Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na stronie zamieścili info o zniżkach dla teamów.

 

Od dnia ogłoszenia ślę maile z pytaniem jak zarejestrować team i wpisać członków.

Ani razu jeszcze nie odpisali. Wysłałem juz 3 maile.

Ja dziękuje za taki kontakt.

 

Mam TO SAMO. 0 kontaktu ze strony sklepu...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziwna sprawa:

12-0-2009 > Telefon i zapewnienie obsługi że jeśli zaksięgowanie kwoty nastąpi przed południem to tego samego dnia paczka wychodzi kurierem a nastepnego dociera do mnie.

12-01-2009 > Zamówienie + przelew

13-01-2009 07:31 > Mail z potwierdzeniem zaksięgowania należności

13-01-2009 07:48 > Mail potwierdzający wysłanie paczki

14-01-2009 cały dzień > Brak przesyłki

14-01-2009 ~21:00 > telefon na infolinie UPS i informacja że otrzymali tylko dokumentacje przesyłki ale fizycznie paczka nie została im jeszcze przekazana :roll:

14-01-2009 21:25 > wysyłam mail do sklepu z pytaniem co się dzieje

15-01-2009 13:32 > Mail od obsługi sklepu z informacja iż UPS ma "opóźnienia" i to jest przyczyną zaistniałej sytuacji.

15-01-2009 14:15 > Telefon do UPS. Potwierdzają status ze strony monitorowania przesyłki: dokumenty są a paczki brak

15-01-2009 15:00 > Telefon do sklepu. Obiecują wyjaśnić sytuacje z zaznaczeniem iż jest możliwe że paczka rzeczywiście nie opuściła ich magazynu 8-O

...

 

15-01-2009 18:40 > Strona monitorowania przesyłki: STATUS - SKAN NADANIA

 

.... PRZESYŁKA W DRODZE :???:

 

Reasumując:

Od dnia przygotowania paczki i zawiadomienia o jej wysyłce - do jej wysłania minęły 2 dni... mam mieszane uczucia

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

 

15-01-2009 18:40 > Strona monitorowania przesyłki: STATUS - SKAN NADANIA

 

.... PRZESYŁKA W DRODZE :???:

 

Reasumując:

Od dnia przygotowania paczki i zawiadomienia o jej wysyłce - do jej wysłania minęły 2 dni... mam mieszane uczucia

 

Witam,

 

W dniu 14-01-2009 od godzin wczesno-popołudniowych we Wrocławiu trwała śnieżyca:

http://www.prw.pl/articles/view/9657/zima-...ala-dolny-slask

 

przez co w mieście były ogromne korki. Pomimo, że siedziba UPS mieści się niedaleko naszej firmy, żaden kurier nie dojechał na czas, by odebrać paczki, gdzie magazyn specjalnie oczekiwał kuriera wczoraj do godz. 19.

 

Dzisiaj zostało wszystko odebrane, a statusy przesyłek na pewno uległy zmianom.

 

Niestety zima na swoje prawa i czasem przez nią powstają opóźnienia, na które nikt nie ma wpływu.

 

Pozdrawiam,

Paweł Zalewski

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

W dniu 14-01-2009 od godzin wczesno-popołudniowych we Wrocławiu trwała śnieżyca:

http://www.prw.pl/articles/view/9657/zima-...ala-dolny-slask

 

przez co w mieście były ogromne korki. Pomimo, że siedziba UPS mieści się niedaleko naszej firmy, żaden kurier nie dojechał na czas, by odebrać paczki, gdzie magazyn specjalnie oczekiwał kuriera wczoraj do godz. 19.

 

Dzisiaj zostało wszystko odebrane, a statusy przesyłek na pewno uległy zmianom.

 

Niestety zima na swoje prawa i czasem przez nią powstają opóźnienia, na które nikt nie ma wpływu.

 

Pozdrawiam,

Paweł Zalewski

 

W pełni się zgadzam z ostatnim zdaniem i nie mam w związku z tym żadnych pretensji.

 

Moje mieszane uczucia spowodował natomiast mail w którym informowaliście Państwo o wysłaniu przesyłki podczas gdy fizycznie nie została ona przekazana firmie kurierskiej.

 

Jak mogę się domyślać błąd ma swoje źródło w generowaniu maila informującego klienta o wysyłce w chwili sporządzania dokumentacji przewozowej a nie w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej. Najczęściej rozbieżność czasowa pomiędzy tymi dwoma stanami jest pewnie niewielka jednak w tym przypadku okazała się sporo dłuższa. Stąd to całe zamieszanie :roll:

 

Szkoda też że tak wyczerpujących informacji nie uzyskałem z pierwszym razem - nie było by tematu ;-)

 

PS. Wiem że to nie miejsce na dyskusje ale moja odpowiedź jest zakończeniem do wcześniejszego postu.

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Od kilku dni z 4 różnych komputerów nie mogę dostać się na stronę reklamacji sklepu - próba wejścia kończy się wyświetleniem jedynie białego tła. Jest mi to potrzebne żeby odczytać numer złożonej już reklamacji, oznaczyć nim paczkę i wysłać ją. Paczka od tych kilku dni czeka na wysłanie.

 

Sprawa irytuje, tym bardziej że muszę sam wybulić kasę na wysyłkę nowo zakupionej, wysokiej klasy repliki, którą sklep przysłał mi niesprawną i do tego porysowaną^^

Link to post
Share on other sites

Od kilku dni z 4 różnych komputerów nie mogę dostać się na stronę reklamacji sklepu - próba wejścia kończy się wyświetleniem jedynie białego tła. Jest mi to potrzebne żeby odczytać numer złożonej już reklamacji, oznaczyć nim paczkę i wysłać ją. Paczka od tych kilku dni czeka na wysłanie.

 

Sprawa irytuje, tym bardziej że muszę sam wybulić kasę na wysyłkę nowo zakupionej, wysokiej klasy repliki, którą sklep przysłał mi niesprawną i do tego porysowaną^^

 

Niestety miałem podobnie... od wczoraj w miejsce strony reklamacji było tylko białe tło. Teraz działa już poprawnie.

 

I niestety po wyjaśnionej sprawie z przesyłką pojawił się nowy "zonk" - dostarczona replika nosi spore ślady użytkowania i/lub demontażu, brak też wymaganej instrukcji obsługi. Tutaj "zewnętrzne czynniki niezależne" nie miały już raczej wpływu. Teraz nie bardzo wiem jaki sens ma oznaczenie na potwierdzeniu sprzedaży w postaci pieczątki "Kontroler X"

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Apropos Twojego "Zonka", myślałem że mój to jakaś anomalia...pomyłka...ale pomyłki nie występują w parach.

 

Oto mój przypadek:

Type 97b Real Sword:

- Liczne rysy na nylonowym body

- rysy na metalowej osłonie wyrzutnika łusek, pod którą jest regulacja hopup. Co ciekawe rysy nie na skutek wielokrotnego otwierania.

- odrapania oksydy na elementach stalowych: tłumiku płomienia "trąbce", przezierniku, centralnym pinie, kilku mniej ważnych detalach.

- poza fizycznymi znakami wskazującymi na długotrwałe (!) użytkowanie, replika zwyczajnie nie działała od rozpakowania. Po prostu nie strzelała ani nie wydała żadnego dźwięku po podłączeniu baterii i próbie wystrzelenia na żadnym z położeń selektora. Sprawdzenie miernikiem pokazało że przez replikę w ogóle nie przepływa prąd.

 

Oj grabi sobie sklep, oj grabi sobie.

Edited by Augustus
Link to post
Share on other sites

Na stronie zamieścili info o zniżkach dla teamów.

 

Od dnia ogłoszenia ślę maile z pytaniem jak zarejestrować team i wpisać członków.

Ani razu jeszcze nie odpisali. Wysłałem juz 3 maile.

Ja dziękuje za taki kontakt.

 

 

Mam TO SAMO. 0 kontaktu ze strony sklepu...

 

 

Na stronie głównej masz informację krok po kroku jak się zarejestrować u nich.

 

 

12 stycznia założyłem konto na nazwę teamu, login i wszystko jak chcieli, na wmasg tez mam konto, potem wysłałem im e-maila z loginem konta teamowego i wszystkimi potrzebnymi informacjami jakich wymagają.

 

Zero odpowiedzi...

15 stycznia wysłałem kolejnego e-maila... może w poniedziałek odpowiedzą, może w piątek za tydzień, może w ogóle nie odpowiedzą, może promocja została ogłoszona przez pomyłkę? Czy jest jakikolwiek team który otrzymał ten rabat i dostał jakiekolwiek potwierdzenie od sklepu?

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Ze względu na dużą ilość teamów, chcących wziąć udział w promocji, które zarejestrowały się w naszej bazie danych, proces weryfikacji nieco się przedłuża. Sądzę, że do końca tygodnia uda nam się uporać ze wszystkimi zgłoszeniami, jakie do nas napłynęły i stały rabat znajdzie się w systemie sklepu. Za wynikłe niedogodności serdecznie przepraszamy i liczymy na zrozumienie z Waszej strony.

 

Pozdrowienia

Paweł Zalewski

Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Ze względu na dużą ilość teamów, chcących wziąć udział w promocji, które zarejestrowały się w naszej bazie danych, proces weryfikacji nieco się przedłuża. Sądzę, że do końca tygodnia uda nam się uporać ze wszystkimi zgłoszeniami, jakie do nas napłynęły i stały rabat znajdzie się w systemie sklepu. Za wynikłe niedogodności serdecznie przepraszamy i liczymy na zrozumienie z Waszej strony.

 

Pozdrowienia

Paweł Zalewski

 

Ale dalej nie odpowiedziales Augustusowi dlaczego wcisneliscie mu uzywana replike. Moze nie tyle uzywana co pewnie ekspozycyjna, ale co to za roznica dla goscia ktory wywalil kupe ciezko zarobionych zlotowek na replike poobdzierana z kazdej strony...

Link to post
Share on other sites

Kontynuacja wcześniejszej sprawy.

 

+ Szybko rozpatrzona reklamacja.

+ Dobry kontakt.

 

- Moim skromnym zdaniem da się zrobić przegląd zerowy tak aby nie było śladów po demontażu repliki.

- Kontroler X powinien był zauważyć źle wkręconą śrubę w korpusie repliki.

 

 

Wynik 2:2 czyli źli nie są ale też mnie nie zachwycili :roll:

Edited by Yeneth
Link to post
Share on other sites

Pierwsza sprawa; rabat dla teamu. Wysłałem zapytanie mailem jak założyć to konto. Następnego dnia dostałem odpowiedź wraz z prośbą o podanie niezbędnych danych. Weryfikacja i przyznanie rabatu potrwała dwa lub trzy dni jak pamiętam.

Sprawa druga; zakupy. Zakupiłem M7A1 Troy z KA, przyszedł na drugi dzień. Wszystko ok, po za małym ale. Nie załączono instrukcji w języku polskim czego wymaga prawo, a do ładowarki LiPo nie załączono żadnej, nawet w krzaczkach pisanej. Jakoś to przeżyję.

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za uwagę związaną z blogiem. U mnie program antywirusowy nic nie zgłasza, widocznie jest mało skuteczny.

 

 

Drobiazg. To może być tylko fałszywy alarm po prostu, który jednak może odstraszyć część klientów, którzy używają avasta. Stąd warto się temu przyjrzeć.

Link to post
Share on other sites

2xzakupy

2xopoznienie w dostawie ( sklep ma opoznienia z dostarczeniem rzeczy do kuriera )

 

Zamówienie złozone w niedziele, wysyłane w środe... Mimo kontaktu meilowego, uparte twierdzenie ze to nie jest ich wina a firmy kurierskiej. Tylko co ma powiedziec kurier jak paczki od nich na oczy jeszcze nie zobaczyl?

 

Ceny jak dla mnie bardzo w porzadku. Z pierwszego zakupu ( HK 416 ) jestem bardzo zadowolony, przyszedl ladnie nasmarowany.

 

Dla mnie sklep na -4, wiekszych zakupow na pewno tam nie zrobie.

Link to post
Share on other sites

Zamówienie złożyłem we wtorek. Dzisiaj zadzwoniłem z UPSa żeby dowiedzieć się jaka jest szansa na odbiór paczki przed weekendem. Po czym kurier mi mówi że żadnej paczki nie dostał. Po zadzwonieniu do centrali GUNFIRE i dość żywej rozmowie z panem sprzedawcą ustaliliśmy że paczki są wysyłane nawet tego samego dnia ale tak realnie to koło tygodnia po zamówieniu. Opowiedział mi rzewną historię jak to u nich replika jest wożona od magazynu do serwisu zahaczając o księgowość, sklep itp. po czym wraca na magazyn ;)

 

Ściema dobra szczególnie dla kogoś kto pracował w firmie zajmującej się spedycją ;)

 

Tak więc jest to mój ostatni zakup w tej firmie. A pomyśleć że od krakmana paczka zamówiona w środę przyszła 20min temu ;)

 

Oby paczka znalazła się u mnie na następny weekend... Oby.

Edited by TBM
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...