shelton Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Kupowałem u nich magazynki, bodajże we wrześniu. Nie było żadnych problemów, paczka dotarła szybko, zawartość zgodna z zamówieniem. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Na stronie zamieścili info o zniżkach dla teamów. Od dnia ogłoszenia ślę maile z pytaniem jak zarejestrować team i wpisać członków. Ani razu jeszcze nie odpisali. Wysłałem juz 3 maile. Ja dziękuje za taki kontakt. Mam TO SAMO. 0 kontaktu ze strony sklepu... Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Dobra znalezione: http://blog.gunfire.pl/?p=143 Sorry za OT. Quote Link to post Share on other sites
coenpl Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Dobra znalezione: http://blog.gunfire.pl/?p=143 Sorry za OT. Na stronie głównej masz informację krok po kroku jak się zarejestrować u nich. Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 (edited) Dziwna sprawa: 12-0-2009 > Telefon i zapewnienie obsługi że jeśli zaksięgowanie kwoty nastąpi przed południem to tego samego dnia paczka wychodzi kurierem a nastepnego dociera do mnie. 12-01-2009 > Zamówienie + przelew 13-01-2009 07:31 > Mail z potwierdzeniem zaksięgowania należności 13-01-2009 07:48 > Mail potwierdzający wysłanie paczki 14-01-2009 cały dzień > Brak przesyłki 14-01-2009 ~21:00 > telefon na infolinie UPS i informacja że otrzymali tylko dokumentacje przesyłki ale fizycznie paczka nie została im jeszcze przekazana :roll: 14-01-2009 21:25 > wysyłam mail do sklepu z pytaniem co się dzieje 15-01-2009 13:32 > Mail od obsługi sklepu z informacja iż UPS ma "opóźnienia" i to jest przyczyną zaistniałej sytuacji. 15-01-2009 14:15 > Telefon do UPS. Potwierdzają status ze strony monitorowania przesyłki: dokumenty są a paczki brak 15-01-2009 15:00 > Telefon do sklepu. Obiecują wyjaśnić sytuacje z zaznaczeniem iż jest możliwe że paczka rzeczywiście nie opuściła ich magazynu 8-O ... 15-01-2009 18:40 > Strona monitorowania przesyłki: STATUS - SKAN NADANIA .... PRZESYŁKA W DRODZE :???: Reasumując: Od dnia przygotowania paczki i zawiadomienia o jej wysyłce - do jej wysłania minęły 2 dni... mam mieszane uczucia Edited January 15, 2009 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 15-01-2009 18:40 > Strona monitorowania przesyłki: STATUS - SKAN NADANIA .... PRZESYŁKA W DRODZE :???: Reasumując: Od dnia przygotowania paczki i zawiadomienia o jej wysyłce - do jej wysłania minęły 2 dni... mam mieszane uczucia Witam, W dniu 14-01-2009 od godzin wczesno-popołudniowych we Wrocławiu trwała śnieżyca: http://www.prw.pl/articles/view/9657/zima-...ala-dolny-slask przez co w mieście były ogromne korki. Pomimo, że siedziba UPS mieści się niedaleko naszej firmy, żaden kurier nie dojechał na czas, by odebrać paczki, gdzie magazyn specjalnie oczekiwał kuriera wczoraj do godz. 19. Dzisiaj zostało wszystko odebrane, a statusy przesyłek na pewno uległy zmianom. Niestety zima na swoje prawa i czasem przez nią powstają opóźnienia, na które nikt nie ma wpływu. Pozdrawiam, Paweł Zalewski Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 (edited) Witam, W dniu 14-01-2009 od godzin wczesno-popołudniowych we Wrocławiu trwała śnieżyca: http://www.prw.pl/articles/view/9657/zima-...ala-dolny-slask przez co w mieście były ogromne korki. Pomimo, że siedziba UPS mieści się niedaleko naszej firmy, żaden kurier nie dojechał na czas, by odebrać paczki, gdzie magazyn specjalnie oczekiwał kuriera wczoraj do godz. 19. Dzisiaj zostało wszystko odebrane, a statusy przesyłek na pewno uległy zmianom. Niestety zima na swoje prawa i czasem przez nią powstają opóźnienia, na które nikt nie ma wpływu. Pozdrawiam, Paweł Zalewski W pełni się zgadzam z ostatnim zdaniem i nie mam w związku z tym żadnych pretensji. Moje mieszane uczucia spowodował natomiast mail w którym informowaliście Państwo o wysłaniu przesyłki podczas gdy fizycznie nie została ona przekazana firmie kurierskiej. Jak mogę się domyślać błąd ma swoje źródło w generowaniu maila informującego klienta o wysyłce w chwili sporządzania dokumentacji przewozowej a nie w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej. Najczęściej rozbieżność czasowa pomiędzy tymi dwoma stanami jest pewnie niewielka jednak w tym przypadku okazała się sporo dłuższa. Stąd to całe zamieszanie :roll: Szkoda też że tak wyczerpujących informacji nie uzyskałem z pierwszym razem - nie było by tematu ;-) PS. Wiem że to nie miejsce na dyskusje ale moja odpowiedź jest zakończeniem do wcześniejszego postu. Edited January 15, 2009 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Augustus Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Od kilku dni z 4 różnych komputerów nie mogę dostać się na stronę reklamacji sklepu - próba wejścia kończy się wyświetleniem jedynie białego tła. Jest mi to potrzebne żeby odczytać numer złożonej już reklamacji, oznaczyć nim paczkę i wysłać ją. Paczka od tych kilku dni czeka na wysłanie. Sprawa irytuje, tym bardziej że muszę sam wybulić kasę na wysyłkę nowo zakupionej, wysokiej klasy repliki, którą sklep przysłał mi niesprawną i do tego porysowaną^^ Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Od kilku dni z 4 różnych komputerów nie mogę dostać się na stronę reklamacji sklepu - próba wejścia kończy się wyświetleniem jedynie białego tła. Jest mi to potrzebne żeby odczytać numer złożonej już reklamacji, oznaczyć nim paczkę i wysłać ją. Paczka od tych kilku dni czeka na wysłanie. Sprawa irytuje, tym bardziej że muszę sam wybulić kasę na wysyłkę nowo zakupionej, wysokiej klasy repliki, którą sklep przysłał mi niesprawną i do tego porysowaną^^ Niestety miałem podobnie... od wczoraj w miejsce strony reklamacji było tylko białe tło. Teraz działa już poprawnie. I niestety po wyjaśnionej sprawie z przesyłką pojawił się nowy "zonk" - dostarczona replika nosi spore ślady użytkowania i/lub demontażu, brak też wymaganej instrukcji obsługi. Tutaj "zewnętrzne czynniki niezależne" nie miały już raczej wpływu. Teraz nie bardzo wiem jaki sens ma oznaczenie na potwierdzeniu sprzedaży w postaci pieczątki "Kontroler X" Edited January 17, 2009 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Augustus Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 (edited) Apropos Twojego "Zonka", myślałem że mój to jakaś anomalia...pomyłka...ale pomyłki nie występują w parach. Oto mój przypadek: Type 97b Real Sword: - Liczne rysy na nylonowym body - rysy na metalowej osłonie wyrzutnika łusek, pod którą jest regulacja hopup. Co ciekawe rysy nie na skutek wielokrotnego otwierania. - odrapania oksydy na elementach stalowych: tłumiku płomienia "trąbce", przezierniku, centralnym pinie, kilku mniej ważnych detalach. - poza fizycznymi znakami wskazującymi na długotrwałe (!) użytkowanie, replika zwyczajnie nie działała od rozpakowania. Po prostu nie strzelała ani nie wydała żadnego dźwięku po podłączeniu baterii i próbie wystrzelenia na żadnym z położeń selektora. Sprawdzenie miernikiem pokazało że przez replikę w ogóle nie przepływa prąd. Oj grabi sobie sklep, oj grabi sobie. Edited January 18, 2009 by Augustus Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Na stronie zamieścili info o zniżkach dla teamów. Od dnia ogłoszenia ślę maile z pytaniem jak zarejestrować team i wpisać członków. Ani razu jeszcze nie odpisali. Wysłałem juz 3 maile. Ja dziękuje za taki kontakt. Mam TO SAMO. 0 kontaktu ze strony sklepu... Na stronie głównej masz informację krok po kroku jak się zarejestrować u nich. 12 stycznia założyłem konto na nazwę teamu, login i wszystko jak chcieli, na wmasg tez mam konto, potem wysłałem im e-maila z loginem konta teamowego i wszystkimi potrzebnymi informacjami jakich wymagają. Zero odpowiedzi... 15 stycznia wysłałem kolejnego e-maila... może w poniedziałek odpowiedzą, może w piątek za tydzień, może w ogóle nie odpowiedzą, może promocja została ogłoszona przez pomyłkę? Czy jest jakikolwiek team który otrzymał ten rabat i dostał jakiekolwiek potwierdzenie od sklepu? Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Witam, Ze względu na dużą ilość teamów, chcących wziąć udział w promocji, które zarejestrowały się w naszej bazie danych, proces weryfikacji nieco się przedłuża. Sądzę, że do końca tygodnia uda nam się uporać ze wszystkimi zgłoszeniami, jakie do nas napłynęły i stały rabat znajdzie się w systemie sklepu. Za wynikłe niedogodności serdecznie przepraszamy i liczymy na zrozumienie z Waszej strony. Pozdrowienia Paweł Zalewski Quote Link to post Share on other sites
Carnagge Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Solidna firma :) Często kupuje u nich kulki i nigdy nie było żadnego problemu. Teraz kolega kupił elektryka i również świetna realizacja zamówienia. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Witam, Ze względu na dużą ilość teamów, chcących wziąć udział w promocji, które zarejestrowały się w naszej bazie danych, proces weryfikacji nieco się przedłuża. Sądzę, że do końca tygodnia uda nam się uporać ze wszystkimi zgłoszeniami, jakie do nas napłynęły i stały rabat znajdzie się w systemie sklepu. Za wynikłe niedogodności serdecznie przepraszamy i liczymy na zrozumienie z Waszej strony. Pozdrowienia Paweł Zalewski Ale dalej nie odpowiedziales Augustusowi dlaczego wcisneliscie mu uzywana replike. Moze nie tyle uzywana co pewnie ekspozycyjna, ale co to za roznica dla goscia ktory wywalil kupe ciezko zarobionych zlotowek na replike poobdzierana z kazdej strony... Quote Link to post Share on other sites
Yeneth Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 (edited) Kontynuacja wcześniejszej sprawy. + Szybko rozpatrzona reklamacja. + Dobry kontakt. - Moim skromnym zdaniem da się zrobić przegląd zerowy tak aby nie było śladów po demontażu repliki. - Kontroler X powinien był zauważyć źle wkręconą śrubę w korpusie repliki. Wynik 2:2 czyli źli nie są ale też mnie nie zachwycili :roll: Edited January 24, 2009 by Yeneth Quote Link to post Share on other sites
Augustus Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Replika została wysłana w ten czwartek kurierem do gunfire, z uwzględnieniem procedury reklamacji (odpowiednia etykieta adresowa etc). Czekam na wynik. Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Pierwsza sprawa; rabat dla teamu. Wysłałem zapytanie mailem jak założyć to konto. Następnego dnia dostałem odpowiedź wraz z prośbą o podanie niezbędnych danych. Weryfikacja i przyznanie rabatu potrwała dwa lub trzy dni jak pamiętam. Sprawa druga; zakupy. Zakupiłem M7A1 Troy z KA, przyszedł na drugi dzień. Wszystko ok, po za małym ale. Nie załączono instrukcji w języku polskim czego wymaga prawo, a do ładowarki LiPo nie załączono żadnej, nawet w krzaczkach pisanej. Jakoś to przeżyję. Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Przy próbie odwiedzenia bloga: http://bagatela.ath.cx/~boundrose/kon.jpg ;-) Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 U mnie tez Avast świruje. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted February 1, 2009 Report Share Posted February 1, 2009 Witam, Dziękuję za uwagę związaną z blogiem. U mnie program antywirusowy nic nie zgłasza, widocznie jest mało skuteczny. Sprawą bloga zajmie się dzisiaj od rana nasz informatyk. Postaramy się "naprawić" bloga jak najszybciej. Pozdrowienia, Paweł Zalewski Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Dziękuję za uwagę związaną z blogiem. U mnie program antywirusowy nic nie zgłasza, widocznie jest mało skuteczny. Drobiazg. To może być tylko fałszywy alarm po prostu, który jednak może odstraszyć część klientów, którzy używają avasta. Stąd warto się temu przyjrzeć. Quote Link to post Share on other sites
Tasior1982 Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Avast niestety bierze iFrame za Trojana. Ewidentna niedoróbka w bazie wirusów. Też miałem takie kwiatki na kilku stronach. Quote Link to post Share on other sites
Razielos Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 2xzakupy 2xopoznienie w dostawie ( sklep ma opoznienia z dostarczeniem rzeczy do kuriera ) Zamówienie złozone w niedziele, wysyłane w środe... Mimo kontaktu meilowego, uparte twierdzenie ze to nie jest ich wina a firmy kurierskiej. Tylko co ma powiedziec kurier jak paczki od nich na oczy jeszcze nie zobaczyl? Ceny jak dla mnie bardzo w porzadku. Z pierwszego zakupu ( HK 416 ) jestem bardzo zadowolony, przyszedl ladnie nasmarowany. Dla mnie sklep na -4, wiekszych zakupow na pewno tam nie zrobie. Quote Link to post Share on other sites
Konrad_BW Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Zamówiłem pomarańczowe (bakielitowe) midy do ak 74. Paczka doszła szybko ale magazynki były czarne, więc wysłałem maila z prośbą o wytłumaczenie to napisali że, tylko czarne mieli na stanie... Quote Link to post Share on other sites
TBM Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 (edited) Zamówienie złożyłem we wtorek. Dzisiaj zadzwoniłem z UPSa żeby dowiedzieć się jaka jest szansa na odbiór paczki przed weekendem. Po czym kurier mi mówi że żadnej paczki nie dostał. Po zadzwonieniu do centrali GUNFIRE i dość żywej rozmowie z panem sprzedawcą ustaliliśmy że paczki są wysyłane nawet tego samego dnia ale tak realnie to koło tygodnia po zamówieniu. Opowiedział mi rzewną historię jak to u nich replika jest wożona od magazynu do serwisu zahaczając o księgowość, sklep itp. po czym wraca na magazyn ;) Ściema dobra szczególnie dla kogoś kto pracował w firmie zajmującej się spedycją ;) Tak więc jest to mój ostatni zakup w tej firmie. A pomyśleć że od krakmana paczka zamówiona w środę przyszła 20min temu ;) Oby paczka znalazła się u mnie na następny weekend... Oby. Edited February 6, 2009 by TBM Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.