Powała Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 (edited) Suharex, mam pytanie, czy jak wchodzisz do sklepu to zawsze dostaniesz to co chcesz? Ja ostatnio zobaczyłem na wystawie piękne buty w przystępnej cenie i niestety nie było mojego rozmiaru - nie wpisywałem się z tego powodu do "książki zażaleń"... :icon_confused: Edited May 5, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 Problem w tym, że chodzi o kulki GG, a jak wiadomo Gunfire trąbiło dumnie o tym, jakimi są Europejskimi partnerami. Jednak, mają u mnie kolejnego plusa. Zazwyczaj płacę za towar za pobraniem, przyzwyczaiłem się, że dzięki temu jest szybciej u mnie. Fajne jest to, że Gunfire przy płatności przelewem, autmatycznie wypełnia dane i księguje go narychmiast po zrobieniu. Dzięki temu nie musimy liczyć, że ktoś akurat zaloguje się na firmowe konto i zaksięguje nasz przelew. Zazwyczaj przez to dostaje się dzień realizacji w plecy. Quote Link to post Share on other sites
Remington Posted May 5, 2014 Report Share Posted May 5, 2014 A ja sobie znowu ich pochwalę. Zamawiałem jeszcze przed świętami taką tam małą pierdółkę. Nie dość, że rzadki przedmiot, niska cena oraz skandalicznie niski koszt przesyłki to jeszcze całość od chwili potwierdzenia przelewu do odebrania przesyłki z paczkomatu zajęła 22 godziny. Polecom! Quote Link to post Share on other sites
bugibugi Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Tak jak kolega wyzej mowi - kurier tani jak barszcz. Przesylka szybko i tanio dostarczona. Quote Link to post Share on other sites
Kazik94 Posted May 6, 2014 Report Share Posted May 6, 2014 Zamówiłem u nich niedawno hełm, kulki i preckę. Jak zwykle wszystko zgodne z opisem, ładnie zapakowane i szybko dostarczone :) Polecam! Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 (edited) Po raz pierwszy mam problem z GUNFIRE (zawsze musi być pierwszy raz)... Kupiłem u Nich baterie LiPo, ponieważ po otrzymaniu przesyłki doszedłem do wniosku, że są za słabe, telefonicznie uzgodniłem wymianę na dwie inne za dopłatą. Wysłałem zakupione baterie w oryginalnych opakowaniach (otrzymałem potwierdzenie z Ich serwisu), zgodnie z telefonicznymi ustaleniami złożyłem zamówienie na nowe baterie i dokonałem dopłaty. Już trzkrotnie dostałem z GUNFIRE e-maila z wezwaniem do zaplaty, choć wysłałem wyjaśnienie z załączonym potwierdzeniem przelewu różnicy w cenie. Niestety chyba tam nikt nie czyta e-maili, bo mimo trzykrotnych wyjaśnień z mojej strony, nadal ani nie mam przesyłki nowych baterii, ani odpowiedzi na moje wyjaśnienia. :icon_cry: Może gdy opiszę sytuację tutaj, ktoś z GUNFIRE przeanalizuje sprawę i podejmie stosowne działania... :icon_confused: Edited May 8, 2014 by Powała Quote Link to post Share on other sites
zbyt Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 (edited) Miałem u nich tak samo, gdy oddawałem jeden kolimator a brałem innego producenta. Ten drugi wisiał kilka dni na wysyłce, potem pojechał do mnie. Jednak o pieniądze za ten pierwszy musiałem się upominać telefonicznie. Trochę trwało , ale pozytywnie załatwione Edited May 8, 2014 by zbyt Quote Link to post Share on other sites
ravkill Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Dziś składając zamównienie "...towaru nie ma w wystarczającej ilości..." jak może nie być kulek?! Gunfire zróbcie coś z tym, mam u Was pkt a nie mogę ich wykorzystać na towar który akurat chcę. Ciągły brak towaru !! Wielki minus za to ! Brak towaru, da radę przywyknąć. Ale jak towar jest, gdy go zamawiasz i płacisz, a znika, gdy mają go wysłać, to jest to po prostu zwykły burdel w stanach magazynowych. Na szczęśćie dzwonią i przepraszają, kasę zwracają... Niemniej jednak gdyby człek wiedział,że nie dostanie. to by kupił gdzie indziej. Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 Proszę, jednak Forum jest skuteczne. Dziś zatelefonował do mnie przedstawiciel i wszystko się wyjaśniło pozytywnie. Przeksięgowano wpłatę i dziś wychodzi do mnie przesyłka. :icon_wink: Bardzo dziękuję GUNFURE za pozytywne rozwiązanie problemu. :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted May 8, 2014 Report Share Posted May 8, 2014 dwa zamówienia w tym tygodniu i oba EKSPRESOWO zrealizwoane. jestem pod wrażeniem, naprawdę. Quote Link to post Share on other sites
soldium Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Nigdy problemów z gunfire nie miałem. Co trzeba to dochodziło w 2-3 dni. Swoją drogą wie ktoś , czy na tęczowej mają otwarte w niedziele? Quote Link to post Share on other sites
OFF Posted May 10, 2014 Report Share Posted May 10, 2014 Nigdy problemów z gunfire nie miałem. Co trzeba to dochodziło w 2-3 dni. Swoją drogą wie ktoś , czy na tęczowej mają otwarte w niedziele? Sprawdź na stronie. Quote Link to post Share on other sites
soldium Posted May 11, 2014 Report Share Posted May 11, 2014 Pon-Pt w godz. 10:00 - 18:00 Podczas gdy w sobotę też byłem na tęczowej. I tu powstaje nie jasność. Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 (edited) Kolejne zamówienie w Gunfire i znowu pozytywnie. Na prośbę o gratisową smycz dostałem ją (bardzo ładną zresztą), ale wysłali mi inne rękawice niż zamówiłem, napisałem e-maila, ale po odpowiedź musiałem zadzwonić. Zaproponowali, że przyjedzie kurier na ich koszt po złe rękawice i wyślą mi te dobre, także jak najbardziej pozytywnie. Choć jak widzę to z odpisywaniem na te maile jest u nich różnie, ale z dzwonieniem nie ma problemów :icon_smile: Edited May 13, 2014 by Paniszer Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted May 13, 2014 Report Share Posted May 13, 2014 WItam. Kolejne zamówienie, bardzo szybko i za to duży + ale.... - za asortyment, a właściwie za jego brak. Quote Link to post Share on other sites
Said Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 Zmówienie złożone wczoraj z rana dzis jest juz u mnie. Brawo Gunfire! Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted May 14, 2014 Report Share Posted May 14, 2014 Nie złamię już chyba regulaminu, jeśli dodam w poruszanej przeze mnie sprawie szwankujących zniżek, że po skontaktowaniu się z BOKiem sprawę błyskawicznie rozwiązano (problem techniczny w oprogramowaniu sklepu internetowego). Więc mej dobrej opinii o Gunfire nic nie szarga :) Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Zamówienie zrealizowane w 1 dzień. Paczka zapakowana standardowo jak na GF przystało czyli 3 kilometry foli bąbelkowej dookoła pudełka a replika w środku lata.... Czy u was też nie ma żadnych plomb serwisowych z GF? Wygląda tak jakby nawet czasu nie mieli na "testowanie" repliki przed wysyłką. Edited May 16, 2014 by 0wn Quote Link to post Share on other sites
Said Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 U mnie na gearboxie jest jedynie okrągła nalepka QC. Albo tak wyszedł z fabryki albo gunfire - nie wiem i nie interesuje mnie to. Zawsze zamawiam przegląd zerowy i chronowanie - są w gratisie. Quote Link to post Share on other sites
BBombello3 Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Działa wam ich strona ?? Bo coś u mnie wyświetla, że nie znaleziono :icon_razz: [edit] działa... K2 Edited May 16, 2014 by -K2- Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Przestańcie psuć repliki na potęgę, bo serwis Gunfire nie wyrabia się z robotą. Otrzymałem dziś informację, że czas realizacji reklamacji przekroczy wynikające z umowy 14 dni, a mi jedynie zależy na nowym towarze wolnym od wad (reklamowany popsuł się po kilkudziesięciu strzałach). Kontakt bardzo miły i rzeczowy, ale co z tego jeśli trzeba tak długo czekać? EDIT: Magia forum działa. Duży plus za to, że Gunfire czyta posty. Replika wymieniona na nową, widać trafił mi się lipny egzemplarz. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 (edited) "***" Proszę więcej nie naruszać regulaminu tego działu własnymi dywagacjami. Od osobistych przemyśleń jest hydepark. K2 Edited May 22, 2014 by -K2- Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Nie wiem czemu wykasowano mój post ze środy (21.05.14) o treści: "Wczoraj zamówienie, dziś dostawa". Nie było to osobiste przemyślenie, tylko pochwała dla GunFire... :icon_cry: Quote Link to post Share on other sites
KonradMK Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Sklep pracuje na swoją opinię, dorównuje sklepom zachodnim w tym amerykańskim jeśli chodzi o obsługę i jedyne czego mu brakuje to większego asortymentu. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted May 22, 2014 Report Share Posted May 22, 2014 Witam, kolejne zamówienie i kolejne ekspresowe i dobrze zapakowane :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.