gloomer Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Jutro zadzwonię znowu rano i przegonie ich aby wysłali zamówienie. No ile można wssdzać paczkę do paczkomatu? Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted July 10, 2014 Report Share Posted July 10, 2014 Jak się dowiedziałem w poniedziałek od Pani Ewy z GF sklep czy też magazyn jest teraz w trakcie przeprowadzki - to wydłuża realizacje zamówień. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Tylko info o tym ma niby być na stronie. Ja się pytam gdzie? Było tylko na fejsie bo się później dopatrzyłem. Quote Link to post Share on other sites
zimer_ Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 Panowie rozmawiałem z nimi rano i nie ma szans na wysyłkę dzisiaj, najbliższy termin jak zaczną wysyłać to podobno połowa przyszłego tygonia. Na mój plus płatność miałem za pobraniem także sobie bez bólu anulowałem i zamówiłem na cytadeli. Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 11, 2014 Report Share Posted July 11, 2014 W połowie tygodnia? Tego konsultant mi nie przekazał. No niby do każdego zamówienia jest dorzucony prezent.jak to będzie smycz to nie szykują się na mój gniew. Quote Link to post Share on other sites
Mali1511 Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 4 zamowilem replike i inne pierdoly, mamy 12 a paczka dalej nie wyslana :D Pomimo przelewu o ktorym wczesniej pisalem, juz nawet przestalem sie denerwowac, wrecz przeciwnie mam banana na twarzy z tej calej niemocy! Co do prezentu to ciekawa informacja, zastanawia mnie jak sie zrewanzuja za ponad tydzien zwloki :icon_confused3: Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted July 12, 2014 Report Share Posted July 12, 2014 Smycz w porywach do energetyka :icon_biggrin: Ja nadal czekam na moje punkty, czyli mają mnie w d****. GF, do roboty! W czterech literach to ja niedługo będę miał twoje posty. Pisz z ogładą - jak człowiek. Szmer Quote Link to post Share on other sites
Mali1511 Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 (edited) Dzwonil ktos do nich wczoraj badz dzis? Od wczoraj jasnie panstwo telefon maja wylaczony :icon_eek: Edited July 15, 2014 by Mali1511 Quote Link to post Share on other sites
MarekMac Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Pewnie ma to związek z przeprowadzką - telefon w stary miejscu odcięty, a w nowym jeszcze nie podłączony. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Zakończmy wątek o telefonie (też nie mogę się dodzwonić). Zdecydowany minus za brak informacji o przenosinach i utrudnieniach w związku z kontaktem telefonicznym. Kolejny post dotyczący tego wątku, powinien informować o przywróceniu wszystkiego do normy - inne mogą skutkować ostrzeżeniami. Quote Link to post Share on other sites
Gunfire_com Posted July 15, 2014 Report Share Posted July 15, 2014 Witam, Obecnie mamy chwilowe problemy komunikacyjne w tym także z liniami telefonicznymi. Intensywnie pracujemy nad przywróceniem kontaktu z naszym BOK. Niebawem podamy zastępcze numery telefonów. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Gunfire_pl Quote Link to post Share on other sites
Powała Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 Już są dostępne telefony tymczasowe http://gunfire.pl/ Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 (edited) Gf sobie pozamiatał u mnie. Dał super rabat 50zł jak wydam 200zł.niev mam pytań. Edited July 16, 2014 by gloomer Quote Link to post Share on other sites
ColtS Posted July 16, 2014 Report Share Posted July 16, 2014 (edited) Mnie w ogóle nie dał rabatu. Według nich zamówienie na kwotę ponad 1600 zł to mało żeby udzielić rabatu. Nie mam pytań. Zamówione na u konkurencji, dziekuje, do widzenia :icon_wink: Edited July 17, 2014 by szmerglu Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 Według poprzednich ustaleń z konsultantem, że jeśli prezent mi się nie spodoba to miałem się skontaktować to pomyślimy nad czymś innym. Co usłyszałem? No przecież jest i nie ma opcji na coś innego. Podejście do klienta? 0 punktów dla Gunfire. Quote Link to post Share on other sites
Tyku Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 Kontaktowałem się z GF dosłownie parę min temu, miły pan z BOK powiedział, że sytuacja awaryjna dobiega już końca.Jeszcze w tym tygodniu, początek przyszłego mają skończyć rozsyłanie zaległych przesyłek. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 Moje trzy zamówienia już dziś wyszły. Nie mam im za złe bo info o przeprowadzce czytałem. Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted July 17, 2014 Report Share Posted July 17, 2014 Ale ładna czystka poleciała w temacie. A psy na gunfire należy wieszać bo nie poinformowali klientów o przeprowadzce magazynu a to raczej nie jest sytuacja, która zdarza się z dnia na dzień, no i informacja tylko na samym fejcie na początku no profesjonalizm jak leci. Podawanie dziesięć tysięcy jedną informację nadal pozostaje jedną informacją, a dziesięć tysięcy takich samych postów skutecznie obniża czytelność tematu. Wyrzygaliśmy już brak informacji stronę wcześniej, GF też się ustosunkował - koniec tematu. Hejtować można też w innych częściach internetu. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
ostry119 Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Od poniedziałku ( piątek mamy już) status zamówienia oczekiwanie na wpłatę. Przelew poszedł w poniedziałek. We wtorek dodzwoniłem sie żeby usłyszeć, że księgowanie moze potrwac ze 3 dni :icon_biggrin: W środę czyli dnia trzeciego nadal status oczekiwania na wpłatę. Wysłałem maila z zapytaniem co dalej i czy nie zmnieniony status to jakis błąd czy faktycznie mój bank w bola leci bo nigdy jeszcze przelew tyle nie szedł. Zero odpowiedzi. W czwartek wysłałem maila z potwierdzeniem przelewu no bo co innego zrobić. Zero odpowiedzi :icon_neutral2: W piątek zero odpowiedzi. :icon_neutral2: Zadzwoniłem. Pani która odebrała łaskawie otworzyła obydwa maile i zapewniła ze potwierdzenie w mailu jest ok i zmieni status. Po kilku godzinach status: OCZEKUJEMY NA WPŁATĘ :icon_eek: Jak "oczekiwanie na wpłatę" która dawno została uiszczona trwa tydzień prawie to za ile przyjdzie wysyłka? :icon_eek2: CDN... Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Wszystkie trzy paczki dziś do mnie zjechałem. Trochę pierdółek no i jedna replika :teeth: Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 Zacytuję osobę, która dostała bana " GF płaci, GF wymaga." @szmerglu czy 15 negatywnych opinii pod rząd bo się czeka na zamówienie jest jak to określiłeś "skutecznie obniża czytelność tematu" jest właściwe? Postanowiłem zrobić głupotę czyli raz na ruski rok kupić coś w polskim sklepie asg i o ile w przypadku speca i azteko nigdy nie miałem kłopotu to zawsze GF coś spieprzy. - Rok temu kupiłem replikę KWA dostawa pomimo kuriera ponad tydzień - Zakup kilku paczek kulek to samo kurier i 1,5 tygodnia oczekiwania Ostatni mój zakup mnie już najzwyczajniej doprowadził do lekkiego zdenerwowania. Kupiłem 2 pierdoły bo pomyślałem a co będę sprowadzał skoro są na miejscu, nie było ogłoszenia na stronie ani na fb o jakiejś przeprowadzce magazynu. Składam zamówienie płacę z góry i to pierwszy błąd, potem jest kłopot z bokiem, tel nie działa i dopiero po kilku dniach dowiaduję się na wmasgu, że nagle przeprowadzają się z magazynem, bo przeprowadzka magazynu to coś tak trywialnego, że robi się to z dnia na dzień i nie trzeba informować o tym klienta, bo nawet tego nie poczuje. Dziś jest piątek i dalej moje zamówienie nie zostało wysłane. Już nigdy nic więcej nie kupię u GF, szybciej bym te części kupił w chinach, GF należy się karny (męski narząd rozrodczy) za obsługę klienta detalicznego. To nie była negatywna wypowiedz, tylko w kółko pojawiające się że telefon nie działa - i to zostało wywalone. Raz wystarczyło napisać. Sam czekam na paczkę i też nie dostałem żadnej informacji na ten temat co już wcześniej w tym temacie rzygałem (zwracałem już na to uwagę, czyżbyśmy zataczali koło?) Jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to zapraszam na priv. Szmer. Quote Link to post Share on other sites
nockeer Posted July 18, 2014 Report Share Posted July 18, 2014 (edited) Przeprowadzka? To ściema i pretekst. Ja robiłem zamówienia w maju i była taka sama kicha... Przez 5 lat udało się jakoś nie dokonywać zakupów w tym sklepie, ale na początku maja zmuszony do zakupu zębatek i tłoka. Zrobiłem w dniu 2014-05-09 zamówienie w GF, bo akurat tam były te części. Do tego dorzuciłem sobie tłumik i zapłąciłem PayPalem (zawsze płacę jak się tylko da). Śledząc status zamówienia następnego dnia zobaczyłem, że jest gotowe i czeka na kuriera (nawet nr przesyłki w systemie GLS był podany). Na drugi dzień odbieram telefon od pana konsultanta z GF, który mnie uprzejmie informuje, że jednak tłumika nie ma (więc wuj wie, jak oni tą paczkę przygotowali) i pomimo swoich chęci nie udało się wybrać podobnego tłumika. Ustaliliśmy, że paczka pójdzie bez tłumika, a kasa za tłumik zostanie mi zwrócona. Po tym telefonie poszło już z górki i następnego dnia paczka była u mnie. Zonk wyszedł przy okazji następnego zamówienia, które robiłem 2014-06-03 wieczorem. Z nudów wszedłem na poprzednie zamówienie, gdzie zobaczyłem adnotację, że 2014-05-13, kasa została zwrócona na moje konto w PayPalu. Ucieszony, że jakaś dodatkowa kasa przed 10 się trafiła wchodzę na PP (65 zeta przed 10 to sporo gotówki), a tu stan konta 0,00. 15 minut grzebałem w PP szukając jakiś transakcji nieudanych czy wuj wie jakich. Nic nie znalazłem, więc w dniu 2014-06-05 zadzwoniłem sobie do GF, gdzie na pytanie o zwrot kasy za niewysłany tłumik zostałem poczęstowany 2-minutową ciszą (się panowie na wyciszonym mikrofonie naradzali pewnie co zrobić z tym kolesiem co żąda zwrotu pieniędzy), a potem pan radośnie oznajmił, że dzisiaj (tj. 2014-06-05) będą robione wszystkie zwroty!!! Kasa ostatecznie do mnie została wysłana 9 czerwca. Ładnie sobie tną, bo myślą, że klienci zapomną o kasie... Zamówienia z 2014-06-03 dotarło do mnie ostatecznie 2014-06-09. Przelew robiony przez PP 3 dni się księgował u nich, choć konsultant zapewniał, że tylko 24h, co i tak jest przegięciem, bo z PP kasa ląduje u nich na koncie w sekundę. Dobrze mi było bez nich 5 lat, a na starość musiałem się zfrajerzyć. :/ Ogólnie nie polecam. Edited July 18, 2014 by nockeer Quote Link to post Share on other sites
miho82 Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 Nie wiem co macie z tym brakiem info o przeprowadzce. Ja widziałem w tamtym tyg info na fb odnośnie zmiany lokalizacji sklepu. Oraz ze nowe nr tel. Pomimo tego zamówiłem i dostałem za zwłokę w wysyłce rabat :) Quote Link to post Share on other sites
Kams Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 A ja zamówiłem w poniedziałek 2 paczki kulków, dzwoniąc w czwartek kazano mi zadzwonić za godzinkę bo muszą dowiedzieć sie co z moim zamówieniem na magazynie, i dzwoniłem ale niestety nikt nie odbierał przez godzinę! Następnego dnia tj, piątek pan powiedział ze przeprowadzka i ble ble, i ze moje zamówienie to kulki( w moim rozumowaniu pan mi dał do zrozumienia ze nie jest to jakiś zakup rzędu 3000 zł więc jeszcze sobie troche poczekam) paranoja, nigdy nie miałem wcześniej obsów czasowych w wysyłce z ich strony. a tu takie jaja xD Quote Link to post Share on other sites
samael16 Posted July 19, 2014 Report Share Posted July 19, 2014 @miho82 mam gdzieś fb bo nie na fb składam zamówienie i płacę tylko na ich stronie internetowej. Dwa nie mam fb i co wtedy? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.