Cruzer69 Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Pomysł wydaje się być dobry, bo jedna replika, tylko zmieniasz lufy i sprężyny oczywiście i biegasz gdzie chcesz. Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 No z tymi sprężynami to bym polemizował. Nie widziałem jeszcze V3 z wymiennymi springami, a zmiana GB w AUG'u to 3 minuty dla wprawionego użytkownika/serwisanta, ale 3 minuty podczas akcji? Siedzieć i zmieniać GB bo chce się wejść do budynku, chyba boczna jest lepsza. Quote Link to post Share on other sites
Cruzer69 Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Nie chodzi mi o to żeby podczas gry zmieniać wszystko, ale jedna niedzielna strzelanka w lesie, za tydzień w budynku a w tydzień raczej zdążyłoby się zmienić sprężynę. Quote Link to post Share on other sites
sirkomla Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Właśnie o takie coś mi chodzi... raz człowiek jedzie do lasu, raz jedzie w budynki, a raz się gdzieś chce bawić w snajpera (choć tu mi przeszkadza trochę wysoka linia celowania). Quote Link to post Share on other sites
Cruzer69 Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 (edited) Samopowtarzalny karabin... Coś za coś :) Edited February 1, 2012 by Cruzer69 Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 (edited) Po długiej przerwie od ASG postanowiłem wrócić do naprawy semi w moim AUG. Po wielu próbach, podklejaniach zrozumiałem w końcu, że cały czas przyklejałem kawałek plastiku za daleko, przez co nawet jeśli nacisnąłem spust, to stycznik nie dotykał blaszek w kostce stykowej. Gdy już udało mi się rozwiązać pojawiły się kolejne schodki. Otóż jak złoże replikę i oddam strzał na semi spust nie powraca do wcześniejszego położenia. O ile przy gołym GB czasem wraca do swojego położenia to już w body po jednym naciśnięciu semi zdycha. Po prostu przerywacz ognia podbija stycznik i nie chce on już wrócić na swoją pozycję. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Za mocno podkleiłem? Edited February 14, 2012 by pixxel Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Dodam, że przy gołym GB spust odbija normalnie. Problem zaczyna się po włożeniu go do body. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Pytanie: nie wraca Ci spust czy kostka stykowa nie odbija? Jeżeli spust tzn, że coś jest źle ze sprężynką na spuście + ewentualnie źle włożyłeś popychacz kostki stykowej w szkielet i się coś blokuje Jeżeli kostka nie odbija to albo musisz ją przeszlifować, albo zmienić materiał którym podklejałeś kostkę. Standardowo posprawdzaj wszystkie możliwe sprężynki itp. A jeżeli spust Ci się zablokuje, Ty oddasz parę strzałów na auto to wróci wszystko do stanu poprzedniego? Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Jeśli GB mam nie włożony w body po spust zazwyczaj wraca choć zdarzyło mi się parę razy ze nie wrócił. Natomiast po włożeniu w body nacisnę raz semi, wystrzeli i to już koniec z semi. Auto natomiast działa, po auto semi nie działa. I jak się już zablokuje spust na semi to wygląda na to, że po podniesieniu stycznika przez przerywacz popychacz wciska się pod stycznik i już nie chce wrócić. O ile przy lekkim naciskaniu spustu przy gołym GB wraca on, to przy mocnej sprężynie spustowej od body jeden strzał powoduje zablokowanie spustu na semi. Podnoszenie się przerywacza dotychczas nie wystarczało, żeby podnieść stycznik to podkleiłem kawałek plastiku na styczniku w miejscu stykania się z przerywaczem i podpiłowałem trochę z boku od tej strony co przerywacz bo myślałem, że to jest przyczyną. Jednak zacinki spustu dalej występują choć w mniejszym stopniu. Chyba, że podpiłuję stycznik też z drugiej strony? Dodam jeszcze, że po naciśnięciu spustu przy gołym GB na semi nie wraca on natychmiast do pierwotnej pozycji. Najpierw wraca prawie cały, a potem słychać ciche pyknięcie i wraca do końca przesuwając się o jakiś 1 mm. Spust natomiast i wszystkie sprężynki złożyłem OK. Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Gdybyś podkleił za mocno to miałbyś auto (przerywacz nie podbije kostki stykowej), więc nie tu jest problem. Może być tak, że kostka stykowa cofa się za mocno (chociaż to przypadłość V2 ale wszystko może się tu zdażyć) Nie wiem jak ale może kostka stykowa jest za mocno dociskana od góry (jakiś syf, coś wpadło, źle włożona) i popychacz nie może wrócić na swoje miejsce bo ma za duże tarcie. Jeżeli masz pieniądze możesz kupić cały zestaw styków i podmienić. Powinno pomóc. Sprawdź jeszcze czy "na sucho" wszystko płynnie chodzi, śrubokrętem popychaj wszystkie możliwe rzeczy może znajdziesz przyczynę. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Jak znajdę części z jakiegoś starego GB to kupię, póki co podpiłuję stycznik z drugiej strony. Nie ma co, wyjątkowo parszywa usterka xD. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 (edited) Dzięki za rady. Nareszcie udało mi się rozwiązać problem. Tak, jak mówiłeś kostka była za bardzo dociskana od góry, po prostu miała na górze za dużo plastiku i po naciśnięciu spustu podbity przez przerywacz był blokowany przez sprężynkę od kostki więc musiałem go spiłować. Wprawdzie jeszcze czasem się zdarza (ale rzadko), że spust nie reaguje na semi, ale po wciśnięciu na auto i potem znowu na semi sytuacja wraca do normy. Podsumowując, aby przywrócić semi musiałem: -podkleić kawałek plastiku w miejscu gdzie o kostkę zahacza popychacz, -spiłować kostkę od góry w miejscu, gdzie nad nią jest sprężynka, -podkleić plastik w tym miejscu kostki, którą dotyka przerywacz (chociaż po spiłowaniu kostki od góry ten zabieg już nie jest potrzebny, -spiłować kostkę po bokach dla pewności. Głupia usterka, a tyle krwi mi napsuła :) Teraz mogę się zabrać za zwiększenie zasięgu AUG-a. Ma ktoś patent na odkręcającą się śrubkę od głowicy tłoka? Bo trochę się luzuje i powoduje nieszczelności. Opłaca się wymienić standardowe wtyki na t-deansy? Bo zauważyłem, że w miejscu połączenia obu wtyczek grzeją się one trochę. Edited February 18, 2012 by pixxel Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Opłaca się w kwestii oporu (Deansy są lepsze), wyglądu, szpanu, wygody użytkowania (zawsze będą dobrze podpięte). Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 Zakładał ktoś gumkę TM w swoim AUG? Bo znalazłem w niskiej cenie. http://www.machinegun.pl/sklep/product_info.php?products_id=199 Quote Link to post Share on other sites
Windrunner Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 Zakładał ktoś gumkę TM w swoim AUG? Bo znalazłem w niskiej cenie. http://www.machinegun.pl/sklep/product_info.php?products_id=199 W opisie jest: Idealna do wszystkich AEG o prędkości wylotowej kulki poniżej około 320fps. Także raczej poszukałbym innej. Do Augów wszyscy polecają zieloną G&G, Systemy, lub przezroczystą Guardera. Quote Link to post Share on other sites
pixxel Posted April 19, 2012 Report Share Posted April 19, 2012 Nietuningowany mocowo AUG przy kulkach 0.25g ma właśnie 320 a nawet mniej ;). Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Witam. Jestem narazie laikiem w temacie i mam pytanko. Którą z tych gumek wybrać ? ACM , SHS czy Guarder tylko ta ostatnia ma napisane dla sprężyn od 130m/s podczas gdy mój AUG ma spręzyne na 350fps ~107m/s Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam i z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Brabus. Z tych gumek co podałeś najlepsze będą Durexy... znaczy się Guarder. ACM i SHS to podobno paskudztwo. Chodź od siebie polecę czerwone Madbulle. Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Kumpel zamawia z taiwanguna i oszczędził bym na przesyłce. Chodzi mi tylko o fakt iż ma ona być dla gnatów od 130m/s podczas gdy mój tyle nie ma. Czy to nie będzie jakoś negatywnie wpływało na osiągni AUGa ? Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 (edited) Moim zdaniem to nie ma aż takiego wpływu, to raczej takie sklepowe bajki. Chyba że się mylę. Jak będziesz zmieniać gumkę to zainwestuj 6.50 zł w Dystansery Miałem te dystansery i naprawdę warto wydać te 6.50 na taki komplet. Edited April 22, 2012 by Jankus Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 A przepraszam te dystansery co zmienią ? Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Ogólnie reakcję kulki na gumkę hopa. Jak miałem gumkę sytemy i oryginalny dystanser, to w ogóle AUG nie podkręcał kulek. Po zmianie dystansera kulki zaczęły być normalnie podkręcane. Nie jest powiedziane że na oryginalnym będzie ci źle podkręcać, ale dla świętego spokoju lepiej weź jeszcze to dystansery. Quote Link to post Share on other sites
brabus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 W takim razie biorę ten zestaw. Dzięki za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
ciety Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Panowie, w moim Sztajerze muszę dociskać magazynek aby podawało prawidłowo kulki (izolacją obkręcam, i jest wypas, ale w przyszłości może być troche wstyd na strzelankach :f) i jeszcze takie pytanie : czy dobrze ułożyłem zestaw części, które chce zakupić do AUG, czy jednak coś źle doczytałem? Gumka HU sylikonowa Guardera, sprężyna M110 czy SP110? precka też nie wiem jakiej średnicy dystansery Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Po pierwsze musisz sprawdzić czy niepodawanie magów wynika z winy kiepskich kulek kiepskich magów (zacinanie się kulek w magach) kiepskich magów v.2 (siedzą za nisko w gnieździe przez co podajnik nie zwalnia blokady kulek) problemów z cofaniem się dyszy (za duży rof itp.) kiepskiego podajnika kulek Żeby wyeliminować kiepskie magi v2 możesz albo podklejać (magi, zaczep magów, zaczep w replice), albo wyciągnąć podajnik kulek (wyciągasz gb, potem podajnik). Wtedy rozkręcasz go, i obklejasz taśmą teflonową taki wałek by siedział niżej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.