Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Ogólnie sklep wydaje dobre wrażenie. Ale co mozna sądzić czytająć takie posty? Przeciez w każdym nawet kłamstwie jest troche prawdy.

Dziennie wysyłamy kilkaset przesyłek i zawsze staramy się załatwiać wszystko na najwyższym poziomie (zarówno zakup jak i ew. serwis).

Wśród tak dużej ilości klientów, zawsze może dojść do nieporozumień, które, jeśli to tylko możliwe, załatwiamy na korzyść klienta.

 

Agi - pieniądze zostały przelane. Proszę Weź pod uwagę, że w dniach 11 - 14 czerwca firma nie pracowała.

Na całą resztę "zarzutów" odpowiedzieliśmy w postach powyżej. W tej sprawie nic się nie zmieniło.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ok, chlopaki okazali sie ekstra i wycofali moja chec kupna...

Mam pytanie, czy te 10% to w sklepie normalnym we wroclawiu tez przydzielaja czy tylko przez neta?

 

Tak btw. Jutro jestem we wroclawiu i od 10-12 nie mam co robic, tzn mam zamiar sprawdzac repliki do 500zl...

Czy bede mogl na strzelnicy normalnie sobie kazde wyprobowac? Czy tylko jakis limit czy cos?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja osobiście polecam ten sklep, gdyż charakteryzuje się on bardzo kuszącymi cenami i promocjami!Wysyłka jest szybka i bezproblemowa!Tylko nie rozumiem dlaczego niektórych replik, które miały już być tydzień temu jeszcze nie ma?Przykładowo na stronie pisze, że dana replika miała być dostępna w tą środę, a dzisiaj jest już piątek i dalej jej nie ma:???:

Link to post
Share on other sites

Moje pierwsze zamówienie na gunfire i dostałem połamany przedni metalowy korpus do AK. Może to i wina przewoźnika, ale to obsługa gunfire kiepsko zapakowała towar. Korpus wsadzony w kopertę bombelkową luźno latał po pudle, a folia bombelkowa została wsadzona jedynie jako ozdoba.

Ogólnie minus -

 

Składam reklamację, zobaczę jak pójdzie.

Link to post
Share on other sites

Mała korekta - nie wszystkie promocje. Część (jak na przykład jakieś 2 tygodnie temu promocja urodzinowa sklepu stacjonarnego Militaria24) ma miejsce tylko w sklepie stacjonarnym. Ale w drugą stronę to już nie działa: znaczy, jak jest promocja w sklepie internetowym, to tą samą znajdziecie w stacjonarnym.

Link to post
Share on other sites

Wypowiem się o sklepie Militaria 24, którym zajmuje się Gunfire. Byłem tam już kilkanaście razy i wciąż denerwuje mnie kilka rzeczy. A mianowicie:

1. Obsługa ma pewne doświadczenie, (z całym szacunkiem) ale moim zdaniem jest ono zbyt małe. Gdy przyszedłem do nich po raz pierwszy próbowano mi przekazć, iż nie ma na rynku kolimatorów ze zmiennym powiększeniem. Na szczęście przy następnej wizycie przyznano się do błędu. Co ciekawe mówiono mi, że w HK 416 D z JG nie ma geraboxów V3. ,tylko V2, co jest kompletną bzdurą, gdyż wcześniej kupiłem w ich sieci owy karabin i miał GB V3. W wielu sklepach podobnie są z GB V3. Pewnego razu oglądałem u nich granaty do granatnika, które były firmy ACM, a powiedziano mi, że to MadBull'a. W tym przypadku przy następnych wizytach powiedziano dane granatów zgodnie z prawdą. Piszę tu nie po to, aby pochwalić się swą wiedzą, która na pewno w niektórych przypadkach jest mniejsza, ale po ty, by wchodząc tam być już obeznanym i nadrabiać niektóre braki obsługi.

2. Ceny niektórych towarów są wygórowane, gdyż pewien produkt pirotechniczny, który mają w ofercie ma cenę promocyjną 27zł, a na renomowanej stronie, która sprzedaje pirotechnikę ten sam produkt kosztuje 18zł.

3. Będąc w sklepie usłyszałem, jak mówią do jednego z klientów, aby dał im pozytywny komentarz na WM. Trochę mnie to rozbawiło, że dobry sklep doprasza się o takie rzeczy. Moim zdaniem ten, kto przynajmniej raz tam był powinien mieć pozytywne wrażenia, których aż tak bardzo nie przyćmiewają wyżej wymienione incydenty.

 

 

Oglnie sklep polecam, zwlaszcza zielonym (ale i nie tylko), gdyż ich doświadczenie jest praktycznie zerowe i obsługa dobrze im doradzi, gdyż doświadczenie w wielu dziedzinach AirSoftu mają duże i w wielu przypadkach o wiele większą niż ja, to i tak polecam poszerzenie wiedzy, gdyż sklep będzie miał lepszą renomę oraz pracownicy będą mieli większą satysfakcję z tego, że wiedzą prawie wszystko i mogą bardzo dobrze doradzić. Ja sam wciąż pogłębiam swoją wiedzę o AirSofcie, ale główie dla tego, że mnie to pasjonuje i chcę wiedzieć wszystko, co jest praktycznie niemożliwe, gdyż co chwila wychodzi nowy sprzęt itp. Na dzień dzisiejszy w skali od 0-10 daję im 7,5. Mam nadzieję, że wkrótce będę miał zaszczyt dać 10. Mam nadzieję, że powiedzmy te rady dotrą do obsługi Gunfire i będę trzymać kciuki, aby sklep był na jak najwyższym poziomie. Cieszę się, że mam tak nawet duży wybór sprzętu i nie raz jeszcze tam zawitam. Pozdrawiam. Generał

Edited by Gen
Link to post
Share on other sites

Do sklepu nie mam zastrzeżen kupowałem tam pierdołki i wszystko odbyło się idealnie. Mam jedynie zastrzeżenia co do działania ich stronki - baaardzo wolno się odpala, rzekłbym nawet ,że w 99% procentach nie chce się u mnie odpalić (mam Firefoxa) Też tak macie ?

Link to post
Share on other sites

Byłem dzisiaj , byłem 2 dni temu , pare drobiazgów ... Cóż mogę powiedzieć właściwie to wszystko ok , tak ze strony logistycznej to trochę tam jest bałagan tzn nie zawsze ekspedienci wiedzą jakie są aktualnie ceny - tzn - na stronce bardzo często cena jest inna niż w rzeczywistości i na odwrót ;P

Link to post
Share on other sites

Moje pierwsze zamówienie na gunfire i dostałem połamany przedni metalowy korpus do AK. Może to i wina przewoźnika, ale to obsługa gunfire kiepsko zapakowała towar. Korpus wsadzony w kopertę bombelkową luźno latał po pudle, a folia bombelkowa została wsadzona jedynie jako ozdoba.

Ogólnie minus -

 

Składam reklamację, zobaczę jak pójdzie.

 

Dzisiaj otrzymałem nowy korpus. Lepiej zapakowany, zero uszkodzeń...

Niestety "niesmak" pozostał... Gdyby to było allegro dałbym neutrala.

Link to post
Share on other sites

Bardzo często robię u nich zakupy i zwykle, z jakości towaru jestem zadowolony.

Niestety niezmiernie denerwuje mnie wieczne "produkt chwilowo niedostępny" a jak już się pokaże to po paru dniach to samo. Sklep z taką renomą powinien działać jak warzywniak (zawsze wszystko jest, a nawet jak się skończy to następnego dnia jest znowu)

 

Ogólnie sklep jest dobry tylko mają tam nieziemski bałagan i problem z logistyka.

Link to post
Share on other sites

Może offtopicznie trochę, ale do Kolegi powyżej.

Wiesz Ty mój Misiu Kolorowy ile czasu płynie transport z Chin drogą morską (bo tak jest najtaniej i najmniej się dorzuca do replik)? To nie jest jak wyjazd Pani z warzywniaka na jakiś hurt, czy inny targ, gdzie jest w stanie załatwić sobie towar góra w godzinę, a nie jeden dzień.

 

Ludzie czasem nie pomyślą, tylko piszą, żeby pisać... echhh..

Link to post
Share on other sites

Strona jest przebudowywana - dodawane są nowe opcje itp. częściowo modyfikowana jest też maska i częściowo przerabiany system bazodanowy. Przez jakiś czas mogą rzeczywiście być problemy z działaniem strony. Nazwijmy to 'okresem konserwacji' :)

 

Z tego, co się orientuję, dobrze działa na IE (ale kogo to obchodzi?) i właśnie Operze (ta przeglądarka jest nie do za... no :]).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...