bananiak Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Składał ktoś reklamację u nich? Jak to jest, uwzględniają? Czy uważają że z Twojej winy i wysyłają na Twój koszt albo jakieś inne buble z czasem np? Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Zamówione SWD przyszło z perfidnie krzywo ustawioną lufą. Sklep polecam tylko z powodu cen i promocji, ale nie należy oczekiwać że sprawdzą co właściwie wysyłają, pod tym względem wciąż trzymają się starej renomy airsofţguns.pl i shitreplik. Reklamację odpuszczam, poradzę sobie sam. Jakkolwiek jako ciekawostkę powiem, że znajomemu któremu przysłali gietę z rozwalonym hi-capem kazali odesłać CAŁĄ replikę informując, że inaczej sprawa nie będzie rozpatrzona. Chłopak odpuścił i naprawił maga samodzielnie. Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Witam, Zgodnie z regulaminem mają Państwo obowiązek sprawdzenia stanu zawartości zamówienia w obecności kuriera. Jeśli coś jest z zamówieniem nie tak spisuje Pan wtedy protokół uszkodzenia. Jeśli nie dokonali tego Państwa przy odbiorze paczki mogą jeszcze wezwać kuriera w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki i takowy protokół spisać. Po przesłaniu nam spisanego dokumentu podejmujemy dalsze kroki w celu wyjaśnienia sprawy z przewoźnikiem a Pan otrzymuje nowy, nie uszkodzony towar. Hmm, jak widać starają się olać klienta i każdym możliwym sposobem uniknąć odpowiedzialności. Niestety (dla nich) regulamin przeczytałem i nie mam obowiązku sprawdzić paczki przy kurierze tylko powinienem. Jak wygląda praca kuriera to wszyscy raczej wiemy. Dodatkowo słabo się zabezpieczyli, bo w par. 11 ich regulaminu jest niezgodność towaru z umową sprzedaży. A pęknięcie mocowania kolby w replice unieruchomionej w wytłoczonym styropianie i dodatkowo opakowanej tak, że sobie ładne wiązanki puszczałem pod nosem, jest niemożliwe, aby wynikło w transporcie. Wniosek jest tylko jeden. Gunfire znowu dał ciała i nie sprawdził repliki. Otworzyli pewnie tylko pudło, sprawdzili czy jest wszystko i tyle. Ogólnie nie polecam sklepu. Quote Link to post Share on other sites
bananiak Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 (edited) Dzisiaj złożyłem reklamacje i wysłałem im paczkę, zobaczymy jak to będzie. Będę informował na bieżąco. Jutro powinni ją mieć. Później opiszę problemy z jakimi wysłałem. Edited January 23, 2012 by bananiak Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Ja całej repliki nie zamierzam im wysyłać. Ja mam płacić za ich niedopatrzenie? Nie ma mowy. Będę żądać wysłania uszkodzonej części na ich koszt, gdyż to jest ich wina, że przysłali uszkodzoną. Quote Link to post Share on other sites
Troczek Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 U mnie replika przyszła dośc szybko , kontakt dobry ,a z repliką wszystko ok. Tylko o punkty musiałem się ubiegac telefonicznie bo nie naliczyli ,ale telefon załatwił sprawe. Ja myślę ,że ostatnimi czasy mają za dużo na głowie ,stąd te niedopatrzenia. Lecz moge się mylic... Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Rzeczywiście ostatnimi czasy mieliśmy lekki "młyn" ale już jesteśmy na prostej. Pamiętajcie, że jesteśmy dla Was i jeśli to tylko możliwe staramy się załatwić sprawę na Waszą korzyść. Jeśli wystąpią jakieś niejasności, zawsze prosimy od kontakt z BOK. Ludzie są tam po to aby Wam pomóc. Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 (edited) Wiem, że ludzie z BOK są dla nas. Pani Ewa chyba jednak nie zna zbyt dobrze regulaminu, że napisała, że mam obowiązek sprawdzić replikę przy kurierze. Niech lepiej się z Waszym regulaminem zapozna. I czekam na odpowiedź w sprawie ugodowego zakończenia tej niemiłej sprawy. Edit: Coś się zwiesiło i kilkukrotnie skopiowało tekst. Edited January 24, 2012 by HellMaker666 Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Gunfire_pl - czy poza tekstem w stylu "jesteśmy dla was" jesteście w stanie napisać coś innego? Zapowiedzieć i wprowadzić zmiany, polegające chociażby na wyjęciu replik z opakowań przed wysłaniem i sprawdzeniu ich, choćby krótkim przestrzelaniem, złożeniem i rozłożeniem kolby oraz próbą zmiany ustawienia HU? Nie zajmuje to więcej niż 5 minut a pozwala uniknąć wielu pomyłek. Skoro uważacie się za najlepszych udowodnijcie to czymś innym niż wysyłaniem niesprawnych replik. Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Zamówiłem u nich dwie promocyjne lufy elementa. Dostałem badziewie przy którym mój stary stock był super precką. :bialaflaga: Quote Link to post Share on other sites
Azur Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Trudno winić sklep o kiepską jakość luf "precyzyjnych" Elementa... Zwłaszcza, że od dawna wiadomo, że to syf :) Quote Link to post Share on other sites
esco Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Jak wiadomo element nie słynie z luf precyzyjnych. :) Quote Link to post Share on other sites
dziadekmarek1 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Może macie rację ale......lufy nie były w oryginalnych opakowaniach a ich stan wskazywał na wieloletnie przebywanie w wodzie lub..w replikach :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Nadal czekam na e-maila od BOK Gunfire. Widać, że jak się trafi klient nie dający sobie w kaszę dmuchać to należy go olać. Poczekam do poniedziałku a następnie zgłaszam sprawę do UOKIK. Widać sklep jeszcze nie "dorósł" do tego, żeby przyznać się do własnych błędów. Odradzam u nich wszelkie zakupy, bo wielce prawdopodobne jest, że można dostać bubel. Quote Link to post Share on other sites
bananiak Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 (edited) Hm na mój każdy mejl odpisali;) Może warto być miłym, a nie gburowatym konsumentem który tylko chce udupić innych za to że pracują?:) EDIT: Chociaż czasami trochę ochrzanu powinno wyjść na zdrowie. Edited January 25, 2012 by bananiak Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Jestem miły, ale do pewnej granicy. Ostry tylko byłem wobec pierwszej odpowiedzi, gdy to na mnie i kuriera próbowano zrzucić winę. Następne były napisane spokojniej, zaproponowałem również rozwiązanie tej sprawy. I po tym nagle cisza. Widać teraz jak sklep traktuje klienta. Quote Link to post Share on other sites
dominoo182 Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 czy tylko ja czekam na polaczeni z BOK wysluchujac durnej muzyczki kilka minut ?? nie wierze zeby mieli tyle telefonow do odebrania heh,za kazdym razem to samo, no i oczywiscie zapytania mailowe, nigdy jeszcze nie dostalem odpowiedzi :/ Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Aby dodzwonić się do BOK trzeba długo próbować.. Naprawdę długo. Ale dać radę - da. I żeby było jasne - sprawy wadliwych produktów nie wyszły teraz a były obecne od conajmniej 2007 roku.. A Gunfire jak widać już na te zarzuty nie odpisuje. Ale na pochwały to od razu.. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Kurcze szkoda ,że dopiero teraz wyczaiłem te opinie i że tak bardzo się skaszaniło GF :(, no cóż zamówienie już poszło...mam nadzieje ,że będzie ok:( Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Długo przyglądaliśmy się dyskusji, która wywiązała się w kilku ostatnich postach i niestety jesteśmy zmuszeni przerwać bo wkrótce okaże się, że ostatnie Tsunami również zostało wywołane przez sklep Gunfire. Oto jak wygląda sprawa Pana HellMaker666. - Klient zakupił replikę, podczas odbioru której nie sprawdził w obecności kuriera. - Po rozpakowaniu okazało się, że replika została uszkodzona podczas transportu. - § 8 pkt.c regulaminu mówi, że w przypadku niezgodności przedmiotu umowy "Klient jest zobowiązany do udokumentowania zaistniałej niezgodności w sporządzonym w obecności przewoźnika protokole reklamacyjnym oraz przesłania na adres Sprzedawcy jego kopii." czego Pan HellMaker666 nie uczynił. - Po mimo tego faktu, że klient nie wywiązał się ze swoich zobowiązań, sklep zaproponował Panu HellMaker666 uznanie reklamacji i poprosił o zastosowanie się do rutynowej procedury reklamacyjnej, czego ten nie zrobił bo przecież: Ja całej repliki nie zamierzam im wysyłać. Ja mam płacić za ich niedopatrzenie? Nie ma mowy. Będę żądać wysłania uszkodzonej części na ich koszt, gdyż to jest ich wina, że przysłali uszkodzoną. Podsumowując, klient odrzucił chęć pomocy, pomimo ewidentnego niewywiązania się z obowiązku udokumentowania uszkodzeń i spisania protokołu szkody. Sklep idąc na rękę klientowi postanowił uznać reklamację co również okazało się nie satysfakcjonującym rozwiązaniem. Korzystając z okazji chcemy odnieść się także do innych postów. zarzut dziadekmarek1 o lufach leżących dwa lata w wodzie jest tak absurdalny, że szkoda w tej kwestii pisać coś więcej. Telefony są odbierane na bieżąco, dziennie odbieramy ich kilkadziesiąt, podobnie wygląda sprawa z e-mailami. Nie ma żadnych problemów z kontaktem. Quote Link to post Share on other sites
HellMaker666 Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Chciałbym za zacytowanego posta przeprosić, jako że został napisany tuż przed przeczytaniem wiadomości od Waszego sklepu. Replikę wraz z arkuszem reklamacyjnym wysyłam w poniedziałek, ponieważ jestem teraz (pechowo) poza miejscem zamieszkania. Quote Link to post Share on other sites
SnieG Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Ile mniej więcej trzeba oczekiwać paczki z gunfire? Quote Link to post Share on other sites
asas Posted January 29, 2012 Report Share Posted January 29, 2012 Zależy czy idzie pocztą czy kurierem. Kurierem 2 dni od daty nadania powinna być, pocztą zaś 2-4 dni. Gunfire jak widać nie odniósł się do mojej wypowiedzi, a szkoda.. Quote Link to post Share on other sites
Rosti Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Dzisiaj przyszła do mnie paczka z 6 low-capami od Boya, cena po 17 zł za sztukę więc się skusiłem. Stan w jakim przyszły pozostawia wiele do życzenia a mianowicie 6 na 6 opakowań było uszkodzonych, popękanych tak że magazynek można było spokojnie wyjąć bez jakiegokolwiek rozcinania opakowania, spowodowane to było zapewne tym że magazynki nie zostały niczym zabezpieczone, ot tak po prostu wrzucone do pudełka i wysłane przez co podczas transportu opakowania się o siebie obijały powodując owe uszkodzenia ( ponadto wszyscy wiemy jak kurierzy traktują paczki ). To jedna z teorii, druga oparta na wcześniejszych doświadczeniach ze sklepem ( dostałem 7 uszkodzonych masek typu stalker, które za pewne nie były sprawdzone w żaden sposób przed wysyłką) czyli po prostu magazynki, a konkretniej ich opakowania wyszły w takim stanie ze sklepu w jakim je dostałem. Nie jest to nie wiadomo co bo jednak ważne są same magazynki,które przyszły nie naruszone ale uszkodzone opakowania pozostawiają pewien nie smak, tym bardziej, że zdarza się to już drugi raz:) Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted January 31, 2012 Report Share Posted January 31, 2012 Kolejna zamówienie złożone, paczka przychodzi bardzo szybko. Nic nie jest uszkodzone, punkty lojalnościowe przyznane. Nie pozostaje nic innego, jak tylko polecić :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.