi którzy lubią swoją pracę i potrafią (a co ważniejsze chcą) podzielić się swoim doświadczeniem z kimś kto startuje w tej dziedzinie. Niestety nie zawsze tak to wygląda. Mi osobiście w wyborze doradzali klienci, którym jestem bardzo wdzięczny bo dokonałem dobrego wyboru. Quote Link to post Share on other sites
Ombre Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Jeżeli chodzi o moje zdanie co do sklepu: Jestem dość pozytywnie nastawiony do nich. Co nie oznacza, że nie mam zastrzeżeń. Są po prostu czasem dość niedokładni, roztrzepani, nie wiem jak to ująć. Mianowicie: Zamawiam rękawiczki pustynne, dostaje zielone. Znajomy zamawia jeden model, dostaje drugi, kupuje kałasza, brak jednej plastikowej części przy spuście w nim, a gumka HU w ogóle nie podkręca kulek. Okazało się, że była źle wsadzona oraz cholernie nasmarowana (czemu?) Jaki z tego wniosek? Panowie z Gunfire dostają dostawę replik, i nawet nie chce im się sprawdzić czy wszystko w replice pracuje jak trzeba, 2 strzały zobaczyć czy działa i do pudełka.. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Ogólnie na gunfire.pl zaczęły sie dziac złe rzeczy. Nie sprawdzają replik, przysyłaja otwarte przedmioty typu okulary ochronne albo częsci mechaniczne gearboxa. Dla mnie to ważne bo potem nie ma reklamacji, powiedzą, ze paczka otwarta a w gwarancji jak wół napisane, ze towar nieuzywany i w oryginalnym opakowaniu. To są szczegóły, ale ja imp płacę kasę więc wymagam. Ostatnio zakupiłem cyme 008, przyszła z uszkodzonym selektorem ognia. Nie odsyłałem, bo i tak wiem co by napisali.... szkoda, kiedyś trzymali poziom, teraz kupuję u konkurencji. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 ile u nich trwa reklamacja? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 Po 14 dniach roboczych nie otrzymałem od nich żadnej informacji odnośnie reklamacji, co znaczy że, automatycznie rozpatrzyli ja na moją korzyść. Po kolejnych dwóch dniach przelano $ na moje konto. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 2, 2013 Report Share Posted September 2, 2013 problem w tym, że ja oddałem strzelbę na gwarancji i minęło trochę czasu, a odzewu brak, również na moje maile. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.