Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dziwi mnie tylko dlaczego ludzie wysyłają giwery do tuningu do sklepów. Przecież od dawna wiadomo, że żaden z polskich sklepów nie serwisuje, a już na pewno nie tuninguje dobrze giwer. Nie lepiej dać giwerę komuś kto naprawdę się na tym dobrze zna?

Link to post
Share on other sites

Hmm, u mnie zadowolona z serwisu gunfajera jest zgraja dzikich wieprzy, serwisowałem repliki fabrycznie nowe (w momencie zakupu) + jedna kupiona z forum, 2 miesiące po zakupie. Owszem, raz serwis przysłał nie złożoną replikę, ale po "zjebce" wszystko wróciło do bardzo dobrej normy. Jak coś spierdzielą, jest gwarancja, odesłać, objechać serwis przez telefon i email do kierownika serwisu i wszystko będzie git. 2ga sprawa, że my serwisowaliśmy w gf drogie repliki (kwa, lct), więc może trafiały do lepszych ludzi.

Link to post
Share on other sites

Hmm, u mnie zadowolona z serwisu gunfajera jest zgraja dzikich wieprzy, serwisowałem repliki fabrycznie nowe (w momencie zakupu) + jedna kupiona z forum, 2 miesiące po zakupie. Owszem, raz serwis przysłał nie złożoną replikę, ale po "zjebce" wszystko wróciło do bardzo dobrej normy. Jak coś spierdzielą, jest gwarancja, odesłać, objechać serwis przez telefon i email do kierownika serwisu i wszystko będzie git. 2ga sprawa, że my serwisowaliśmy w gf drogie repliki (kwa, lct), więc może trafiały do lepszych ludzi.

 

Mi padła na pierwszej strzelance, wysłałem do nich na serwis, wróciła i znowu padła na pierwszej strzelance :icon_wink: Druga giwera od nich też mi padła na pierwszej strzelance. Tylko pytanie po co korzystać z gwarancji,tracić swój czas, piniondze i nerwy gdy można wysłać do profesjonalistów (t.j. np. na wumasgu - polecam magika Lukirę, jest mistrzem w swoim fachu) i mieć sprzęt warty każdej złotówki a co najważniejsze strzelający jak marzenie :icon_smile: Zresztą pomijając sprawę serwisu gwarancyjnego, skupmy się na usługach tuningowych. Serwis sklepowy zrobi Ci taki tuning jaką numeracją oznaczony jest spring, który wkładają do giwery. Nie oszukujmy się oni po prostu składają giwery a nie je dopieszczają - to robią serwisanci. Ja nikomu nic nie zarzucam po prostu mówię to co wiem i co ludzie piszą na wumasgu a to czy ktoś woli wysłać do serwisu sklepowego czy do serwisanta to jego sprawa :P

Edited by rumak
Link to post
Share on other sites

No z tym czasem to właśnie różnie jest.... Raz wysyłka błyskawiczna a ostatnio musiałem się przypomnieć,bo ani status się nie zmieniał z "czekamy na zapłatę"(przy opłacie natychmiastowej podczas zamawiania-Paypal'em więc chyba szybciej niż przelewem) ani wiadomości od kuriera... Po mejlowym zapytaniu "co jest cięte?" lawina emaili i zaraz drugie tyle od kuriera...

Ale "overall" - POZYTYW.

Link to post
Share on other sites

Zresztą pomijając sprawę serwisu gwarancyjnego, skupmy się na usługach tuningowych. Serwis sklepowy zrobi Ci taki tuning jaką numeracją oznaczony jest spring, który wkładają do giwery. Nie oszukujmy się oni po prostu składają giwery a nie je dopieszczają - to robią serwisanci.

 

Pisząć "uslugi serwisowe", miałem właśnie na myśli właśnie usługi tuningowe. Co do faktu, co tam wstawiają - to u mnie, wstawiają "to co zamówię", chyba że "źle zamówię" :icon_smile:. Potwierdzam, że czasem troszkę usiłują ponaciągać, ale zawsze dochodzimy do porozumienia. Dostęp do części na serwisie, mają też zdecydowanie większy, niż większość serwisantów. Podpowiem, że mają często "odłożoen" troszkę towaru serwisowego/tuningowanego, niedostępnego na sklepie ... Wadą jest natomiast czas

Edited by ravkill
Link to post
Share on other sites

Dziwi mnie tylko dlaczego ludzie wysyłają giwery do tuningu do sklepów. Przecież od dawna wiadomo, że żaden z polskich sklepów nie serwisuje, a już na pewno nie tuninguje dobrze giwer. Nie lepiej dać giwerę komuś kto naprawdę się na tym dobrze zna?

 

Sorki ale nie dopisałem że G36 była kupiona w Gunfire i to nie dla mnie tylko tyle że z mojego konta bo kolega nie ma takiego,i jeszcze to że silnik był jakiś ze złomu nawet widać po naklejce nowy chyba tak nie wygląda.

 

Na dzień dzisiejszy sprawa zakończyła się tak. Rozmawiałem z szefostwem firmy i do dziś replika nie została poskładana na serwisie więc poprosiłem o zwrot pieniążków, a w trakcie rozmowy wyszło na to że serwisant robił sobie fuchy na lewo. Kasę mają przelać do 23-02-2014 ciekawe co się stanie, dam znać jak się sprawa skończy.A i chyba przez to wkłada stare części do nowych replik a może się uda atu się nie udało i jeszcze głupa tnie, nie ze mną takie numery.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ogólnie nie jest źle, ale obsługa klienta i czytanie zamówień leży i kwiczy. Zamawiam do paczkomatu (płacę dodatkowo - tylko 2,99 zł, ale jednak), a towar od samego początku oddany kurierowi z miejscem dostawy - adres z konta (taka dostawa jest gratis). Napisałem od razu maila do Obsługi Klienta, ale nikt się nie odezwał. Jak bym chciał dostawę do domu teściowej (taki adres wpisałem dawno temu, jak tam mieszkałem) to tak właśnie bym napisał w zamówieniu. Po co podczas robienia zakupów jest możliwość wyboru miejsca dostawy, jeżeli wysyłając i tak nie zwraca się na to uwagi? Fakt, że towar doszedł bez problemu i dzwonienia do mnie wynikał tylko ze szczęścia, że akurat ktoś był w domu...

 

Sprzęt jak najbardziej OK, ale całość pozostawiła niesmak. Następnym razem się zastanowię nad zakupami. Może to małe obiekcje, ale dla mnie wystarczające.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ja mogę GF pochwalić, choć przez łzy. :icon_wink:

 

Telefon w poniedziałek rano poinformował mnie, że nie dostanę mojej MK46, gdyż ma jakąś wadę fabryczną nie do usunięcia w krótkim czasie. Poinformowano mnie o możliwych dalszych krokach, wybrałem zwrot hajsów, w ciagu kilku godzin paczka (z resztą zamówienia) została przekazana kurierowi. Fajnie, że zrobili przegląd zerowy i poinformowali o problemach.

 

edit:

a łzy dlatego, że na przeszczep jej potrzebowałem : c

Edited by Lesio
Link to post
Share on other sites

Zniżki teamowe są wyłączane na czas promocji. Pracujemy jednak nad systemem, który pozwoli tego uniknąć.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w połowie maja zaproponujemy nowe rozwiązanie tej kwestii.

Mam nadzieję. Bo na moim koncie zniżki nie działają z półtora miesiąca już, owszem, w tym czasie są kolejne promocje, ale mnie akurat interesowały rzeczy promocją nie objęte. Gdyby zniżki działały, skusiłbym się, a tak - zniknęło... Pytałem nawet mailowo BOK czy to przypadkiem nie jest jakaś utrata zniżki teamowej ale nie dostałem odpowiedzi.

 

Kwestia powyższa jest jedyną która mi na sercu leży.

W ciągu ostatnicj paru miesięcy, powiedzmy do roku, kupowaliśmy z kolegami sporo różnych rzeczy. Nie mieliśmy żadnych problemów z kupionym asortymentem, zgodnością z opisem, działaniem, dostawami, płatnościami i terminami. Żadnych zastrzeżeń. Bewzględnie mój priorytetowy sklep, szukając czegoś, zaczynam od GF.

Tylko ta kwestia zniżek na sercu leży.

Ja wiem, że zniżki zapewne rodziły problemy. Bo przeważnie w regulaminach promocji stało, że promocje się nie sumują ze zniżką teamową, ale jednak się sumowały, mechanizm strony naliczał. Nie będę ukrywał, parę razy zyskałem podwójnie. Ale z drugiej strony wyłączanie zniżki na czas promocji, nawet zniżki na rzeczy promocją nieobjęte - no to boli. Domyślam się, ze mechanizm strony uniemożliwia załatwienie tego w prosty sposób, ale jakieś rozwiązanie znaleźć trzeba.

 

@Huba_lbn - tutaj i teraz dzisiaj działa?

U mnie nadal nie...

 

@Gunfire - to możliwe że zniżki działają selektywnie? A moze moja grupa utraciła zniżkę? Kogo pytać?

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem SWDSa ostatnio w Gunfire. Na plus, że kupiłem we wtorek a w środę kurier już był u mnie :icon_smile:.

 

Zapytanie do gunfire teraz. Czy nie dołączacie żadnej karty gwarancyjnej,wyników z chrono i A&K nie daje żadnej instrukcji?

 

Pytania proszę kierować drogą mailową, telefonicznie, priv - ten dział nie służy do wymiany zdań klient<->sklep. Szmer

Link to post
Share on other sites

Dlaczego wykasowano mojego posta? Czyżby pisanie negatywnych opinii o sklepie było argumentem do łamania praw do wolnej wypowiedzi?

 

Czego kolega nie rozumie w stwierdzeniu "na tym kończymy łamanie regulaminu działu?" Został podany kontakt do BOK (gdyby ktoś był ślepy i nie potrafił znaleźć na stronie sklepu) w celu wyjaśnienia sprawy dotyczącej zniżek. Ten dział ma swoje zasady, których należy się trzymać to raz, a dwa regulamin jasno wyraża swoje zdanie na temat praw do wolnej wypowiedzi. Szmer

Link to post
Share on other sites

Dziś składając zamównienie "...towaru nie ma w wystarczającej ilości..." jak może nie być kulek?! Gunfire zróbcie coś z tym, mam u Was pkt a nie mogę ich wykorzystać na towar który akurat chcę. Ciągły brak towaru !! Wielki minus za to !

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...